Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz szaniszlokar #34391 üzenetére
Nekem kb. 5 szervízben mondták rá hogy nem lehet vele mit csinálni. Be lehet fújni de amint kiszárad ilyen hangja lesz. Hogy melyik alkatrész pontosan azt már nem tudom de valami gumiharang.
Az enyém 2005-ös és kb. 5 éve ilyen. Futóműben minden gyári.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz szaniszlokar #34391 üzenetére
Komplett torony volt cserélve?
Toronycsapagy és toronygumi már cserés ilyenkor. -
Kornel
veterán
válasz szaniszlokar #34395 üzenetére
Gyári minden?
Még arra tudok tippelni.
Más nem nagyon tud hangot adni. -
dnelb
veterán
válasz szaniszlokar #34394 üzenetére
Nyaron is csinalta?
-
Kornel
veterán
válasz szaniszlokar #34397 üzenetére
Annyit lehet még, hogy újra szétszedni, aztán mindent kicsit bezsirozni valami teflonos cuccal.
De majd az okosabb szerelők megmondják -
Motion_Blur
félisten
válasz szaniszlokar #34397 üzenetére
Írd majd be ha lesz megoldás.
Nekem is voltak toronyszilentek cserélve, más nem.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz szaniszlokar #34401 üzenetére
Akkor lehet a hidegtol ilyen, swift nekem is csak telen nyoszorgott.
-
Keil Walker
aktív tag
-
Harkovz
aktív tag
válasz szaniszlokar #34403 üzenetére
Az sx4 is nyöszörög hidegben, a stabilizátor kar gumi szilentje az. Örülj neki, még elég feszes.
-
pjen
félisten
válasz szaniszlokar #34513 üzenetére
Bontókat keress,van egy csomó.
-
pjen
félisten
válasz szaniszlokar #35778 üzenetére
Egyszer olvastam,lehet nem igaz,de azt írták,ha nem megy vissza,szappanos vizzel alaposan meg kell mosni.Ha baromság ne engem szidj.
-
dReFiX
senior tag
válasz szaniszlokar #35780 üzenetére
Van erre spéci biztonsági öv tisztító vagy kárpit tisztítóval lehet neki menni. Száradás után lehet használni, ne jusson nedvesség a mechanikába.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szaniszlokar #36674 üzenetére
Tippem szerint az agyméret nem passzol, de nem vagyok benne biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Nerd
aktív tag
válasz szaniszlokar #36674 üzenetére
-
dnelb
veterán
válasz szaniszlokar #36678 üzenetére
mennyire van kinn vagy benn a felni
-
Roxbury
őstag
-
kenguru99
aktív tag
válasz szaniszlokar #39571 üzenetére
-
dnelb
veterán
válasz szaniszlokar #39571 üzenetére
Az első valszeg p0420 lesz és majd katalizátort akarnak cseréltetni veled de nyugodtan hajtsd el őket. Vegyél egy obd2 olvasót és törölgesd. Egy idő után megszokod majd.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz szaniszlokar #39571 üzenetére
Nekem volt.80000 Ft ért cserélték a csapágyakat a kuplungal komplett.
-
olta
aktív tag
válasz szaniszlokar #39571 üzenetére
Szerdán csináltattam náluk. Váltó+kuplung, 45 perc, helyben megvárható. Nyoma nem volt hozzá nem értésnek, csak tették a dolgukat. Ajánlani tudom őket
Érdemes rákérdezni másfajta "kezelésre" is, mert bár erre specializálódtak, rövid beszélgetés és valószínűleg szimpátia alapján sok minden mást is csinálnak
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz szaniszlokar #39578 üzenetére
Sziasztok!
Ígértem, hogy írok a szerviz után. Reggel voltam a szervizben és megmutattam az autót. Kitörölték a hibakódot, hogy pontosan mi volt, azt nem tudom megmondani. Azt az infót kaptam, hogy nincs nagy gond, valószínűleg az a hideg miatt, nem tudott felmelegedni rövid távon a katalizátor illetve azt gondolják, hogy valahol az EGR szelep vagy mi piszkos lehetett. Illetve annyit mondott a szerelő, hogy a kartergáz visszavezetés nem volt megfelelő az is okozta a hibajelzést. Most kitörölték és azt mondták, hogy ha újra előjön, akkor vigyem vissza az az autót.
A váltófelújítást reggel 1/2 8-kor még nem tudtam megbeszélni, mert nem volt bent az a kolléga, aki ezt szokta intézni. -
Zoleee83
addikt
válasz szaniszlokar #39587 üzenetére
Ahogy feljebb is írták vegyél OBD2 bluetooth kütyüt.
Nekem random dobálja ezt a hibaüzit, ilyenkor saját magamnak törlöm. Előtte lehúztam az akksisarut, az is megoldja bár olyankor emegy az alapjárat egy időre, ez humánusabb+nem kell szerelni.
Még az elején voltam vele Suzuki szakszervizben, ismerős szerelő mondta semmi baja az autónak, néha bepiszkolódik a szenzor, vagy csak sz@rabb a benzin, stb.* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Siriusb
veterán
válasz szaniszlokar #39587 üzenetére
Én is törölgettem egy darabig a hibakódot, aztán tankoltam MOL prémium benzint. Másfél tanknyi után magától megszűnt a hibajelzés és azóta sem jött vissza, azóta évente egyszer-kétszer ilyen benzinnel járatom az autót.
-
nagyúr
válasz szaniszlokar #39705 üzenetére
Reálisan hangzik ez az összeg
-
hundai
aktív tag
válasz szaniszlokar #39715 üzenetére
Én csak alapjáraton hallottam eddig , akkor is csak ha kintről nyomtam be a kuplunkot.
-Wake up Neo!
-
nagyúr
válasz szaniszlokar #39724 üzenetére
Gyenge csapágyon a jó olaj sem segít
-
őstag
válasz szaniszlokar #40261 üzenetére
Akkor legalább nem teljesen egyedi a jelenség
Nekem most 100-as benzinnel lement 400-ig, és csak ott remegett be
Viszont mostanában csak lenyomott fékkel tapasztaltam, előtte meg még nem gondoltam az összefüggésre."... and I hope you have a great day!"
-
ncc1701
veterán
válasz szaniszlokar #42572 üzenetére
Én nem is tudom, de ilyenkor inkább javíttatom a hibát. Vagy ez túl naív hozzáállás, h ne közlekedjek a lehetségesnél környzetszennyezőbb autóval?
-
vzsryl
nagyúr
válasz szaniszlokar #42575 üzenetére
Típus hiba, faterom gombóca is ezt csinálja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ncc1701
veterán
válasz szaniszlokar #42575 üzenetére
Hm. Pedig a kis benzinesekben 200e körül el szokott fáradni a katalizátor sajna.
-
ncc1701
veterán
válasz szaniszlokar #42578 üzenetére
Simán lehet. használat módjától is függ, mennyit bírnak (város-pálya, rövid-hosszú távok, stb).
-
r.levente75
addikt
válasz szaniszlokar #42572 üzenetére
Hibakód olvasás: Ajtó kinyit beülsz (nem csukod be! ) gyújtás rá-ad helyzetjelző 3x ki-be utána a vezető oldali ajtó kis gombja (ami a lámpát is kapcsolja) 3x megnyom és ki fogja villogni a rabló riasztó lámpán a hibát illetve az OBD-s hibakódot kiírja a km számlálón!
Törlés ugyanez csak 4x kell a helyzetjelző is meg az ajtó gomb is.
Szerencsére még nem próbáltam, nem kellett. Nem tudom működik e a dolog, egy próbát megér.
-
hundai
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
válasz szaniszlokar #42733 üzenetére
iOS-en szerintem a Car Scanner a legjobb.
-
őstag
válasz szaniszlokar #42733 üzenetére
Suzukihoz én ezt használom: SZ Viewer Diagnostics for Suzuki
Semmi extra, de hibát törölni gyorsan és egyszerűen lehet vele.
"... and I hope you have a great day!"
-
Brogyi
senior tag
válasz szaniszlokar #42892 üzenetére
Mindig van, de neked kell eldönteni, hogy megéri-e.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szaniszlokar #44041 üzenetére
Nem tudom mennyit segít a szitun, de inkább leírom:
A corolla hidegen csinálta ezt, felkapta az alapjáratot olyan 3-4ezerre (füllre mondom, mert abban nincsen fordulatszámmérő), a légszűrő házában van egy pipa alakú mérő, ami elkoszolódik, de szerencsére egy füllpiszkáló és némi karburátor tisztító kell a takarításához, az megoldotta a gondot. A másik opció hogy döglődik a lambdaszonda (az első) és az bolondítja meg a motor ECU-t.
Érdemes lenne mindekettőt megnézni...@r.levente75: Én szlikon spray-t használtam a műanyag határolóra, az is működik.
@Yenka: A WD40 műszerolaj, nem odavaló, én gépzsírra voksolnék, de az is lehet hogy a pedál rugója nyikorog, nekem azzal volt a gond, elrepedt és azért nyikorgott -> rugócsere
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
BBke
tag
válasz szaniszlokar #45804 üzenetére
Szia. A Denso is jó. De megkérdezheted hogy mennyi a gyári egy Suzuki autósboltban. Gyári Cikkszámot csak estefelé tudok mondani. A Suzuki szervizben minden drágább. Bár nagyon felmentek a Suzuki alkatrész árak... sajnos.
-
pjen
félisten
válasz szaniszlokar #45804 üzenetére
Tényleg nagyon felmentek az árak.Nekem 3 éve cserllték a Géró nál 35K munkadíjjal komplett.
-
BBke
tag
válasz szaniszlokar #45807 üzenetére
A cikkszáma: 18213-62J00
Elméletileg ez gyári, a dobozon ott a Suzuki felirat: [link]Viszont ezzel a cikkszámmal is hozza: 18213-62J01
[link]Írj nekik egy e-mailt, sokszor vásároltam már tőlük. [link]
[ Szerkesztve ]
-
BBke
tag
válasz szaniszlokar #45812 üzenetére
Szívesen
-
tboldi
nagyúr
válasz szaniszlokar #56554 üzenetére
Bizonyos hőmérséklet alatt tényleg nem indulnak a klímák általában. Ez nem hiba, a rendszer jegesedését előzi meg.
De nem mindegyik, a Honda Jazzem pl. fittyet hány a hőmérőre, nyomja a kompresszort mindig. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz szaniszlokar #56554 üzenetére
Ne vidd sehova, ha a belső hőmérséklet is hideg nem kapcsol be a klíma. Teljesen jól működik így. Melegítsetek be, majd azután kapcsold be, és működni fog.
Joe
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz szaniszlokar #56554 üzenetére
Erre van több magyarázat is, bár ahogyan korábban megpendítették a sokat látott cartársak lehet az oka a hőkülönbség, bár páramentesítő állásban el kellene indulnia úgyis, ugyanis a klíma hőcserélőjén le tudná csapatni az utastér levegőjében rekedt párát. (pont ez lenne a célja, az Ignis meg szerintem eléggé faék technika, kétlem hogy ilyen inteligens lenne, amikor a Suzukinak még az új modelleknél sem sikerült megoldania, hogy a vörössen izzó turbó alól a Start-Stop ne rugja ki a kenést meg a hűtést, igaz ezt a malacorrú passat tudta '89-ben Fogyasztói társadalom rulez )
A kérdés mikor volt feltöltve az a klíma, ugyanis amikor fogy belőle a gáz, akkor a kuplung nem tud behúzni és nem indul el. Egy ennyi idős autónál nem lehetetetlen hogy valahol szivárog az anyag és kell melegednie a rendszernek hogy a szükséges nyomás előálljon amivel már el tud indulni. Sajnos hiába a 100k km (ami bődületesen kevés!) az a 18 év a gumitömítéseket nem kíméli, ugyanis azokban nincsen km számláló, ha elöregszenek akkor nem tömítenek és az egész elmegy kaksizni... (már bocsánat a szóhasználatért)
Ezért is balgaság sok esetben hogy a kevesebb km-es kell, ha mindkettő autó 18 éves, akkor hiába van az egyikben 280ezer a másikban meg 80ezer, nem csak kopó alaktrészek vannak egy autóban, sajnos már a '90-es évek végétől nem az örökkévalóságnak tervezik ezeket, ne kérdezd honnan, de már a 2000-es évek elejétől a BMW pl a dízel autóit 250k km/10 év-re tervezte, a benzineseket meg 180k km/10 év-re.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hemaka
nagyúr
válasz szaniszlokar #56567 üzenetére
Ma reggel a regi(2010) swifttel(1.6) jottem, -8at mutatott a sajat homeroje, beroffentettem rakuldtem az elso/hatso(+tukor es segg futes) szelvedo futest , siman nyomta. Mire kinyitottam a kaput meg lekapirgaltam a jeget mar jo ido volt bent, lefujta a parat is. Mondjuk ebben a gyari kompresszor cserelve lett mar, mert kipurcant olyan 100e km kornyeken.
[ Szerkesztve ]
-
beef
őstag
válasz szaniszlokar #57276 üzenetére
Nagyon egyszerű, nézd meg a hasonló évjáratú, felszereltségű, futásteljesítményűeket a hahu-n. Az már egy jó viszonyítási alap.
-
tboldi
nagyúr
válasz szaniszlokar #58726 üzenetére
Mivel a 195 nem osztható maradéktalanul 30-cal, 45-tel, 60-nal, 75-tel, 90-nel vagy 105-tel, ezért gyanítom, sima 15k-es lesz csak egyszerű olajcserével.
Bár ha időben régen volt már cserélve mondjuk fékfolyadék (2-3 év) vagy hosszbordásszíj (5-6 év), én hozzácsapnám ezeket is.
szerk.: Lásd, kivel van dógod.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz szaniszlokar #59597 üzenetére
Tudom nem olcsó mulatság, de ki tudod próbálni 100as benzinnel? Úgy hogy kiautózod jól a tankot és töltesz rá egy érzékelhető mennyiséget. Ha véletlen ezek túl nagy előgyújtást adnak gázra lépéskor akkor becsörrenhet, de akkor a kopogásérzékelő visszavenné. Talán.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz szaniszlokar #61600 üzenetére
Én inkább egy Lancia Musát keresnék, akár valamelyik Multijettel is.
szerk.: De ezt is meglesném, ez az egyetlen motor, ami jó.
szerk. 2: Bár az SX4 is jó, megbízható, de ennyiért izgalmasabb, jobban felszerelt autót is lehet venni szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz szaniszlokar #61603 üzenetére
Jo allapotban van (meg kell nezetni) akkor hajra, jo kis auto meg.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB