Új hozzászólás Aktív témák
-
tatararpad
őstag
MySuzukiról soha nem jön meg a jelszóhelyreállító email (Outlook.hu). Ötlet valakinek?
-
tatararpad
őstag
-
tatararpad
őstag
válasz AMD Power #55538 üzenetére
65 lóerő, 2 légzsák, ezzel a 4-es főúton igencsak gyomorideggel vezetnék. Ettől függetlenül hiányolom itthonról az ilyen 2 millió körüli új autókat, ha műszakilag rendben vannak, alapvető mobilitást biztosíthatnának sok embernek. Ma meg ott tartunk hogy egy Swift is 4,4 millióról indul.
-
tatararpad
őstag
válasz AMD Power #55901 üzenetére
Azért a 2004-es ár belóbálása mai pénzen önmagában nettó baromság, már ha jól számolt az illető. Más volt akkor egy átlag háztartás kiadási szerkezete, szabadon felhasználható jövedeleme, még az átlagembereknél is jelentős volt az alternatív jövedelem, ésatöbbi. Azt, hogy most 6,49-ért drága egy autó vagy nem, mindenki eltudja dönteni magának mikor ránéz a bankszámlakivonatára, függetlenül attól, hogy mennyi lesz 2038-ban egy autó. Az, hogy mi van benne 2004-hez képest, szintén lényegtelen, abból választhat az ember ami előtte van, ennyi erővel senki ne vegyen most autót, mert 17 év múlva fluxuskondenzátor is lesz benne ugyanennyiért. A felszereltség jó dolog, de ha ez számítana a Dacia nem ment volna ekkorát Európában.
-
tatararpad
őstag
válasz 2ozzmexy #56001 üzenetére
Igazából túl sok alkudozás nem volt, elküdltem egy halom kereskedésnek a pdf-t, hogy ez kéne, mi az ajánlatuk. Volt, aki visszaírta az árat ami pdf-ben volt, volt a "személyesen beszéljük meg'" kategória, volt aki vissza sem írt (ők valószínűleg nem akartak autót eladni), és volt, aki visszaírt egy olyan árat amire azt mondtam ez már rendben van. Ez a metál festés felára volt, meg mint utólag kiderült a gumiszőnyeg is ajándék volt, habár ez szerintem inkább valami gag lehet.
Egy autó szerintem nem egy rúd parizer, hogy ennyi azt kész ha nem kell ne vedd meg, nekünk tárgyalástechnikából kb. a win-win elv volt az amit először megtanítottak. Egy üzletnél mindkét félnek éreznie kell, hogy nyert valamit rajta, egy 6+ milliós autónál nálam pedig ez kicsit több, mint egy gumiszőnyeg. A festés felára is kb. egy semmi öszeg a teljes árban, aki alkudozni akar, az innen indul. Az valóban igaz, hogy ez még most év eleje volt és vidék, de szerintem egy magára valamit is adó kereskedésnek az alkura nyitottnak kell lennie, lásd Brian élete
-
tatararpad
őstag
Inkább recseg a műanyag mintsem zörgés általánosságban, vezető oldal az enyémben kifejezetten tragikus ilyen szempontból, bal lábal ha kicsit nekitámaszkodsz az ajtónak recseg, ablak ha kicsit lehúzod recseg, klíma bekapcsolása után recseg a műszerfal mögött, habár ez utóbbit rá lehet fogni a hőingadozásra, hátul ülők a kalaptartót mondták hogy zörög de ezt nem tudom mert elől nem hallani. Esőben erősen szürcsölő hangot is hallani az ablak felől. Motor, váltó, ilyesmi szerintem furcsa hangokat nem ad ki viszont.
-
tatararpad
őstag
Ez amit írsz a Suzuki Preferencia például, anno két lízinget néztem, az MKB-t és Merkantillt, egyiknél sem láttam kitételnek a márkaszervízt. Merkantill még anno úgy is hirdette magát, hogy tizenakárhány éves használtat is finanszíroz, ott aztán elég érdekes kitétel lenne a kötelező márkaszervíz. A Suzuki Preferencia ilyen szempontból speciális termék, mert van egy finanszíroázsi része, meg visszavásárlási része amihez előírják a márkaszervízt, mezítlábas zárt végű pénzügyi lízingnél szvsz teliberakják mit csinálsz vele, míg fizeted. De nyilván akinek van más tapasztalata majd megírja.
Igen, garihoz tuti feltétel, anno az eladó befenyített. hogy ezt a szervízlátogatást nagyon szigorúan veszik, hogy ne vesszen el a garancia. Remélem a garanciális javítást is ilyen szigorúan veszik majd . Meg a fentebb említett gyártói finanszírozások is előírhatják, ezzel is meghajtva kicsit a saját szekerüket.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #58702 üzenetére
Azért pénz az. Eleve feláras, 740.000 Ft most, a Suzuki által közölt fél literes többletfogyasztás 150.000 km-en egy ukrán-barát 600 forintos benzinárral is 450.000 Ft. Ha semmit nem kell rajta extrában szervizelni és elhisszük a fél litert, akkor is egy 150.000 km-es futásteljesítmény alatt ott vagy hogy kifizettél 1.190.000 Ft-tal többet. Aki kihasználja más tészta, de csak azért mert ez van készleten nekem már lehet drága lenne akármilyen jó is.
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #58709 üzenetére
Az Allgrip árát a pénztárnál fizeted ki, az üzemanyagot valóban 10 év alatt, de szerintem 450K az még mindig 450K-val több mint a 0, akárhány év alatt is. És az üzemanyagár sem fix, nyilván lehet +/- az is. De a hangsúly nem ezen volt, hanem hogy ha alapvetően nem használja ki az ember, akkor csak plusz pénz. Nekem még évi 45K-t sem érne, hogy feszesebben vegye a kanyart majd 70-nél, de mint írtam, aki ki tudja használni, az tegye.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #58713 üzenetére
A különbség az hogy egyiket választod, a tetősínt és a LED lámpát viszont hiába flexeled ki, nem lesz olcsóbb az autó. Hogy ti min huzavonáltok azt nem tudom, írták hogy az Allgrip jó, írtam, hogy igen de pénzbe kerül, és nem csak mikor megveszed. Ja, és GLX-t sem éri meg megvenni, ott van minden a GL+-ban .
-
tatararpad
őstag
válasz dobolan #58718 üzenetére
Ez köztem-közted igaz lehet, de az autót ugyanaz fogja vezetni valószínűleg allgrippel és anélkül is. Ez a fél liter maga az allgrip. Minden más tényező változatlansága mellett azt mondja a gyártó, hogy ennyivel fog többet enni, ha ezt választod. Ahogy írták az előbb hogy most 5.3-5.8, vagy 9.5-10, a különbség szempontjából mindegy szerintem, de még a fél literben már nem is hiszünk, az biztos, hogy többet fog. Amúgy a gyártók felfele nem szoktak hazudni szvsz, ha ők felet írnak én kicsit többre számítanék.
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #60352 üzenetére
Semmit, úgy marad. Amikor eladod az autót senki ember fiát nem fogja érdekelni, hogy hány ilyen karc van rajta, ezeket nem az a réteg fogja venni. Saját használatra pedig lehet jobb ha megszokod, lesz még rajta dögivel. Amúgy szerintem kavicsok/ágak/bevásárlókocsik okozzák.
-
tatararpad
őstag
Kedves olvasó! Ha az előző párszáz komment után azt hiszed, hogy egy igénytelen senkiházi vagy, akkor tudd, hogy sokan tankolunk sima 95-ös benzint és mossuk az új autónkat ezerötért a sarki lándzsás mosóban. Nem vagy egyedül!
-
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #60904 üzenetére
Ez a pöcök szokott elcsatangolni és amiatt nem nyílik, ha visszatolod a helyére, annyira olajozni sem kellesz a zsanérokat, ugyanúgy pöccre nyílik majd. Amúgy tapasztalatom szerint egy régi bankkártyával vagy bármivel ki tudod nyitni ha becsúsztatod a jobb felső sarkán, mert maga a zár elenged csak csak nem hajítja ki a fedelet eléggé.
-
tatararpad
őstag
válasz ncc1701 #61003 üzenetére
A csoktól a hétszemélyes autón át az szja visszatérítésig és a gáztámogatásig az összes gyerekes életvitele az én adómból van támogatva mégsem kérdezte senki hogy tetszik e. Az emúlt 10 hsz-ben kb. az összes demagóg baromságot sikerült leírni a témában, legalább nem ment el egy fél topic rá.
-
tatararpad
őstag
válasz Cunaja #61023 üzenetére
Sok cég tankol üzemanyagkártyával ott pedig elég egyértelmű az üzembentartó jellege. Ha számlát kér és adószámot ad meg szintúgy. Ha nem adószámos a számlája meg nem tudja elszámolni majd magának. Az a két Gipsz Jakab még megmaradt katás meg valszeg belefért. De ez is olyan törvény mint a rezsicsökkentés csökkentés, hogy reggel megálmodták, délben bevezették, majd pár hét múlva mikor már nem lesz esedékes tiszta lesz minden.
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #61029 üzenetére
Bizony, arra akartam utalni, hogy aki cég és magyarországi viszonylatban a fehér gazdaság szereplője, az nem fog trükközni rajta, és ők a többség. Az más kérdés, hogy ha a mennyiségi gondok vannak, ez szvsz a sz*rnak egy pofon, mert aki üzletvitelszerűen használja az nem fogja feltétlen kevesebbet az áremelés miatt, de legalább ezt is jól átlehet majd terhelni az árakra, úgyis deflációs veszély van manapság.
#61028 Cunaja Én csak remélni tudom, hogy tudják mit csinálnak. Szerintem elfogyott a lóvé és ideje fejni a tehenet, eddig ezek az intézkedések nem kerültek sok pénzbe de legalább lehetett velük kampányolni. Most mikor meg ténylegesen segíthetnének kibújik a szög a zsákból, hogy valójában csórók és hülyék. Amúgy végső soron ott a jegyrendszer, ahhoz rendszám sem kellesz, és legalább csecselni is lehet majd vele
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #61248 üzenetére
Ha körömmel hozzáérsz akkor igen. A kilincseknél emiatt karcos is már nekem is. Más, hogy engem annyira nem zavar jelenleg. Amúgy valahol le kell spórolni a hiányzó milliókat a konkurenciához képest, ez is egy olyan terület.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz mefistofeles #61398 üzenetére
Minimum egy Wunderbaum vagy azt kiváltandó két cd lemez a tükörre akasztva. Az a traffipax ellen is véd. Hátulra meg valamilyen vállalhatatlan rendszámtáblás idézet, hogy "apámé vigyázz rá" stb, és valamelyik rádió frekvenciája és logoja. Decemberben természetesen agancsok a tetősínekre.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz Cunaja #61428 üzenetére
Szokás szerint az ötlet nem rossz. Csak mire mindenki rárakja a hasznát addigra a többségnek nem lesz annyira jó az ára. Használtat pedig szerintem pont amiatt vesznek sokan, mert autó kell gyorsan és relatíve kevés induló befektetéssel. A szerző a cikk végén felteszi a kérdést: Vagy mégis lennének olyanok, akinek megérné a felárat a garantált megbízhatóság? Jelentem igen, én pl. a rendelkezésre állás miatt hajlottam az új autó felé, hogy pár évig azért ne kelljen nézegetni alá hogy csöpög-e valami, és ha hosszabb távra indulok vajon a tréler hoz-e haza (megint), mert éppen valamelyik alkatrész megint bemondta az unalmast.
-
tatararpad
őstag
válasz TommyY2 #62796 üzenetére
Nekem is van egy Xiaomi hordozható kompresszor, sajnos leengedni nem tud, de ezen az egy dolgon kívül nyomásállításokra mindig elég volt, ha meg teljesen fújni kellene ott az autós kompresszor a csomagtartóban. Én sem érzem ezt akkora nyűgnek, persze ha a benzinkúton kilógó seggel gugolva kellene mindig csinálni, nem kényelmesen a garázsban, akkor lehet én is máshogy éreznék.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #62830 üzenetére
Régebbi is csak akkor állította lejjebb, ha megpakolták a csomagtartót, az alapbeállítást kézzel/szervízben kellett. Rám előtte minden második szembejövő villogott, mióta lejjebb állítattam csak minden harmadik. Viszont ha ennél is lejjebb állíttatom már én nem fogok látni semmit elég távolra. Neked a tavalyi faceliftes van?
-
tatararpad
őstag
válasz Qtya123 #62969 üzenetére
Igazából erre megy a világ, lásd okostelefonok, minnél inkább egyszer használatos legyen minden, mert akkor kell venni újat. Lásd autók amiknél már fényszóró izzót sem tudsz cserélni hanem vegyél új komplett lámpatestet. Az ilyen nem műszaki megoldás egy műszaki problémára, hanem gazdasági megoldás egy gazdasági problémára.
[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #63236 üzenetére
Sok nemrég épült áruháznál is néha kei car-ra méretezett parkolók vannak, aki felfesti őket nem gondolja, hogy ezek nem tankok hogy a tetejükön kelljen beszállni, hanem az ajtót is ki kell nyitni? Járok olyan Aldiba is, ahol egy menetben kisem tudok fordulni az S-Crossal, hanem vissza kell tolatni
-
tatararpad
őstag
válasz mefistofeles #63343 üzenetére
A nyest tudtommal nem védett. De kézbe ne fogd szerintem mert harapós.
-
tatararpad
őstag
30 ezres szervízről ártapasztalatok valakinek a közelmúltból esetleg?
-
tatararpad
őstag
Még két éves sincs de már látom az élő szövet alatt a fémvázat [kép]
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #63889 üzenetére
Send nudes pls. Én is terveztem hogy kétoldalú ragasztóval felragasztok egy vastagabb gumidarabot, de ha már te csináltál valamit akkor arra is kíváncsi lennék. Nekem egy üres tiktakdoboz és egy lejárt bankkártya volt készenlétben mindig a kocsiban, ha beragadna.
-
tatararpad
őstag
-
tatararpad
őstag
Csak az utókornak: zenelejátszás 64 gigás SD kártyáról, exFAT fájlrenfszert nem ismeri fel, NTFS-nél kereken minden 10. másodpercben egy pillanatra kihagy a zeneszám. FAT32-n tökéletes, csak ehhez kétfelé kellett partícionálni a kártyát, mert a FA32 max 32 gigabyte. Scross 2021 facelift előtti.