Új hozzászólás Aktív témák
-
karakpecze21
senior tag
Mégvalami...
Pillanatnyi fogyasztást frankón jelzi.Viszont az átlagot hogy tudom megnézni?Vagy azt nem lehet ebben? -
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Swiftnél a jobb oldali gombot kell nyomogatni.
-
Giot
addikt
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Csak pillanatnyi van a Swift2-ben. Gondolom akkor az Ignisben is.
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Átlagot nem tudsz nézni, csak pillanatnyi van.
Amúgy nekem is ilyen ignisem van (még szinre is) viszont az enyém 2005 májusi. -
karakpecze21
senior tag
válasz CoolMan #9505 üzenetére
Jah értem, akkor azért nem jött össze sehogy sem.
Gondod volt valami komolyabb a kocsival amióta megvan?Én baromira kellemesen csalódtam ebben az autóban.Úgy mentünk el autót nézni, hogy skoda fábia vagy suzuki swift(az újabb) vagy esetleg valami pici fiat.
Ignis-re eddig soha fel sem figyeltem, de mikor megláttam ezt ezekkel a kis műanyag díszítésekkel, szinte azonnal megtetszett.Amikor beleültem szó szerint elámultam, hogy én most egy Suzuki-ban ülök.Véleményem szerint nagyon szép a belseje és ráadásul kényelmes is.Most az a tervem, hogy szerzek rá valami frankó alufelniket.Arra mehetne a nyári gumi és ami most fent van lemezfelni azon marad a téli.
A régi kocsimból nem pakoltam át a hifi-t, feltettem hogy elcserélném az egész cuccot felnire, hátha valakinek kell.[ Szerkesztve ]
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9506 üzenetére
Én úgy indultam kocsit venni, hogy csak suzuki, de nem IGNIS...... és mégis az lett belőle.
Meg vagyok vele elégedve, a családomat elviszi mindenhova. (2 felnőtt + 2 gyerek)
A kocsival még semmi gondom nem volt, mindig haza hozott, és egyszer sem robbant le. Egyedül a gyári aksit kellett cserélnem mert az megadta magát, tettem bele egy 45Ah-s BANNER-t.
A kötelező karbantartásokat elvégzem rajta és ennyi. (olajcsere etc...)
Nekem is úgy van, hogy a nyári gumi alufelnin van, a téli meg a gyári acélfelnin, ezért magam szoktam őket cserélni. -
karakpecze21
senior tag
válasz CoolMan #9508 üzenetére
Nah, ezt megnyugtató hallani.Mondjuk eddig mindenhol dícséretet olvastam vagy hallottam róla.Egyedül a futóműre panaszkodnak, de az előző kocsimhoz képest az is olyan ebben mint egy luxuskocsiban.
Ha neaggy isten újból kocsit kell vennem, nagy valószínűséggel újból Suzuki lesz.Az én igényimet teljes mértékben kielégíti.Viszonylag olcsó, szép, költségbarát és még jól is megy.
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9509 üzenetére
Igen a futóműve egy kicsit kemény ez igaz, de simán megszokható.
"Az én igényimet teljes mértékben kielégíti.Viszonylag olcsó, szép, költségbarát és még jól is megy." Ebben tökéletesen egyetértünk.
-
karakpecze21
senior tag
Nah, ma keresgéltem azt a guruló-zörgő hangot mindenhol.Sehol nem találtam meg.
Viszont majdnem biztos vagyok benne, hogy az előző tulaj egy fém százast feltett a műszerfalra és az beesett oda ahol a levegőt a szélvédőre fújja.Beeshetett azon a kis rácsos bizbaszon.
Na viszont arról még lövésem sincs hogy onnan hogy fog kijönni.Ezért azért a műszerfalat nem akarom lebontatni, annyit nem ér az egész. -
Giot
addikt
válasz domojko #9507 üzenetére
A Swift2 a 2005-től 2010-ig gyártott, a ráncfelvarrás alias facelift nem széria csere.
Egyébként csak hogy megkavarjalak. A nálunk kettes Swift-ként megismert Swift valójában a 3. széria. Tehát a mostani a 4.
(#9506) karakpecze21: Jól áll az Ignis-nek az alufelni, csak vigyázz az ET számra.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Igen, tudom hogy így vannak a swiftek sorban. Ezért furcsállom hogy azt írtad hogy a 2-es swift nem mér átlagfogyit. Nekem 2006 3.-havi, gömebölyű GC-m van. Abban ugye csak az óra volt. Bementem egy bontóba, 2k-ért vettem egy másik kijelzőt ami mindent mutat, átlag fogyit is. Egyik ismerősömnek 2006.12.- havi glx van, és neki is mér átlagfogyit.
karakpecze21: nekem gyári alufelnim van, aminek az ET: 38, 15" 185/65
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9515 üzenetére
[Ilyeneket] meg [ilyet] szoktam látni Ignis-en. [Nekem ilyen ] van csak a küllők kivételével szépen meg van fújva feketére. Vagy a hirdetésben nem jó az ET, vagy én nem tudom jól.
-
McKane
senior tag
mivel régi swiftem van,a lökhárítóba kell az index. találtam fehér színűt,sárga izzóval. " E" jeles,jelenlegi tudásom szerint ez használható a forgalomban és műszakin sem szórakoznak vele.. Jól tudom ? mihamarabb írjatok,mert akkor lecsapok rá
-
karakpecze21
senior tag
Körbenéztem hogy oldoddták meg az Ignis-nél a korrózióvédelmet a doblemezeknél.Frankón ki van gyárilag nyomva, de a maga az ív belül nincs.Ott simán csak le van fényezve.Nem rozsdásodik meg semmi, de nem lenne azt érdemesebb nekem kinyomni karosszéria masszával?
-
McKane
senior tag
keresnék a régi swiftbe /1994-es gyártású/ padlókárpitot, vagy ahogy mások hívják, padlószőnyeget...
valaki tudna esetleg eladót ?
minél szebb legyen,az én kocsimnak az előző tulaja erősen dohányos lehetett,mert több helyen ki van égetve a kárpit,és eléggé csúnyán néz ki... -
Szplöttyy
senior tag
Visszatérő kérdés, M13A VVT motorba, milyen olajat? Most sajnos 10W40 van benne De ugye 5W30 az előírás, azt is raknám bele. Fontos lenne a hidegindítás(ezért szóbajöhetne a 0W is, nem?) és azért van hajtva is, néha elég kegyetlenül, tehát valami jobb olajat szeretnék. Tehát a kérdés. Milyen olajat? Hol(budapesten, ahol al egolcsóbb)? Légszűrő/Olajszűrő/Pollenszűrő? Hol?
Köszönöm!
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #9523 üzenetére
nekem, amikor újan vettem a swift 2-t, 10w40-et rakott bele a szerviz olajcserekor is! elvileg gyár szerint mehet bele 10w40 (5w30 és 5w40 is, ha jól emlékszem), de a 0w-s olaj már gyár szerint se mehet! Azért ez a konstrukció lassan 15 éves! (liana-k jöttek először ezzel ha jól tudom). A lényeg, hogy anno a szervizvezetővel beszélgettem erről nem keveset, hogy ártok, vagy használok-e vele, ha nem 10w40 megy bele, de meggyőzött, hogy az is elég bele. Szerintem többet használ az, ha az ajánlott 15k km helyett 10k-nál cserélesz mindig 10w40 olajat.
-
Szplöttyy
senior tag
Ez már újabb konstrukció tudtommal, és a kézikönyvében sem szerepel a 10W40. Ezenkívül hidegen nehez forgatja, és rossz hangja van nagyon. Meg mostmár hogy öreg az olaj is, picit szólnak a szelepek is indítás után. Annyira "érezni" rajta hogy ez nem jó bele. Legalábbis nekem nem Váltóolaj csere how-to képekkel létezik?
Smoke & Torque
-
karakpecze21
senior tag
Hamár az olajnál tartunk, megkérdezném, hogy milyen márkát érdemes beletenni?
Ugye nemrég vettem meg a kocsit, ellenőriztem az olajat, igazából egészségesnek tűnik, de inkább nem kísérleteznék vele.Jobba az ha lecserélem.Haverom Motul ulojat használ és tud olcsóbban szerezni.Mi a véleményetek a Motul márkáról?
Látom beszéltetek róla, hogy 5w40 vagy 10w40.
Akkor inkább az 5w40-et mondanátok?[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9526 üzenetére
hát, én Texaco olajat tudom hogy jó, de hát japán autóba amerikai olajat?
-
Szplöttyy
senior tag
Végeredményben milyen olajat szűrőjket vegyek, és hol?
Smoke & Torque
-
Szólista
senior tag
válasz Szplöttyy #9529 üzenetére
A kollegám a Wagon R+-ba itt veszi a szüröket:Filtercenter a Bécsi úti üzletben,mert ez van neki közel.De ahogy látom több üzletük is van Bp-en.Olajat nem tudom milyet használ.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok normális. Na és?!
-
trassher
addikt
96-os 1.3-as swiftemen leszakadt a kipuff. Konkrétan a középdobból kijő cső rohadt át és szakadt le, perpill fel van drótozva. Hétfőn viszem szerelőhöz. Aki már találkozott ilyen vagy hasonló problémával annak mi a tapasztalata? Hegeszthető vagy nagy valószínűséggel új középdob kell? Nem esne most jól 13K kiadás amikor épp telefont szeretnék venni.
Redmi Note 7
-
karakpecze21
senior tag
-
domojko
senior tag
válasz Miamiquake #9533 üzenetére
[Én ilyen olajat raktak a váltóba]. A váltó alján a leeresztő csavar, sajna nem hagyományos. Olyan mint az imbusz, csak nem 6 szög hanem 4 szögletű. Ha jól emlékszem 10-es. A váltó oldalán van a betöltő egyben szintjelző csavar, ez sima. Én úgy oldottam meg hogy, kicsavartam a leeresztő csavart, utána a betöltő csavart. Vártam kb 1 órát hogy kicsöpögjön, megmozgattam minden fokozatba a váltót, ezután visszacsavartam a leeresztő csavart. Kerestem egy gumicsövet amit be lehet dugni a betöltő nyílásba, leengedtem a motortér felől, bedugtam a nyílásba. Így aztán föntről a gumicső segítségével beleöntöttem a majdnem 2 flakon olajat. Ha jól emlékszem 1.8-1.9 l kell a 2006.03 swiftbe. Ez nem szentírás, én így csináltam.
-
trassher
addikt
Köszi a válaszokat! Összességében jó állapotú csak pont ott rohadt át ahol a cső kiérkezik a középdobból. Ezért is inkább hegesztetnén mert máshol nem rozsdás.
Redmi Note 7
-
McKane
senior tag
ismerős megválna a suzkájától..
szerintetek reális ár érte?nem áll szándékomban megvenni,csak az áras vélemény érdekelne.. sok vagy kevés érte ?
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
2002-es Wagoner+ (G13BB) milyen márkájú szűrőket ill gyertyát érdemes bele rakni?
olajból milyet? mennyit?
és jól értesültem nincs cserélhető ü.a. szűrő?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Miamiquake
aktív tag
válasz domojko #9535 üzenetére
Köszi
A szervizben mennyi lehet egy váltó olaj csere? van itt Pesten Ignisekre specializálódott szakember aki nem szakszervizes???
Fontos lenne mert oldalról belém jöttek és a kerék kicsit neccesen áll.
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
Kornel
veterán
egy kérdés.
néztem 3 ajtós "új" swifteket. tényleg nagyobb elől bennük a hely, és nagyobb is az ülés lapja, vagy csak érzéki csalódás? -
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #9539 üzenetére
Én is hasonló kérdésre várok választ csak M13A VVT motrohoz,
DE igen jól tudod, csak AC-vel együtt lehet cserélni az üa. szűrőt, tudomásom szerint is, és ált 7évente szokott bedögleni. Bár nekem 2005ös a gép, és még bírja, pedig sokat küzd a kevés benzinnel.Smoke & Torque
-
mdk01
addikt
válasz Miamiquake #9540 üzenetére
Nekem a váltóolajat 1000,- a motorolajat meg 1500,- ért cserélték ha jól emlékszem.
A váltó olajat állítólag tök felesleges cserélni. Én is megvettem mert írta a szakkönyv aztán apám is mondta hogy felesleges, meg a szerelők is, hogy nem szükséges.
Ha ezt tudom nem cserélem ki, de akkor már megvolt véve.
Esetleg 100k-nál érdemes, nekem is ott volt de többször biztos nem. Én úgy vettem észre hogy amihez hozzá van nyúlva a kocsin azzal később is gond lesz. -
karakpecze21
senior tag
válasz Davidof92 #9545 üzenetére
Szerintem is kell cserélni a váltóolajat, mert én tapasztaltam mennyit számít a friss olaj.
Volt egy 17 éves Deawoo-m.Nem volt rossza a váltója meleg időben (de azért nem olyan simán siklott), viszont télen olyan merev lett a váltóm, mint hadd ne mondjam mi...
Kicseréltettem az olajat és télen is gyönyörű szépen finoman siklott egyik sebességből a másikba.Ég és föld lett a váltó.Nyáron meg főleg.Egy újjal kényelmesen tudtam váltogatni, tehát szvsz igen is jót tesz neki a váltóolaj csere.
-
xmad
őstag
igen..valoszinuleg a japanok disznek irtak oda a 40 ezer km-enkenti olajcseret..
Sajnos sok hasznalt suzukiban ezert szar a valto, meg panaszkodnak h villanymotor hangja van meg szinkronos mert 1-2 igen okos ember azt mondja hogy a valtoban nem kell olajat cserelni ezert nem is cserel egyszer se..
A motorba is csereljetek 100ezrenkent olajat -
tomsics
senior tag
Aki egy kicsit is gondolkodik az rá jön,hogy a váltóba is kell cserélni.Mivel ott is sok alkatrész ér össze,súrlódik,forog.Akár milyen olaj van benne az egy idő után elfárad.
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /