Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t1

    addikt

    válasz Giot #8192 üzenetére

    Okés akkor gondolkodjunk :)

    Mivel Magyarország nem egy sík terep ezért vannak különféle magas emelkedők így fontos a nyomaték ami felvisz.

    Nah mész 90-el kisebb nagyobb emelkedők szemre lehet észre se veszed milyen mert alattomos. 90-nél 2500 körül forog 1.3 váltóval ha jön az emelkedő rohamosan kezd csökkeni a fordulat te reflexből nyomod a pedált hogy menjen fel de ha nagyon érzed h csökken vissza váltasz.
    1.0 váltóval 2800 körül van a 90 és sokkal kisebb gázpedál állással mész fel nem nyomod félgázik mert nyomatékból felvisz. Így a nagyobb fordulat kompenzálja a kisebbet.

    Viszont.

    Autópályán tényleg jobb az 1.3 de városban ás országúton jobb az 1.0 :)

    Davidoff: Egyik klubtagunk hozta össze BBerci a neve [link] elvileg egy köztest részt kell csinálni a váltó és a motorközé .

Új hozzászólás Aktív témák