Új hozzászólás Aktív témák
-
DIEGO15
őstag
Sziasztok.
Egy 2006/12 Suzuki Swift 1.3 GS autóm van. Ma reggel ismeretlen hibák tömkelege tört elő , minden előjel nélkül az autómból.
Beszálltam az autóba, ráadtam a gyújtás, de a belső világítás nem aludt el, a műszerfal világítása viszont nem gyulladt ki.
Beindítottam a motort, menet közben a check engine lámpa folyton égett, a hőmérsékletet és az átlagfogyasztást nem jelezte. Az ajtókat sem a távirányítóval sem a kilincsen lévő gombbal nem lehet bezárni azóta sem (kulcsnélküli indítás).
A távirányítóban lévő kulcsot behelyezve az indítókapcsolóba kerregő hangot ad és kipattintja a csomagtérajtót. A kulcsal a sofőrajtó zárható, viszont a központizár nem reagál rá.Ezen problémák egyike sem állt fenn ma reggelig. Van bármiféle ötlet, hogy mi lehet a gond?
-
DIEGO15
őstag
Tudja valaki, hogy az 1.0 K10C motornál mekkora "rést" kell állítani a gyújtógyertyán?
A K14C és az M16A motorhoz való értékek benne vannak a kezelési könyvben, de ehhez nincs.
-
DIEGO15
őstag
Ti az S-Cross/Vitara keréknyomásokat mekkorára állítottátok?
A comfort érték 2,3-2,3 bar
Az Eco pedig 2,8-2,6
Az Eco nekem túlzásnak tűnik.(Múlt héten vettem a kocsit használtan, még felfedező módban vagyok)
-
DIEGO15
őstag
Ismét kérdéssel fordulnék hozzátok. (2017 S-Cross)
1. A távolsági fényszórót (refi) is lehet automatán használni?
Tegnap mentem először igazán sötétben és a refit nem tudtam automata üzemmódra bírni.2. Kötött már be valamelyikőtök autós menetrögzítő kamerát? Ha igen, hogyan és merre vezettétek hátra a kábelt?
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52244 üzenetére
Köszi a tanácsot. Az első szélvédőtől a küszöbig hogyan vitted le? Az A oszlop külső felén a gumikéder mögött gondoltam levinni. Szerintem elég lesz a kábelhossz, de majd kiderül. (Viofo A129 Plus Duo)
A fényszóróhoz:
Azért ez még nem egy autopilot. Látod dethroner írta, hogy a swift-ben működik.
Érzékenységet szervizben lehet állíttatni a kezelési szerint. -
DIEGO15
őstag
-
DIEGO15
őstag
válasz pompom89 #52289 üzenetére
Szia!
2006-os 1,3-ast hajtottam közel 8évig. Megjártam vele, Németországot, Lengyelországot és Montenegrót is. A rozsda és az ABS kocka a két legfontosabb szerintem. Egyik sem túl gyakori probléma. Ha alapos akarsz lenni, akkor nézz utána a visszahívásoknak is, mert abból hat is volt.
-
DIEGO15
őstag
válasz blakey #52336 üzenetére
Nem akarok beleszólni, de 2969Ft az csak az olaj ára. A cserét biztosan nem tartalmazza. Mellesleg 0,5 liter egy teljes cseréhez valószínűleg kevés is lenne. A modern autókban már nem elég csak leengedni a fékolajat és feltölteni a kiegyenlítőn keresztül. Lásd itt.
A gyertyáknál ugyanúgy megvan szabva hónapokban a csereperiódus, mint km-ben. Ez benne van a kezelésiben.
A motorolaj cserénél pedig szerintem alap, hogy légszűrőt is cserélni kell. Tudom, hogy a kezelési nem ezt írja, és a szervizek sem így járnak el, de azt is kicseréltettem volna, annak ellenére, hogy pár hónapja volt utoljára. Én a 10e km, vagy 1 év olajcsere párti vagyok (szűrőkkel együtt).
Hozzátenném, én a pollenszűrőt is fél évente cserélem. Mégiscsak az én egészségemet védi. -
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52386 üzenetére
Végignéztem az egészet. (Biztos örülnek nekem a szerelők )
Le kell szerelni a szűrőházat, ez két bilincs és kb két csavar oldásával megy. Nem tűnt vészesnek leszedni és a végén visszatenni sem.
Ezután már könnyen hozzáférni a gyújtókábelekhez.Ha van kérdésed, ne tartsd magadban.
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52388 üzenetére
A K10C-nél nincs ilyen gond. A gyertyák a motor tetején a szűrőház alatt vannak. A szűrőház eltávolítása után jól hozzáférhető. Nem kell könyök.
Én magam veszem az alkatrészt és azzal megyek el a szerelőhöz, majd amit csak lehet tisztes távolságból nézek. Egyrészt szeretem tudni és látni, hogy mi kerül bele az autómba. Másrészt szeretek tanulni, hogy mit hogyan kell ellenőrizni, vagy cserélni. Harmadrészt több szem, több csipa, ők is emberek, hibázhatnak.
Volt már, hogy én szóltam a gumisnak, hogy fordítva került fel az egyik abroncs. 10 éve hozzá járok évente kétszer. Késő volt, fáradt volt, benézte.[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52390 üzenetére
Én K10C-ről tudok csak nyilatkozni, mert nekem az van a szekérben.
Váltóolajat is cseréltettem. Akna nélkül szerintem ez elég nehéz feladat lenne. Nem mondom, hogy lehetetlen, de szép nagy szívás. A betöltés a nagy kihívás, mert azt a váltó oldalán kell megtenni és a szintet is betöltő csavarnál látod.AMD Power
Szabad tudni, hogy milyen autóról van szó és milyen fóliát választottál?[ Szerkesztve ]
-
DIEGO15
őstag
válasz 2ozzmexy #52394 üzenetére
A leeresztő csavart nem láttam. A kocsi alá nem másztam be.
Majd ha rávetted magad a váltóolaj cserére, akkor meséld el hogyan sikerültMűködhet a megoldás, amit írtál. Nekem a szerelő egy kis kézi hajtású szivattyúval tolta bele az olajat. Mennyiségre 2,5l-t írnak és pont annyi is ment bele. (5ös váltó)
-
DIEGO15
őstag
Van infótok arról, hogy a K10C (1.0) motorhoz milyen ékszíjak kellenek?
A különböző webáruházakban, más-más méreteket írnak. A nagyobbik baj viszont, hogy két ékszíj kell, amik különböző méretűek. -
-
DIEGO15
őstag
Újabb kérdés. Cserélt, vagy látta már cseréjét hátsó sárvédő ívnek valaki? (nem reklám)
Reggel belém jött egy épület sarka, pofátlanul gyorsan hajthatott.
A csere terméket már megrendeltem, kérdés, hogy be merjem e vállalni, vagy keressek fel egy szagembert?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen széket vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...