Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tomsics #10349 üzenetére
Ez az egyik olyan autó ami olyan érzelmeket vált ki belőlem mint egy Mercedes, pedig nem Mercedes. BOV sound az elején,
Esetleg egy TYP44 5hengeres valami. Tényleg egy legenda, mi is volt a beceneve? Panzer? Suzukira visszatérve, 1.6 is jó lenne, de sedant nem akarok, meg azon vagyok lehet, hogy marad a wagonR... Olyan jó sleepert lehetne építeni belőle Komplett turbo kitek vannak m13a-hoz, az úgy meg eléggé ütne, csak annyi munka és pénz, ki tudja elkészülne-e valahaSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tomsics #10355 üzenetére
Az a baj, ez már tényleg nem játék, kéne egy 1.5 v 1.6 sport féltengely, esetleg váltó, ha rámegy, mert ezeket is kis szívószálakat eltekerné 2 perc alatt. Valami rendes kuplung is kéne, mert még gyári mocival is meg lehet sokkolni szegényt. Azon gondolkozom, hogy egy új swift nagyon jó lenne, mert szépen meg tudnám csinálni, de ha belegondolok, hogy minek? Semmivel nem tud többet egy új swift. Ugyanez a motor(ami gyengébb) futómű is ugyanaz, meg minden. Ehhez ha lenne ültetőrugó +keményített gátló már ott lennék vele mint egy új swiftel. Csak ez ronda
Más, van valami ultimate suzukis bolt? Tehát Budapesten/környékén az a bolt, ahol a lehető legolcsóbb(de nem szar, hanem jó minőségű) az alaktrész a suzukihoz? Fék/Futómű/Motor stb alkatrészek, főleg.
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #10354 üzenetére
azért a check engine világít a vége felé
(#10356) Szplöttyy: szerintem vegyél egy 1.6 sportot, és ott vagy vele, mintha turbora meg futóműre költenéd a pénzed, és még jól is néz ki, mindig akad egy-egy alkalmi vétel!
1,5-ért ez nagyon megérné, néha bánom, hogy nem ilyet vettem, viszont tankoláskor örülök, főleg, amennyit megyek.[ Szerkesztve ]
-
tomsics
senior tag
válasz Szplöttyy #10356 üzenetére
Ki hagytad a merevítőket is.Minimum egy torony kellene már akkor rá.Szerintem egy idő után szépen elkezdené behúzni valamelyik tornyot.Ez a baj a tuningal,főleg a motor tuningal.Ha tényleg olyat csinálsz ami az álmod,annyi lovét bele kell nyomnod,hogy azon már tudsz venni egy gyárilag olyan erős,vagy jobb gépet.De hát ugye az mégis csak más,és fenn áll a veszélye,h ott is elkap a gépszíj és abból is többet akarsz kihozni
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10357 üzenetére
Az mindig világít, mert esélyes hogy nincs katalizátor alatta, és a suzukinál előtte/utána is van lambda szonda, tehát észreveszi sajnos, nem úgy van hogy kihajítom, azt kész.
A pénz határoz meg mindent, mert ha ezt megtartom, apránként tudom okosítani. Viszont egy sportra meg egybe kell kiadni egy rakás pénzt. ÉS azét az bőven fele olyat se megy mint egy rendesen megfújt 1.3. Persze azt is lehet mókolni.
#10358) tomsics:Persze, egy toronymerevító kéne azért. De hogy érted hogy behúzza? Toronymerevítővel, vagy nélküle? Első felső toronymerevítő kéne minimum, meg kicsit vaskosabb stab pálcák stb(gondolom 1.5 vagy a sport-é jó bele, régi swift-be is jó az 1.6/GTi motyó mindenhova) ugye mivel merevtengelyes hátsófelső merevító nincs is, hátra alúra is lehet hogy lenne valami vastagabb stabrúd. Sokan (fotelfizikusok) szörnyethalnak ha meglátják a dobféket, de nagy meó, és különben sincs értelme, 970kiló a gép, ha az bevan állítva és rendes betét van benne, eléggé fog az.
Valaki tipp az olcsó alaktrészekre?!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10364 üzenetére
Rá hát, de akkor is
Hát német autópályára biztos nem swift sportot vennék, nem oda való, még ha megy is. Oda egy ~2literes 16szeleps 150ló körüli valami való, mondjuk egy B Vectra, az még "csöndben" elvan 180-200nál is. És gyanítom kevesebbet eszik mint egy suzuki
Smoke & Torque
-
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #10374 üzenetére
régire 8,19-et ír.
kap hozzá egy hosszú végáttételt, és máris az is 7,5 -
moszka
tag
A régi pesten 9-10L normális stílusban. Ismerős vett a kölykének, de adták is el. Most egy húzott dízel golf 4-t hajt.
Suzuki Világban az új Sport-ra aszonták 7-8 körül eszik városban ami azért barátibb.
Lehet lesz pár napig egy Kizashi nálunk
kőbalta
-
Kornel
veterán
válasz moszka #10380 üzenetére
legjobb áron volt, igaz után gyártott, de teljesen meg vagyok vele elégedve.
ami nekem kellesz nemsoká, ha így nyomom bele a km-eket, az valami 5w30 eneos olaj, meg szűrők.
ja meg a szerviz szerint egy ilyen kell még bele majd (gondolom kapott a bp-i utakon):Toronyszilent Suzuki Splash,gyári[ Szerkesztve ]
-
moszka
tag
válasz Kornel #10381 üzenetére
Ami utángyártott cucc van az a legtöbb minőségi, ami meg nem arról megmondja fater a frankót hogy pl az utángyártott féltengely gumiharang bír 2 hónapot mert 1 csuklóval kevesebb van rajta mint a gyárin
5w30 szinte mindig van. De a legjobb ha neten rendelsz vagy odatelefonálsz.
kőbalta
-
Szplöttyy
senior tag
válasz moszka #10384 üzenetére
Bakter! Én is innen vásároltam a motyókat Ph klubkártya vagy valami? Esélyes hogy a közeljövőben veszek egy fél suzukit(teljesen kuplung szett, fék betét-tárcsa-fékdob-hátsófékbetét,4lengéscsillapító stb. Amúgynagyon meg voltam elégedve, teljesen korrektül ment minden, és talán bp környékén az egyetlen bolt, ahol árulnak OLAJ LEERESZTŐ CSAVAR TÖMÍTÉST. Mert ugye illik cserélni. Csak nem árulnak
Smoke & Torque
-
Motion_Blur
félisten
Megpróbálom érthetően megfogalmazni a gondomat: van egy fekvőrendőr a munkahelyem mellett amin minden nap áthajtok. Ha kb. 15km/h-val teszem meg mindezt, akkor az első lengéscsillapítók (azok??) érdekeset "nyekkennek", ha teljesen lelassítok és semmit nem kell be-, illetve kirugóznia az autónak akkor semmi hang. Ez tuti nem normális, mert a rakás autót megnéztem, meghallgattam és zéró hanggal mennek át ugyanazon a buckán. Olyanok is mint az enyém (Swift MK4).
Az autó 7 éves és 105e km van benne. Mi adta meg magát? Mit kell cserélnem? 1 éve volt műszakin és akkor minden okés volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Motion_Blur #10386 üzenetére
A nyöszörgés simán lehet egy kicsit megfáradt gumi alkatrész is, de 7év/100ezernél nem lehetetlen, hogy a lengéscsillapítód sem áll a helyzet magaslatán.
Smoke & Torque
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szplöttyy #10387 üzenetére
Nem lehet hogy toronyszilentek?
1 éve mondta már a szerelő hogy érik a csere, és idén olajcserénél is mutatta hogy mozog a kerék.. csak mindig elmaradt. A 195-ös gumi és a nagyobb nyomtáv úgy látszik kinyírta a szilenteket, remélem csak ennyi a baja!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Motion_Blur #10389 üzenetére
De lehet, írtam hogy valami gumi alaktrész=szilent is lehet, bármelyik, bárhol
Moszka! Na mi történt kinek szóltál be?
Smoke & Torque
-
moszka
tag
válasz anonymus89 #10388 üzenetére
Nem tudok rola.
Szlopotty:
Regi motoros vagyok en mar itt... hosszu tortenetkőbalta
-
#51736960
törölt tag
sziasztok,
olajcsere előtt állok, egy '89-es 1.0 swiftről van szó.
az alábbi kérdések merültek fel:- pontosan milyen olajat rakjak bele? (olcsó legyen, de azért ne túl gagyi)
- hány liter kell bele?
- pesten tudnátok egy jó üzletet ajánlani, ahol olcsón be tudom szerezni az olajat és a szűrőt? -
Reaper
őstag
válasz Motion_Blur #10386 üzenetére
Nekem a lengőkar szilentek csináltak ilyet, bár nekem swift 1 van. Lengessétek be álló helyzetben nyitott motorház tetővel, és valaki hallgatózzon honnan jön a hang. Ha eléggé lenyomjátok elő kéne jönnie.
-
a_tesz
Korrektor
Kérdezném, akinek van régi swiftben csomagtérvilágítása, hogy honnan szedi hozzá a +12 V-ot? Szeretnék rakni bele, most nyomozom, hogy honnan lenne legérdemesebb odahúzni. Köszi mindenkinek!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
xmad
őstag
sracok! Van valakinek ötlete az alabbi hiba jelensegre?
Regi swiftrol van szó.
Keves benzinnel ( a vonal alatt kicsivel)
nagyon gyakran vagy sokat teker az onindito mire beindul.vagy beindul konnyen de utana le is all a motor.hiba jelzo lampak nem vilagitanak. Talan csak az akksi lampa ha jol emlekszem.de az akksinak nincs baja.Elegge idegesito jelenseg h szinte mindig leall keves benzinnel.. Menetkozbe szerencsere meg nem allt le eddig soha.
Keves benzinnel viszont az ac pumpanak is fura hangja van, nem az az egeszseges bugo hang hanem inkabb mintha nehezen szivná a benzint, meg mintha szürcsölné lehet ez kicsit hulye megfogalmazas. Benzinszuro nemreg lett cserelve.
Most vagy eldugult vagy az ac kezd meghalni?
A vezermuszij teren annyi a helyzet h kicsit megnyult mar es kb 1 fognyi elteres van a vezerlesbe. Ezt csak erdekesseg kepp irtamaz ac pumpanak ez a nehezen szivo hangja keves benzinnel regota megvan de eddig nem allt le soha