Hirdetés
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 4
- Path of Exile (ARPG)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Marvel Snap
- Baldur's Gate 3
- Ismét késik az új Alone in the Dark játék
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Napokon belül megjelenik a Warhammer 40k: Rogue Trader
Új hozzászólás Aktív témák
-
Giot
addikt
válasz
netmesterke #7140 üzenetére
A futómű nagyon kemény több ismerősömnek is az van.
Ennek ellenére a magas felépítés és a relatív kis tömeg miatt nagy tempónál szeret billegni, na nem olyan veszélyesen, inkább csak figyelmeztetés képen.
A 3 fajta motorral szerelik, 1.3vvt 93Le. 1.5vvt 99Le meg van egy 1.25-ös Fiat diesel-el szerelt valami 70 ló körül.
Nem igazán takarékos. szereti a hasát, főleg ha hajtják, cserébe az 1.3 as is megy mint a meszes. Ez azért is van mivel elég rövid áttételezésést használ a Suzuki az Ignis esetében. Másrészt az autó magas felépítése is rátesz egy lapáttal.
Persze lehet vele takarékosan is járni, 6 liter környékéből ha meg tudja állnia delikvens hogy ne pörgesse meg néha, meg 5. pakol 60-nál 70-nél.
Megbízható autó, túl sok gond nem volt vele az ismerősöknek.Nincs beleszólásom de részemről inkább egy 2-es Swift. Marha jó kis dodgem autó. kevesebbet fogyaszt, hosszabb áttételek miatt, szereti a ha pörgetik ugyancsak előbbi oknál kifolyólag, (meg a "hülyegyerek" japán motor miatt) jól megy. Jó az úttartása. Jah és pofás kis jószág.
4 csillagos törésteszt.
3 fajta motor: 1.3 16V 92Le, 1.5vvt 102Le meg az Ignisnél említett kis kávédaráló diesel.
Megbízhatóságára sincs panasz a típushibákat már kinőtte.Azt viszont hozzá kell még tenni hogy alapfelszereltségben, nagyon puritán mindkettő belvilága. Még az én 1-es Swiftemnél is, igaz az enyém GLX.
Mindenhol kopogós műanyag. A kárpitok sem segítik a komfortérzetet.
Sőt a 2es swift "alsó" felszereltségéből még a fordulatszámmérőt is kispórolták.
A kopogós műanyagok felszereltség növelésével sajna nem változnak max a színük.[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
netmesterke #7143 üzenetére
Nem is 5.ben kell előzni!
Az utazó fokozat. Emiatt fogyaszt kevesebbet a 2swift.
A 100-as sprintje jobb a 2swift-nek, mivel kettesben kiforogja a kilót, a hosszabb váltás miatt, míg az ignis nem, ott muszáj harmadikat tolni.
Műanyag szempontból egyik sem vitézkedhet.
Szerintem nem sokkal drágább.
A japán Ignis más tészta.
Amúgy mond meg őszintén már elkötelezted magad az Ignis mellett.
Szerintem is jó kis autó az nincs miért szégyenkeznie! Főleg motorikusan.
Sok sikert a vásárláshoz![ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
netmesterke #7146 üzenetére
2000-es GLX 1.3 8V Swiftem van.
10.3 mp-et mértem még fiatalabb korában, a 100-as sprintre. De ez is hozza a kilót kettesben. Egészen pontosan 6.8e rpm-nél tilt el. Akkor 2esben 105km-h tart. Ja sportkipuffal , direkt szűrővel, és Platina gyertyával.
Igaz ma már nem forog olyan vígan mint akkor.
Az Ignisnek, mint ahogy írtad, valóban dinamikusabb a gyorsulása, a rövidebb váltások miatt. Nem is kell annyira megforgatni pont emiatt hogy menjen.
Nyárra tervezem(tem?) a cserét, néztem már én is sok autót vezettem gömbölyűt is(2-es swift) Ignist is én úgy érzem hogy a swift jobban egyben van. Úttartása is jobb. és ugyanúgy élvezi a ha megforgatják mint a jelenlegi.
Hogy miért a múltidő a tervezésnél?? Hm ahogy a benzinárak állnak nem valami fényes a jövő. Meg valahogy egyébként is elég rossz a jövőkép a jelenlegi gazdasági helyzetet tekintve."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
Gondolkodom az olajcserén a Swiftemben, (swift2) a gyári ajánlott az 5W30. Kicsit utána jártam a dolognak miben különbözik az 5W40-től. Nekem az jött le hogy kevésbé hőtűrő a 30-as olaj, a 40-eshez képest. Vagyis a 30-as olaj alacsonyabb hőmérsékleten hígul fel mint 40-es. Nyugodtan ki lehet igazítani ha rosszul értem. Tehát a 40-es magasabb hőmérsékleten is megfelelő kenést biztosít.
Nekem a 40-es szimpatikusabb mivel szeretem megforgatni az autót, (igaz az emelkedő benzinárak egyre inkább lehorgasztják ez irányú lelkesedésemet) nem vagyok autóversenyző így 60-as olajat nem tennék bele mivel az meg alacsonyabb hőmérsékleten nem biztosítana megfelelő kenést.
Vagy a 30-as olaj is tökéletesen megfelelne még akkor is ha szeretek néha "őrültködni"?
Van e valakinek ez ügyben pontos információja?"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8065 üzenetére
5W30-as a gyári ajánlott. De nekem is szimpatikusabb az 5W40-es. Az 1-es Swiftnek volt az ajánlottja a 10W40-es.
Látom közben szerkesztettél.[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8067 üzenetére
Nekem is volt egyes, szerettem azt is.
Az a fura hogy az Ignisben szinte ugyanaz a motor van mint a Swift2-ben, és előbbibe 10W30 az ajánlott míg utóbbiba ahogy írtam is 5W30-as.
Pedig a két motor között annyi a különbség hogy az Ignis 1.3-asa VVT míg a Swift2-é sima DOHC.
Lehet marad a végén az 5W40-es."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Vesztor87 #8169 üzenetére
Erősebb futómű + nagyobb blokk. Nem hiszem hogy más különbség lenne.
Nekem 1.3 8V 5ajtós volt. Vettem hozzá 1.6 16v blokkot + váltót + első futóművet. Simán beszerelhető lett volna, műszakilag utána néztem. Motortartó bakok, miegymás megegyezik.
DE legálisan akartam csinálni. Viszont ebben az esetben több százezer lett volna a lepapírozása, mivel a blokk nem típusazonos a kasznival. Mivel az ötajtósba nem szereltek 1.6 blokkot csak a szedánba. Ha szedánom lett volna kb 30e ft.ból megúsztam volna a motorcsere lepapírozását.[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Vesztor87 #8171 üzenetére
Nem baba az ezres váltó, tudom sokan úgy csinálják. De nem forogja kettőben a 100at az ezres áttétel miatt. Az 1.3-as váltó hosszabbat vált pont megvan a 100 kettőben az 1.6 még hosszabbat. Ezért is jó a fogyasztása az 1.3 nak és az 1.6 nak is. Mert pld a régi németekhez képest hosszabbat váltanak, a motor nem a nyomatékos fajtából való, ezért is tűnik lustának alsó fordulaton, cserébe keveset kér. Felül megindul persze ott már kéri a naftát is, de jó megy.
A GTI swift kb olyan hosszút vált mint az ezres de 7,5 ezerig forog.
Hasonló a helyzet Swift2 vs Ignis ügyben. Az Ignis rövidebbeket vált, cserébe, dinamikusabb viszont magasabb a fogyi kb egy lityivel. A Swift2 hosszabbakat, vált nyugodtabb, (amíg el nem éri a 4ezret) kevésbé tűnik dinamikusnak, de mégis jobb a 100as sprintje mivel kettőben megvan a száz, és a fogyasztása is kedvezőbb az Ignishez képest.
Ja és még annyi a különbség az 1.3as blokkban, hogy az Ignis VVT míg a Swift2 "sima" DOHC.[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Vesztor87 #8174 üzenetére
Akkor abba rendesen bele van nyúlva, mert gyárilag 6,7 környékén tiltja a fordulatot. Azért mehet 120at kettőbe bár nekem az egy kicsit soknak tűnik ezres váltóval. Viszont az 1.3as váltóval mehet addig.
"A 4 ajtós egyébként masszívabb darab?" A kaszni biztosan ugyanaz csak kapott egy lépcsőt hátulra.
Ami érezhetően masszívabb az a 2es swift, igaz a rövid tengelytáv miatt, hajlamos nagyobb tempónál, komolyabb bukkanónál, 4 vagy 5 személlyel, fenékre csüccsenni ami elég kellemetlen élmény.
Egyébként kifejezetten jó a futóműve a kettesnek, feszes már már sportos (Emiatt a keresztbordákon való áthaladás sem egy nagy élmény). Jól terpeszt a kanyarban. Pld ha megindul a fara, amit eddig csak egyszer sikerült belőle kihoznom, egy kis ellenkormányzással visszarántható. Míg az egyessel lehet bűvészkedni.Az Ignissel meg menten pánikba esnék ha elindulna a fara.
Ha 1es swift akkor 1.3 16V, vagy 1.3 8V, az 1.6 ha sokat használod pályán. Legyen benne tartalék.(#8173) Cheesy: Persze megy az 160-at is, de az már Isten kísértés azzal az autóval, míg megint csak visszatérek a 2es Swiftre 160-nál béke és nyugalom van. Csak a nagyobb szélzaj mutatja hogy a tempó kicsit több.
Nehogy félre értsetek szerintem az egyik legjobb ár értékű autó az 1es Swift a piacon. Én nagyon szerettem az 1es Swiftemet!!
Megbízható jó fogyasztású, és ha az ember ráérez az ízére megszereti a pörgős motort."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Davidof92 #8176 üzenetére
Igazad lehet a váltóval kapcsolatban, most gondolkodom, hogy a váltót is megvettem anno az 1.6 motorhoz.
Ha tipusazonos a motor (5 ajtósban 1.0, 1,3 8V, 1.3 16V) akkor nem olyan sok pénz a lepapírozása, vagy 30eft. Motort meg ki lehet fogni 50 környékén.
A Racing bazáron nézegesd én is ott hírdettem, meg a régiswfit.hu-n."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Davidof92 #8179 üzenetére
Utána érdeklődtem mikor át akartam építeni anno az enyémet. Amikor mondtam hogy 1.6-ot akarok 5 ajtósba, az volt a válasz hogy az 5 ajtós kaszniba nem olyan egyszerű mivel nem tipusazonos. Az 5 ajtós kasznit nem szerelték gyárilag 1.6-os motorral. Tehát már tipusmódosítás lenne az 1.6-os motor benne. Hiába szerelhető bele simán.
Míg 1.3-al 1.0-val szerelték ezt a tipust, így az simán belemehet. Igaz ha 1.0-ről lépsz 1.3-ra vagy fordítva, annak már több a költsége, az valami 30eft. Illetve volt anno vagy 5, 6 évvel ezelőtt. A legkisebb költsége értelemszerűen annak van ha ugyanolyan típusú motort teszel bele.Szerk: Még annyit, hogyha beletettem volna az 1.6os motort az 5ajtósba vinnem kellett volna leellenőrizni. Van erre valami szakember akinek át kell vizsgálni, és láttamoznia kell. Annak is plusz költsége lett volna.
[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
Ha jól értem akkor Te most egyes swiftről beszélsz.
1es swiftel nekem is volt 180 as élményem. 4.-ben 178 nál állt meg az óra. Bár a valóságban ez olyan 170 lehet. Annyit csal az óra.
Hanem tényleg vigyázni kell, az egyessel az ilyen nagy tempóval.
Én úgy jártam hogy jöttünk hazafele családdal csomagokkal az M3-ason. Gyöngyös környékén van egy ilyen dimbes-dombos rész fel le a pályában. Külsö sávban egy pár kaminyon, átsoroltam a belsőbe. Mögöttem megjelent valami nagy vérű német ótó, leejtőben voltunk. Mondom kicsit megpiszkálom már ne tartsam fel a mögöttem lévőt.
Nyomom a szemét ötödikben, erre azt kezdem érezni hogy nyúlik elfele az útról a kisautó. Mintha emelkednénk. Nem volt fain érzés. Lenéztem az órára 180, hajaj ez sok. Visszaengedtem a gázt ahogy csökkent a sebesség szépen visszaült az autó.
Hátranéztem Apumra, kérdezem tőle: Érezted? Mire Ő: Igen.
Ami szerintem megmentett, az az hogy azon a tavaszon cseréltem gumit, és még jó volt a tapadás.
Szóval csak óvatosan.A fogyi meg simán megvan 10 lityi ha forgatod. De ne feledd ha egy másik autót forgatsz az benyomja a 12,13-at is.
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Davidof92 #8200 üzenetére
[link] Ignishez képest alacsonyabban mélyebben, sokkal jobb, stabilabb sportosabb "okosabb" futómű, szereti a kanyarokat méltó utódja a régi swiftnek. A pedálokkal nem volt sok bajom. Kivéve hogy a kuplung kis részen fog emiatt eleinte volt hogy fulladtam vele.
[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8215 üzenetére
Hát, télen a 10 lityi (swift1 1.3 8v) nekem sem tűnt soknak. De most számolgattam a kettes swiftemét, (1.3 DOHC) és olyan nyolc liter magassága jött ki. Lehet sok volt az a 8V-től?
Üzemanyag szűrőt néztétek?Ja amúgy most cseréltem olajat Castrol Edge 5W30 és nagyon jó.
Könnyebben indul, finomabb a hangja, szebben pörög."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8223 üzenetére
Írhatnál egy logblog bejegyzést, erről az egészről
Benzinszivattyú csere volt? Akkor is magasabb a fogyi ha a lambda szonda beadja a kulcsot.
Nálam anno előfordult a swift1-nél, hogy, megtört a lambda szonda vezetéke, és ömlött bele a benzin. Igaz azt visszajelzi a komputer (Check Engine). Ne haragudj de most nincs időm visszaolvasgatni.
Régiswift.hun be vagy regelve? Ott van egy két igazán nagy suzukiszaki."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8225 üzenetére
"liternyi üres tankra betöltött keverékkel kezdődött, szerintem ott ment tönkre az injektor"
Jaj! Akkor lehet hogy tényleg az injektor. (?) Megkérdezem hétfőn autó szerelő kollégámat ezzel kapcsolatban.(#8226) Cheesy: Ügyes, még grafikont is csináltál hozzá. Én csak taposom, meg néha kiszámolom mennyit csipeget.
(#8227) Davidof92: Nekem kijelezte.
[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8229 üzenetére
"'Azt hallottam ezek minden szarral elmennek, nem érzékenyek az üzemanyagra"
Ne haragudj, de ez hülyeség. Nagyon jó motorokat gyárt a Suzuki, de az üzemanyagra és a motorolajra/cserére érzékenyek.
A egyik munkatársam is kinyírta a Suzukiját. Minden hülyeséget beleöntött. (Nem vicc méh hígítót is mer" ennek mindegy) Aztán csodálkozott hogy nem akar beindulni.
A másik ismerősöm meg Lianával járta meg. Valami seftes benzint tankolt bele sokáig jóazmerocsó meg a helyébe is hozzák. Aztán elkezdett random leállni az autó. Nem tudták kideríteni mi a baj aztán eladta, persze a Suzuki volt a "sz@r" autó. Miközben csak kicsinálta a rossz benzin.
Japán motorok ezek nem orosz csattogók."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
Noh ma volt tankolás. Kiszámoltam a fogyasztását az ótókának. Csak városi használatban 8.3L. ÉS én szeretem néha néha megforgatni.
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Davidof92 #8253 üzenetére
Ááá tiltásig már nem játszunk.
Az előző kapta meg soxor tiltásig, 1.3 8v. Ezt a Dohc-t már nem zavarom annyira, csak ha borul az agy meg lehetőségem van rá, és a max 6e.
Persze kipróbáltam már tiltásig is.
Forgatás? Nálam annyit tesz hogy eleresztem kettőbe hatig, és élvezem ahogy négyezernél barátságosan megtol, majd 5.5 környékén hangos visítozásba fog. De 6e.nél el szoktam váltani. Erre tipikus példa egyik utcából ha lefordulok jobbra mikor a lámpa enged pont elérem a következő lámpa zöldjét ha elengedem kettőbe. Ezt fontos hogy ott legyek idejében a melóhelyen.
De ezt sem szoktam mindig eljátszani. Múltkor pld traffipaxal találkoztam azon az utcán szerencsére lassan mentem. Meg a benzin is drága."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
"Még egy utolsó kérdés, hogy honnan fogom azt tudni hogy kicserélte valóban az váltóolajat?"
Két lehetőséged van, vagy ott vagy mellette ha ennyire nem bízol benne, vagy kerítesz egy olyan szerelőt aki becsületesen dolgozik. Van még ilyen, ezt tapasztalatból írom.
Egyébként ha tényleg eljött az ideje a cserének, csere után finomabb lesz a váltód, könnyebben veszi a sebességet.[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8278 üzenetére
Részemről bevallom férfiasan még azt sem tudtam hogy a Swiftben van EGR szelep.
Ahogy leírod biztosan túl dús a benzin levegő arány, nem tudja megfelelően elégetni.
Illetve nem tudja megfelelően beállítani az elektronika, mivel vagy nem is kap információt, vagy fals információt kap a lambda-szondától. Én utóbbira tippelek, mivel ha egyáltalán nem kapna jelet, a check-engine lámpa folyamatosan világítana.
Az a 7,5 kicsit sok 1.3 8V-hez képest. Nálam 6.5 környéke volt ennél a motornál, pedig nekem nehéz a lábam. Ismerősöm 5.5-6 literrel járt igaz ő csak lehelte a gázpedált.
Az meg hogy jó volt a CO nagy részt a katalizátoron múlik nem?"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8281 üzenetére
Igen igen arra a mütyürre emlékszem!
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8355 üzenetére
20-21 mp után lehet hallani a traktorszerű egyenetlen járást.
Az egyik dugó nem ment! Ilyet nálam is csinált anno az 1.3 8v.
Hidegen (-10 alatt) az én 1.3 DOHC mocimnak is elég randa hangja van (Mondjuk azért ennyire nem). Kell neki 10-20 mp amíg elhalkul gondolom míg olaj szépen betörik és körbeér.
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8364 üzenetére
Nekem ezt csak nagyon hidegben csinálta és ha nem mentem vele egy két napig.
Nagyon egyszerűen meg tudod nézni hogy valóban az egyik dugó lustálkodik e.
Szép sorban lehúzogatod egyenként a gyertya pipákat egy pillanatra, és fülelsz hogy változik e valamennyit a hangja ha nem akkor megvan melyik az alvó dugó.A Dohc-val még nem jártam úgy hogy nem ment volna valamelyik henger. Csak nehezebben indul hidegben. Az önindító ugyanannyit fordul mint egyébként bármely "hidegindításnál", csak lassabban tudja megforgatni a motort a nagy mínuszokban.
Az akksit most cseréltem. Majd ha kisebb lesz a kompresszió biztos könnyebben fordul."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
válasz
Ace Ventura #8368 üzenetére
Akkor meg valami gyújtás hiba! Ilyen dadogást az is okozhat! Vagy már ezen is túl vagytok.
Amúgy komolyan mondom hihetetlen hogy mióta szívat."felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
Milyen volt a vezetéstechnikai tréning? Hol voltál?
Ace Ventura ha másképp nem megy lehet az lesz a legegyszerűbb megoldás, amit a fórumtárs is említ, ha nézel bele egy másik blokkot. nem egy ökör ára. Én anno az 1.6 16V blokkot 60eft-ért adtam el. Pedig jó állapotú volt.
[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
-
Giot
addikt
Ma voltam Suzuki szalonban, rokonomnak nézik át az Ignis-ét, valami nagyon visít hidegindítás után. Nem nem az ékszíj, azt már megnézték.
De hogy miért is hoztam fel ezt a dolgot, azért meg komolyabban szemügyre vettem a hármas Swiftet, beültem pedálokat nyomkodtam ülést állítottam, bitang jó kis autónak tűnik.
Sajnos nem vihettem el tesztkörre. De minden kézre esik finom váltó, kuplung is mint a lágy szellő. Megtetszett. Három felszereltségben volt kiállítva, volt egy 2.99 millióért ez volt a legolcsóbb (1.2 94LE). Valami limitált szériás (1.2) (sky vagy mi volt a neve) aminek volt tetőablaka (vagy hogy hívják.) 3.6millió
És bent volt a sport is, kerek négy milláért (1.6 136LE). Abba is betettem a hátsóm, beültem, beállítottam az ülést, egyszóval elhelyezkedtem. De jó kis autó az 6 gangos váltó benne, vaj kuplung bőr kormány, sportűlések nagyon jó oldaltartással, de azért még nem volt klausztrofóbia érzésem, nem szorongattak. Jól éreztem magam benne. És kifejezetten szép, fekete színű volt. Most láttam életemben elsőnek. Nekem bejön. Ha lenne négy misim lehet bevállalnám. Úgy sincs még család, gyerekek.
Most sokan drágállják az új Swiftet, talán jogosan. De azért érdemes utána nézni a dolognak hogy mit adnak. Nekem a 2es Swiftem, GLX felszereltségű, központi zár, elektromos tükrök, elektromos fényszóró, CD-s fejegység, fűtött tükrök, légzsák. 2,8 millió volt újonnan.
Azt nézegettem hogy a 3 milliósban (ez volt a legolcsóbb ott) szinte mindez benne volt, +sok egyéb biztonsági felszereltség pld 5 légzsák, az enyémben 2 van, vagy az ESP, ami nincs az enyémben Szóval azt kell mondjam az a 3 millió nem is olyan sok, ha a felszereltséget vesszük alapul. Nem tudom milyen az az 1.2-es motor, de azt mondják jó a fogyasztása, meg azt is kicsit vérszegény. De 94 paci az mégiscsak 94. Az enyém 92 lovacskával is szedi a csülkeit elég jól, igaz közel 100cm3-vel nagyobb moci. Így van ez, ez megy most downsizing.(#8464) Cheesy:
Nokian a téli gumim a mostanin (swift2, 175/65 r14) és nagyon jó. A nyári meg Kumho (185/55 r15) az meg szinte odaragasztja az útra kanyarokban, és nagy tempónál is nyugodt az autó.
Az előzőn (swift1) volt az említett Michelin utána a Nokian mindkettő négy évszakos, a Nokian nálam verte a Michelin-t.[ Szerkesztve ]
"felhőfoszlány-forma fakó lobogók"
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Nők, nőügyek (18+)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Bontatlan új Dyson V15 Deteckt
- Bosch Professional 18V akkumulátor tartó
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó ÁRON ALUL! AKTUÁLIS BOLTI ÁRA kb 50ezer Ft! BTC!
- Xiaomi Smart LED izzók (Alexa/Google Home/Apple homekit).
- Raktáron! ÚJ Type2 3x16A (11KW) 5m utcai töltőkábel elektromos autókhoz garanciával, Budapesten!
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest