Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz karakpecze21 #9546 üzenetére
Ugyan igy jartam en is, ez egy regebbi beidegzodes egy csomo szerelonel. Veszekedtem mar en is veluk..." piros olaj van benne azt sosem kell cserelni"
Engem nem erdekel mi van benne, csereld ki.
Kicserelte, aztan mondta: te mennyivel finobban jar a valto...Oooo.
17 eves olaj, azon a par ezer forinton nem muljon mar. -
McKane
senior tag
mivel kellene lekennem a fekete műanyag lökhárítót elöl-hátul hogy szép fekete maradjon ?
-
-
karakpecze21
senior tag
Én is szilikonspray-t használok.Lehet kapni egész olcsón is és nagyon jó.Újjá varázsolja a műanyagot\gumit.
Barátnőmnek volt egy robszija aminek a lábtartó résznél lévő műanyagot nagyon kiszívta a nap.Egész fehéres lett már, de ezzel az olcsó spay-el szépen helyre lehetett tenni.Elég tartós is, mert mosás után is szép marad, kicsit víztaszító hatása is van. -
-
domojko
senior tag
-
Kornel
veterán
Swift 2-t fogok venni, csak az a kérdés mikor.
Kérdés, hogy megéri-e többet áldozni egy facelift-es verzióra, gondolok itt a váltó gondokra, stb., vagy inkább egy GS-re szánni azt a pénzt. Ezt néztem most, egész korrekt, biztos nem egy gányolt autó, viszont elég drága, de garanciát vállalnak rá. Vagy vegyek egy ilyet pl?
Segítsetek! -
karakpecze21
senior tag
Lehet hülye kérdés, hátha valaki tisztába tud tenni kicsit.
Suzuki Ignis-ről lenne szó.Nemrégiben került hozzám és hála az istennek szép állapotú.Biztos ami biztos alapon csináltattam rajta egy alváz védelmet a tél előtt.
Nézegettem a hátsó doblemezeket, azokat gyárilag vastagon kifújták valami jó cuccal, teljesen makulátlan.Viszont maga a sárvédő íveknél abba a kis perembe nincs gyárilag semmi védelem, csak a fényezés.Eddig az is makulátlannak tűnik tapintásra, de szerintetek nem lenne érdemes kikennem karosszéria masszával?Nálunk télen eléggé sózzák az utakat sajnos. -
Kornel
veterán
most nem az a lényeg, hogy melyik a kettő közül(mert ez csak két példa volt, bár a sárgán erősen gondolkozok, mindig is tetszettek a sárga suzukik), hanem hogy facelift-es, vagy régi is jó.
végülis hajlandó lennék lemondani a plusz extrákról, ha megbízhatóbb autót veszek.
van róla hivatalos leírás, hogy műszakilag milyen hibákat javítottak a facelift során?
fogyasztásban (motorvezérlés) van különbség? -
a_tesz
Korrektor
sárgához annyit, hogy a képek alapján 2008.március és 2011. augusztus között ment 10ekm-t (? egy olajjal ), előtte meg három év alatt 90ekm-t... nem lehetetlen, csak kicsit fura, főleg az a 3 év egy olajjal, mégha csak tízezer km is...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #9539 üzenetére
szűrők majdnem mindegy, amit mondjuk suzupartsnál vagy kauffernél árulnak tök jó. olajból 10w-40 az előírt, elvileg szűrővel együtt 3,6 liter kell bele, szóval egy 4 literes flakon elég lesz. gyertya NGK BKR6E-11 vagy DENSO K20PR-11 kell bele, és 30 ezrenként kell cserélni. üzemanyagszűrőt meg előttem már mondták.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
nem rossz észrevétel
de ez csak egy lehetőség, számtalan eladó swift 2 van, náluk az elég nagy előny, hogy garanciát mernek vállalni a jobb állapotban lévő kocsijaikra, ezért gondolkozok, hogy megér-e többet emiatt pl.A facelift előtti és utáni kérdésemre viszont még mindig várom a reagálásokat!
-
a_tesz
Korrektor
én annyit tudok a kérdéshez hozzátenni, hogy a frissítés előtti 2007-es gs swift fedélzeti komputere szerint fateromnak vegyesben 6,2 körül szokott fogyasztani, nekem egy jó fél literrel kevesebbet, mondjuk városban igyekszem megtartani a lendületet, ha már egyszer elindultam, meg persze nem budapest, hanem nyíregyháza, itt azért lényegesen jobb eredményt lehet elérni, de pl. volt hogy pesten egy pár nap mászkálással és kinullázott fogyasztásmérővel nekem 6,5-öt mutatott.ez szerintem teljesen lábfüggő, hallottam olyat aki szerint pesten 8-at eszik, én ezt cáfolni tudom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
most töltötte az 50 ezredik km-t nemrég, egyedül a kulcsnélküli indítás vacakol néha, amikor már alacsony az elem feszültsége a távirányítóban, de elemcsere megoldja. illetve a visszahívásokon mindig megjelentünk, de az csak a csomagtartó beázása miatt volt. most hallok először erről a váltóhibáról, eddig csak a régiéről tudtam (és azt tapasztalom is nap mint nap)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nincs tervben az eladás ha még hozzáteszem hogy még csak meg sem volt húzva
ismerős nemrég vett egy 2005-ös glx klímást, eddig ő is elégedett vele, az övé mostanában fordult hatszámjegyűre
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hossszú
őstag
Milyen gondok vannak a váltóval? Az enyém 2006.5. havi gyártás de nekem semmi gondom nincs a váltóval vagy még ezután számíthatok valami meghibásodásra, 115ekm van benne.
Gondolkoztam az eladáson de mégis meggondoltam magam, túl jó ahhoz, hogy elkótyavetyéljem. Inkább vettem mellé egy egyterűt.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
karakpecze21
senior tag
Ha már a váltónál vagyunk...
Nekem kicsit fura a váltóm, de nem csak nekem hanem sógorom régebbi swift-je is ilyen.
Valahogy a rükvercet nem szereti.Ha hideg a motor akkor ha mindjárt hátramenetbe akrok kapcsolni akkor recseg.Elég gyakori ez hideg motornál.Nem tudom ez mekkora gáz?Én ezt úgy orvosoltam, hogy mielőtt tolatni akarok beteszem 1-be és pár cm-t előre gurulok.Utána zöccenésmentesen kapcsol hátramenetbe.Ha meleg a motor akkor meg simán veszi kapásból is.
-
hossszú
őstag
Szerintem azokkal a váltókkal lehetett a gond amelyikben nem cseréltek olajat én ezzel szemben buta módon a gyári előírás szerint lecseréltem az olajat Eneos 75W90-es full szintetikus olajra.
Már egyáltalán nem áll szándékomban eladni az autót, egyébként GS-em van.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9582 üzenetére
szinkronizálatlan a hátramenet. Én akármelyik autó rükijét meg tudom recsegtetni kikuplungolva hidegbe melegbe
egyszerű a menet.
beül, beindít kinyomott kuplungal, nem felengedni!, be rükibe és tolatni.recsegtetés: álltó helyben kuplung felenged, ezáltal elkezd forogni a váltó hajtott tengelye, kupling kinyom, és behúz rükibe, ropognak a fogaskerekek mert a hajtó rész még forog, a hajtott pedig áll. Ezért kell kikuplungolni indításnál és kuplung visszaengedés nélkül rakni rükibe, vagy ha visszangeded akkor előbb valami fokozatba hogy megálljon a váltó.
-
-
Davidof92
senior tag
válasz Szplöttyy #9586 üzenetére
van nekem is hogy nem megy be, olyankor másik fokozatba be, de végig lenyomva a kuplungot, aztán beveszi, csak pont úgy állnak a fogak hogy nem megy be, de másik fokozat fordít rajta annyit hogy bemenjen.
télen érdemesebb inkább: beindít, kuplung fel, had forogjon kicsit ér törje az olajat, aztán kuplung be, mondjuk be 5.ikbe, annak a szinkronja kap legkevesebbet majd be rükibe. Vagy várni vagy 15 másodpercet hogy leálljon a belseje.Juteszembe, apum esztergályos, aztán van hogy kilöki a sebességet a váltója az esztergának, azt az istentelen recsegést amit az levág amikor visszatolja megvan benne egyből az összes fog. Cserében szép hangja van, mivel egyenes fogazású az összes benne.
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Sziasztok, csak idetévedtem ha már van miért ne olvasgasson az ember sok érdekes dolgot tanulhat. Nekünk itthon egy sx4-ünk van májusban múlt 4. éves. (előtte ignác volt)
Se az előzővel se a mostanival soha nem volt semmi baj. Minden évben csak a kötelező szervizkor látott szerelőt sosem került 18e-nél többe. Az ignist sajnos nem tudtam a forgalomban kihasználni ugyanis akkor még nem volt jogsim. Sokan panaszkodtak a fogyasztásra, mindenkinek kb. 8 liter, ettől kevesebb nem is volt. Ha jól emlékszem nem mindegyik volt VVT-s csak, amelyiken hátul szerepelt a logo. Ha így volt akkor a miénk nem az a verzió kb. 6-7 l/100km -re jöttünk ki. Amit tudni kell, se az ignisben se az sx4-ben nem lesz sok km.
Azt szerettem benne, hogy jó kis pörgős motor volt plusz hozzá a hangja klafa.
Az sx4 biztonságosabb, nehezebb, stabilabb de szerintem nem kell bemutatni. Visszatérve a futott km-ekre ebben a hónapban léptük át a kemény 40.000-t. Én nagyon szeretem vezetni, amire nagyon kell figyelni az "A" oszlop körforgalmakban, zebrákon, ahogy bárhol máshol is persze. 1.5-s alapfelszereltségű, (az hozzá tartozik, hogy semmi az égvilágon nincs benne: se majréfogó se klíma se rádió sőt még a ki picsogók sem voltak benne) fogyasztása 1 tank benzinnel kb. 750-800km-t (80% város 20% kívül) durván 6,5, ritkábban 900km-t (30% város 70% országút).Sajnos 3 hete odavoltunk strandolni kijövünk és valami nagyon hiányzott a kocsi hátuljáról egyből leesett a hátsó ablaktörlő kompletten. (mondtam egy miatyánkat, meg száradjon le a keze)
Mikre nem képesek az emberek, mondanom sem kell örültünk neki nagyon. Mivel első érdeklődés után megtudtam, hogy az új gyári kar kb. 5000,- a lapát pedig 3000,- -be kerül zene füleimnek. Ennyiért biztos, hogy nem fogunk rá venni ezért felkerestem néhány bontót, ahol szomorúan tapasztaltam suzuki alkatrész szinte nincs is ha van az is 2000 előtti.Ezért a segítségeteket kérném honnan érdemes rendelni szerintetek?
Előre is köszönöm!
Jó éjt Mindenkinek és kellemes hétvégét!
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
McKane
senior tag
lenne egy apró kérdésem...
a szuzkám októberben megy műszakira.. de mivel vonóhorog nélküli,gondolkozom azon hogy raktaok rá szerelővel vonóhorgot és úgy menne műszakira.
/infóim szerint ugyis újra kellene vizsgáztatni a vonóhorog miatt /
így legalább kellemeset a hasznossal összekötném,hamár egyszer megy műszakira..lehetséges ez,vagy mindenképpen 2 műszaki kell rá? egy az alap esedékes,egy pedig a vonóhorog miatt ?
-
karakpecze21
senior tag
Megtaláltam hol zörög (gurul) valami a kocsiban.(ignis)
A váltó elött, a műszerfal alatt van egy fekete doboz, ami állítólag a kocsi fűtése.Nah abban gurulgat valami.
Nézegettem, ez egy műanyag valami.Van valakinek valami tippje, hogy a búbánatba lehet azt megbontani? -
xmad
őstag
mitől lehet hogy 2 ezres fordulat körül nagyobb gázra dadog, torpan az autó?
kb 20 liter benzinre lett 6 liter etanol tankolva. azóta ilyen. valamit leoldhatott a tankról és eldugult a rendszer? a benzin szürő az új.
elöször a vonalon volt a mutató. majd 6 liter etanol rá. akkor nagy gáznál nagyonn torpant és dadogott.. majd tanbkoltam rá akkor 12 liter benzint. egy fokkal jobb de még mindig nem oké. most van féltankon a mutató. kellene még rá benzin? vagy megvárjam amig kifogy az etanolos keverék?
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9591 üzenetére
Nem tudom, ez mennyire lesz neked segítség, de hátha.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9596 üzenetére
egy teljesen sima .gif kiterjesztésű kép ami nem látszik nálad, nem tudom mi lehet a gond, de itt a direkt link, hátha
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
karakpecze21
senior tag
Na köszi így már látom.
Ahogy nézegetem ez a fűtés ketyere ezen nincs rajta.
Nekem ez a váltó előtt van.A padlólemeztől indul és benyúlik a műszerfal alá.
Majd megnézem hátha meg tudom bontani annyira hogy kiszedjem azt a vackot ami zörög.Nem volna rossz, ha nem kellene ezért szerelőhöz vinnem és lebontatnom a műszerfalat. -
Kornel
veterán
Valaki vezetett már ilyet?
Elég jó áron hozzá lehet már jutni egy ilyen swift sport-hoz, viszont két dologtól félek: egyik, hogy széthajtották, másik, hogy sokat enne. Motor állapotát vétel előtt érdemes megnézni pl. egy kompresszióméréssel egybekötve? -
karakpecze21
senior tag
Én vezettem ilyet.
Unokaöcsém nálam hagyta pár hetet amíg külföldön volt és azt mondta használjam bátran és ne kíméljem.
Hát baromira megy a kis gép.Szerintem annyira nem kell tartani attól, hogy szét van hajtva, mert állítólag ahhoz nagyon nagy tehetség kell, hogy széthajts egy suzuki motort.Ha tolod neki akkor zabál rendesen, 10l felett van az étvágya olyankor.Ha nem tolod neki akkor annyira nem vészes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi haladó szinten
- Gyúrósok ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...