Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace Ventura
addikt
No megint voltam egy szakinál
Tünetek:
1, alapjárati rezonálás/rángás
2, 10L-es fogyasztásEGR szelep, és PCV szelep tisztítás megvolt.Az EGR-ből dőlt a korom.
4 gyertya kiszed (a 4 új gyertyába 70km volt) mind a 4 tiszta korom.
Ekkor már vakarta a fejét, hogy szerinte lambda szonda lesz.Mondom kivillogná, és a műszaki vizsgán 1 hónapja jelezte volna a mászer ha gáz van vele.Azt mondja ez igaz, de azért nézzük meg.
2 órán át tartott kitekerni úgy bele volt égve.Ahogy kijött, az is félig vastagon kormos volt.
Adtunk neki féktisztítóval, majd visszaraktuk.
Közben akkusaru le volt húzva kb 20 percre.
Ezután visszaszereltük a lambdát, majd próbakör.
Kb 1km múlva felvillant a check engine lámpa, majd azt mondta hogy azonnal vissza a mühelybe kivillogtatni.Mire visszaértünk már elaludt a check engine felirat.
Kivillogta a 13-at, ami a lambda hiba kódja.
Azt mondta megvan a hiba.Elmondása szerint lambda hiba miatt kap a motor sok benyát, ami ugye nem tud elégni.Ez okozza a sok kormot, valamint a magas fogyasztást.Valamint a sok benzin a rángatást.
Azóta mentem vele 210 km-t, és ezt 15 literből.Azaz valamivel 7.5 liter körüli fogyasztással.Igaz az országúton volt.Rövidtávon azóta nem néztem.
Furi, hogy azóta nem gyulladt ki a lámpa.
Szerintetek azért gyulladt ki 3percre, mert megpiszkáltuk, vagy valóban rossz lehet?
Ha rossz, hogyan produkált műszaki vizsgán 0.05 CO kibocsájtást??
Én már nem tudom....Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...