Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz AMD Power #51523 üzenetére
Biztos nem kapható? Februárban láttam egyet lejönni a Szépvölgyiről. Szögre ugyanígy nézett ki, csíkkal, mindennel, magyar rendszámmal. Ismerem ezt az autót tudom, hogy limitált és iszonyat drága a többi Vitarához képest, meg is lepődtem, amikor megláttam. Akkor nem tudom honnan szerválhatta, aki vezette.
-
.Szaki.
addikt
válasz AMD Power #51533 üzenetére
Szép, de 11milliót azért nem ér, lássuk be. Egyébként egy baromi jó autó lett a Vitara, én azután döntöttem el, hogy Suzukizni fogok, hogy időnként egy Vitara S-sel jártam.
Tényleg, Swifteseket kérdezem, hogy Nektek típushibák mennyire jelentkeztek az autókon? Nekem például a vezetőoldali ablak lehúzott (nem teljesen) állapotban recseg. De volt amikor felhúzva is lehetett kicsit hallani. Illetve időnként, független attól, hogy jár-e az autó, vagy áll, alulról középtájról időnként valami elektromos zaj jön, fogalmam sincs, hogy mi lehet. Nagyjából 10mp-ig lehet hallani, aztán abbahagyja.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz 2ozzmexy #51545 üzenetére
Amikor még nem volt saját autóm, hanem még a családit használtam, ami többzónás klímával van felszerelve, azt is úgy használtam, hogy 4 ablak résnyire le.
Egyébként csak azért kérdeztem, mert több helyen olvastam erről, tehát nem egyedi hiba és állítólag nem nagyon csináltak vele a szervizekben semmit.
-
.Szaki.
addikt
válasz 2ozzmexy #51552 üzenetére
""há' Te vagy az autószerelő b+, nehogymá' én mondjam meg mi a baja..."
Erről ez jutott eszembe: Állatorvos rosszul érzi magát, ezért elmegy a háziorvosához.
Háziorvos: Mik a panaszai?
Állatorvos: Ja, hát így könnyű...Egyébként elég könnyen reprodukálható, le kell húzni az ablakot és gurulni 100 métert. Olyan remek minőségűek a magyar utak, hogy ekkora távolságon négyszer is zörögne. De kézzel is elő lehet hozni a jelenséget, nem kell kicsit sem erőltetni, nem vagyok barbár. És persze erre lehet válasz, hogy hát szar az út, azért recseg, de nagyjából 20 autót vezettem már ebből tartósan 3-at, egyik sem produkálta ezt, szóval ezt az indokot sem tudom elfogadni, meg azt sem, hogy "ez ilyen".
-
.Szaki.
addikt
Azt hiszem ezeknek a Swifteknek a km órája csak öt számjegyű, így a 86.000 lehet valós, a kérdés csak az, hogy az előtte nem látható szám mennyi lehet. Egyébként ez szerintem is egy vödör csavar, ezer százalék, hogy boyracer kocsi volt. Szerintem az indexek sem rávalók, nem csak a második facelift után volt átlátszó indexburája?
-
-
.Szaki.
addikt
Január végén rendeltem meg, eleinte azt mondta az értékesító, hogy március vége, de mire elutaltam az előleget, addigra már április vége-május eleje lett az "ígéret". A szerződésen július szerepel.
Kíváncsi leszek tudják-e tartani, illetve az árra is, hogy emelnek-e vagy sem. Ha emelnek, akkor kötelesek egyébként arról e-mailben értesíteni és van 3 nap eldönteni, hogy ezek után is kéred-e, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
Ne idegesíts, hogy az S-Crossnak is ciripel...Az agyam eldobom, ha ez így van. A Swiftemnek is ciripelt, de annak lehúzott állapotban. Mondtam a szervizben, azt mondták ez ilyen, nem tudnak vele mit csinálni. Nem volt őszinte a mosolyom, de az S-Cross azért baromira más árkategória.
-
.Szaki.
addikt
Azért ez finoman szólva is felháborító. Nagyon remélem, hogy nálam nem fog ez jelentkezni, mert ez az egy dolog, amit utáltam a Swiftben és mivel előtte használtam Vitarát és annak nem zörgött, ezért abban bíztam, hogy az esztergomi kocsiknak nem fog zörögni. De ha még felhúzott állapotban is ciripel azért az több a soknál.
-
.Szaki.
addikt
válasz Kolondrum #57810 üzenetére
Az az igazság, hogy most nem egyszerű a helyzet. Ha Vitara és S-Cross vonalon keresgélsz, akkor manuális váltóval fogod csak megkapni az 1.4T motort, mert az automata már Vitarából nincs, S-Crossból még talán pont el tudod csípni. Lesz helyette a robotizált váltó az 1.5-ös erőforrással, az pedig szerintem egy borzasztó kompromisszumos valami lesz. Ha manuálisat szeretnél, akkor még egy fokkal jobb a szituáció, de minél később rendeled meg, szerintem annál nagyobb lesz a várakozási idő.
Pár napja kétségbeesésemben körbenéztem, hogy milyen autók vannak készleten az országban, ha valami lenne az S-Cross megrendeléssel: Van pár Duster, Vitara, egy CH-R és néhány K Astra, de olyan szerény felszereltséggel, hogy nem is tudtam, hogy lehet még kapni Astrát radar és kamera nélkül. Ja és ez még nem is a full fapad, hanem Business Edition vagy mi. Apple CarPlay-ről már álmodni sem mernék.
Minden más autóra sokkal többet kell várni már most is, mint a Suzukinál. ~1-1,5 év.
Ezt az ablakmizériát illene már megoldaniuk. A Swift 2017 óta kapható, az enyém '20-as volt. Annyi idő alatt is megoldhatták volna ezt a problémát, de hogy még a most debütált kocsiban is jelen van ez és még hatványozottabban is, mert felhúzott állapotban is csinálja, az számomra azért felfoghatatlan. Mi lehet az a bonyolult alkatrész egy ajtó és ablak illesztésnél, ami ezt tudja generálni?
Egyébként milyen típusokat nézegetsz még? Azt írtad, hogy Suzukiból egy konkrét felszereltség és szín érdekel.
-
.Szaki.
addikt
válasz Viktor X #57849 üzenetére
Mit érzel még visszalépésnek? Én is Swiftről váltok, azt már eladtam, az S-Cross pedig elv május elején érkezik. Tudsz erről írni kicsit részletesebben?
Most kicsit ideges lettem, hogy ilyeneket olvasok a megérkezése előtt, eddig nagyon vártam, most viszont elbizonytalanodtam.
-
.Szaki.
addikt
válasz dobolan #57856 üzenetére
Ahogy olvastam többen is. Csak azt nem értem, hogy akkor a francnak vannak autósújságok, ha egyik sem írja le azt, hogy vannak ilyen problémák. Az, hogy a német és svájci tesztekben nem jelentkezik ez, azt még el is tudom képzelni, de ezeken a vacak utakon azért legalább egy tesztelőnek fel kellett volna tűnnie, hogy de hát gyerekek recseg az ablak. A Swiftnél se írta senki, hogy zörög, pedig az enyém is zörgött. Egyébként azért dühít a dolog, mert amúgy mocsok jó kocsik, a Swift is az volt.
-
.Szaki.
addikt
válasz Chereiose #57863 üzenetére
Az újnál átvariálták a kalaptartót, állítólag az már nem zörög.
Valamint fentebb a kolléga írta, hogy az ablak tartóján is módosítottak, ezért a '20-asban még 2 helyen van rögzítve, az újban pedig csak 1 helyen.Viktor X
Köszi az összefoglalót! Ezekről tudtam, ezzel nincs bajom. Vezettem hosszabb utakon a Swift mellett egy Vitara S-t is, szóval ezekkel tisztában voltam, ezek számomra abszolút vállalhatók, én pl hosszútávon a Vitara ülését jobbnak tartottam. -
.Szaki.
addikt
válasz szabonagyur #57876 üzenetére
Nem sok minden van. Bármit is választ helyette az ember, az mindenképp valamilyen szinten kompromisszumos lesz. Ezen az áron van Toyota Yaris Cross, Opel Crossland, Mokka, Astra K, Astra K ST, Ford Puma, Focus, Hyundai i30, i30 kombi , KIA Ceed, Ceed kombi, SsangYong Tivoli, Korando, Citroen C3 Aircross, Skoda Skala, VW T-Cross, Taigo, Dacia Duster.
Nagyjából a teljesség igénye nélkül ezek azok az autók, amik ha az S-Cross nagy áremelkedése hatással lenne a rendelésemre, akkor alternatívák tudnának lenni úgy, hogy vannak jelenleg készleten.
Gondolom mondanom sem kell, hogy mindegyik kompromisszumos. A felszereltség az mindegyiknél szerényebb, van amelyik kifejezetten mezítlábas, alig van olyan ajánlat, amelyikben van motor, automata váltó pedig szinte egyikhez sincs, de ez utóbbiban még hajlandó vagyok kompromisszumot kötni, bár nagyon jó lett volna ha az állandó dugókban nem kéne kuplungolni. Nagy része a felsorolt autóknak pedig kisebb, mint az S-Cross. ami szintén probléma.
Azóta csatlakoztam Facebookon több S-Cross csoportba, az kijelenthető, hogy a cicergő ablak tulajdonképpen az összes S-Crosst érinti, mert ettől hangosak a csoportok, mindenkit nagyon idegesít, volt ahol 70 hozzászólás született egy ilyen poszt alatt. Megoldás nincs. ... A másik ami még lehetséges hiba, hogy a tanksapka nem nyílik ki rendesen, ezért volt aki ezt úgy oldotta meg, hogy míg az egyikük húzta a kallantyút, a másik egy bankkártyával ki tudta nyitni a tanksapkát. Semmi extra csak meg kell hajlítani kicsit a rugót. Egy majd' 10 milliós autónál ez benne lehet a pakliban. ... Jó, persze tudom úgy igazságos ha beszélünk arról, hogy sajnos más márkáknál meg ugye a folyamatos szoftvergondokkal szívnak, ami nagyobb érvágás, de ez is elég illúzióromboló.
Egyébként megnéztem a szerződésben benne van, hogy ha áremelkedés van, akkor arról tájékoztatnia kell a kereskedőnek írásban és erre a vevőnek 8 munkanapja van arra, hogy eldöntse kéri-e az autót, vagy sem. Az árnövekedésnek nagyobbnak kell lennie 5%-nál. Ha a vevő elállna a vásárlástól, akkor az eladónak vissza kell utalni az előleg, méghozzá kamattal.
-
.Szaki.
addikt
válasz dethroner #57899 üzenetére
Én meg 12 éve vezetek, nagyon sok autót, nagyon más árkategóriát is és mégis mindig lehúztam a négy ablakot résnyire, mert jobban szerettem ezt a fajta szellőztetést. Felhasználófüggő. A Swiftemnek pont ilyen állásban iszonyatosan zörgött az ablaka egy idő után. Nem zárom ki, hogy a magyar utak tehetnek erről, normális útviszonyoknál sosem zörgött, de ahogy a kollégák írják a különböző csoportokban az S-Cross ablaka még felhúzva is cicereg. Persze Te mondhatod azt, hogy minek lehúzni az ablakot, de a szerviz pl már nem. Hallottam javítási javaslatnak azt, hogy a tulajdonos hangosítsa fel a rádiót. Nem tudom már itt olvastam-e. Hadd használja már az ember úgy az autóját, ahogy szokta és ahogy a régebbieket is használta, főleg ennyi pénzért.
-
.Szaki.
addikt
Egyik Facebook csoportban írta az egyik tag, hogy neki nem emeltek árat, mert van megrendelés száma.
dethroner
Ezzel abszolút egyetértek.[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
Akkor megvárom, hogy értesítsen az értékesítő és addig gondolkodom, mert plusz 450.000Ft-ot szerintem már nem ér az autó, viszont felszereltség terén ennyit a konkurencia nem tud nyújtani. Át kell gondolnom van-e szükségem ezekre a dolgokra, vagy beérem kevesebbel.
Köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz hemaka #57920 üzenetére
Sokat biztos nem vesznek a Toyotákból, de igazából szerintem eleve nem is számolnak nagy eladásokkal, hiszen csak az emissziós normák szinten tartása miatt vannak a Suzuki flottájában ezek az autók. Egyébként a Swace nem is rossz ajánlat. Az Across-t nem tudom, annak nem néztem utána.
Láttam már párat forgalomban egy Taxi is volt, szóval valamennyi biztos fogy belőle.
Janusz001
Eddig is lekövette én is jó áron tudtam eladni a Swiftet, szóval szerintem ezután is lefogja. -
.Szaki.
addikt
Ezt én nem értem, jelezni kell a Suzuki felé, mert ha ez minden autónál megvan, akkor egy visszahívás keretén belül meg KELL oldaniuk ezt a problémát. Mindenkinek jeleznie kell ezt. Ha pedig egyenként nem orvosolják, akkor össze kell fogni névvel, mindennel és azt eljuttatni a Suzukihoz.
Nagyon remélem, hogy az enyém nem fog ciceregni. Ha az előző S-Cross nem cicergett, akkor váltsanak beszállítót és támassza megint két pontról az ablakot. Azért ez nem egy nagy tudomány, nehogymár 2022-ben egy Suzukinak problémát okozzon, hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy ne zörögjön egy nyüves ablak.
-
.Szaki.
addikt
válasz AMD Power #57976 üzenetére
Hiába jön szóba, 8-9 milliónál is ugyanott vagy, mert egységnyi pénzért ugyanúgy a Suzuki adja a legtöbbet. 8-9 millióért azért már van egy GLX-ed bőr-szövet üléssel, 360-as kamerával, automata váltóval, panoráma tetővel. A Toyotánál mit kapsz ennyiért? 10m fölött már tényleg szóba kerül a Toyota, de ott duplán, mert azt Suzukiéknál is vehetsz Swace néven.
Cunaja
Az még mindig istenes másokhoz képest. Én ledöbbentem amikor megtudtam, hogy egy Skodára a várakozási idő 1-1,5 év és ez még nő! Persze ez minket nem vígasztal, én is nagyon várom már, hogy átvehessem a kocsit.
Többiek
Mik a tapasztalatok városban és vegyesben hogy fogyaszt az automata 2WD? Spritmonitoron egyelőre még nem sok minden van. -
.Szaki.
addikt
válasz zsolt19900 #58011 üzenetére
Nálunk a családban én vagyok egyedül magas (187cm) mindenki más alacsonyabb, magam mögött meg értelemszerűen nem fogok ülni soha. …
-
.Szaki.
addikt
válasz Kolondrum #58070 üzenetére
Én ezzel azért vitatkoznék.
Alapból ott indul a dolog, hogy a használtautó piac leköveti az új autók áremelkedését, szóval arányaiban szépen lassan ott leszünk megint, ahol az új Vitara és S-Cross megjelenésekor voltunk. Akkor pedig max az lehet a kérdés, hogy 3 éves használtat olcsóbban, vagy 0km-est vegyünk. Melyik éri meg jobban?
Ugye Te a 2019-es Vitarát és S-Crosst állítottad az újakkal szemben.
Na most ha ezeket össze szeretnénk vetni, akkor az új S-Cross ha GL szinten még nem is feltétlen, mert lenne benne kompromisszum, de GL+ felszereltségnél a bőr-szövet ülést leszámítva bőven túlmutat egy GLX Vitarán is. Elég csak a biztonsági felszereltségére gondolni. És akkor a GLX S-Crossról még nem is esett szó. Ott vannak még a LED-es fényszórók is és a tény, hogy ‘19-ben szerintem még nem 48V-osak voltak a Vitarák. A LED lámpa ugyanis a Hybridekkel jelent meg a típusnál. Ami pedig még szintén az új autó malmára hajtja a vizet: ~2020/2021 tájékáig 3 év volt a gari, most már 3+7 év motorra váltóra, …stb. Baromira nem mindegy.
Szóval igazából a használt mellett egyedül a kedvezőbb ár szól és a remény, hogy 3 év alatt nem tudott az előző tulaj nagy károkat okozni az autóban. Itt csak az a kérdés, hogy ki milyen preferenciákat helyez előtérbe. -
.Szaki.
addikt
válasz yaneez #58418 üzenetére
Nem értem miért probléma ez a gyárnak. Én februárban rendeltem meg a kocsit, azóta emeltek már egyszer és még mindig nincs gyártási időpontom. …
Vannak olyan nyugati országok, ahol az S-Crosst két felszereltségi szinttel lehet rendelni, abból az egyikben eleve benne van a panoráma tető. Nem értem mi a fene folyik Esztergomban, hogy ennyire nem haladnak.
Hallottam olyan infókat, hogy mindössze egy műszakban megy a gyártás. -
.Szaki.
addikt
válasz yaneez #58424 üzenetére
Pedig az ember laikusan arra gondolna, hogy ha az orosz piacra nem szállítanak autókat, akkor ezzel felszabadul egy csomó hely, de valószínűleg ez nem így megy.
Jó lenne ha lehetne találni valami olyan forrást, aki tudja hogy hogyan működik a gyártás, mi alapján döntik el, hogy most AT/MT, 2WD/4WD, GL/GL+/GLX, vagy panorámás/nem panorámás autót kezdenek el gyártani. Van ahol azt hallottam, hogy így megy, van ahol meg azt, hogy semmi köze nincs ezekhez a dolgokhoz, mixelve megy a gyártás. Csak akkor meg nem értem, hogy miért kéne egy panorámás kocsinak a sor végére kerülnie. …Lényegi infót sehol sem lehet kapni. Egyelőre nem látom a logikáját. Azt sem tudni hány műszakban megy a gyártás. Semmit.
-
.Szaki.
addikt
válasz Kolondrum #58446 üzenetére
Már a Facebookon található típus specifikus csoportra gondolsz? Konkrétan ha az alapján venne az ember autót, akkor tényleg messziről kerülné mindenki az S-Crosst, mert az alapján konkrétan minden szar a kocsin. Engem is iszonyat felbosszantott.
Azon gondolkodtam, hogy ha 2 évvel ezelőtt, amikor megrendeltem a Swiftet és beléptem volna egy Swift csoportba, akkor vajon ott is ez lett volna? Mert az én kocsimnak sosem volt semmi baja a zörgő ablakon kívül. -
.Szaki.
addikt
válasz Cunaja #59193 üzenetére
Nem véletlen kérdeztem, mert a szerződésben elég részletesen és komolyan le van fektetve, hogy milyen esetekben tudsz reklamálni az autó átvételével kapcsolatban. Nincs túl nagy mozgástér, ha januárban szerződtetek, akkor gondolom az átadás határideje nem járt le és még a kereskedésnek utána is van pár hónapja leszállítani az autót. Ezidő alatt pedig az ár többször is emelkedhet. Ahhoz viszont jogod van, hogy dönts, hogy ennek ellenére kell-e a kocsi, vagy sem. Te úgy döntöttél, hogy elfogadod az áremelkedést. Innentől ugyanúgy megy a mókuskerék, hogy a kereskedő mikor tud pontosan olyan autót befoglalni, amilyet Te rendeltél. A Swiftnek - főleg a facelift után - iszonyat jó színválasztéka van, sok áll közülük jól az autónak. Ha minél előbb szeretnéd az autót, akkor szerintem érdemes kompromisszumot kötni. Ez most sajnos mindenhol így megy, nem csak a Suzukinál.
-
.Szaki.
addikt
válasz dethroner #59216 üzenetére
Ez így igaz, facelift előtti volt nekem is és elég fantáziátlan színek voltak. Ettől független jól állt mind a kocsinak. A facelift után viszont a narancssárga fekete tetővel például iszonyat jól néz ki!
Mondjuk azt azért tegyük hozzá, hogy az Ignishez kellettek is a jó színek, mert a Swiftnek eleve jó a formája, ami eladja, na de az Ignis. …
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz Cunaja #59221 üzenetére
Én úgy tudom úgy működik, hogy limitált mennyiséget tudnak egy hónapban rendelni és még ha sikerül is megrendelni, akkor sincs rá semmi garancia, hogy a gyár olyat küld. Ráadásul a szalonok havonta pár darab autót kapnak, ez nagyban függ a típustól, ha jól tudom a Swift és az Ignis az a két autó, ami Japánból jön és kb. lehetetlen hozzájuk jutni. Vitarából és S-Crossból pár darab/szalon jön, a Toyotákból pedig talán egy/szalon. Szóval, hogy mindent megtett-e a kereskedő azért, hogy tudjon foglalni pontosan olyan autót, mint amilyet Te rendeltél, azt semmilyen úton módon nem fogod tudni kideríteni szerintem. Simán lehet, hogy ilyen lassan halad a gyártás. Maximum úgy lehet talán, hogy a kereskedés végig nézi, hogy az embered hány ügyfelet kapott az utóbbi időben, ebből hány Swift és lett-e volna lehetősége arra, hogy a Te megrendelésed is sorra kerüljön, de ilyen kaotikus helyzetben a franc tudja, hogy ezt hogyan lehet bizonyítani. A viselkedése viszont a "széthajtott" tesztautóval kapcsolatban számomra teljesen értelmezhetetlen. Ilyet hogy lehet mondani?!
Az elvárásod egyébként teljesen jogos, normális esetben egy autónak a megrendeléstől számolva 3-4 hónap alatt meg kéne érkeznie, utána 1-2 hét míg rendszámot kap és az autó ráadásul pontosan olyan, amilyet Te rendeltél. Ennek valóban így kéne lennie és pár éve a Swiftemnél nekem így is történt. Csak azóta változott a helyzet és nagyjából ott tartunk, hogy örülni kell annak, hogy ha van valamilyen autó, amit el lehet hozni hosszabb várakozással. A felszereltségi szint az ami szerintem elég fontos, bár van aki abban is tud kompromisszumot kötni, de ilyen helyzetben amikor kereslet drasztikusan nagyobb a kínálatnál, a szín általában már csak egy huszadrangú dolog.
"A színről annyit. Nem kell győzködni, mindenki maga dönti el, mi tetszik neki. Nekem a többi nem tetszik ,mert akkor úgy szerződtem volna, ha nincs ásványszürke, legyen kék, stb... ."
Én nem győzködlek semmiről, nem vagyok kereskedő, szóval nekem nem érdekem Téged győzködni, pusztán tényeket írok le, hogy valószínűleg a színekkel a kutya nem fog foglalkozni olyan esetben, amikor a kívánt típusra nem 2-3 hónapot kell várni, hanem lassan éveket. Arra próbáltam utalni, hogy így a jelenlegi helyzetben egyhamar nem lesz autó, ha ennyire fontos a szín, mert amit hoz a gyár és Neked szánnak, de nem stimmel a szín, azt fél másodperc alatt fogja valaki lepattanóként elvinni, tehát rajtad kívül senki nem fog rosszul járni. Sem a kereskedés, sem a gyár, aki pedig lecsap rá, az pedig pláne nem.hemaka
Az Ignis-szel kapcsolatban teljese egyetértek, az eleje még nekem is tetszik, a hátulja az ami katasztrófa. A belseje se lenne rossz, de nekem például az nagyon nem volt szimpatikus az ajtó könyöklője kemény műanyag. ... A Swiften azért volt egy puha szövet borítás.Brogyi
"...Többször láttam ezt a fajta vadászatot. Ugye az megvan, hogy 1km-re is lát tiszta időben ha egyenes az út?..."
Ettől miért kell félni? -
.Szaki.
addikt
válasz simonjoe #59290 üzenetére
Az a helyzet, hogy olvasva a hozzászólásod szerintem Te nem az S-Crosst illeted kritikával, hanem magát a kategóriát. Ha megnézed a konkurens márkákat akkor amennyiért egy GL+ S-Crosst lehet venni csak nagyon fapados, vagy kisebb méretű autót lehet kapni. Nézz meg például egy Skodát vagy Volkswagent ennyi pénzért hány lóerős, milyen méretosztályú és milyen felszereltségű autót kapsz. ... Opelből is maximum Crossland-et tudsz vásárolni.
Elég alaposan körbejártam ezt pár hónapja. Nagyjából ez a lista ha B-SUV és Crossover szegmensben keresgélsz:
Citroen C3 Aircross
Citroen C4 Aircross
Dacia Duster
Ford Puma
Hyundai Kona
KIA Stonic
Mitsubishi ASX
Nissan Juke
Opel Crossland X
Renault Kaptur
SEAT Arona
Skoda Kamiq
SsangYong Tivoli
SsangYong Korando
Suzuki Vitara
Toyota Yaris Cross
Volkswagen T-CrossNa most ezekből a típusokból sok csak úgy fér bele a keretbe, ha nem a GL+, hanem a GLX-hez is hasonlítom az árakat. Ha kicsit jobban beleásod magad, akkor arra fogsz ráeszmélni, hogy tulajdonképpen mindben lesz valami kompromisszum. Vagy kisebb lesz az S-Crossnál, vagy felszereltségben fog elmaradni a Suzukitól, vagy még az 1,4T-nél is kisebb motor lesz benne, vagy pedig a fenntartásában és a fogyasztásban kell kompromisszumot hozni, ha pl. a két sárkányos márkát vesszük, vagy pedig több pénzt fog kivenni a pénztárcádból már a vételárat figyelembe véve is (Skoda, VW pl.).
A szoftveres gondok biztos jelen vannak a Suzukinál, viszont ha megnézünk pár teszt videót, akkor ez sajnos már elég szembetűnően jelen van mindenhol máshol is, elég csak megnézni a VW Csoportos autók esetén milyen szoftveres gondok voltak. Ez persze nem mentség, ez nem azt jelenti, hogy ha az egyik márkánál sz*r a rendszer, akkor már a másiknál is normális, az lenne a normális ha minden márkánál hibátlan lenne a rendszer, hiszen voltak idők, amikor ez azért nem okozott problémát a gyártóknak. Ez csak egy sajnálatos tény.
Tehát ha összesítem a dolgokat, akkor a véleményed alapján én azt látom, hogy amiket megfogalmaztál, az ebben az árszegmensben az összes konkurensre igaz, sőt hatványozottan igaz is lehet.
Szerintem a Te kategóriád minimum az alsó-közép kategória és a C-SUV szegmens. Ide tartozik a Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, KIA Sportage, Skoda Kodiaq, VW Tiguan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- OLED TV topic
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- További aktív témák...