Új hozzászólás Aktív témák
-
shootme2
aktív tag
-
xmad
őstag
válasz shootme2 #10251 üzenetére
persze
en abbol indultam ki amit 1-2 bontós mondott h nem papirozhato.
De amugy persze nagyon jó lenne egy 1.3 motor
de a sok macera meg sok penz majdnem annyi lenne mintha felujitattnam gepmuhelybe a motorom. Es akkor gyakorlatilag uj motorom lenne
de most egyikse aktualis, hagyom igy.majd elvalik mi lesz vele.
Padlolemezt kene befoltoztatnomkasznisnal 15 ot mondtak a lakatolasra
meg hogy alvazvedoztessem is le akkor
az +25 lenne.Az sok?
-
xmad
őstag
van egy 4 kullos legzsaknelkuli kormanyom eladó.
Normal allapotu
5000ft.Kicsit koszos mert mar egy ideje egy raktarban porosodott.
-
Kvazár
őstag
Sziasztok,
Olyannal találkozott már valaki közületek, hogy az ablaktörlő lapátja nem törölte le teljesen az ablakot, hanem a felső holdpont előtt egy 10-20 centivel korábban megállt és onnan ment vissza lentre?
Mert az enyém ezt játssza és marhára zavaró vezetés közben a plusz 10-20 centis holtér, amit a le nem törölt felület okoz!Eladó cuccaim: -
-
xmad
őstag
van egy eladó 3 hónapos Alpine CDE-120 fejegységem.
hibátlan, karcmentes. előlapi védőtokkal.
22.000
-
Miamiquake
aktív tag
Sziasztok
Egy 2007-es Ignis 1.3-ast akarok kicsit felpiszkálni.
Kezdésnek egy direktszűrőt akarok venni, majd egy sport kipuf rendszert akarok venni.
Csinált már valaki ilyet itt? Pontosan mit ajánlotok megvételre + kéne egy szervizes aki majd a kipufogót berakja...Köszi
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
moszka
tag
válasz Miamiquake #10258 üzenetére
Szívó tuning egy fasság.
Direktszűrőt folyamatosan kezelni kell. Sok koszt beenged.
Nyitott rendszer megint hülyeség.
Fogsz vele kb nyerni kb +8-10le-t vagy annyit se, fogyid is jól megugrik. Megéri? nem.
Vegyél másik autót ha kell több erő.[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
-
moszka
tag
-
Miamiquake
aktív tag
válasz moszka #10261 üzenetére
"Tesztelt, kiváló minőség, Sportos Hangzás, Fogyasztás csökkenés, Teljesítmény növekedés, A legtöbb gépjárműre felszerelhető"
Így hirdetik az összes direkt szűrőt, akkor most hazudnak?
Rohadtul nem a lóerő növekedés érdekelne hanem a fogyasztás csökkenés...☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
g4besz
tag
válasz Miamiquake #10262 üzenetére
PR szöveg tehát kamu.
Viccet félretéve, itt tényleg nem szokták ajánlani a direktszűrőt, sok a macera vele ,ha meg nem foglalkozol vele, akkor rengeteg koszt beenged. Ha már mindenképpen húzni akarsz a motoron, akkor egy profi chip-tuning műhely-nél érdeklődj. Ott megmondhatod, hogy erőt vagy fogyasztást akarsz nyerni a vezérlés módosítással, és ők beállítják. Ezek a módosítások nem jelentenek motor élettartam csökkenést, mivel a gyári határértékeken belül dolgoznak, viszont meg is van az ára. -
xmad
őstag
válasz Miamiquake #10262 üzenetére
nyilvan nem fogjak azt le irni hogy sok koszt be enged. Meg ne vedd
mert ők eladni akarjak. Tehat csak jót irnak róla.neha olyat is ami nem igaz.Direktszuro a versenypalyara valo nem az utcara.
Miert?
Versenyen fontos h az auto minden korulmenyek kozott teljesitsen, ott nem gond ha besziv ezt azt a motorba a lenyeg hogy a versenyt kibirja az autó.Utcai autoba azer van papir szuro mer megszür rendesen mindent es egy utcai autot hosszu tavra terveznek.
-
tomsics
senior tag
válasz Miamiquake #10262 üzenetére
Direkt szűrő+sport rendszer hozzá kellelen igazából állítani az ecu-t is.Mivel több levegőt kap és jobb a kiáramlás is.Sok streetracer bele rakja ezeket és sokszor gyengébb lesz autó mint alapból.De ezt nem veszik észre mert a hang olyan élményt ad mintha erősebb,gyorsabb lenne.
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Miamiquake
aktív tag
válasz Miamiquake #10266 üzenetére
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
-
tomsics
senior tag
válasz moszka #10272 üzenetére
szívó motort kb 0 értelme van direktszűrősíteni
Ezzel nem teljesen értek egyet.Elég sok szívóra rá lehet pakolni a direktet,csak elöbb a többi motorbelsőséget is felkéne picit combosítani.De sajna ez nem a suzuki motor lesz.Egyedül a gti amin lenne értelme szerintem
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
8th
addikt
válasz tomsics #10273 üzenetére
Direkt szűrő mindenféle formában felejtős. Ha befér a motortérbe egyszerűbb ha az ember szerez valami nagyobb ccm-s furgonra való légszűrőt, légszűrőházat és berakja azt. Akinek az is kevés próbálkozhat teherautó légszűrővel mint ViSoR-TDi. Azok sem drágábbak mint egy jobb fajta direkt szűrő és ugyanazt tudják vagy akár még többet is. És a tuning szűrőkkel ellentétben azok megszűrik a port rendesen. Egy jól hangolt chip tuning és máris picit erősebb lesz az autó, javul a gáz reakció, szebb lesz a szívóhang cserébe valamelyest nő a fogyasztás. A szívóbenzines a legrosszabb hatásfokú belső égésű motor, semmi keresnivalója a mai modern autókban. Szép lassan ki is kopnak végre.
[ Szerkesztve ]
-
tomsics
senior tag
A szívóbenzines a legrosszabb hatásfokú belső égésű motor
Ezzel megint nem értek egyet.Pl honda VTI-1.6-160Le,Integra Typer-1.8-180Le,civic type-r-200Le.Meg még van egy rakás sport kocsi ami ettől sokkal nagyobb erőt passzíroznak ki belőle.░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
shootme2
aktív tag
válasz moszka #10276 üzenetére
Az általad említett golf 8,7 alatt gyorsul 100-ra az integra 7,1 alatt civic vti 7.3 alatt. Fogyasztása és a nyomatéka a dieselnek jobb természetesen. A dieselnek az a lényege hogy országúton váltás nélkül előzgetve kis fogyasztással kimenj a világból. Jók a TDI-k de azért maradjunk a realitás talaján.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz tomsics #10275 üzenetére
Hatásfokról beszélek nem liter/teljesítményről. Attól, hogy a sportosabb Hondák pörögnek mint a ligeti qrva a lánchintán még nem lesz jobb a hatásfokuk egy feltöltött benzines, és főleg nem egy feltöltött dízel motornál.
(#10276): A 160lovas VTI kiröhögi a széria Golf IV dízeleket. Kapásból vagy kétszáz kilóval könnyebb, erősebb, pörgősebb, pontosabb a váltója jobb a fokozat kiosztása, jobb a futóműve, erősebbek a fékei, jobb az úttartása és az irányíthatósága. Esélye se lenne a golfnak.
De javaslom, hogy ne szemeteljük tele a topikot, inkább itt folytassuk az offolást.
-
Kornel
veterán
pf... szerinted a japánok miért nem erőltetik a turbót? (benzin motornál)
toyota, mazda, suzuki etc.
az új mazda skyactiv benzinesek mondanak valamit?
illetve az "új" k12b suzuki motorok is ebbe az irányba vannak fejlesztve, 5-7 liter fogyasztással, lábtól függően.
de lehet nyomni a turbót+esetleg együtt a kompresszorral is, aztán 100k-nál komplett motorgenerál+turbo csere
De ha gondolod, vegyél TSI-t és másolatait, csak utána ne itt panaszkodj -
tomsics
senior tag
válasz moszka #10276 üzenetére
pfff Annyi van amennyi látszik.Egy dízelt soha ne hasonlíts benzineshez.Jók a tdi-k főleg az 1.9.Nagyon szeretem őket,jól tuningolhatók,és szinte örök darabok.A gyári golfok sose fogják szarrá alázni a vti-t Az átlag 6ezernél tilt a vti-k ott kezdenek élni,ezért vti,ezért szeretjük őket.Mellesleg sokkal könnyebek mint a golfok.Aki ilyen benzinest vesz az nem a fogyasztása miatt veszi...
Itt be is fejeztem,mert ez suzuki topic,és maradjunk a suzukiknál░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
-
Miamiquake
aktív tag
na látom felkavartam az állóvizet tuning téren...
Berakattam a direktszűrőt hosszas mérlegelés alapján.
Több tulajdonossal beszéltem + szerelőkkel + gyári szerelőkkel és majdnem mindenki mellette volt.
Egy hátránya hogy 5.000 kilométerenként le kell szedni tisztítani és olajozni.Eredmény: közvetlenebb reakció gázadásra, sokkal jobb hang és némileg több fogyasztás!
A kipuf csere is esedékes de az már komolyabb költség lesz...
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
moszka
tag
válasz Miamiquake #10283 üzenetére
lol. mellette aha persze
gyári szerelő ja...vaterán van elektromos turbo azt is nagyon ajánlják.
kőbalta
-
Miamiquake
aktív tag
válasz moszka #10285 üzenetére
SUZUKI - VARRÓ MÁRKAKERESKEDÉS ÉS SZERVIZ
NAGYKŐRÖSI ÚT 152., XIX.KERÜLET
1194 BUDAPEST, PESTnem tom őket mennyire veszed annak de még az egyik szerelő swift II. suzukijában is benne van...
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
hossszú
őstag
Ezt láttátok már?
Swift 4x4 Outdoor„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
8th
addikt
válasz Kornel #10280 üzenetére
"az új mazda skyactiv benzinesek mondanak valamit?"
Mi van velük?
"lehet nyomni a turbót+esetleg együtt a kompresszorral is, aztán 100k-nál komplett motorgenerál+turbo csere"
Fail. Amúgy szoktasd magad a gondolathoz mert a kis ccm-s turbós motoroké a jövő. BMW is azt fejleszt ami a márka fanatikusok szerint egyenesen szentségtörés. Az európai autómárkák ebbe az irányba mozdultak el. (Fiat 500 0.9 Twin Air, Renault Twingo GT 1.2T, VW Golf 1.2 TSI, Opel Insignia 1.4T, Skoda Superb 1.4 TSI stb.) Légy nyugodt idővel a japánok is ezt fogják tenni. Nincs más lehetőségük. Amúgy jó ideje a piacon van a Nissan Micra DIG-S. 1,2 kompresszor, 3henger, 98le @ 145Nm, 4.3liter/100km, 99g/km CO2. Ezt csináld meg egy 1.2 szívóbenzinessel.
"De ha gondolod, vegyél TSI-t és másolatait, csak utána ne itt panaszkodj."
Amúgy sem veszek új autót. Pénzügyi szempontból a létező legnagyobb önszopatás egy nulla kilométeres új autóba beleülni.
-
tomsics
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Mindig ez a sosem vennék új autót téma, dehogy nem vennél, csak nincs pénzed rá Ahogy nekem sem. Én igenis vennék új autót, ha megengedhetném magamnak hogy sokmillát kidobjak, besétáljak, ilyen kell, és hozzam.
Smoke & Torque
-
moszka
tag
válasz Miamiquake #10286 üzenetére
Gratulálj nekik a nevemben is!
Meg majd szólj amikor 20.000km múlva mész motorcserére
kőbalta
-
Miamiquake
aktív tag
válasz moszka #10295 üzenetére
Motorcsere??? Te hol élsz?
Ma találkoztam egy Ignises taggal akinek 225.000 Km van a kocsijába 9 éves 1.5-ös és a gari lejárta után egyből sportgyertya direktszűrő és sport dob van a kocsijában.
Néhány légterelőt meg ilyeneket is lecserélt ami szerintem bőven túlzás de a Motor hibátlan mert drága olajat használ nem nyomja szét és rendszeresen karban van tartva...
Úgy csináltok mintha ... Áh mind1.
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
Kornel
veterán
szerintem semmi indoklást nem írtál a véleményedhez, csak ennyit, hogy fail.
ellenben én megindoklom, hogy miért lehet zsákutca a kis ccm-es turbós benzines.
fogyasztásban, és teljesítményben is felveszi a versenyt egy nagy sűrítési arányú szívó benzines a turbóssal.
ha meg nem tetszik, akkor ne egy szívó benzines kocsikra specializálódott márka topicjába irogasd a hittérítésed -
8th
addikt
válasz Szplöttyy #10291 üzenetére
Nem nem . Nekem nem fétisem az új autó. Soha nem is volt. Az autó számomra csak egy egyszerű használati tárgy. Azért van, hogy engem kiszolgáljon. Nem én fingottam bele először egy autóba? Na bumm. És akkor mi van? Semmi. Minek vegyek 4millióért egy alap felszereltségű alsó-középkategóriást amikor annyiért 3-4éves első gazdás sokkal jobban felszerelt jobb motorizáltságú keveset futott autókat is kapni. Oké az nem új. És? Őszintén, ki nem szarja le?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Hobby elektronika
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Yettel topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Háztartási gépek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer