Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PNP
őstag
THISSSS: [link]
(Doug DeMuro megint Suzukit tesztel.) -
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #52877 üzenetére
Nagyon szívesen!
Nekem mindkét kulcs elektronikája át lett rakva ilyen házba. Mikor vettem a kocsit, akkor az Általad linkelt forrasztós verziósra volt átalakítva az egyik kulcs. Visszaforrasztattam a chipet a helyére és bekerült ebbe a tokba. Ez valahogy kompaktabb, masszívabb.
Viszont némileg szégyen, hogy ennyi pénzért gyárilag csak sima kulcsot kapunk...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
AMD Power
titán
Igen ezt akartam én is pont írni. Nekem eddig hála Istennek soha nem kellett kárt intéznem se a kötelező, se Casconál sem. De ilyenkor nekem is felmegy a pumpám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
No.01
őstag
Sziasztok,
(Budai) agglomeracioban elo rokonoknak honnan lenne erdemes arajanalatot kerni?
-
passat77
tag
Sziasztok,
Van egy 2003-as 1.3-as Swift-em aminek az ABS hiba lámpája elindulás után nem sokkal kigyullad. Tavaly is csinálta ezt egyszer, akkor az ABS gyűrűt és a csatlakozókat megtisztogattam és jó lett. Most is ez lehet a gond?
-
csaba1203
addikt
Érdekes dologra lettem figyelmes mióta kihoztam a kocsit a 2. kötelező szervizről.
Reggel vittem be akkor a kinti hőmérséklet kijelzőm 15 fokot mutatott. A kocsit otthagytam mert azt mondták kb 2 óra mire elkészül. Szóltak telefonon 11 óra magasságában.
Beültem elindítottam és akkor is 15 fokot mutatott pedig volt már 25 is.Hazamentem leparkoltam majd délután mentem vele, akkor már 30 fok volt és azt is mutatta.
Ma délelőtt is elindultam bevásárolni 23 fokot mutatott. Több helyen is voltam és eltelt 1,5 óra a hőmérséklet is emelkedett csak az én hőmérőmön maradt 23-on.
Ez így normális vagy vigyem vissza szervizbe, hogy valamit elcsesztek rajta?[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Üdv!
Egyelőre elméleti feltevésben megfogalmazódott benne, hogy túladok a 2017es swiftemen. Automata váltó lehetősége miatt.
Kérdés: 1.4T vagy 1.6 szivó motor között mekkora eltérések lehetnek fogyasztásban? Automata esetében!
Tudom, hogy szívó és turbo között erőben, nyomatékban vannak különbségek, és nyilván nehéz is összehasonlítani a kettőt, de gyakrolati tapasztalatok azért érdekelnének.Vitarákat és Scrossokat nézegetek. (használtan)
Első körben maradnék a swiftnél (2017-től felfele CVT), de elég húzós árak vannak ott is, ezért vetődött fel bennem, hogy akkor már lehet érdemesebb lenne szintet lépni. Azzal is tisztában vagyok, hogy az automata többet fogyaszt még swift esetében is, de jó lenne valami támpont
Köszi!
T -
DIEGO15
őstag
válasz tomi5244 #52916 üzenetére
S-Cross 1.6 AT 6,71l/100km (nem igazán reprezentatív)
S-Cross 1.4 AT 7,42l/100km
Vitara 1.6 AT 7,23l/100km
Vitara 1,4 AT 7,46l/100km -
DIEGO15
őstag
válasz tomi5244 #52919 üzenetére
Ezeket ne vedd szent írásnak. Inkább összehasonlításnak jó csak. A te vezetési stílusod és az útvonal, amin használni fogod a mérvadó. A Swift 1.0 AT pl 5,96l/100km ugyanez MT 5,66l/100km
[ Szerkesztve ]
-
arpi6k
addikt
Sziasztok!
Vettem egy 2004-es Suzuki Ignist 105.000 km-el. Elég jó állapotban van az autó, de egy olaj, olajszűrő, légszűrő cserét csinálok rajta. Sok ismerősöm mondta hogy vezérműlánc csere is jó lenne. Érdeklődnék hogy mi erről a véleményetek? Valaki hozzáértő tudna tanácsot adni? Egyébként második számú autó lesz, elsősorban horgászni fogok vele járni. Milyen további alkatrészeket kéne még megnéznem?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Intel & ATI
-
tboldi
nagyúr
válasz arpi6k #52921 üzenetére
Nem kell cserélni vezláncot, csak ha csörög indításkor, ami meg nem 105k-nél fog előjönni. Nincs is csereperiódus előírva.
Fékfolyadékot cserélj mindenképpen, a gyertyacserének is épp itt az ideje (pont 105k-enként kell), illetve a gumialkatrészeket vizslatnám meg első körben, mint pl. hosszbordásszíj(ak), motortartó bakok, a futóműben a szilentek, stb.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tomi5244 #52919 üzenetére
És az nem CVT-s hanem klasszikus, ahogyan fentebb tituláltuk "olajkavarós".
A S-Crossnak kisebb a légellenállása, ebből is adódik a pici különbség... Amúgy Aisin váltó és elég sokat vittek vissza gariban cseréltetni... Nem mondom hogy nem jó, csak azt hogy megosztó."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz arpi6k #52921 üzenetére
Benzinszűrő? Hosszbordásszíjj és feszítői? Pollenszűrő (utastérlégszűrő)? Akkura méress rá egy autóvillamoságissal, talán még egy váltó és hűtőfolyadék csere sem ártana. (komoly pénzben mernék rá fogadni hogy még a gyári mindkettő)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz tomi5244 #52916 üzenetére
19-es 1.4T Scross AT full városban 8-9 között eszik, Pályán/főúton a 6liter sem lehetetlen, de vezetéstől függően 6-7 között.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz 2ozzmexy #52925 üzenetére
Az elég sokat vittek vissza gariban cseréltetni az aisin 6-soból az mit jelent (nem kötekedésből, aggódásból nekem is automata és már nem garis )? És melyikből (más van az 1.6-hoz/1-0t-hez illetve az 1.4t-hez nyomaték tűrésben mindenképpen)?
Nekem városban stabilan 10 körül kajál, de ez ez allgripes is (1.4t allgrip automata scross, 2017-es).
-
Klímához kapcsolódó kérdés, ha én beállítom 2-es ventisebességre, 23-24fokra, akkor normális, hogy félpercenként felzúg egy 10-15 másodpercre, majd leáll a kompresszor(??!).
Álló helyzetben tűnt fel mondjuk, lehet hogy ott normális.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Tom1939 #52930 üzenetére
Ugyanaz a váltó mindegyikben, csak az a különbség hogy 6-os kézi csak az 1,4-hez van, a többihez 5-ös a kézi, viszont automatában csak egyféle 6gangos volt mindig is, klasszikus hidraulikus Aisin, nem szokott baj lenni velük, de egy--kettő bekrepált már (a kuplungja talán). Nincs mitől félned, 10 év gari (motorra, VÁLTÓRA, turbóra) no para, ha eddig nem volt gond vele akkor ezután sem lesz.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
-
őstag
válasz 2ozzmexy #52934 üzenetére
Nekem még csak a 3 év gari volt, de legalább nincs benne részecskeszűrő
Azt tudom viszont hogy az 1.0t és 1.6 automata váltója kisebb nyomatékot bír (1.0t-nél látszik ott a manuálhoz képest kicsit kisebb a max nyomaték a motornál automata esetén). Tesztben is panaszkodtak rá hogy valahogy lassabb/bizonytalanabb a "kisebb". Mindkettő hidraulikus klasszikus aisin, de valami különbség van.
De reméljük akkor engem nem érint, olajcserét is kapott a kis automata 59 ezernél
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok!
Első autó után nézegetek és mivel a keret nem sok(3-400k max.) elgondolkodtam az öreg Swift-en. Az érdekelne, hogy szerintetek jó lenne első, olcsó autónak? Illetve az 1.3/1.6 16 szelepes motorral szereltek tényleg szépen mennek 90-ig? Szeretném, ha városi tempónál lenne egy kis sportos beütése.(Ha ennyit enged a keret.) -
válasz tboldi #52932 üzenetére
És pigmeus
Köszi, akkor rendben van„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
válasz IMIIKE1998 #52939 üzenetére
3-400e vételár , vagy ebben benne van minden járulékos költség is!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dethroner
veterán
válasz IMIIKE1998 #52942 üzenetére
300-400K egy öreg swiftre? Csak akkor javaslom, ha ingyen kapod az autót, és a rendelkezésre álló pénzed a felújításra költöd.
400-ért még sportos beütés? Max ha adidas csukában és mackónadrágban ülsz bele
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
senior tag
válasz dethroner #52943 üzenetére
Szerintem azért lehet kapni ennyiért, nem azt mondom, h csont nélkülit, de vállalhatót. Az is igaz, h nem lesz 1xű és gyors. Ha meg ennyi a keret akkor ennyiből kell gazdálkodnia. Az meg teljesen más kérdés, h még lassan a vételárat is rá kell költenie. Én a 16 szelepeset ajánlanám, bár sportos beütésről meg ebben az esetben sem beszélhetünk Szívből kívánok sok szerencsét a leendő márkatársnak!!
Joe
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #52944 üzenetére
Sztem a suzuki legnagyobb átka, hogy strapabíró. Ezzel sokan visszaélnek, hajtják a legkevesebb tisztelet és gondoskodás nélkül, mert ez csak egy olcsó suzuki, másrészt bírja a strapát, minek vele foglalkozni. Ezért ebben a kb 20 éves korosztályban botrány amik vannak. Meg a kolléga sportos jegyeket szeretne felfedezni, amik ha lettek is volna fiatal korában, az csak még egy indok hogy szétb@ssza a volt tulaj. Sok sikert neki a vásárláshoz, de ennyi pénzért én nem suzukiban gondolkodnék.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #52946 üzenetére
Nem ragaszkodnék a suzukihoz, a swifthez meg végképp nem ragaszkodnék ennyiért. Megnézném a kínálatot, de ugyanúgy megnézném a francia vonalat és a többi japó márkát is. Aztán az állapot majd dönt.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
csaba1203
addikt