Új hozzászólás Aktív témák
-
raver
aktív tag
válasz Miamiquake #8901 üzenetére
Szerintem a kezelési könyvében le van írva.
Amúgy megveszed hozzá a szükséges mennyiségű és minőségű olajat + olajszűrőt.
A régi olajjal járatod a motort (így felmelegszik az olaj, és könnyebben kifolyik)Amikor meleg a motor kitekered az olajleeresztő csavart, és egy edénybe hagyod kifolyni az olajat. Letekered az olajszűrőt.
Aztán új szűrő fel (én szoktam az új szűrőbe egy kis olajat önteni)
Leeresztőcsavar visszateker, és beleöntöd az új olajat.Nívópálcán ellenőrzöd a szintet és boldogság van.
Ha eközben nagyjából vízszintben áll az autó, akkor félprofi vagy.
-
raver
aktív tag
válasz Miamiquake #8903 üzenetére
az más régi swiftemet inkább elvittem szerelőhöz. 10 perc alatt megvolt a váltóolaj csere.
Egyáltalán előírás Ignisbe a váltóolaj csere? -
Smani
senior tag
válasz Miamiquake #8905 üzenetére
Nem kell cserelni a valtoolajat meg.
-
szg88
őstag
Nekem is kb. 20 körül volt a két első. Eléggé sokalltam.
-
hossszú
őstag
Szerintem meg már rég kellett volna 45000Km-es szerviznél ajánlott cserélni a váltóolajat.
Suzuki gépkocsik időszakos szervizelése, karbantartása„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Miamiquake
aktív tag
válasz hossszú #8909 üzenetére
Én is meg akarom csinálni mert már érzem a váltón hogy nem olyan mint volt, kérdésem csak annyi hogy hogyan tudom ezt megtenni? Illetve csinálta-e már valaki?
Leírás sehol sem találok hozzá szervizbe meg nem vinném mert szeretem is bütykölni meg pénzem se lenne most rá.☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
hossszú
őstag
válasz Miamiquake #8911 üzenetére
Én saját magamnak csinálom az olajcseréket a Swiftemben, úgy a váltóban mint a motorban.
Nem bonyolult feladat, igaz a váltóolajcseréhez kell egy négyszög kulcs valamint egy tölcsér és egy kb. fél méteres műanyag cső.Sajnos abban viszont nem tudok segíteni, hogy hol helyezkedik el az Ignis váltón a betöltő és leengedő csavar.Szerintem ugyanúgy nézhet ki mint a Swifté feküdj alá és keress 2db kb. 18mm átmérőjű belső négyszög kulcsnyílású hernyócsavart, egyet a váltó alján egyet középtájt. A betöltő nyílás egyben a szintjelző.Smani telibe talált a link
Szerinted meddig tudom még kihúzni a gyári gyertyával, 108000Km van az autómban 105-nél kellett volna cserélni, ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Giot
addikt
"Pont a mi webshopunk"
Hopp hopp miket tudok meg.
Majd kereslek ha van valami nyűgöm.Hanem itt egy kérdés, 2-es swiftem van, és kicsit kormosodik a kipuffom. Szerinted mitől lehet, ha van ez ügyben tapasztalatod? Nem eszik sokat, vagy csak nekem nem tűnik fel. Az olajat egyáltalán nem eszi. Menni sem megy rosszul. Nemrég volt motordiagnosztika, az alapján minden jó.
(#8911) Miamiquake: "nem olyan mint volt" az egyik szerelő ismerősnek is Ignise van. Ő időközönként szét szokta kapni a váltó bovden részt és kitakarítja. Azt mondja ha nem csinálja meg időközönként nehezen jár a váltója.
[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
válasz hossszú #8913 üzenetére
Gyertyát általában akkor szoktak venni az emberek amikor zárlatos lesz vagy rángat már a motor és vagy kihagy a gyújtás. Ez nem olyan mint az olaj, hogy következményei lennének. Én biztosan nem cserélném ki csak ha már kell
Giot:
A peremén látod a kormot? Nem szoktál sokat menni kis fordulaton erőltetve?
-
Smani
senior tag
válasz Miamiquake #8911 üzenetére
Ignis váltója ugyebár bowdenes. Lehet nem ártana szétszedni kitakarítani befújni vagy ha azután sem javul meg akkor csere (elég drága...)
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
2000-es évjáratú 1.0-es swifthez milyen olcsó, de jó hátsó lengéscsillapítókat érdemes venni. A gyáriak ahogy néztem oszlásnak indultakHirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
McKane
senior tag
ahogy néztem a műszak után a kocsikat a parkolóban,feltűnt, hogy egyre többön van LED-es fénysor az első lökhárítóra szerelve,ragasztva.
elkapott a gondolat,ha olcsók lennének ezek a dekorációk lehet hogy én is beszereznék előre 1 párat. Kell hozzá valami hivatalos papír,rendőr nem szól be miatta? -
a_tesz
Korrektor
az a baj, hogy az nem dekorációs célra lett kitalálva, de sajnos sokan annak használják. itt le van minden írva, hogy mi merre hogy lehet(ne hivatalosan, aztán persze itthon sose így megy semmi)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Smani
senior tag
szijasztok van egy swiftem 730.000km-el és gyári rajta minden. kuplung is! olajat 40.000-ként cserélek.
mennyire hihetetlen?
-
-
Kornel
veterán
Két db erdészetnél használt 500k-t futott suzukiról már hallottam, de azokat rendszeresen szervizelték
-
Ace Ventura
addikt
Tavaly júliusban cseréltem jobb oldali küszöböt a 99-es swiften. Már megint rohad!!
Sajnos már a bal oldali is elkezdte.Az mégy gyári.Nagyon picit elkezdett barnulni a széle a rozsdától.Megjelent az első hólyag is, kb mint egy borsó.
Már most cserélni kell, vagy még lehet orvosolni, megelőzni a nagyobb mértékű rohadást?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Smani
senior tag
válasz Ace Ventura #8935 üzenetére
Törve volt?
-
Kvazár
őstag
Ilyen ablakemelővel találkozott már közületek valaki?
Eladó cuccaim: -
-
McKane
senior tag
most kaptam emailben ott van
[ Szerkesztve ]
-
rudeee
őstag
Sziasztok!
Egy régi típusú (1998-as) Suzuki Swift 1.3GLX autóm van.
A problémám az, hogy a szellőzőventilátor az utolsó 4. fokozatban nem működik. Az első 3 fokozatban szépen, fokozatosan fúj, de a 4-re kapcsolva megáll.
Hűtési és fűtési állásban is ez a helyzet. Ha a klíma be van kapcsolva, akkor is.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma és hogy miként lehet megoldani a hibát?(Azért lenne fontos, mert ha nagy meleg van, akkor a bekapcsolt klíma mellett szükség lenne a 4. fújási fokozatra is hogy lehűtse az autót.)
Köszönöm!
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Ma megakartam volna csinálni ezt a kis átalakítást a kocsimon: [link]
Meg is van hozzá mindenem. (Igaz, ragasztónak én kültéri kétoldalast vettem.)
Viszont ott elakadok, hogy vegyem le az ablaktörlőkarokat.
Leszedtem a kupakot, meg a 12-es anyát, de utána elfogyott a tudományom!Valaki eltudná mondani mi a nyitja a dolognak?
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Nekem nem jött össze, pedig feszegettem rendesen!
Egyébként nekem is úgy tűnt, csak nem jött le.
Nincs túl sok ötletem, hogy azon az anyán kívül mi tarthatja a helyén.Esetleg a rozsda, de annyira nem volt rozsdás, csak kicsit volt sárga.
Szerk.
Oks, az lesz! Jobb tippem nekem sincs.rudeee:
Egyébként ez a cikk alapján könnyedén kitudod kapni a ventilátort: [link]Én ma, 2 óra alatt abszolváltam a ventilátor cserét (bár, nem is siettem), mert a régi már időnként úgy zörgött mintha szét akarna esni.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
rudeee
őstag
Köszönöm a linkeket és az ötletet! Hét végén nekiállok és megnézem mi lehet a baj.
Szerencsédre pont a hét végén szedtem le a saját ablaktörlőimet.
Az ablaktörlő belső fele kúp alakú és bordázott, hogy ne csússzon meg egymáson.
Minimális korrózió/rozsda lehet rajta, de az nem jelentős.
Annyi az egész, hogy az anyát letekerve kicsit megkocogtatod valamivel, vagy finoman ide-oda mozgatod.
Az alsó része a lemezkasztnihoz van rögzítve két átmenő csavarral. -
Kornel
veterán
Na srácok azt hittem, hogy 9 évesen eljött a hátsó dob cseréje, elvittem szervizbe, ahol levágták a dobot felülről takaró lemezt, ami kicsit rozsdás volt, és máris tökéletes, nem zörög, mint eddig Csak azt nem tudom, minek kellett odabarmolni gyárilag azt a lemezt