Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
gondba lesztek. A suzkába gyárilag a vékony fajta akkusaru van, az 55-ös meg normál méretű (van még vastag, 120+ Ah akksikon). Helyileg befér meg a lefogató is jó hozzá, csak sarut kell cserélni hozzá. Viszont utána már csak a normálé jó bele. Nekünk renaultba is 55-ös van, de méretileg elvileg még befér egy 84-es is, de sztem majd 62-es lesz benne.
-
szg88
őstag
De nem nyír ki semmit az autóba ha ennyivel nagyobb akksi van benne (autósboltba mondták hogy +/-5 amperrel szabad eltérnie a gyáritól) nekem 45-ös van.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Davidof92 #8401 üzenetére
én inkább lecseréltem a sarut, és beleraktam egy normális akksit, úgyis nagyobb a választék az ilyen vastag sarushoz valóból. igaz csak 45Ah, de elektronyos ablak, tükör, központi zár, ködlámpa, 4 hangszóró, van mi szívja a kraftot, meg mostanában sokat is használom városban. ja és asszem a fogyasztásom 10 liter fölötti lesz nekem is, de ilyen időben sajnálom állni hagyni a négykerekest, ilyenkor érzi magát elemében
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
mdk01
addikt
Egyszer olvastam egy bolt, aksival kapcsolatos tanácsait amit egyfajta reklámnak szánt egy pár lapos szórólapon. Hasznos tanácsok voltak benne.
Az egyik tanács az volt hogy hidegben mielőtt indítózunk érdemes a lámpát felkapcsolni10-20mp-re(nem emlékszem pontosan ) hogy az elektronok felizgatódjanak és ezáltal igaz hogy nem fog sokkal jobban indulni a kocsi, viszont jóval kíméletesebb az aksihoz így később hal meg...állítólag. -
Cheesy
őstag
Egyre jobban tetszenek ezek a kütyük, a végén még veszek egyet. De hol kellene elvezetni a kábelt úgy, hogy esztétikus is és tartós is legyen? Nem kéne csak úgy betömködni a szélvédő és a műanyag közé.. :/
www.vakbelmutet.hu
-
Ace Ventura
addikt
Na újabb fejlemények
Komplett injektor kicserélve, alapjárati motor kicserélve, gyújtókábelek kicserélve.Hiba megmaradt.Rezonálás, és a kipufogó ritmustalan böfögése, és a motor táncolása a motortérben változatlan.
Vezérműszíjat még nem néztük meg, de nem hinném, hogy az okoz ilyesmi problémát.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
szg88
őstag
válasz Ace Ventura #8411 üzenetére
Lassan egy bmw-t vehetnél
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz Ace Ventura #8413 üzenetére
Eddig végig követtem a kálváriádat itt a fórumon és hát nem irigyellek (2005-ös IGNIS-em van) remélem jó vége lesz.
Hammer az jó én Balatonfüreden lakom de eszembe nem jutott a jégre menni a suzukival he he.....
Mondjuk, ez lehet nem szakadt volna be, mert nincs 3 tonna. -
szg88
őstag
-
Ace Ventura
addikt
válasz CoolMan #8414 üzenetére
Hát sajnos kifogtam a rejtett hibát
Nem tudom még hogy a gyújtás állítgatásábal szabad e játszani.Műszerem nincs hozzá, de azt mondják szemre is meg lehet állapítani, hogy mikor jó.Nekem most gyári 5 fokon van, de 8-ról lett visszaállítva.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8416 üzenetére
Szerintem az ECU lesz ha nem az injektor volt
-
Ace Ventura
addikt
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8418 üzenetére
Jelöld be, hogy hol áll most és akkor próbálgasd , elrontani nem lehet maximum nem megy a kocsi
-
Ace Ventura
addikt
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8420 üzenetére
Úgy tudom, nem de RSK-n is kérdezd meg. Ha a gyújtás lehet a gond, lehet a komplett gyújtás modult kéne cserélned mert ott van a gubanc. Példa:
Daewoo Tico szépen beindult ment tette a dolgát aztán egyszer csak menet közben megállt, motorház kinyit kábelek megmozgat kocsi indít indul... gondoltuk gyújtáselosztó fedél és kábel csere... lecseréltük hoztuk el a szerelőtől 3km múlva megint leáll-t, ha a kocsi alapjáraton ment sose állt le csak terhelésre... kicseréltük a gyújtás elosztót és megoldódott a gond. -
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8411 üzenetére
Remélem ezek mind próbacserék valahogy, és nem kellett mind kifizetned. Nem tudom az égéstérbe belenéztetek már? Végig kéne nézni nincs-e megszorulva valami a hengerfejben is. Esetleg a kipuff rendszert is meg kéne nézni nem kapott-e valamit.
Leginkább motor szét-össze, bár tudom annak horror ára van. -
Ace Ventura
addikt
Igen, próbacserék voltak.
Égéstérbe még nem néztünk be.Gondolom ahhoz szét kéne szedni az egész motort.
Kipuffogóm lett cserélve nyáron egy utángyártottra, mert a gyárim szét volt rohadva.Azóta a hangja nagyobb a kocsinak.Dörmögősebb, mélyebb.
Hengerfejben mi szorulhatna meg?
Ja és ki vállal ilyesmit, hogy egy motort szétszedjen?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8423 üzenetére
Nem feltétlen kell szétszedni, valahol mintha hallottam volna olyat, hogy száloptikával bele lehet nézni, talán pont itt? Nem tudom, a memóriám már nem az igazi.
A hengerfej borításának a leszedése viszont annyira nem nagy meló, én még arra is tippelnék, hogy le van tapadva valamelyik szelep. Ha meg belenéztek mindegyik hengerbe, ki fog derülni, ha esetleg az egyik nem megy. Ez eléggé visszafogja a teljesítményt, és megküldi a fogyasztást.
Egy hengerfej leszedés viszont ha jól tudom nem olcsó, mert visszarakni nem lehet csak úgy, de annyira ezekhez a részekhez nem értek.
Nekem régen szétszedték a régi motoromat, és átvertek vele, úgyhogy azt a helyet nem ajánlanám senkinek. A szerelőm meg mindig el van havazva, úgyhogy nem tudom ekkora melót vállalna-e. Viszont lelkiismeretes apa-fia vállalkozás.
A kipufogó a leömlőtől lett cserélve? Mondjuk nem hiszem, hogy annyira el tudna tömődni, hogy bajt okozzon. -
szg88
őstag
válasz Ace Ventura #8423 üzenetére
Nekem a katalizátort is mondták anno, mikor fulladozott a vas. Hogy széttöredezett és az kavar, de lehet, h h@lyeség.
-
Ace Ventura
addikt
Hát lehet, már jobban értek 1-2 dologhoz, mint a szakik.
Igazából csak egy lelkiismeretes hozzáértő szakira lenne szükségem, aki megnézné.
Valószínűleg nagy meló lenne egy teljes bontás, ezért senki sem mer hozzákezdeni.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Szelephézagot állítottak pár hónapja, esetleg az okoz ilyen rezonanciát, ha elcseszték?Mondjuk 14 éve swifteket szerelő szaki csinálta.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8429 üzenetére
Nem hiszem, hogy a szaki rontotta volna el, de ha jól emlékszem, akkor valami adalék után kezdődött ez az egész. Ki tudja mit csinált az a cucc. Ezért gondolom, hogy érdemes lehet ránézni.
-
Ace Ventura
addikt
1L keverék ment bele, azzal ment 1km-t, majd 35 liter tiszta benzin ment rá.Azt mondták többen is, hogy nem lehet ez az oka, mert ez minden szutyokkal elmegy.
Nem tudom mit tehet tönkre egy ilyen manőver.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
szg88
őstag
válasz Ace Ventura #8431 üzenetére
Hát nem irigyellek, én már lehet eladtam volna (vagy felgyújtom)
-
Ace Ventura
addikt
Az eladáson én is elgondolkodtam, de a helyzet az, hogy tavaly nyáron egy kicsit meghúzták a kocsit, és nagyon jól fizetett a biztosító.Mindent megcsináltattam rajta.(nem biztosítós pénzből)
Féktárcsa, fékbetét, komplett kipufogó, és első lengőkar csere volt.Az összes rozsda meg lett csináltatva, és végig lett tél előtt alvázvédőztetve!
Ezt a rezonálást leszámítva a kocsi kifogástalan állípotú.
Ha valaki beül, és elkezd rázni, megkérdi mitől van, és már nem veszi meg.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8431 üzenetére
Hát igen, ennyinek nem kellett volna gondot okoznia, tényleg szinte bármivel elmegy.
Csak azt tudom mondani, amit régebben, nekem akkor csinált ilyet, amikor elázott az egész motortért alulról, és szétszaladtak a lovak. Mivel az elektronikát ha jól vettem ki már csekkoltátok, most jönnek a mechanikus dolgok. Kitartás hozzá, most már olyan sok helyen nem lehet a hiba.
Ha máshogy nem megy, venni kell egy keveset futott motort kompletten (esetleg GTi-t), lehetőleg nem itthonról.[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Nem-nem elektronika még nem volt ellenőrizva.ECU-t kéne még, de azt nem tudom sajna.
Ami még eszembe jutott, hogy nyáron le lett mosva a motor, de ez a gond attól 2-3 hónapra jött elő.
Hogy érted, hogy elázott alulról.Mi ázott el, és mivel orvosoltátok?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
szg88
őstag
válasz Ace Ventura #8433 üzenetére
Ne is mond, ugyanezeket csináltattam meg én is. A gatyám ráment.
-
Reaper
őstag
válasz Ace Ventura #8435 üzenetére
Voltam egy vezetéstechnikai tréningen vele, és ott meglocsolta pár vízoszlop. KB fél óráig járattam üresen, nyitott motorháztetővel.Ha nyomtam egy padlót, le akart fulladni, egy ideig hagytam aztán elkezdtem magas fordulaton tartani, gáz el megint padló, és egyre jobban reagált. A végére nem volt baja, gondolom kiszáradt aminek ki kellett.
Persze ez nem szakszerű megoldás volt, de akkor éppen elég mérges voltam a vasra és nem érdekelt -
Giot
addikt
Milyen volt a vezetéstechnikai tréning? Hol voltál?
Ace Ventura ha másképp nem megy lehet az lesz a legegyszerűbb megoldás, amit a fórumtárs is említ, ha nézel bele egy másik blokkot. nem egy ökör ára. Én anno az 1.6 16V blokkot 60eft-ért adtam el. Pedig jó állapotú volt.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
milyen tapasztalatok vannak a no name fektarcsa + fekbetetekkel?
Vateran lattam 8 ezerert tarcsa + betetet hozzá.. Qcap markaju vagy micsoda
meg 11 ezerbe, ABE-t. Arrol hallott már valaki valamit?
Mas kerdes, ha a fekdob vállas már azt muszaly szabalyoztatni, ha rakok bele új fekpofat, lehet hasznalni úgyis?
-
Reaper
őstag
Az autoklub pályáján voltam újpesten, nem volt rossz, bár kevés idő volt begyakorolni a dolgokat, de ezeket később javítottam üres havas parkolókban Viszont az ilyen tréningeket kötelezővé tenném 1 év aktív vezetés után. Az ára kb 30ezer volt ha jól emlékszem, plusz ellőttünk majd 1 tank benzint, de megéri nagyon, megismered a kocsid határait. A legfontosabb amit megtanulsz, hogy a téligumi milyen hasznos, és hogy ha se a fék se a gázra nem fordul el a vas, akkor kuplungal még el fog
De legközelebb már a Hungaroringre megyek majd ki. Ott állítólag több a gyakorlati rész, és jobb a pálya is.Nekem anno motort cseréltek ahol átvertek engem ette az olajat, a mostani szerelőm hengerfej tömítést mondott volna rá. Mindenesetre vettem egy 38ezret futottat 110 ezerért, 1.3 8V A másik meg otthon van minden cuccával a garázsban, nekem ez volt a tanulópénz.
Ha nem lett volna sürgős vadásztam volna GTi motort.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Én meg a papírok megszerzése előtt tenném kötelezővé. Sokkal többet érne mint egy rutinvizsga aminek kb. nulla az értéke(ezért is szüntették meg talán) és legalább minden hülyegyerek érezné mivel jár ha kimegy alóla a kocsi és hogyan tudja korrigálni, meg persze a nők akik 10-ből 10x csak a féket ismerik ha megcsúszik az autó.
Ezzel nem akartam senkit bántani de óriás értéke lenne már 2x1 órának is egy ilyen pályán. -
mdk01
addikt
válasz Ace Ventura #8435 üzenetére
Miért kellett a motort lemosni?
-
Ace Ventura
addikt
Rajta volt a 12 évnyi kula, és mondta egy szaki, hogy ha tiszta a motor, akkor jobban látszik utána, ha valahol szivárog az olaj.Gondolod lehet köze a problémámhoz?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper
őstag
Tény lehet jó lenne rutinvizsga alatt is ráküldeni a viaszos pályára, csak hogy érezze mennyire tehetetlen is tud lenni, ha megindul az 1-1,5 tonna.
1 évet viszont azért támogatnám, mert akkora már mindenki úgy gondolja nagyon tud vezetni, és őt már semmi nem lepheti meg, mert már tudja melyik a kuplung, és el tud indulni nagyrészt lefulladás nélkül. Na ilyenkor szokott a baj történni. Én a jogsi megszerzésekor már lenyomtam pár száz kilométert, és amikor meglett a papír én is azt hittem enyém a világ, csináltam hülyeségeket, amikre nem vagyok büszke, de örülök, hogy nem lett baj, viszont ez leginkább a szerencsén múlt. Viszont ha nem adja ki, akkor ott meghalnak barátok, családtagok, stb. Na ezért még a baj előt menjen rá a rántópadra csak 30-40-el és amikor azt se tudja merre van az előre hátha kicsit visszavesz. Ha 100ból 1 már az is valami.
Akik meg bizonytalanok (igen legtöbbször nők, de nagyon sok srácot is láttam már így), azoknak meg olyan jogsit kéne adni, hogy vezetni csak felügyelet mellett mondjuk 10000km-ig. Az ilyenekkel foglalkozni kell, ahogy a hülyegyerekekkel is. Csak ugye a hivatalos oktatás (sok)pénzbe kerül, utána meg "van papírod tudsz vezetni".
Ezért olyan csodás itthon közlekedni.
Huuu, ez vastagon off lett, de kikívánkozott belőlem.#8443 - Lehet hogy valamelyik vezetéked zárlatos lett, de nem hinném, hogy ennyi ideig lappangana. Próbát megér
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
-
mdk01
addikt
válasz Ace Ventura #8443 üzenetére
Hát nem tudom. Én biztos nem mosom le az enyémet sose, mert abból hogy sok-sok báron nyomatják be a vezetékek közé a gőzt abból sztem sok jó nem származhat. Autót sem fogok olyat venni aminek tiszta a motortere hacsak nem pár éves.
Most lehet hülyeséget írok, de van nekem egy robogóm ami 2ütemű és tavaly(is) télire bent felejtettem a benzint. Mint utólag kiderült télire leszokták szívni belőlük az üzemanyagot mert a karburátorba eltömíti a kis járatokat meg vmi le is rakódik belőle a falakra.
Azért lényeges ez itt mert 2éve is így raktam el de az utána következő nyáron még elindult de sokat fogyasztott, viszont tavaly már nem indult be, mert ahányszor végre sikerült beröffentenem 3mp alatt lefulladt és a túlfolyón folyott ki a benzin vhol a karburátor környékén.
Azt a tanácsot kaptam hogy el kell vinni vmi ultrahangos izére vkihez aki a karburátort kipucolja így helyre áll a rend.
Én nem értek a robbanó motorokhoz csak velem történt egy ilyen és a tied is hasonlóan hangzik.
Írtad hogy sokszor jársz vele kevés kilométert és még télen is, nem tudom nem-e kellene neked is a karbit kipucoltatni. -
Sanyi19
őstag
Sziasztok!
Nem régiben vásároltam egy 93-as évjáratú 1.0-ás Swiftet.
Na már most olyan problémám van vele, hogy sokat eszik (olyan 9 L). Valamint mikor felengedem a gázpedált nem azonnal veszi vissza a gázt, hanem mintha lassan engedném fel. De a pedál rögtön visszajön. Tehát miután felengedem tovább pörög egy darabig. A szivató meg nagyon sokáig megy. Az is érdekes, hogy a fűtés nagyon sok idő után fúj meleget.Édesapámnak ugyanilyen autója van és neki télen is kijön ilyen 6 l-ből a fogyasztás. Valamint neki sokkal hamarabb lekapcsol a szivató és "bekapcsol a fűtés". Az is 93-as és 1000-es. Az övé most fordult át nem régiben elsőnek szóval 105 000 KM van benne kb. az enyémben 60 000 és elvileg valós, nem sokat volt használva.
Érdekes, hogy sokkal jobban gyorsul mint a másik.
Ahol dolgolzok ott is egy 1000-es swiftet használunk attól is sokkal jobban megy az enyém.
Nem tudom az előző tulaj mit bütykölt rajta, de valahogy jó lenne a fogyasztást visszább venni. Ha valakinek van valami tippje, hogy mi a rossz, vagy mit állítsunk akkor kérem írjon.“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
Új hozzászólás Aktív témák
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND
- Sonoff Snzb-03P Zigbee mozgásérzékelő