Új hozzászólás Aktív témák
-
ugri77
tag
Új hibrid Vitarában belehet állítani hogy ne csak gyújtáson működjön az ablakemelő ?
Csomagtér ajtó csak lecsukva zárható ? Nem lehet "előre"Csukás előtt lezárni ? -
blakey
titán
válasz ugri77 #54451 üzenetére
ne csak gyújtáson működjön az ablakemelő ? - sok japán autónál így működik, nem lehet beállítani, nekem is meg kellett szokni.
Csomagtér ajtó csak lecsukva zárható ? Nem lehet "előre"Csukás előtt lezárni ? - a legtöbb zár így működik, ennek biztonsági okai is vannak, szóval nem, csak csukott állapotban zárható.* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #54450 üzenetére
Neeee, mindjárt jön dethroner és jól kikapsz hogy a francia űrtechnikát szidod...
Eleve autónavigátor, az "igazán éles kések" gyűjtőhelye, különben is almát körtével, nem egy fair dolog...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #54455 üzenetére
Az ablakok felhúzása kulccsal is működik.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz ugri77 #54457 üzenetére
A fizikai kulcsra értem, ha azt elforgatod az ajtóban lévő zárban és úgy tartod néhány másodpercig akkor látni fogod ahogy az ablakokat felhúzza.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #54454 üzenetére
jól kikapsz hogy a francia űrtechnikát szidod
Én is csak ismételni tudom magam.
Az utolsó mondat kapcsán: szombaton Lancia Musákat fogok nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
Sziasztok,
Sajnos eljött az idő, hogy hőn szeretett kis társam eladósorba kerüljön, kinőttem, sokat pályázok, jobb lenne újabb, sok a km. Szerintetek mennyit merjek kérni a kereskedőtől? (Autóbeszámításba megy a kicsi)
Ahogy nézem a használt árakat, 2 millió felett mennek a szebb darabok. (WtF, én 2,8ért hoztam ki a szalonból)
2013-ban gyártott 200 ezret futott Swift (K12B 1.2 94ló) 2014 elején vettem 0km-esen. Rendszeresen szervizelt (dokumentálva).
Új generátorral (A gyári 190ezernél elhasalt). A féktárcsák még gyáriak (szeretek motorfékkel járni, alapvetően eco módban használtam). Most lenne neki “nagyszerviz”, de már nem költenék rá (betét, tárcsa, gyertya, ékszíjak, esetleg új akksi, téli-nyári gumikban kb 1 szezon van még). Esztétika: Motorháztetőn több kavicsfelverődés, hátsó lökhárítón alig észrevehető parkolási karc
Felszereltség: talán GLX volt a neve anno: manuál klíma, 15col lemezfelni gyári dísztárcsákkal (szép állapotban). Ami nincs benne: Ülésfűtés, Bluetooth, tempomat[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Fulár
senior tag
Sziasztok!Azért fordulok hozzátok mert sajnos nincs sok érzékem az autószereléshez és a Környékbeli szervizek elég khm...érdekesek,a normálisak meg be vannak táblázva vagy egy hónapig.
Érdekes problémák ütötték fel a fejüket a 2005-ös 1.3 Swiftemben.
Lassú tempóban nagyjából 30-40-ig fura"pattogó"hang szerűség hallatszik az autó eleje felöl.Elég jól hallható!Nem nagyon kell fülelni hozzá.Kb 40-nél meg mintha elvágták volna és megszűnik a hang!Nagyjából ahhoz tudnám hasonlítani amikor mondjuk napokig áll az autó behúzott kézifékkel és ezután a kéziféket kiengedve ás elindulva"pattan"egyet a bovden.Ezzel már volt szervízben.A Torony csapágyak lettek cserélve mert már eléggé lógtak.De átnézve semmi más rendellenességet nem találtak.A jelenség mégis fennáll!A hangon kívül más jelenség nincsen de már halálra idegesít!És az is,hogy a nyomorult szervizben nem találják az okát.Máshová kellene vinnem de ahogy fentebb írtam be vannak táblázva.- A másik gondom az,hogy néha a jobbra irányjelzőm elmegy!De csak jobbra!Elöl hátul egyaránt!Ilyenkor nincs műszerfal visszajelzés sem és semmi.Balra viszont oké.Az elakadás jelzőt bekapcsolva is oké!Néha viszont maga az irányjelző villog és csak a műszerfal visszajelzés nincsen!Aztán gondol egyet és magától megjavul.Aztán random megint szarakszik és vagy teljes jobbra irányjelzés megy el vagy csak a műszerfal visszajelzés.Ezzel majdnem egy időben elment a tolató lámpám is.Izzót cseréltem de nem az a baja.Nem hiszem,hogy a tolató lámpa kapcsoló halt volna meg.Az vajon lehetséges,hogy elöregedett a világítás-irányjelző bajusz kapcsoló és esetleg kontakt hibás?Lehetséges az,hogy talán kicsapta a tolató lámpa biztosítékát?És én gyökér a biztosíték táblát sem találom. Ha begörnyedek a műszerfal alá egyszerűen nem látom.Néztem Youtubos segítséget,hogy hol van de egyszerűen nem találom ott a kormány alatt ahol lennie kellene.
Minden jótanácsot nagyon szépen megköszönök! -
tboldi
nagyúr
1. Jobb híján másik szerviz, az éteren keresztül nem lehet diagnosztizálni egy feltehetően egyedi hibából eredő hangot. Ha teszem azt, nyelestengelycsapágy lenne, az nagyon jellegzetes lenne, azt könnyű leírás alapján beazonosítani, de most nem ez áll fent.
2. Elképzelhető, hogy a bajuszkapcsoló döglődik, meg kell vizsgálni multiméterrel, hol szakad meg az áramkör. A tolatólámpa külön áramkörön van, nincs összefüggés a kettő között, csupán véletlen egybeesés időben.
Biztosítéktábla: Kezelési útmutató nincs meg véletlenül? -
Fulár
senior tag
Igen!A távgyógyászat nem frankó! Megvan a kezelési.Mutatja is egy árba a biztosítékok helyét mégsem találom. Nem értem,hogy lehetek ennyire vak mert Pl.régi Ignisen és G Astrán azonnal megtaláltam a cuccot segédlet nélkül is.
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #54454 üzenetére
Vazze, te mindenre emlékszel?
Szegény R19-em tegnap adtam le a méhbe, megtörtem szerencsétlennek az elejét, nem lett volna érdemes költeni már rá. De maradok a sötét oldalon, továbbra is franciában gondolkodok elsődlegesen.
Csajomnak jó a swift, de én ennyi pénzt újra nem tudok kiadni autóért az elkövetkező jégkorszakig biztosan.Szóval, ráncfelvarrott 1-es Megane és korabeli Xsara kerestetik
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #54466 üzenetére
A Megane-ra figyelj hogy szívó 1,4 és ne delphi legyen, mert szivatni fog, a Xsara meg... Nem egy must have, nem is komfortos, elég fapad, nem is megbízható, a technika szerelhetetlen... Alkatrész nem igazán van.
A Renault sajnálom, mert az egy legenda... Szerintem az utolsó jó francia autó volt, akárcsak a BX. Fluence? 1,6 szopo benya, piaci értéke kB nincs. dCI-t hagyd meg a milliárdosoknak, esetleg Xantia benzin kézi váltó szintén ne delfines legyen és főleg ne Valeo...
Még jó hogy emlékszem a vitára, a Suzuki vs 100TCe Duster esetén...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #54468 üzenetére
Azért szóba jön még a rönó 1.6 szívó is, picit nyomatékosabb mint az 1.4. De semmi más motor nem jöhet képbe, csak a hagyományos szívó benzines.
Xsara se fapad, van abban villanyablak, villanyos fűthető tükör, klíma, ABS, emelhető kormány és ülés, 4 lufi, és ennyinél már nem is kell több a fapados R19 után, amiben még szervókormány se volt.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
[link]
Ezt csak itt hagyom a csipszes bandának..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #54471 üzenetére
Igen, a xar padon, ott ahol 180-at mértek a 170 helyett, pont ott.
Mondott Béla is mindent, hogy a töltőlevegőhűtő meg a légszűrő, mindez mit is befolyásolt? Semmit, mert hacsak nem folyamatosan egy locsolókocsi után megy, akkor kb ez bikmak, biztosan olcsó volt az optimalizálás, de akkor már egy K&N légszűrőt bedobhatott volna, hogy a légszállítás javuljon... Talán akkor leforogna 6500 fölé is... De így ez csak menőjenőzés, hiszen kapott + 30LE-t a pénzéért, ami érzetre kb nulla a gyári 140-hez képest, na így mulat egy magyar úr!Én éreztem a változást, amikor a szívó 97 lóból átülltem a töltött 140-be, ott volt érezhető változás, de itt... és még a gyári BoosterJet Pro garit is bukta, gg. Ésszel él az ember, már akinek van ugye...
Mindenki csippeltessen kedvére, szíve joga, de mutatok egy másik zsenit is:
[link] megcsippelteti és rajtahagyja a szutyok gyári eco gumikat, amik ugye nem arról híresek hogy tapadnak...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ameddig nem esik...
Igazából az a gond vele, hogy a plusz erő a használhatóságából von le ezesetben, magyarul amit nyert a réven azt elbukta a vámon. Ha tenne rá tisztességesebb papucsokat, akkor rögtön több értelme lenne a 215 csikónak, amit ugye közölni kellene az úttal, és itt lép be az abroncs kérdése...
Igen kevesen tudják, de a gyártók a főtengelyen mért értéket adják meg, éppen ezért, mert egy kevésbé tapadó abroncs nem tudja átadni a nyomatékot az útra, egy drag autó hiába több ezer lóerő és brutális nyomaték, amint kiengedted a kart onnantól a fizika irányít... Lehet a bömbidben is 400LE ha nem tudod az úttal közölni csak 60%-át, akkor 250lovas is bőven ugyanazt adná vezetési élményben, már ha így érthetőbb."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hemaka #54474 üzenetére
Igen, sajnos a gari ugrik ilyenkor...
Én gyáriban hagytam volna, csak újabban nagy divat lett ez, minimális befektetés és több erőt kapok, ami ugye nem teljesen igaz, ahogyan a második példámból is látszik, a gyári Vitara S-t nem tudta elverni, hiába 215 áll a papíron a másik 140-ével szemben, mégis a 140 előrébb áll, na a kérdem én, hogy is van az az ablakon kidobott pénz?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
Algyő felől Szegedre befelé menet van vagy 100 körszorgalom, abból az egyikben rendszeresen rárugja a hátulját az allgrip mert az eleje már nem bírja a nem is túlzottan forszírozott tempót a belsőben. Dinamikusan megyünk, de nagyon nem lehet mert kilötyög a sógornőmnek szánt leves :-)
A kontiekókántekt hagy maga után egy kis élményfaktort, ezért szeretem :-))ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
domojko
senior tag
Üdv Srácok!
Van itt még valakinek 2010-ig gyártott 1.6 sport?
Döbbenten tapasztalom hogy 130km/h-nál 4200 rpm, 160-nál 5200rpm
Ez normális?
Ennyire rövid váltó van benne? -
őstag
válasz Tomics #54477 üzenetére
szerintem sokkal reálisabbat nem tudunk mondani, mint a hasznaltauto.hu - nézd át milyen évjárat - állapot - futott km paraméterekkel vannak fent, aztán lődd be a sajátodat egy alkuképes árra. Ha túl drágán hirdeted, legfeljebb nem hív senki, aztán majd engedsz belőle
"... and I hope you have a great day!"
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #54478 üzenetére
Sétakocsikázásra alkalmas, de többre nem. A mammát elvinni a doktornyőhöz bőven elég, de emberi léptékű közlekedésre nagyon ésszel kell használni, mert könnyen elszáll.
Konkrétan esőben nagyon vissza kell fognom magamat, hogy a 140 bátor csikót számláló ménes nehogy szétszéledjen egy körforgalomban... (bár az enyém csak elől kapar)
Múltkor egy vadbarom miatt (sosem találod ki mit csinált... igen, visszatolatott a körforgalomban...) majdnem kiszedtem a Fóti Auchan-nál az M0-s kijáratot mutató táblát, mert ő benézte, én meg nem számítottam ilyen manőverre az égszakadás közepén. Megállni esélytelen volt, csak kattogott a kocka, ám a verda nem óhajtott veszíteni lendületéből.Az Eco abroncsok csak az autógyáraknak jók, senki másnak.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Komolyra fordítva tényleg harmadikban kövér gázzal olyan 30-40 km/h között tapadáshataron tartva és mint a forma1-ben, kint érintek, bent érintek, kint érintek.
Mellesleg utálom a körforgalmat, főleg ami bevásárló központoknál épül, hogy 30 méterenként van egy és át kell hajtani 3-4 ilyenen mire a parkolóhoz érsz. Kedvencem amikor Nagytétényről megyek Mártonvásárra a 6-oson majd onnan át Érden a 7-esre, na ott sikerült ezt a körforgalom kérdést kicsit túltolni...
A tesco duplasávosához már szédülve érkezem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
eami
addikt
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Ebben megoszlanak a vélemények, bár folyamatos ablaktörlő kellett, na olyankor a világ legnagyobb gyökérsége lesatuzni a körforgalom közepén és visszatolatni egy kijáratot...
Sajnos mostanában heti 2-3 ilyenem van itt a fővárosban, úgyhogy egy ideje már azon agyalok hogy eladom a Vitarat. Most még jó pénzt kapok érte téli-nyári szett meg egyebek, talán 5,4-5,5 körül elvinné valaki... Aztán jövőre úgyis lejar a jogsim, azt sem ujitattom meg..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #54491 üzenetére
Jó móka, csak újabban már azon agyalok hogy remélem megkapom az elsőbbségemet és nem lök be valamelyik instahuszar a közepére.
És ez más országokban is egyre jellemzőbb, legutóbb egy német az orrom előtt ment 200 fölött a 8-ason és olyan furán imbolyogva ment... Hátulról úgy nézett ki mintha mindkét keze a kormány tetején lenne. Lassított hogy el engedjen, na atneztem, kár volt, ahogyan elhaladtam látom hogy telo a kormány tetején és facen írogat, 200-nal b+! Normálisak az ilyenek!? Kint ezért pár száz € a bünti... Én főbe lonem, ott a helyszínen, nem alkalmas társadalmi együttelesre...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz 2ozzmexy #54493 üzenetére
"facen írogat, 200-nal b+!"
És itt akkor van igazán probléma, ha egy ilyen idióta miatt egy ártatlan ember hal meg....„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
mefistofeles
addikt
Na hétfőn viszem a kicsikét az első 1000Km-es átnézésre. Igazából semmi problémám, csak a fényszórón állíttatok egy hangyányit felfelé.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54498 üzenetére
Húúú, ezt nézd meg, és írd meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Mazzer Major Kávéőrlő Új késekkel! Single Dose-ra alakítva!
- Easy Home MD18418-as akkus 2 az 1-ben porszívó eladó
- Magyar menüs Delonghi Autentica Cappuccino automata kávéfőző új tejtartállyal
- Kék Jura Impressa F90 svájci érintőgombos automata kávéfőző
- Delonghi ECAM 23.460.S automata kávéfőző új tejtartállyal