Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Milyen hibákról olvasol? S-Cross esetén az első ajtók beázásáról olvastam, más komolyabb hiba most nem jut eszembe. Vitaránál a hátsó híd volt már nem egy embernél cserés, ahogy olvastam a fórumban írtakat.
Kettő közül, ha GL+ a cél, akkor az S-Crosst választanám én.
-
nagyúr
-
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Egyértelműen scross. Adott szinte jobban felszerelt (pl ledes fényszóró, kulcs nélküli indítás, stb...) Nagyobb tengelytáv, emiatt a beltér is nagyobb, kicsit nagyobb csomagtér. És belül szvsz jobban néz ki, kicsit modernebbnek hat.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Gondolom nem fogok írni semmi újdonságot. Ülj bele mindkettőbe és próbáld ki. Most, 2019-ben jobban megéri S-Crosst választani, feltépve, hogy megfelel minden szempontból. 2 évvel ezelőtt, 500e-el olcsóbban, GL+-nál jobb felszereltséggel (+200e extra) megérte a Vitarát választani.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Cathfaern
nagyúr
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Ha 2WD, akkor S-cross. Többet kapsz ugyanannyi pénzért. Kicsit kényelmesebb, elegánsabb belső, ami plusz ha úgyis nagyrészt városi / országúti autó.
Ha 4WD, akkor Vitara. Felteszem ha kell a 4WD, akkor nem csak országútra kell, a Vitara kicsit alapból is alkalmasabb arra, ráadásul a 4WD mellé kapsz egy csomó extrát Vitarában, míg S-crossban ugyanannyi pénzért semmit.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz noorbertt #42246 üzenetére
Ha megfelel a swift mérete akkor szerintem nem érdemes gondolkodni, GLX és kész.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
batai15
félisten
válasz noorbertt #42246 üzenetére
Pont most nézegettem én is őket. A Vitara szvsz nem éri meg az Swift GLX melett ,a gl + scross viszont határozottan már nyújt annyival többet. Valóban a Swift hátul még talán tágasabb mint a Vitara és amúgy pirosba szürkében nagyi pofás.
Mondjuk én se értem most annyira nem sláger termék a Vitara és az scross mellett. Egyedül a motor paletta zavar ,főleg az 1.2 az 1.0 már nekem is elégséges lenne.
Igazából pont azon dilemmazunk hogy alapvetően elég lenne Swift is nekünk egy gyerekkel évente egyszer meg egy tető box rá ha más nem aztán úgy menni nyaralni .
Swiftel formailag teljesen ki vagyok békülve a az scross hátulról nem adja ,meg eleve hogy suv plusz scross Vitara melett szól 10 év gari .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz noorbertt #42250 üzenetére
Swift glxben is minden van .. sávelhagyásra figyelmeztetés stb .. sőt még automata váltó . 1.2 cvt már ki jönne 4.4bol az már nem rosz deal GLX szintel ,bár nekem az 1.0 kellene automataváltóval viszont azt kivezetik ,és az meg már 4.8 a gl+ automata 1.4 scross meg 5.4 plusz igaz az írás ,de ha már ennyit kifizet az ember akkor 800ezer nem akkora összeg egy erősebb nagyobb kocsiert. De mi csak jövőre akarunk ha minden jól megy adig sok minden történhet még.
-
_ak_
addikt
válasz noorbertt #42250 üzenetére
Bocsi kicsit későn, de:
Már GL+ szinten is széria az új DSBS rendszer az 1,4-es AllGrip Vitarához, vagyis a kettős érzékelővel ellátott vészfékasszisztens, mely a Bosch-tól érkezik. Erre húzható rá az, hogy már a Vitarában is a Nasa technológiája dolgozik, már ami a lézer detektort illeti. Ezt egészíti ki egy kamera alapú rendszer, a kettő együtt pedig 140 km/h-ig működő vészfék-asszisztenst eredményez. Ehhez tartozik még a holttér-figyelő, mely hátsó keresztirányú forgalomfigyelőként is működik, valamint a sávelhagyás-figyelmeztető és a 65-165 km/h között működő sávtartó. Ez tartalmaz egy éberségfigyelőt is, mely a sávban történő kóválygás miatt figyelmezteti a sofőrt, hogy pihenjen, a Pest megyei Stelvio hágón való csörtetés alatt ez többször jelzett, mint a sávtartó, így kérdéses a hatékonysága. Szintén alap az összkerekes GL+-hoz az új adaptív tempomat, mely automata váltó esetén megállás és elindulás funkcióval is rendelkezik.
forrás és ez GLX vagy GL+ Allgrip
Let's begin, de gozaimasu!
-
Hadrianus
csendes tag
válasz noorbertt #42414 üzenetére
Nem tudom, szerintem egyelőre csak a Suzuki saját gagyihibridjét teszik bele az autókba, bár jó lenne, ha kaphatóak lennének a Toyota-féle rendes hibriddel is. Ha viszont rendes hibrides lenne, akkor már nem is kéne bele a részecskeszűrő, úgyhogy szerintem itt egyelőre csak a gagyihibrid rendszerről van szó.
vzsryl: Tömören igen, erről van szó. Az biztos, hogy egy rendes hibrides Suzuki-választék nagy szám lenne.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz noorbertt #45753 üzenetére
Engedd el pls, itt nem ajánlott...
(Sebring téli garnitúra virított a 2019es Vitaran, mert nem maradt büdzsé, de ezeket az alsópolcos márkákat nem szoktuk itt ajánlani) Nem egy drága méret, de guminkent pár ezret radobva már vannak lehetőségek bőven."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
JohnyBlue
őstag
válasz noorbertt #46136 üzenetére
Igen. Sokat agyaltam de az autó most kell a másikra máár nem akarok költeni. Az, hogy az új jobb felszereltségű lesz (gondolom drágább is lesz) így nem igazán tud felizgatni mert kb havi 4-500km megyünk vele az esetek 99% ban csak vásrosban.
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
dethroner
veterán
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz noorbertt #46146 üzenetére
"Az 1,2 literes benzinmotort használja a 12V-os lágy-hibrid (3,1 LE/50 Nm villanymotor) és a full-hibrid (13,6 LE/30 Nm villanymotor) modell is..."
Az az erős 14paripa lenne a full-hybrid? Hmmm... [link]"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
noorbertt
őstag
-
dethroner
veterán
válasz noorbertt #46401 üzenetére
Ma megvolt a 2. próba.
Tehát legfrissebb szoftver fut a fejegységen, másik telóval próbálkoztam amin a legfrissebb AA fut. Waze-be beírom a célom, mutatja az útvonalat, milyen hosszú, mennyi idő, következő kereszteződés milyen messze és ott merre kell fordulni, de ennyi. Semmit nem csinál tovább. Nem fagy le, mert az ujjammal tudtam mozgatni a térképet, tudtam új címet beadni. De nem navigál. Sőt, hazaérve megnyitottam, beírtam egy új címet, és azt is kiszámolja, mutatja, de nem a valós pozíciómból számolt, hanem az előző, az első bekapcsolást vette alapul. Mintha még mindig az előző helyen érzékelne.
A google maps ezzel a telóval is jól ment, tehát az AA és a fejegység jó, csak a waze szar.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
gyenesmartin
őstag
válasz noorbertt #46560 üzenetére
[link]
Telefonnal nem látni annyira jól, nem tudtam színes felületre sehogy sem fókuszálni.
Amik kékkel be vannak jelölve, azok biztosan festék leverődések (nem pedig a metál festés miatt képzelem be), de egyébként azokon kívül még rengeteg van, főleg a kocsi oldalán, csak mivel koszos ott, így most nem fényképeztem le. A motorháztetőt viszont lemostam, áttöröltem, egy porszem sincs a fényképezés pillanatában rajta.
A Suzuki még annyit mondott, hogy elemenként 30-40 ezerért újrafújják. Ennyit sikerült tőlük kicsikarnom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Windows 10
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Blu-ray lejátszók
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...