Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9600 üzenetére
ha nem tolod neki,csak mesz 100-al orszaguton,akkor mennyit eszik?
-
anonymus89
addikt
Akkor senkinek sincs ötlete honnan pótolhatnám a hátsó ablakról eltulajdonított ablaktörlőt?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9603 üzenetére
az nem lenne rossz nekem, az még belefér.
viszont felgumizni egy kisebb vagyon lenne, meg nem tudom, mennyire bírná a kátyúkat az a szép 17-es felni
rokonod nem akarja eladni amúgy? -
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9605 üzenetére
kár egy ilyen gyöngyszemért!
lehet azért van ilyen kevés eladó példány, mert sok széttörik. -
karakpecze21
senior tag
Nem hiszem, szerintem csak azért nincs annyi eladó, mert még nem akarják lecserélni sokan, mert jó kis kocsi.
Más: Tudja valaki Ignis-ben hogy lehet beltéri világítást bekapcsolni?
Este kerestem valamit és egyszerűen nem tudtam lámpát kapcsolni, csak ha kinyitottam az ajtót. -
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9607 üzenetére
Húzd ki a világítás kapcsolóját.
-
Szplöttyy
senior tag
Ez a feature talán, amit a legeslegjobban utálok a WagonR+-ban is, hogy ott van fent az a kis szar lámpa, amit nyitott ajtónál nem lehet lekapcsolni, meg csúnya is és ne mvilágít jál, az idegeimre megy
Smoke & Torque
-
anonymus89
addikt
válasz karakpecze21 #9610 üzenetére
A tompított kapcsolóját magad felé húzod és voilá.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9610 üzenetére
Igen, pontosan, és lőn világosság.
-
anonymus89
addikt
Meg van repedve a jobbos tükörlap a kocsin nem fűthető.
Ha veszek egy jobbos fűthetős tükörlapot szerintetek lesz valami különbség beszerelésnél?
Valaki cserélt már?[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
McKane
senior tag
segítséget kérnék..
a két kerékdobnál egy kicsit el van válva a kocsi alja a kerékdobtól...
szomszéd nem tudja hegeszteni,mondván pár hónap múlva mellette repedne...
itt vannak a képek:
[link]kérdés,a két dobtőnél a lyukat mivel töltsem ki ? fater szerint szilikon megteszi, astránál pár éve bevált nincsen kilyukadva a kasztni,csak rozsdás ! rozsdamarót nem merek használni,nehogy több kárt tegyen,mint hasznot..
A képeken apukám láthatóJa, és a filcanyagot nem sikerült egyben kiszednünk, le volt ragadva sok helyen... oda,annak a helyére üveggyapot megtenné ? nem akarom a padlószőnyeget egyből a vasra rakni..
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Csak egy szerény ötlet az autókereskedők c. sorozatból véve szerintem üveggyanta lenne a legjobb megoldás csak kicsit drága. pl. ezt találtam elsőre, biztos van olcsóbb " A korrózió által nagyon elvékonyodott részek megerősítésére, lyukak, rések kitöltésére alkalmas, ahol üvegszálra van szükség a gyanta kikeményedése közben, valamint a mechanikai teljesítmény javítására."
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
mdk01
addikt
válasz anonymus89 #9616 üzenetére
Igen vagy kivágni addig amíg masszav a kasztni és kipótolni egy daraba lemezzel. Ha ennyi munkát és időt beleraknék valamibe biztos megcsinálnám rendesen.
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #9614 üzenetére
Gyanítom, 2005 utáni Swiftről van szó. Szerintem simán bele kell menjen a tükörházba a fűthető lap, nem hinném, hogy a rögzítésben nagy eltérés lenne.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
anonymus89
addikt
No igen az lemaradt, hogy sx4-ről van szó.
Próbálok keresgélni valószínűleg csak fórumokon találnék infót. De én sem gyanítom, hogy volna valami különbség.
Még egy dolgot felejtettem el ezeken látszik a kis fűthető embléma?Köszi a választ már vártam valaki észrevételét.
Egyébként sikerült találni olcsóbban.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
a_tesz
Korrektor
válasz anonymus89 #9619 üzenetére
Ja presze, el is felejtettem, hogy az SX4 ablaktörlő miatt te írtál be. Ahhoz egyébként azt tudom tanácsolni, hogy a kart érdemes megvenni azt az 5 000 Ft-osat, mert nem valószínű, hogy olcsóbban találsz, lapátot meg a legolcsóbb 350 mm hosszúságút, biztos nem fog 3 000 Ft-ba kerülni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
xmad
őstag
véleményetek szerint ez hidrotőke hang vagy a henger van megkopva?
addig van ez a hang amig be nem melegszik a motor.
hidrotőke tisztitó adalék hatására jobb lett egy-két fokkal
-
aphra2
aktív tag
Már bocs , de ez szét van rohadva rendesen , ezt tömögetni bármivel semmi értelme , halottnak a csók kategória, szilikonnal meg főleg nem, mert savas.
Ezt ki kéne lakatolni normálisan , gyanítom , hogy a küszöb alja is sz@r ahol a perem van , tipikus szuzi rohadások ezek , elől a 2 emelőbaknál ,ill a fenéklemez ill a küszöb találkozása, ha csavarhúzóval megbolygatnád tuti átlököd sok helyen .Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
karakpecze21
senior tag
Bakker, hát igy első ránézésre elég csúnyának tűnik a dolog.
Viszont ha van egy jó hegesztő vagy lakatos ismerősöd akkor az seccperc alatt kihegesztgeti.Nekem egy Deawoo Nexia autóm volt aminek a küszöbe volt elrohadva és a hátsó ív helyenként.
Haver hála az égnek tudott hegeszteni é s volt co hegesztője.
Én kivagdostam a szétrohadt részt, ő szépen bevarrt lemezeket a helyére.A hegesztés 1 nap alatt megvolt.Ha meg akarod tartani az autót akkor ajánlom, hogy amíg rozsdát látsz vágd ki akár milyen ijesztőnek is tűnik, mert csak így ér valamit.Persze ha rendesen ki is lesz hegesztve, akkor rendes védelems és fedő festést kell adni a javított részeknek, mert pár év alatt megint kirohad, ha elmarad.
Ha csak ideiglenesen tutykolni akarod, akkor egy drótkefével keféld ki a porózus részeket.
Majd lehet kapni kémiai rozsda átalakítót (jobb mint a sósav) és azzal vastagon kend át.Ez egy darabig megfogja a rozsda terjedését én már használtam egész jó.Mikor megszárad olyan lesz mint egy fekete festék.Természetesen erre is kell festék stb.
De ez csak ideiglenes tutykolás, nem évekre szól.A rések kitöltése karosszéria masszával ajánlott és ugye ez is csak tutykolás, de jobb mint ha a résnél befolyna a víz és rohasztana mindent tovább.
Hány éves volt ez az autó?Nem volt ez már törve?Én ennyire megrohadt suzukit még nem láttam.
aphra2: Hát igen, nekem a Deawoom-nál is azt hittem, hogy csak felületi rozsda, azt fogtam a csavarhúzót és lebontottam a fél autót.Elég elkeserítő tud lenni mikorr a csavarhúzóval finoman szurkálod és málik szét minden mint a homok.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9626 üzenetére
Mivel a kocsimra 500k-ért csak jelentkezők voltak eddig, vevő nem akadt, ezért valószínű be lesz számíttatva 450k-ért, ezért eladósorba fog kerülni:
-4 db aiwa alufelni, 4 használható debica passio 2 nyári gumival (30K), még egy nyarat elmennek
-első-hátsó-alsó toronymerevítők egyben (12K)Aki érdekel, itt elér.
Szerintetek elmennek ennyiért, vagy kár próbálkozni?[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9628 üzenetére
Mondjuk ez nekem nagyon nem egyértelmű, hogy mik is a pontos feltételek. Itt az árlista. Azt nem értem, hogy ha pl. a Splash 1.0 GC AC 125 000 Ft árelőnnyel kapható meg, akkor teszem azt kornelka (az egyszerűség kedvéért) 500 000-et érő Swiftjét ennyivel többért számolják be? Annak idején, amikor szülők vették a GS Swiftet 2007-ben, akkor úgy volt, hogy az akkor 700 000-et érő régi Swiftért 1 200 000-et "adtak", vagyis ennyivel szálltunk be az újba, kíváncsi lennék, hogy most is így van-e (amit kétlek).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
Így van, bár nekem itt pesten 400k-t mondtak a kocsira, és az a max...
1.2 GL Edition 20 2.490.000 Ft-ba kerül az 500.000 Ft engedménnyel együtt, tehát az nekem 2,1 M HUF-ba lenne összesen, ha 400.000 Ft-ot ér a kocsim. Ami nem is hangzik rosszul, mivel 2008-ban az 1,3 GLX-et még 2,6 MHUF-ért vettem, tehát ez olcsóbbra jön ki alapból, viszont ami visszatart, az a nagyon drága hitel, amit kínálnak, szerintem egyáltalán nem versenyképes, tizen x százalék, rengeteg! 2,1 M KP-m meg nincs, és ha lenne is, akkor se költeném egyben kocsira.
Tehát valószínű Swift lesz a következő kocsim is, egy 2006 körüli megkímélt GS, amit 1 M HUF körül megkapok, ha okosan alkudok
Továbbra is várom a jelentkezést, ha valakinek lesz ilyen eladó, és leinformálható, megkímélt, stb.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #9632 üzenetére
Én mentem vele, amikor volt ez a próbalehetőség, aminek a végén meg is lehetett nyerni, sajnos nem én voltam a szerencsés. A motorja sokkal jobb alacsony fordulaton, köszönhetően a szívó- és kipufogóoldali változó szelepvezérlésnek, ami városban nem hátrány. Sokkal komolyabb autó benyomását kelti menet közben, a futóművét kipróbáltam kellemetlen felületű úton is, szerintem jobb a hangolása, mint a közvetlen elődjének. Cserébe nem tudom, mennyit őrzött meg a játékosságából, mert arra nem volt lehetőségem, hogy csapassak is vele egy kicsit. Ha nem lenne olyan kicsi a csomagtere, szerintem mindent vinne, de én elfogult vagyok
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #9632 üzenetére
Én elkezdtem nézni a swift sportokat is, ha már lúd, legyen kövér, közben ráakadtam pár új új swift sport tesztre is, na az kéne! 6 fokozatú váltó, továbbfejlesztett m16a motor, 136 LE-vel, és mindeközben elmegy 6 literrel átlagban, simán hozza a gyári fogyasztási adatokat.
Egyébként a sima új új swift legnagyobb előnye szintén a kisebb fogyasztás, illetve a jobb felszereltség, és nagyobb biztonság. A 3 eddigi népitélet szerint 5.5 körül van az átlaga!
Szerintem nincs rossz áron, simán bevállalható, sőt szerintem 2,5 M-ért nyerő is a kisautó kategóriában, akár dieselekkel szemben is.
Amiért én swiftet fogok venni, az a megbízható láncos motor, aminek csak gyertya kell, ha megkapja 15 ezrenként az olajat.... ha egy dieselt vennék, akkor gatyám is rámenne a szervizre. -
tomsics
senior tag
-
Kornel
veterán
válasz tomsics #9636 üzenetére
egyben van, mert költök rá. a szerelőm is azt mondja, minek ebbe jó olaj? mondom csak. nem is eszi az olajat, a kipufogó belseje fém tiszta 120k km-nél! stb. stb., nem részletezem
a diesel kérdés még mindig nyitott, egy grande punto mjet személyében, viszont félek tőle, ha kifogom, és nem kímélték, akkor a gatyám is rámegy. nyilván nem mindegyik dieselre igaz, amit mondtam, de csak használt kocsikban gondolkozok most, ami azt jelenti, hogy km visszatekerés és széthajtás kockázata simán benne van a vételbe, aminek az esélyét lehet csökkentei, de 100%-ban elkerülni nem lehet, na már most ha befigyel egy turbo, vagy magasnyomású elem csere, esetleg megfűszerezve egy kettős tömegű lendkerékkel, akkor a kocsi árának fele rámegy, amivel már nem éri meg. erősen sarkítva: punto mjet fogyaszt 5 litert, swift 2 meg 6 litert, a különbség kerekítve 450 HUF / 100 km. Swiftet megveszem 1.000.000-ért, punto 1.300.000, tehát a különbség 66.666 km alatt jön be, amit a m13a (netán m16a) motor lazán kibír, de vajon a mjet-re mennyit kell ezen idő alatt költeni?
[ Szerkesztve ]
-
karakpecze21
senior tag
Hát pontos részleteket nem tudok, mert nem foglalkoztam különösebben vele.
Csak mikor még nővérem régi swift-ét vittem alvázvédelemre, azt mondták, hogy most beszámítanák ezt 1millába.Csak néztem.A másik érdekesség, hogy kapott nővérem egy levelet, hogy vigye be a szervízba a kocsit, mert ingyen kicserélik a lengéscsillapítókat.Azt hiszem a hátsókat.
Hitetlenkedtem, de tényleg kicserélték.
-
tomsics
senior tag
Hát igen,ez a veszélye a használt autó vételnek.Főleg egy dieselnek.Viszont ha ki fogsz egy tényleg jó állapotút,gondos gazdától,azért az egy jó darabig bírja.Szívósak a diesel motorok is,ha rendesen bánsz velük.
Amit írtál abban viszont egyet értek és teljesen jogos.A vissza tekerés pedig erősen fen áll a diesel kocsiknál░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9638 üzenetére
Elsőket cseréltek, 97-2001 közötti Swifteknél, mert a jó magyar beszállító által készített lengéscsillapítók elrohadtak, és kifordulhattak a kerekek. Elég komoly visszhangot kapott a magyar sajtóban, noha ezt jelentené a termékfelelősség, nálunk kvázi ismeretlen fogalom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9643 üzenetére
Szerintem csak a világ ezen táján meglepő, kultúrállamokban ez lenne a megszokott, ha a gyártó nézett be valamit, ő is vállalja a következményeket.
szerk: #9642 kornelka: az enyémbe is japán került a magyar helyett.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #9643 üzenetére
ennek is 2 oka lehet.
az egyik az előbb említett dolog, a másik már kicsit öncélú: az eredeti vevő adatok már semmit nem érnek, nincsenek friss adatbázisok, ami alapján nyomhatnák az új új swift marketing anyagait, viszont így okosan tudnak egy jó kis potens adatbázist építeni a lehetséges vásárlóközönség adataival. -
karakpecze21
senior tag