Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
Valamikor rászánom magam a hétvégén és megírom, hogy mik a tapasztalataim az automata 1,4T hibrid S-Cross-szal így 1000 km után (ma voltam átnézetni is), főleg mellé téve menet dinamikai összehasonlításra a korábbi cégeseim, amik mind 2 liter turbó dízelek voltak (2015-ös Mondeo és egy 2019-es Passat Variant DSG). (A Mondeoval 4 év alatt megtettem 140 ezret, a Passattal "csak" 45 ezret a COVID miatt 1,5 év alatt.)
Annyit elárulok előzetesen: hogy az égvilágon semmi szégyenkezni valója nincs az S-Cross-nak ezen a fronton.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz burgatshow #55702 üzenetére
Az 1.4t megy mint a mérgezett egér. Gondolom azért a passat meg a mondeo hangszigetelésben azért sokkal jobb volt.
-
burgatshow
veterán
válasz Tom1939 #55703 üzenetére
A Mondeo-t vitatom, a Passat egyértelműen jobban volt szigetelve.
De összességében egyébként annyival nem volt jobb autó egyik sem, mint amennyivel drágábbak voltak (jó 4-5 millió pluszban az S-Cross árához). Majd írok példákat, "amikben" a Suzuki "alul marad" de az inkább a szőrszálhasogatás téma...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz burgatshow #55704 üzenetére
Nem vitatom, mondeoban nem ültem még soha. Passatban igen, de annak is jó ideje már (de az tényleg más kávéház mint az scross). Mondjuk hiába váltok, szerintem is nagyon jó ár/érték arányú az scross.
-
mefistofeles
addikt
Na a kis swiftem megkapta végre a Yokohama téli papucsokat. Ami elsőre feltűnt, hogy mennyivel halkabb a futása. A TPMS szelepeket azonnal felismerte a rendszer, nem volt semmi visítás.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #55706 üzenetére
Ez lenne a "normális" működés, ha valakinek nem így van, annál valamit elbarmoltak a mesterek vagy gagyi szelepet sóztak rá...
Amúgy így 2 év Vitarazas után elarulom hogy ez a két téma eddig mindig előjött minden fórumon minden ősszel és tavasszal, a TPMS meg az akku. Igen ritka ha valakinek valami baja van vele (mármint komoly baj mint a konkurens gyártók fórumain).
Félnek ettől a TPMS-től az emberek mint a turbótól, de az ismeretlentől való félelem alapvető emberi túlélési ösztön. Nem szokott baj lenni vele, pedig már 6-7 éve minden kocsiba kötelező."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
mefistofeles
addikt
válasz 2ozzmexy #55707 üzenetére
Nagyon sokaknál hallani, hogy 20-40 kilométer után tanulta meg a szelepeket a rendszer meg ilyesmi. Nekem is mondta a szervizes srác, hogy előfordulhat könnyen. De az én kis szuzim jól van összerakva, akár csak a kerekek! Azon mondjuk meglepődtem, hogy téli abroncs dacára mennyivel halkabb, mint a gyári nyári.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Gyöször
senior tag
válasz mefistofeles #55708 üzenetére
Ez érdekes, hogy halkabb a télid. Nekem a crosson a szalonból készen vett téli szett yoko v905ökön azért hangosabb mint a nyári contieco. De nekem ez nem gáz.
Viszont baj most se volt velük, jöttek a mért értékek gond nélkül.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Chereiose
addikt
2005-ös Swiftre mi a gyári ablaktörlő típus,méret előlre? Tehát mindkét darab, vezető és anyós felőli is. Valaki tudna dobni egy linket?
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #55711 üzenetére
A rugózatlan tömegben lehet a megoldás kulcsa...
A fogyasztás különbség pedig a szélességből is adódhat, azonos autóra minél szélesebb abroncsot teszel fel, annál többet fogyaszt.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #55709 üzenetére
Azért hangosabb, mert az EcoContact 5 egy alacsony görüdlési ellenállású abroncs, cserébe nem is tapad...
A téli V905 pedig V mintás, azok mindig hangosabbak a minta miatt, de az legalább tapad, úgy ahogy meg már ahogy."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #55708 üzenetére
Na az elég szánalmas ha annyit kellett menni vele hogy megtanulja...
Nekem is mondtak ilyen rémsztorikat, de velem még nem fordult elő. Amikor először tettem fel rá a télikerekeit már akkor sem volt gond, pedig ahol vettem mondták hogy biztosan kell vele menni ennyit meg annyit így meg úgy hogy feltanulja, ehhez képest le sem tojta... Mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne hogy cserélgeted alatta a kerekeket."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #55716 üzenetére
Ugyan így vagyok vele én is, néhány méter után azonnal felismeri a cserekor a szenzorokat (pedig előtte izgulok mindig).
Arra leszek majd kíváncsi, ha X év után újat kap, vajon azokat miként fogja felismerni. Mivel az autó 10 szenzort tud egyszerre eltárolni, cserekor az új melyiket fogja felülírni, a régebben használatat (ha van annyi esze az autónak), vagy találomra (ebben az esetben minden évben újra és újra kell neki tanulnia)?
TommyY
-
válasz 2ozzmexy #55715 üzenetére
Annyira szidja mindenki ezt a Ecocontact-ot, én nyáron azzal voltam vezetéstechnikai tréningen, még meg is dícsérték a gumit, hogy milyen jól tapad.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Moleman
addikt
válasz SyMbioTe #55719 üzenetére
5 évig jártam Ecocontact 3-mal, szörnyű volt, igaz, a végére már 9-10 éves lehetett. Vezetéstechnikai tréningen is sajnáltam, hogy nem télit raktam fel, mert így kb értelmetlen volt minden műgyantás feladat.
A Swiften a pár éves Conti már sokkal jobb, nagy hibákat is jól tolerál, még sose estünk le az útról, pedig többször vártam.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #55719 üzenetére
Vizes aszfalton jávorszarvas tesztet próbáld ki vele, utána fel a télit és azzal is, rögtön érteni fogod miről beszélek.
Részemről az összes Eco abroncs egy hitvány szemét és egyenesen a vásárló megtévesztése. Hogy miért? Mert szerintem nem spórol annyi üzemanyagot, hogy megérje a rizikó azt a +40centit féktávban, aki sokat megy annak meg nagyobb az esélye azonos idő alatt a határhelyzetre, amikor meg kellene a jól tapadó abroncs, na azt nem tud az EcoContact5. Le fogom járni, nem dobom ki, de én SOHA senkinek nem fogok Eco abroncsot ajánlani, mint ahogyan Hankook-ot sem.
Nálam az abroncs tapadjon mintha bekentem volna epoxival minden körülmények között, ha ezt teljesíti és nem öregszik el 6 év alatt, akkor utána jöhet a többi feature, de ez a kettő a minimum, máskülönben minek rá gumi?
Én ilyen vagyok, nem tehetek róla, mások meg laktózérzékenyek..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
-
válasz 2ozzmexy #55724 üzenetére
Jávorszarvas nem (ha nem haragszol meg, nem szaladok el Dániába amiatt. ), de vészfékezés, meg rántópad műgyantán volt, jól teljesített, szóval én csak a saját tapasztalataimból indulok ki. (napersze lehet, hogy az autó is hozzátett)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
zsolt19900
őstag
válasz Gyöször #55729 üzenetére
groupama tanpálya pl. ilyen
totalcar tulaj a pályán stb. sorozatok
én speciel minden egyes embert elküldenék minimum 1 ilyen oktatási napra.... nagyon para amikor baleset van és "szem pecsuk, se**lik összehúz" a reakció, mintsem az elkerülés és sokszor ezzel együtt a megoldás.... vagy amikor hallom, hogy nem nyomja a féket, mert elkezdett pulzálni a pedál és megijedt?!?!?!?! hát működik a jó öreg ABS.... ja ő ezt nem tudta, nem hallott róla, így inkább felengedte a féket, mintsem megálljon
Sok történetet hallottam és ezek döntő többségére tökéletes lenne egy ilyen tanpályás nap....
Igaz oktatásunk során voltunk pl. beleültetve nagyon komoly szimulátorba, ott kaptam egy erdős/sövényes részt, szembe autó és jobbról felbukkant a vaddisznó.... én persze nem rántottam semerre, kijött a coca aztán durr bele (persze fék volt rendesen), ekkor kérdezte a napni tréner és csodálkozott a csapat, hogy hát ez mi volt ez? Én pedig mondtam neki, hogy gázoltam már vadat, inkább annak megyünk neki, mint a szembejövőnek, azt mondta ez addig okés is, de ránthattam volna az árokba.... néztem rá néztem rá és még mindig úgy voltam vele, hogy a vad és legalább 1 oldali kerékkel az úton (de inkább mind a néggyel), erre jött a válasz, hogy akkor az autóba milliós a kár.... én meg mondtam okés, az pótolható illetve honnan tudom, hogy mi van ott az árkos bokros részen aminek nekirántom? Erre már nem felelt....
Szóval persze vérmérséklet kérdése lenne ez a tanpálya is, de sok dolgot megtapasztal az ember, még ha sosem lesz rá szüksége akkor is.Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
burgatshow
veterán
válasz zsolt19900 #55730 üzenetére
En is csak ajanlani tudom, szinten a Groupamanal voltam. A weboldalukon fent vannak az idopontok es arak, tobbfele foglalkozas van. Erdemes elmenni, erdekes dolgpkat lehet tanulni es megtapasztalni.
-
félisten
válasz zsolt19900 #55730 üzenetére
Mi is el szeretnénk menni azzal az autóval amivel gyakrabban járunk. Bár ettől függetlenül néha a bazi jó reflex mentett meg, pl nyaralás alatt. (Nem adták meg az elsőbbséget, biztos levágtam volna ha összeérünk.)
-
Gyöször
senior tag
válasz zsolt19900 #55730 üzenetére
Mikor megvettem a kocsit egyből ki is próbáltam milyen az abs. Pont ezért. Az is furcsa, mikor nekem a radaros rezgeti a féket, egy átlagos sofőr lehet úgy megijed, hogy kidobja a kormányt az ablakon. Akkor még volt hó (2017 telén) rugattam volna keresztbe de a kis hamis igencsak túljárt az eszemen :-)
A tulaj a pályán nem kell, nem sietek sehova. Olyat nem akarunk, mint a tc, hogy sokan kimegyünk suzukikkal, alkudunk is kicsit, meg jókat röhögünk egymáson? A jóízlés határán belül persze, úgyis olyan felebarátok vagyunk itt. Dethroner is revansot vehetne rajtam, hogy 1 kör alatt kettőt ver rám, végre kiderülne mennyire jó a 4évszakos gumi meg ilyenekez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
válasz zsolt19900 #55730 üzenetére
Én is vagy 2-3 éve agyalok azon ,hogy el kéne mennem egy ilyenre nekem is.
-
válasz Gyöször #55729 üzenetére
Én nagyon tudom ajánlani, nagyon jó élmény is, meg tényleg hasznos.
Én Drivingcamp-be voltam, árakat most hirtelen nem tudok, mert karácsonyra kaptam ajándékba. Sima, alap 4 órás tréning.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
hemaka
nagyúr
válasz Gyöször #55733 üzenetére
Én ha van hó, itt nem messze van egy tanyára vezető 3km-es egyenes betonlapokból épített út, széles mint egy rendes mellékút és két oldalt nincs árok, csak szántó, lehet racsézni, meg pörögni, forogni, gyakorolgatni, jó móka.
Csak kár, hogy már szinte sosincs hó télen, tavaly se tudtam kimenni egyszer se... -
zsolt19900
őstag
a végén tényleg összeverődne itt egy kedvezménycsomagra való embertömeg
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Gyöször
senior tag
válasz zsolt19900 #55742 üzenetére
Az mennyi jónép lenne? Nem pajti valaki valahová, hogy megkérdezze? Nevezzük el magunkat suzuki márkaklubnak és ilyen dumával próbáljuk meg :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
simonjoe
senior tag
válasz zsolt19900 #55742 üzenetére
...Én is benne vagyok, itt lakom mellette, szóljatok, és intézem!
Joe
-
AMD Power
titán
Most reggel már a Netrisk oldalán kezdtem.... szólt ,hogy 60 nap múlva lejár a kötelezőm.
Meg is kötöttem az újat. 28 662 Ft egy évre. Nem mondom ,hogy kevés... de hát ez itt Budapesten..... -
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #55745 üzenetére
Feleségemnek (Bp-i lakos, fiatal jogsis, A0, szóval minden költségnövelő tétel ami létezik rá igaz), 92e forint volt 2021. 09 - 2022. 09 közti időszakra... Ja az autó meg egy kis KIA Picanto...
Ez volt a legolcsóbb a neves biztosító márkák közül (Allianz, Groupama, Generali stb.). Posta meg egyéb ilyen szarok nálam nem játszanak.
Szóval a 28 nem is sok.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #55746 üzenetére
Nekem is A0 volt 2017ben, de ez vidék régebbi jogsi, és basszus a kaszkó valami 85
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
zsolt19900
őstag
összehozhatunk persze valami napot, mikor egybegyűlik a csapat egy ilyen tréningpálya napon
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #55748 üzenetére
Szintén 17 éves jogsi, B8, vidéki cím, a Mazdára így fizetek 29+144-et. A casco (100e 10%) érthetetlenül drága, de félek lemondani, tuti akkor törném ropira.
A Swiftre csak 19+41 ezer sokkal jobb cascoval (20e 10%), vidék, B10, 40 éves jogsi.
De legjobb a segédmotorom, tökmindegy, hogy épp hol lakom, minden évben 2280 forintot fizetek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Keresek! Motorkerékpár
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék