Új hozzászólás Aktív témák
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz simonjoe #56562 üzenetére
Köszönöm az infót.
Nekem egy 2006-os Swiftem van. Egész hétvégén kint állt. Ma reggelre is mínusz 11 fok volt. Olyan, mint egy darab jégtömb. Kíváncsiságból reggel az olvasztás alatt bekapcsoltam a klímát. Meg sem moccant.
Akkor tényleg a hideg, gondoltam, kicsi az esélye annak, hogy mindkettőben egyszerre megy tönkre a klíma.
Meló után beállok majd a garázsba vele, ott kellemes 15 fok lesz.Minden ellenállás hasztalan.
-
zsolt19900
őstag
válasz simonjoe #56782 üzenetére
igen csakhogy épp itt ment az eszmecsere, hogy valamikor nem érzékel jól és meríti az akkut, akár még a határérték alá is
tboldi: picit csifti csefti bekötésnek gondoltam, de jó lesz
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
SirKero
őstag
válasz simonjoe #57168 üzenetére
Hát nekem nem ér meg ennyit egy olyan autó ami Full Hybridként 2 az az kettő km-t tud menni tisztán elektromosan.
Kilenc milláért már sima benzinesből bőven van választék és jobbak.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Moleman
addikt
válasz simonjoe #57206 üzenetére
A régiek tényleg nagyon rozsdásodtak, de az új formavilágúak (2013+) közül még egy rozsdásat sem láttam. Pedig már 9 évesek a legöregebbek.
Az enyém is 9 éves, egyetlen rozsdás alkatrésze a téli acélfelni, de annál pont sokkal rozsdásabb az 5 éves Swift télikereke.
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz simonjoe #57206 üzenetére
Ez csak az előző generációra volt igaz, nem pedig a mostanira. Kiemelik minden Mazda autó tesztnél. A suzuki swift meg valószínűleg ettől függetlenül paliban van a Mazda 2 vel. Mindkettőt japánban gyártják. Egyébként is alsó kategóriában versenyeztetni ezeket vezethetőségben lehet/kell leginkább.
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz simonjoe #57229 üzenetére
Kb az összes totalcar video a legutóbbi 5 évben. És más angol videótesztelő oldalok. Totalcar - Égéstér műsorban meg el is magyarázták nekik Mazda mérnökök h mi okozta és rájöttek. De nem kell nekem elhidd, nyugodtan ugorj be a mazda topicba
Hinni más kérdés mint használni.[ Szerkesztve ]
-
válasz simonjoe #57252 üzenetére
Én azt nem értem, hogy itt van a Toyotás közreműködés, bele kéne rakni a Corolla 1.8 hibrid hajtásláncot a Vitarába, és úgy kiadni.
Nyilván drágább lenne így is, de a Toyotáktól viszont tudnák olcsóbban adni, mert csak a hajtás más, a bódé és egyebek az maradna.Így lenne egy jól használható, tényleges full hibrid, amit szerintem még vinnének is az emberek, és még a kvóta is lejjebb menne ami miatt megy ez a hercehurca.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Gyöször
senior tag
válasz simonjoe #57334 üzenetére
Nincs azzal a közdlámpa kapcsolóval más baj, csak ne 6 másik ugyanolyan közé tették volna be mert le kell néznem a glx ben, hogy kiválasszam melyik az. Nyomom a parkradart, távolságtartót, far/near, startstop, kipörgésgátló, minden meglesz, mire kikapcsolom ha utolérek valakit ködben. Viszont ha felkapcsolom, akkor úgy van hetekig, mert az a nyavalyás kis szar led világít odalent. Soha észre nem lehet venni.
A hátsó olyan pöpec, vissza is jelzi a műszerfal. A Ladába sokkal jobb egy bazi nagy billenőkapcsoló. Azt be lehet kapcsolni hátranézve is, mert meghatározható helyen van.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Moleman
addikt
-
zsolt19900
őstag
válasz simonjoe #57742 üzenetére
én nem akarok semmilyen alkatrészárust bántani, de a sztárlájn és a német és a prémum egy mondatban szereplejen megmosolyogtattak na
trw és meylet találtam szinonimában hozzá, ha épp van készleten
ill gsp-t találtam még 12kért darabját, féltengelycsuklókba stb. be nekem nem volt velük bajom, szóval futóműben jó lehet az is, mint nevesebb budget márka
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #58076 üzenetére
Biztosan van magyarazat, de ugye forumon egy par szoval korbeirt hangjelensegbol reszletes diagnozist felallitani gyakorlatilag lehetetlen. Akar meg olajjal kapcsolatos is lehet a dolog, de az 100%, hogy onmagaban a viszkozitas nem lehet a problema forrasa, hiszen az a gyari eloiras.
-
Cunaja
addikt
válasz simonjoe #58374 üzenetére
olyan autót vegyél, amiből ha kiszállsz, a parkolóban pár lépés után mindig visszanézel rá"Mindig visszanézek az Astrára. Bezártam-e az ajtaját.
Sajnos a Suzuról még mindig semmi hír.
Japánban lassan készül a GLX Swift.
Azért, elvileg az új infó szerint augusztusban jön, már legalább a gyártás meglehetne.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz simonjoe #58592 üzenetére
Láttam már megégett dobféket, az nekem elég volt. Érdekes módon, az első féknek nem volt baja. A kolléga az alpokban volt vele, és kint került bajba miatta. Ennyi nekem elég, mindegy ki mit mond.
Ezzel a tárcsa vs dobfék témát lezártnak tekintem.
xmad: Valakinek tetszik a széttépet farmer, valakinek nem. Soha nem vennék széttépett farmert, mert abszólut nem tetszik.
Igazad van abban, ami neked jó, azt veszed meg. Ami nekem jó, azt veszem meg. Innen ezt a témát is lezártnak tekintem.
azért mindenkinek a segítséget.
Elárulom van olyan kollégám, aki azt mondja, minek neked a sok kütyü ( extra) a felét nem fogod használni.
Ez legyen az én dolgom, mert az én pénzem. Gondolom érthető volt.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #58680 üzenetére
No akkor ha ekkora volt az arc, tessék megválaszolni a már mindenkit IS szétfeszítő kérdést, melyik a jobb, a dob vagy a tárcsa? Min kellene rugózni? Miért kell hátra tárcsa ha nincsen súly hátul?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Kuter
senior tag
válasz simonjoe #59022 üzenetére
Tipikus hozzá állás " a start stop rendszert kapcsold ki mert agyon vágja az akut meg az önindítót" De itt már nem az önindító indítja az autót és nem az 12 voltos akkut cseszteti.
Akinek nincs és még a nem is látta működni az el sem tudja képzelni. A másik a turbó " ha megáll még járasd az autót vagy 5 percig míg lehűl" de ez intercooler turbo városi használatban szinte lehetetlen hogy túlmelegedjen. Tíz év garanciát a Suzuki nem csak jópofaságból adja , a suzukinál dolgozó mérnöki szaktudásban csak lehet bízni. Nálunk van egy 2 éves s-cross hybrid és a mostani új semmi nincs kikapcsolva benne. Az újban szerintem még a hybrid rendszer is jobban van hangolva (AT allgrip) sokkal többszőr van 3-4 rublikán az akku töltősége mint a régin. Imádom szó szerint.Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
-
addikt
válasz simonjoe #59149 üzenetére
Szerinted minden szalon minden "kishölgye" a főnök macája?
Végülis mindegy, ez csak szimpla köcsögség a részükről.
de ha Cunaja, abban a hiszemben volt, hogy meg van rendelve az autója, mikor még nem is, az hát nálam csalás. Tudom, hogy nagyon várja a verdáját de ezekre rácsapnám az ajtót az biztos.....Esetleg ha komolyan gondolja és keménykedni akar akkor én a fogyasztóvédelmet ajánlanám. persze csak ha van a kezében valami papír a dolgoról....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz simonjoe #59164 üzenetére
Az alkohol bűnös mocsarába taszajtottál!!!
Lehet, hogy én ekkora mázlista vagyok?
2021 közepén, bementem a szalonba. kiválasztottuk az autót, és kb, egy hét múlva kihajtottam vele a kapun. Ebbe benne volt a hitelügyintézés, a régi autó felmérése, beszámítása, a forgalomba helyezés stb.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Bossi
őstag
válasz simonjoe #59164 üzenetére
Ez szerintem nagyon kereskedés és értékesítő függő ... Nekem itt egy fórumtárs (nem nevezem meg hátha nem szeretné) segített kocsihoz jutni. A személyéről főleg, de a kereskedésről is csak pozítívat tudok mondani.
Folyamatos kommunikáció, kérések teljesítése, gyors ügyintézés, képek rögtön a kocsiról amint megérkezett minden ahogy kell úgy működött sőt.
Utólag is köszönök neki mindent -
bigdigit
addikt
válasz simonjoe #59270 üzenetére
Hát nekem csak Swift volt eddig 1992 óta azért ahhoz képest jobb műanyag van benne. Motoros csomagtér kiborít ilyen szarul záródik és zörög a rendszámtábla olyan erővel kell lecsukni. Nagyon zörgés érzékeny vagyok. Ezt orvosolná ha motoros lenne. Naponta használom .Vez nélküli telefontöltő már nem csak prémiumban van. Az index nem fontos fusson de igazán mehetne menetfényből.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz simonjoe #59276 üzenetére
Azért márkán belül sem volt szerintem az SCROSS/Vitara páros sosem prémiumként hirdetve. Igazából felfújt Swift, hogy legyen egy ilyen kategória/méret is.
Ez valahol nem meglepő, hogy ennyi pénzért sok minden benne van egy GL+-ban is, többi márkánál ez +2/3M-nál kezdődik és sokszor az sem jobb.
Én az árát max akkor raknám mellé ha 8M már közép szint lenne új autóban vagy lenne egyáltalán értelmes alternatív, amúgy meg csak egy szám ami így soknak hangzik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz simonjoe #59290 üzenetére
Ez egy belépő szintű SUV Suzuki, nem lehet benne minden. Belerakhatnák, de akkor lenne +1-2M felára de akkor meg már jajj 10M-ért nem veszek Suzukit jönne.
Az a baj ha jól tudom neked van egy CC nem? Ahhoz hasonlítod, teljesen más kategória és mást vársz el tőle, mint ami (még ha évekbe is van különbség).
Mire ne lenne elég normális közlekedésnél a 130 LE? 83LE-s autóval letekertem 1200+ km-es utat egy nap, és ki lehetett bírni, sőt előztem vele, belsőben mentem vele, stb.
120-140-nél padlózod? Továbbra sem erre való, de amúgy 170-ig néztem nem megy rosszul, itthon meg a 140-et sem nagyon tudod tartani.
Csomagok: ez annyira szubjektív, hogy felesleges megemlíteni. Van akinek Transporter kell 2 emberhez is...Pont annyira gyakori a 120-140-ről rendszeres kigyorsítás, mint a 700 km-s utak.
Amennyit a vásárlója megveszi, annyit bőven tud de többet is.
GL+ AT 7,5M körül egy tök jó mindenes alternatíva amiben már eléggé sok minden van, amit a társai nem adnak ennyiért, vagy alapból nincs is ennyiér sok alternatíva (Duster talán?).
Nem neked találtál ki, nincs ezzel gond. Aki megvette megnézte mekkora a csomagtér, milyen a motor, jobb esetben beleült és elfogadja, hogy neki megfelelő.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
-
.Szaki.
addikt
válasz simonjoe #59290 üzenetére
Az a helyzet, hogy olvasva a hozzászólásod szerintem Te nem az S-Crosst illeted kritikával, hanem magát a kategóriát. Ha megnézed a konkurens márkákat akkor amennyiért egy GL+ S-Crosst lehet venni csak nagyon fapados, vagy kisebb méretű autót lehet kapni. Nézz meg például egy Skodát vagy Volkswagent ennyi pénzért hány lóerős, milyen méretosztályú és milyen felszereltségű autót kapsz. ... Opelből is maximum Crossland-et tudsz vásárolni.
Elég alaposan körbejártam ezt pár hónapja. Nagyjából ez a lista ha B-SUV és Crossover szegmensben keresgélsz:
Citroen C3 Aircross
Citroen C4 Aircross
Dacia Duster
Ford Puma
Hyundai Kona
KIA Stonic
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Opel Crossland X
Renault Kaptur
SEAT Arona
Skoda Kamiq
SsangYong Tivoli
SsangYong Korando
Suzuki Vitara
Toyota Yaris Cross
Volkswagen T-CrossNa most ezekből a típusokból sok csak úgy fér bele a keretbe, ha nem a GL+, hanem a GLX-hez is hasonlítom az árakat. Ha kicsit jobban beleásod magad, akkor arra fogsz ráeszmélni, hogy tulajdonképpen mindben lesz valami kompromisszum. Vagy kisebb lesz az S-Crossnál, vagy felszereltségben fog elmaradni a Suzukitól, vagy még az 1,4T-nél is kisebb motor lesz benne, vagy pedig a fenntartásában és a fogyasztásban kell kompromisszumot hozni, ha pl. a két sárkányos márkát vesszük, vagy pedig több pénzt fog kivenni a pénztárcádból már a vételárat figyelembe véve is (Skoda, VW pl.).
A szoftveres gondok biztos jelen vannak a Suzukinál, viszont ha megnézünk pár teszt videót, akkor ez sajnos már elég szembetűnően jelen van mindenhol máshol is, elég csak megnézni a VW Csoportos autók esetén milyen szoftveres gondok voltak. Ez persze nem mentség, ez nem azt jelenti, hogy ha az egyik márkánál sz*r a rendszer, akkor már a másiknál is normális, az lenne a normális ha minden márkánál hibátlan lenne a rendszer, hiszen voltak idők, amikor ez azért nem okozott problémát a gyártóknak. Ez csak egy sajnálatos tény.
Tehát ha összesítem a dolgokat, akkor a véleményed alapján én azt látom, hogy amiket megfogalmaztál, az ebben az árszegmensben az összes konkurensre igaz, sőt hatványozottan igaz is lehet.
Szerintem a Te kategóriád minimum az alsó-közép kategória és a C-SUV szegmens. Ide tartozik a Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, KIA Sportage, Skoda Kodiaq, VW Tiguan.
-
addikt
-
burgatshow
veterán
válasz simonjoe #59347 üzenetére
Igen. De a semanak az autok pontosan a korabban felsorolt plusz extraktol nem fognak megfelelni, mert valamelyik felteteler meg fogjak serteni (elerhetoseg, ar, felszereltseg).
En igy vettem egy GL+ S-Cross (meg a facelifteset):
- van 9 millam tokkal vonoval (kocsi + burokracia + teli gumik)
- legyen ulesfutes
- legyen benne AA / CP
- legyen LED lampa elol
- legyen automata
- ferjen be a babakocsiEzeket tokeletesen hozta a kocsi. Akkor semmi mas nem tudott ennyit. A GLX-t is megvettem volna a parkoloradarnak tudtam volna orulni de mivel nem volt mar sehol (jott az uj gyartas), azt peldaul siman elengedtem. Hatul ott a kamera, elejet meg latom.
Ha meg valaki azt hiszi, hogy a wireless carplay-tol meg a motoros csomagtertol csak 100 rugoval lenne dragabb az auto az egyszeruen tudatlan.
Egy ‘19-es B8-as Passat Variantbol ultem at ami listaaron volt 13 millio, abban sem volt szeria a motoros csomagter (+250k-ert rendelheto volt), wireless carplay meg nem is volt egyaltalan hozza rendelheto csak az utodjaban.
Es azert erezzuk, hogy a 2 kocsi semmilyen fronton nem egy szint. Egyebkent teszem hozza, az S-Cross annyival nem olcsobb/rosszabb mint amennyivel a VW dragabb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- bitpork: Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest