Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz Szplöttyy #10550 üzenetére
Húú az zsebbenyúlós lesz.
Jó isten... mi ez valami füstjelzés az apacs indiánoknak??
Gondolom ette az olajat keményen, meg milyen szaga van utána...
Egyszer tankolt fater olyat, mikor beindítottam mintha csak 3 henger ment volna szinte csattogott szegény motor. Azóta olyat sosem hiába szinte a legolcsóbb, Agip kúton most már szinte nem is tankolunk pedig van forensis kártya meg Tigaz is lesz nemsokára -10,-Ft/l kedvezménnyel. Fater megy túrázni, úgyhogy meglátjuk milyen lesz a kocsika fogyasztása a Shell-es Nitro+ 95-tel.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10552 üzenetére
Ez a "runaway" dízel. Hogy van ez magyarra fordítva? Annyi a lényeg, hogy a motor felkapja a motorolajat, és azt égeti el. Tehát kiveszed a kulcsot, leveszed az akksi sarut, a motor addig pörög amig szét nem esik. Öngerjesztő folyamat->elég az olaj->megprögeti a turbót->még több olajat nyom be->még jobban felpörgeti a turbót->és így tovább. Gyakorlatilag a motorfordulatszám addig emelkedik, amig fizikailag képes rá a motor, aztán széthullik. Ezért nem szokták a fejreborult dízelt beindítani Ilyenkor lehet 5-be rakni, állni a féken és kuplungot felengedni, esetleg a légszűrőbe pulóvert gyömöszölni hátha leáll.Ez egy jó példa rá.Bár itt inkább valami adagolószéthullás volt.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10554 üzenetére
Én imádom a kormoló dízeleket Ha egyszer lesz dízelem, legyen az egy 60lovas szívódé, akkor is feltekerem a picsába hogy kormoljon
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10556 üzenetére
Irtó nagy gyökérség, nem tudom miért szeretem annyira
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz anonymus89 #10558 üzenetére
Többet hajtottam dízelt szerintem, mint benzinest&mindig is dízel párti voltam(+4nél TÖBB hengeres benzines), szóval tudom milyen. Még a wagonrből is inkább egy megcsippolt ddis lett volna jó.
Smoke & Torque
-
-
trassher
addikt
válasz karakpecze21 #10519 üzenetére
Valószínűleg féltengelycsukló.
Akkor nem[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
karakpecze21
senior tag
-
zsolt1129
addikt
Egy kis segítség kellene. Kiégett a Suzuki Ignis-be a hátsó helyzetjelző. Ugye azt a 2db csavart kell kihajtani ami a lámpateset fogja? Még annyit,hogy milyen típusú kell bele? Köszi előre is .
-
mdk01
addikt
válasz zsolt1129 #10564 üzenetére
Kicsavarod a két csavart ha lejön akkor az volt az...99% hogy az lesz
A pótizzóknál szinte biztos hogy találsz bele izzót, a kiégettet meg fogod és beviszed az egyik autósboltba és azt mond "Ilyen izzót szeretnék" és közben mutatod a kezedben a kiégett izzót.
Sok szerencsét.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ha már itt járunk... splash-be izzót fogok cserélni, nightbreaker plus megy bele, van valakinek tapasztalata? igazság szerint még rá se néztem, a motorháztetőt se nagyon nyitogatom...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10568 üzenetére
Szerelési könyvében benne van hogy pontosan mit kell csinálni. Swift II-nél elég szűkös ott a hely és elég erős a rugó ami a helyén tartja az izzót. Én anno amikor először csináltam eléggé megszenvedtem vele, de most már 3 perc alatt kicserélem a kettőt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10569 üzenetére
örülök neki, el fogok szórakozni vele akkor
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #10569 üzenetére
Ha már kinn van a lámpatest, csak egy csatlakozó tartja. Széthúzod a csatit, utána kényelmesen azt csinálsz vele amit akarsz. Arra azért ügyelni kell hogy a csati ne csússzon be a kasztniba. Hajlamos rá.... utána lehet kibogarászni. Érdemes rákötni valamit mielőtt széthúzod pl spárgát, drótot.
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #10572 üzenetére
Szerintem az a leg egyszerűbb. Két csavar kiteker, meghúzod magad felé egy mozdulattal és már kinn is van. Nem kell bujkálni, szűk helyeken tökölni. De ez csak az én véleményem.
-
Szplöttyy
senior tag
De az egyikőtök az első, a másikótok a hátsó lámpáról beszél, nem?
Smoke & Torque
-
zsolt1129
addikt
És az elsőnél,hogy működik? (helyzetjelző) . Lehúzom a csatlakozót,és azt a kis műanyagot,amiben az égő van csak ki kell húznom?
-
zsolt1129
addikt
válasz Motion_Blur #10577 üzenetére
Sikerült köszi . Még a hátsó van hátra,azzal még egy kicsit kinlódok,nem nagyon merem feszegetni,nehogy eltörjön a lámpabúra. Elvileg csak magam fele kell húzni?
domokjo: köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Pikkolo^^
addikt
Van innen valakinek SX4 sedan-ja? Amennyiben igen akkor a kérdésem hozzá, hogy az 515 literes csomagtartó mennyire használható?
-
domojko
senior tag
válasz zsolt1129 #10578 üzenetére
Szivesen. [Ezen a képen ] jól látszik hogy alul és felül is van egy-egy patent, a csavarral ellentétes oldalon. Ügyesen megfogod és határozott mozdulattal magad felé húzod alul és felül is.
Egyébként domojko -
Szplöttyy
senior tag
"Ja, voltam a szerelőmnél, lengőkar szilent eléggé rotty, ez lemförder lesz majd(25k), kell két első féktárcsa(japanparts, 9k/darab) betétből mintex lesz majd(10k/oldal), meg lesz egy toronycsapágy csere(~5ezer pénz) meg egy váltóolaj csere. És akkor 1-2apróságot kivéve, hibátlan lesz a gép. Ja meg kell egy hátsó lökhárító patent majd, meg egy kuplung állítás. Ez árakból még jön majd 45% kedvezmény, mert van nekem, szóval nem lesz vészes nagyon. Ja ebből következik, hogy megtartom. Nem járt volna rosszul vele valaki, 5kilóért Majd tavasz vége felé lesz majd 4új gumi, egy kuplung csere, és egy olajcsere. Aztán 1-2pici apróság, meg 1-2apró műanyagzörgés megszüntetése lesz a cél. "
Gondoltam ide is berakom már, mégis csak Suzuki
Smoke & Torque
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #10583 üzenetére
Sajna nekem is kell majd jobb első toronycsapágy szilentet cserélni. Erről jut eszembe, ez úgy derült ki hogy kaptam levelet a Suzukitól hogy, vigyem be a Swiftemet mert a kézifékbowden kiakadhat a kézifék karból, és ezt garanciában cserélik. 2,5 órát melóztak rajta, kompletten cserélték. 2006.03-i a Swiftem. Más nem kapott levelet? Na akkor derült ki ez a toronycsapágy szilent dolog.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
tegnap lefujtuk bitumenes alvazvedovel a kerekjarati iveket. Aztan ma eszre vettem h veletlenul jutott a katalizatorra is. Legalabbis a hővédőlemezre biztosan. Nemfog felgyulladni?
Azt hallottam h ebbol a cuccbol a kipufogo rendszerre ne nagyon keruljon mer kigyulladhat -
t1
addikt
Srácok, akkora mákos vagyok, nyertem egy Kizashi hétvégét a Suzuki Világ jóvoltából
-
anonymus89
addikt
Tudtok ajánlani így télére valami jó kis párátlanító löttyöt v. spray-t?
t1: Gratula, majd gondolj rám ha vezeted mert régóta ki szeretném próbálni...
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
t1
addikt
válasz anonymus89 #10592 üzenetére
Nekem Prevent páramentesító spray-m van, Tescoba 600ft volt, tényleg működik, le kell mosni az üveget belülről majd rá a cucc utána tisztára törölni és nem csapódik le úgy a pára mint eddig. Talán egy kis homályosodás van amíg nem fújja le a fűtés de kb észre vehetetlen.
-
t1
addikt
válasz Kornel #10595 üzenetére
Nekem sajnos nincs klímám így ez e megoldás maradt
Köszönöm mindenkinek, nagyon örülök neki régóta pályázom rá mert nagyon tetszik, már előre félek, hogy hatalmas birtoklási vágyat fog belőlem kiváltani a dolog, de sajnos ez nem az én pénztárcámhoz lett tervezve a maga 8.900.000ft-os árával
-
Kornel
veterán
alkudj belőle, hátha odaadják 7,5-be
egyébként mostanában egy grand vitarában gondolkozok, de kizárólag akkor, ha külföldre költözök majd, itt elég ez a splash is
(#10598) anonymus89 : klíma sincs? a/c be, ablakra fújva... glx kellett volna minimum, abban már van tükör fűtés is.
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Köszi én is arra gondoltam, akkor holnap szerványolok valahonnan egyet majd.
kornelka: nincs baj a fűtéssel csak akkor sem szeretem, ha járatni kell 10 percet a motort míg bemelegszik, valamint a külső tükrök is eléggé párásodnak és mivel fapados az esiksz4 így azt nem tudom fűteni.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
jasszer
senior tag
MK4-es Swift 1.3 fogyasztást szeretnék ideálisra belőni tartós autópályatempó mellett. Van vmi infótok arról, hogy hogyan fogyaszt a gép 100 és 140 között? Nagyságrendileg 2000 km-t kellene letolnom, ehhez szeretnék ideális sebességet találni, azaz pl. nem mennék 140-nel, ha jelentős megtakarítást tudok elérni mondjuk 110-zel...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Motion_Blur
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Zyxel 542 Párosítása
- Politika
- Építő/felújító topik
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...