Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10100 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy még most olcsó, és még van is, addig kell nyomni neki, ha 2ezer lesz literje, és nem is lesz már meg mindenki porszívókkal meg turmixgépekkel fog utazni akkor meg már "bazmeg, amig csak öccáz volt a benzin, addig kellett volna széthajtani valamit" Nem akarom az egész életemet úgy leélni hogy nem tiportam ki a lelkét egy autónak sem. Mondjuk ez már nem az első autó.
Smoke & Torque
-
anonymus89
addikt
válasz Kornel #10096 üzenetére
Egy röpke 12-t menjél úgy az igazi
#10097 Szplöttyy: Az igen... Nekünk sx4-ben úgy emlékszem 6500-től nem megy tovább egyszerűen hiába nyomom, nem is jó az neki már a fellegekben.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #10102 üzenetére
gyári adat:
Gyorsulás 0-100 km/h
12.3 mp(#10101) Szplöttyy: én már meghajtottam egy két kocsit, nyilván ez is fog majd forogni, de mindennapos használatban nem ökörködök
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
-
tomsics
senior tag
válasz anonymus89 #10088 üzenetére
Lukoilról csak rossz emlékek vannak.Igaz nem suzuki,hanem mitsu carisma 1.6 16v.Egyszer tankoltam bele lukoilt.Kb 10km után kigyulladt a check engine lámpa.Marha nehezen akart beindulni.Ha be is indult dadogott az alapjárat.A vége az lett,hogy ki kellett ütettni a hibakódot,le engedni a maradék benzint.Azóta nagy ívbe elkerülöm a Lukoilt
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
anonymus89
addikt
válasz Szplöttyy #10104 üzenetére
Az ignác-nak volt még olyan hangja szinte kérette magát.
Na az a motor mindent vitt. Jajam csak a miénken nem volt VVT felirat anno.#10103 kornelka: Akkor nem lőttem nagyon mellé....
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Szplöttyy
senior tag
-
Kornel
veterán
amúgy nekem már megvan a következő autóm is, ezzel megyek röpke 4 évet, aztán veszek 4 évesen egy ilyet. remélem addigra lemegy az ára mai árakon számolva 1,5-2 M közé, és addig minden úgy alakul, hogy ne legyen gond egy ilyen csere.
ui: szerintem a suzuki lesz a világon az utolsó gyártó, aki szívóbenzines autókat fog gyártani
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Imádom a Swift sportot, de nekem kevés lenne. A Civic VTI ~1tonna@160ló az már jó téma, de a 125 főleg a 143ló szerintem kevés ahhoz, hogy igazán jó hot hatch legyen. Viszont minden más tekintetben a legjobb kis gokart a világon, csak kéne bele ~180ló, meg egy LSD előre.
Smoke & Torque
-
tomsics
senior tag
-
Giot
addikt
válasz Kornel #10113 üzenetére
Ezeknek a tesztautóknak kitaposták a lelkét. Sosem kímélték őket azt elhiheted.
Volt egy itt Debrecenben a Limuzin Autóházban. Esztergomban volt tesztautó utána kapták meg.
Látható volt a kopás az első gumik külső szélén. Persze az autó tip-top volt még be is ültették marha jól nézett ki. Az ára is itt körül volt, de hogy verették neki azalatt a pár száz vagy talán ezer kilométer alatt az is 100%. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10119 üzenetére
Mindegy is, mert egyenlőre nem fenyeget ez a veszély, hogy ilyet vegyek. Majd egyszer, de ígérem, nem tesztautó lesz
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10120 üzenetére
Bődületes OFF, de ha én most cserélnék akkor 2006+os évjáratú 3-as BMW-t vennék, 3 misi környékén már vannak korrektebb darabok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tomsics #10115 üzenetére
LSD=Limited Slip Differential. SperrDifi ha így jobb. VTI-vel is az a baj, hogy nincs, Integrába már van, meg az későbbi 150lovas GSI opelekbe is, azokkal jobban lehet rajtolni, meg kanyarodni is.
Amúgy kurvajó ez a swift sport, mert tényleg, sportos, meg kis gokárt. Csak nekem kevés. De amúgy elimserme hogy jó autó, mert azért az átlag autókhoz képest erős, meg agilis, lehet vele ugrálni a sorok között stb. De én elvetemült hülye vagyok, nekem mikor nemrég vezettem párszor VTi-t nem egyszer volt mikor 3-ba ~8ezer körül tapostam a gázt és "mennyééémáááá" Tehét az én véleményem nem releváns, mert felelőtlen ámokfutó hülye vagyok.Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10121 üzenetére
korrekt, de nem bízok a bömösökben
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tomsics #10125 üzenetére
Nekem csak egy párszáz millió kéne, és akkor megvenném azt a pár autót, ami nekem kell
Mellesleg, ez a Turbos VTi dolog, csak "poénnak jó", kicsit sarkítva és túlozva, egy chippelt 320D bmw is legyorsulja. Elsőkeréken, főleg LSD nélkül nincs tapadás. Láttam nem egy turbós VTi-t már, leváltja a 4ediket és nem haladt még 20métert sem. Slick gumi utcára meg felejtős. Ha igazán menni akar az ember akkor RWD de inkább AWD. PErsze mondt mondtam iszonyatos élmény lehet.
Amit nagyon szivesen megcsinálni, az a WagonR-emmel, hogy alárakni a 4x4es hajtást, lekötni az első hajtást róla(sok régiswiftes megcsinálta) és akkor lenne egy RWD wagonom, esetleg az M13A-t turbósítani, lenne ám szivroham, hogy egy hátsókerekes turbós wagonR driftel a körforgalomban. De ez is csak álom marad
Smoke & Torque
-
xmad
őstag
horse power dugattyu es goetze gyürük jó minőségüek? Hallott rola valaki valamit?
-
Giot
addikt
válasz Motion_Blur #10121 üzenetére
Én meg valami ilyesmiben gondolkodnék ha nagyobbra nyithatnám a tárcám.
[link] -
Szplöttyy
senior tag
válasz tomsics #10127 üzenetére
Nekem csak elmebeteg gondoltaim vannak, ma megint kételkedett egyik haver, elvittem egy körre, remegve szállt ki. Mondjuk csúnya fék/gumi/kuplungszag volt. Körforgóba 2be 60al kb mentem körbe végig visító kerékkel szolíd ballábfékkel szépen éven volt a feneke Csak minden megtett fél kör után befulladt mert kevés volt a benzin és ellöttyent nagyon. Mikor egyenesbe ált újra megindult. Meg ma majdnem meg is borítottam szegényt már a körforgalomba jobbra bemenésnél is keresztbe csúsztam mert ráfékeztem Kéne valami jó versenygép, az a baj, hogy sosem lesz pénem egy olyan autóra, amit kiautózhatnék, így marad a kurvára másra való autók szétgyilkolása, meg hogy összetöröm magam.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Motion_Blur #10131 üzenetére
Bármennyire is hülye őrült fasz vagyok, másokra vigyázni szoktam. Éjjel mikor üres az út tolom neki amennyire lehet, aztán majd lesz valahogy. Régen még sokkal felelőtlenebb voltam, már már annyira nem. És én átengedem a gyalogost, meg kiengedem a buszt. De a sárgán átmegyek. 50es táblánál 80al
Mod, mielőtt mindenki azt hinné, az esetek 85%-ban teljesen normálisan közlekedek, a sebességhatárokat és egyéb szabályokat betartva.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Vesztor87
senior tag
válasz karakpecze21 #10067 üzenetére
-
Vesztor87
senior tag
válasz karakpecze21 #10137 üzenetére
Igazán nincs mit, remélem segítettem Mikor olvastam a hsz-ed egyből beugrott az Ignis fórumról KaCsa, aki a saját weblapjára rakott fel okosságokat (hátsó ablaktörlő, vagy a sárga világítás kapcsoló pirosítása is azt hiszem ott van).
Közben ismét azon töprengek, hogy érdemes-e régi Swiftet venni, öcsém most csinálja a jogsit és mondta ha megvan akkor kocsi kellene neki.... Mondtam a Swiftet is, meg arra gondolt ő is. Ignis az drágább, meg nem jön be neki. Wagon van még jó árban, de annak elszörnyed a formájától (igazából én is, de mióta kollégám vitt párszor vele, rájöttem hogy tök jó kis gép). -
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10143 üzenetére
Én tudom, én 7ezerig forgatom Ésszel nyomjad neki, milesz az átlagoddal?! Még jó hogy az enyémbe ilyen nincsen, hülyét is kapnék Mikor ismerős 2literes benzines Vectráját vezettem, magyarázott hogy nyomjam már, én meg semmire se figyeltem csak a pill fogyasztást szugeráltam hogy 4liter alatt maradjon
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #10143 üzenetére
HI!
tedd mar bele a 0w20 enesot es lej boldogan:- )
jut eszmbe szakallek elkedtek intezni, hogy a sustina 0w20as is befusson lajtan innenudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
karakpecze21
senior tag
válasz Vesztor87 #10138 üzenetére
Tanulókocsinak, meg úgy egyébként is szerintem nagyon jó kis kocsi a régi swift.
Nagyon strapabíró kis gépek és ha karban van tartva akkor meg elnyűhetetlenek.Amúgy Ignis-t én sem gondoltam, hogy valaha veszem, mert igazából soha fel sem figyeltem rá.Mikor autót nézntünk beültem egybe és leesett az állam, hogy mennyire jól néz ki belülről.
Meg is vettem.
Az Ignisek is kicsit szögletesek kivülről és sokaknak ez a forma nem jön be(doboz forma)
Viszont az a verzió amin van kis tetőcsomagtartó, hátsó gyári spoiler, műanyag küszöb és ívvédők, az azért szerintem sokkal pofásabb.Kicsit lekerekíti a formákat.Én nagyon nem bántam meg hogy ezt vettem és nem leszólni akarom a régi swiftet, mert tényleg nagyon jó kicsi, de azért az Ignis más kategória szerintem már.Főként kinézeti és kényelmi szempontból.Ha tehet öcséd akkor inkább nézzen meg pár Ignis-t hátha megbarátkozik vele.
Nah, erre gondoltam, ilyen van nekem is:
Kép[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Szplöttyy #10144 üzenetére
Nekem 1-es Swift volt az első autó. 2 évesen vettük, borzalmas mit kapott az első öt évben.
Közel 10 évesen cseréltem le. A végén nyomatékot már hírből sem ismerte. Megálltam egy meredekebb leejtőn egyesben hagytam az autót, elindultam az autótól majd arra fordultam vissza hogy ő is elindult, egy 30 centit előrébb jött. Biztos nem akarta hogy ott hagyjam. Be kellett húzni a kéziféket.
Mikor a kuplungomat cserélték kérdezte a szerelő hogy, ugye tudod hogy nem sok kompressziód van? Mondom ja.
Viszont sosem ette az olajat. Mindig pöccre indult. És vidáman pörgött. -
t1
addikt
Szplöttyy
Ez kéne neked.... [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Politika
- Energiaital topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Aliexpress tapasztalatok
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...