Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Nirvatti #44565 üzenetére
Ok.
Sárfogót tuti pitiáner dolog felszerelni szerintem, de az oldalcsíkot könnyű elbökni, és nem lesz szimmetrikus. Ha nem akarod elbökni, akkor belekerül simán egy órádba. Ez utóbbi igaz lehet a sárfogódra is, amit érdemben csak úgy tudsz felszerelni, h kiveszed a kerekeket, azaz máris emelőzheted a kocsid. Megéri? Nekem nem érné meg.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Nirvatti #44562 üzenetére
Sárfogónak nincs sok értelme, az oldalvédő felszerelését meg bízd szakemberre, ha lejön vagy bármi gond van akkor nem a te hibád.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Nirvatti
tag
válasz Nirvatti #45724 üzenetére
Köszönöm szépen a tanácsokat.
Ma volt rá időm, elszaladtam vele a szervizbe.A vizsgálat csak egy gyors szemmel körbenézés volt, aztán töltött rá a szervizes kb. másfél deci hűtőfolyadékot. Elfogadtam most ezt a megoldást, mert tényleg nem drasztikus mennyiség hiányzott és nem is emlékszem milyen szinten volt vásárlásnál és az ~1000 km-es vizsgálatkor.
Most egy darabig majd ránézek hetente (fotózom is magamnak), hogy minden rendben van-e.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Nirvatti #45724 üzenetére
Én el tudom képzelni azt is akár, hogy levegős volt a rendszer. Esetleg átvételkor, illetve utána 1-2 héttel is ellenőrizted a szintet? Arra lennék kíváncsi, hogy 2.5 hónap alatt folyamatosan csökkent a mostani szintre, vagy átvételt követő egy-két hétben lement, majd utána már nem ment lejjebb?
Ha most rátöltés után marad a helyén és nem csöpög semmi az autóból, akkor nem izgulnék.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Nirvatti #47473 üzenetére
Szélvédő feketti kárpit alá betömködhető
Ha kell a szemüvegtartó alatti csavart kiszedve, sz egész felső konzol kipattintható
'A' oszkop burkolata kipattintható, alá betakható
Az ajtóknál a belső műanyag és az ajtókeret találkozásánál lévő gumi alá betömkődhető
Ha kell, a küszöböknél kévő műanyag kipattintható, alattuk sok-sok kábel megy, elfér még jó néhányA kipattintásokhoz célszerszám ajánlott (filléres cucc az Aliról) és nem csavarhúzó
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #47473 üzenetére
Szia! Dual kamera? Ha gondolod keresd vissza a korábbi hozzászólásomat a témában, igaz én Vitaraba szereltem, de akkor be linkeltem egy videót amin elmagyarazza a készítője, hol kell elvezetni.
Mindenképpen olyan helyre rakd ahonnan a fentről belogatott lámpák is látszódnak és az út jobb oldalán a táblák, még akkoris ha a legbelsoben mész egy 3 sávos úton, de ugyanezen úton haladva a legkulsobol is látszik a legbelső bal széle.
Az ujjaiddal a tetokarpit alá be tudod nyomni a kábelt, utána az A oszlop borítása alá. A jobb első ajtót kinyitva megfigyelheted hogy a műszerfal muanyagja a keder alá benyulik, az alá be tudod vezetni, a kesztyűtarto alatt simán vegigfuzod majd a kozepkonzol mögé begyujtod a fölösleges kábelt, innentől menni fog szerintem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #47483 üzenetére
Szívesen, ha elakadsz akkor fotozd le mi a bibi és igyekszünk segíteni.
@AMD Power: Igen, tudom h abból már csak azok mennek, a többit elnyelte a bontó gazdasági total kár vagy hasonló végösszegű szerviz ajánlat miatt...
De ezek 2020ban már legyenek alapok, főleg hogy sokkal öregebb autókban is meg találhatóak ezek az extrák...@modern: az eloszto a vezermutengely végéhez van csavarozva, a leszedeset nem ajánlom ezért sem... De a piaci ertekeben merek rá fogadni hogy szarrá van égve a rotor karja és az dobta be a kulcsot... Az alsó fedél dettó, szerencsére olcsón javítható, csak kell hozzá némi szakértelem... Jah és ha már hozzanyultok akkor gyertyakabeleket is cseréld. Apropó, gyertya ugye új?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #48295 üzenetére
Semmit, csak ami a karbantartásiban van, azt nézzék meg és cseréljék, aminél CS betű van. Nem olyan bonyolult ez. Ha Fót nincsen messze akkor Gusztávék esetleg? M3-Szentmihályi-körforgó-buszmegálló-jobbra-balra és ott vagy...
Csapd fel a kézikönyvet és le van írva mit kell ellenőrizni és mit cserélni. Ha esetleg egy plusz kört meg akarsz spórolni, akkor érdemes a csomagtartóban vinni a télikerekeket ilyenkor és ha már úgyis fent van a csáposon akkor le is cserélhetik.@AMD Power: nem az 1,2-esnek, az 1,4-es sem szereti annyira ha tartósan 4ezren forgatod, de még az 1,6-os kókusz is forralja az olajat, ha leállítod akkor utána hallatszik hogy pattog a karter még 10 percig... a mai down-sized meg főleg nem szeresse, egyrészt turbó, másrészt közvetlen befecskendező, harmadrészt a kicsi hűtőkör miatt... ha megnézed az Astra-ba kell vagy 6-7L hűtőfolyadék, az SX4-é meg kevesebb mint 5L...
Én is így szoktam járni, ha átülök máséba és mindig mormolom magamban kopasz pista örökérvényű szlogenjét: "használt autót csak magánembertől..." Kezitcsókolom, fékgenerál nem férne rá arra az Astrara!? (rásegítő, főfékhenger, folyadék, tárcsák, fékkulcsok cseréje)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz Nirvatti #49462 üzenetére
EU téves környezetvédelmi szabályozása (ugye zöld rendszámos 2 tonnás SUV az ok 50km vellany hatótávval, ami amúgy 10L alatt nem eszik, és sosem tölti a tulaj, de a sima szívóbenzin 840kilós swift a 4-5 literes fogyasztással már fújj-fújj), meg hát igazából eurós árat kell nézni, és a forint nagyon penge mostanában (1 év alatt 10%-ot gyengült).
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz Nirvatti #52163 üzenetére
Teljesen mindegy. Klímát sem kell benyomni, csak belső keringetés legyen. Inkább pollenszűrő csere szükséges.
Véleményem, hogy ezek a klíma bombák ideig-óráig hatnak, inkább elfedik a szagokat 1-4 hétig. Én inkább kifizetek évente 5-6e Ft-ot egy ózonos fertőtlenítésért, az a tuti, egyből elmúlt a szag egy évig, míg a klíma bombával 3 hét után ugyan olyan volt.
A vírus miatt ráadásul már a helyeket sem kell vadászni, hol van ózon generátor, kb minden sarkon van -
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #52623 üzenetére
Akkorra az összes S-Cross-t elhordták, volt 1,4T+GPF GLX AT/MT/Panoráma tetővel, és ennek minden létező permutációja 3 színben főleg fehér tetővel, tehát sehol nem volt 5,7M alatti S-Cross 50km-es körzetben... Ez volt akkor. Mostanra biztosan lenne, de akkor választék nem volt, ennyi.
Én ezt a színt szerettem volna: [link]
Ugyanilyen festése volt annak a Hybridnek amit kint használtam pár napig, szomorúan adtam vissza...
Ha tudja valaki a szín nevét kérem írja meg...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz Nirvatti #52625 üzenetére
2017-ben amikor az autót vettem (Vitara 1.6 2WD) 500e volt a különbség az S-Cross 1.4T-hez képest, ua. a felszereltség hasonló extra kiegészítőkkel. Számomra egyáltalán nem érte meg a különbözetet, 2019-ben jött el a pillanat amikor eltűnt a nagy különbség és akinek a külső egyáltalán nem volt szempont annak az S-Cross racionálisabb választás lehetett. Most valószínűleg S-Cross-t vennék ha suzukit vennék, egyébként már inkább elektromos autóban gondolkodom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #52625 üzenetére
Akkor úgy írom, hogy elméletben nem kellett volna sokat ráfizetnem egy S-Cross-ra, de gyakorlatban egy erős milliót.
Volt GL+ Panoráma S-Cross, GLX+AT S-Cross, kéttónusú S-Cross GLX+Panoráma és GLX+Panoráma+AT+AllGrip, aztán kifújt a buli. Vitara volt zöld, zöld-fehér, sárga, sárga-fehér meg abból kettő ami nekem van és ennyi volt a színválaszték. Rendelni lehetett volna Hybrid GL+-t alapszínben 5,8M-ért előrendelve 2019 novemberben akciósan és talán 2020 márciusra autó is lett volna belőle, csak akkor még a SARS-Cov2 a fasorban nem volt, nem volt szó gyárbezárásról meg semmiről... Nem tűnt az évszázad bizniccének, aztán ki tudja.
Amit kint béreltem az nagyon szuper autó volt, azért még talán adtam is volna 6,5M-t, de olyat itthon még rendelni sem, sőt nem is láttam ezt a kék színt sehol Vitarában, csak S-Cross-ból láttam olyan színűt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #55176 üzenetére
Ahogyan fentebb is írtam, nem igazán közlekedek "mozgóforgalmiakadály" stílusban, a fogyasztása sem vág földhöz, mivel keveset fut, éppen ezért valami oknál fogva extra allergiás vagyok rá ha tologatnak, főleg hogy hátul ott a két gyerekülés (baby on board meg minden), elől-hátul ott a kamera (aminek hátulról látszik a kijelzője!), de egy-két agyhalottat ezek sem rettentenek vissza attól, hogy "még komolyabb tempóra akarjanak sarkalni".
Amúgy vannak akik kultúráltan tudják jelezni haladási szándékukat, azokat természetesen elengedem, de azért a 130 helyett 150-el haladó autó hátsójába beleállni és rádudálni hogy "kotródjon az útból", az már túl van az ingerküszöbömön...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
-
Qtya123
őstag
válasz Nirvatti #63225 üzenetére
Nekem is volt olyan, hogy a nő belegurult gyök kettővel a Swiftbe a lámpánál, mert lejtett. Na ő nem a hisztis picsa volt, hanem már mikor kiszállt olyan feje volt, hogy én sajnáltam. Mondta, hogy elnézést, a kesztyűtartóban keresett valamit és leszállt a fékről.
Mivel fényezetlen matt fekete a lökhárító ezért semmi nem történt.
Mondta, hogy szét is van csúszva épp, mert 30 év után kirúgták a munkahelyéről. Megadta azért a számát, én is az enyémet.
Másnap felhívott ismét érdeklődni, hogy biztos nincs-e baja az autómnak. Ilyenkor azért némileg visszatér az emberiségbe vetett hitem, de csak egy pillanatra.Amúgy 2018 januárjától vagyunk Budapesten és akkor vettem utcai harcosnak ide ezt az autót.
Azóta ez történt vele:
- az említett nő hátulról belém gurult
- a Népligetnél parkoltam és megtépdesték a hátsó ablaktörlő kart
- sörösüveget vágtak a motorháztetőhöz a sérülés nyomok alapján
- belém kanyarodtak
- a parkolóban meghúztakÉs mindezt úgy, hogy nem megyünk olyan húde sokat az autókkal és a belvárosba ritkán megyek a szűk utcás, magas padkás dzsungelbe.
Eddig gazdasági megfontolásból voltam úgy, hogy 6 havi bevételnél több pénzért nem vettünk autót, de most már kezdem azt mondani, hogy sérülés szempontjából sem érdemes drágábbat venni.
Gondolkoztam nagyon az IS300h-n aztán maradt a Cross. Jobb is így, meg az is jó, hogy van egy ilyen olcsó utcai gladiátor ide, mint a Swift. Ha IS lenne, akkor egy ilyen parkolói sérülés akkora javítási és értékvesztési költség lenne, mint a Swift ára.
Köszi, de kösz nem. Persze úgy is fel lehet fogni, hogyha tudom, hogy elesek, akkor nem indulok el, tehát felesleges ezen aggódni.[ Szerkesztve ]