Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace Ventura
addikt
Motorrángatásra esetleg még ötlet?Gyertyák rendben, azt szaki megnézte.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7856 üzenetére
gyertyakábelek, elosztó. nem kap elég benyát, elkoszolódott az injektor(fej)
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7858 üzenetére
Vagyis nem kap elég benzint amikor ráadod a gyújtást hallano hogy búg az AC, hallgasd meg, hogy nincs-e fura hangja.
h1n1_900: ha nem nagyon törött akkor igen, de amúgy
ezekben a szuzkákban egy dolgot nagyon szeretek: mocsok olcsó hozzájuk minden
-
Davidof92
senior tag
válasz h1n1_900 #7861 üzenetére
az se rossz frankeinstein szuzka, egyik volt osztálytársaméknak volt 2es golft gti-jük, vagyis félig az volt, a hátulja sima golf volt mert az eredetit elvitte a vonat
Tegnap láttam egy modot teamsewiften, a csávó hengerenkénti befecskendezősre csinálta meg az ezrest, de nem a szívócsőbe hanem a szelep fölött közvetlenül vannak az injektorok, a hengerfejbe. Ha megoldja, hogy közvetlenül a hengerbe menjen, megcsinálja azt amit az alfa csinált: JTS motor! [link] itt a link hozzá
-
-
Mercutio_
félisten
válasz Davidof92 #7866 üzenetére
Bármilyen autó ami már komolyabban törve volt szerkezetileg sokat veszít a stabilitásából típustól függetlenül. Azt hiszem talán top gear-ék csináltak tesztet tört és törés nélküli kasznijú autókkal.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Davidof92
senior tag
tankolás:
vett liter: 31.25
megtett táv: 691Kmátlag fogyasztás: 4.52L Nem rossz 47MPG (us gallon)
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz Davidof92 #7869 üzenetére
nekem most látványosan megemelkedett a fogyasztásom ahogy bejött a hideg idő:
5,33 -> 5,71 -> 5,69 -> 5,91Hát ha még elő fogom venni a téligumit..
www.vakbelmutet.hu
-
Motion_Blur
félisten
-
Davidof92
senior tag
válasz Motion_Blur #7872 üzenetére
nekünk amúgy is ingadozik 1500 meg 800 között
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7874 üzenetére
fú az nagyon sok, nekem a 4wd fogyasztása alakul így:[link]
mondjuk ha csak városban használod, akkor végülis érthető
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
h1n1_900
senior tag
Akinek 1.3-as régi swiftje van 2.-ben mennyit megy?
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
Davidof92
senior tag
ezzel az autóval apu járkál. Napi 40Km kb. mikor elindul, és elér 2 utcát már ötödikbe van alig forog 1000 felett. kint meg van hogy csak 65-el megy, nem siet. Így azért érdekesebb a fogyasztási átlag. Múltkor mikor mentem vele, kicsit kikormoltam, 2-esbe meghúzattam olyan 80-ig. Megint mennem kéne vele mert szegény nem is pörög sose.
Mindenkinek: a váltó olyan, hogy ha nincs sebességbe akkor középen van kb 2 centi holtjátéka az 1-2 fokozat irányába, 5-r irányba nincs, ez alul a rudazatnál jelenthet kopást?
Légszűrőt ha kicseréli az ember lehet valami különbséget érezni, ha már nagyon régi a szűrő?h1n1_900: egyik volt osztálytársam kihúzatta szabályzásig, azt mondta 120. Szerintem a reális inkább olyan 105 körül lehet, az 1.6-osok mennek 115-öt végfordulaton, az övéké hosszabb váltó mint az 1.3.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz h1n1_900 #7880 üzenetére
lejárt a mod idő. Bent volt faluba a 80 meg fura volt ennyire hallani motort pörgetni, dízelünk van az meg ugye 3500-nál váltás van(na meg nyomaték hogy megy is). Szokni kell a sportosabb vezetést. A tied 1.3-as, annak hosszabb a váltója, ennek 100 körül vége van, 80-nál is 5k fölött pörgött kicsivel. Ajánlom nézd meg ezt: [link]
-
Davidof92
senior tag
külsőről ítélve facelift előtti, a blokk passz hogy milyen de szerintem gyári. Ezekből a G10-esekből volt gyárilag turbós, G10T, gyárilag azt hiszem 86 lóerővel, hengerenkénti injektorral(feljebb linkeltem a komát aki megcsinálta hengerenkéntire a sima ezrest. na a turbóson is ott voltak az injektorok). A daihatsu charade GTTI (valami suzka blokkos azt hiszem) 3 henger 12V, hengerenként 4 szelep, DOHC, hengerenkénti injektor, turbó, 101 lóerő. Ha azok bírták, ez is bírja, 100000km felett tuti elmegy(persze lóerőtől függ), csak figyelni kell a melegítésre meg a hűtésre meg az olajat rendszeresen cserélni. Mondjuk nem egyszerű megcsinálni, és ez nincs agyonbonyolítva mert a központi injektor maradt. A GTI blokk egyébként bírja a 200 feletti lóerőt.
-
xmad
őstag
valaki nem tudja hogy mi okozhatja a zörgést nálam? 2500 fordulat fölött intenziv gyorsításnál zörgő hangot hallok a motortér felől.. ha nagyobb gázt nyomok fel erősödik a zörgés is. elég idegesitő, nem tudok rájönni mi lehet az.
-
Cheesy
őstag
Sorry my bad...
Valamiért úgy emlékeztem, hogy a VEMS az amit a rallysportban alkalmaznak amikor -leegyszerűsítve- annyi üzemanyagot kap a motor, hogy nem tud rendesen elégni és a felforrósodott kipufogóban gyullad be a kipufogógáz.
Közben utánanéztem és ez az ALS.
Ne üsd emiatt falba a fejedwww.vakbelmutet.hu
-
Davidof92
senior tag
miért lenne kevés az 1000? Nem onnan kell gyorsítani. Miért menne tönkre a főtengely csapágy? Ennyi erővel sose használd az alapjáratot mert tönkremegy.
Turbóhoz: azért elég gány a hegesztés a kipu csonknál. Programozható nélkül megoldható. Ha ügyesen rakja össze az ember kevesebből meg lehet csin, szerintem.
-
Davidof92
senior tag
nem morog érte, csak ha odatapos neki az ember.
Multkorába az volt, hogy beértünk lakott területre, elengedte anyu a gázt és 50-el gurultunk. De egy kilóméter hosszan, vitte a motor gáz nélkül, nem morgott, nem remegett. Meg örökké felmegy 1500-2000 környékére az alapjárat, visszaseik, megint felmegy. Tehát tönkremegy?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Autós topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- OLED TV topic
- YouTube
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...