Új hozzászólás Aktív témák

  • TommyY2

    tag

    válasz Gyöször #53017 üzenetére

    Én az egész motort és a hozzá tartozó részeket is féltem (turbó, katalizátor, stb.) a napi 2x3km munkába járás miatt. az annyi, mint 44 indítás és 132km havonta (~1500km évente).
    Ehhez jön még hozzá a hétvégi bevásárlás kb. 4x20-30km havonta, az kb. 1300km évente, valamint a családi kirándulások.

    Az előző autóimmal is így jártam munkába (igaz, hogy azok szívó-k voltak), soha egyikkel se volt eddig gond (legalábbis látszatra), igaz, hogy mindegyiket 130ekm után adtam el.

    Sajnos az S-Cross vásárlásánál lecsúsztam az 1.6 szívóról (pedig az az előző autóimhoz hasonlóan örök lett volna), viszont hibridet semmiképpen nem szerettem volna.

    Beszéltünk már korábban arról, hogy munkából hazafelé kerülő úton menjek, de nem tudom, hogy az a plusz néhány km számítana-e? Mindenesetre bízom benne, hogy ezzel az autóval se lesz semmi probléma.

    TommyY

Új hozzászólás Aktív témák