Hirdetés
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Lenne még egy kérdésem:
Találkozott már valaki olyan hibával, hogy menet közben "nyik-nyik-nyik" hangot ad ki a kocsija?
Ha a fékre lépek, akkor abbamarad és főleg akkor szokta elkezdeni, ha hosszabb távot megyek (+10 Km).Szervizben már nézték többször is, de mindent jónak látnak.
Ill. cserélnek időnként ezt-azt (fékmunkahenger, stb...), meg szétszednek mindent és kitisztítanak, de a hiba megmarad...Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Bocsi előre is a láma kérdésért, de biztosra szeretnék menni:
Van egy régi Swiftem és kicserélték benne a régi vékony aksit egy új vastagabbra.Ebből lehet valami gond?
(Melegedés, akármi...)Előre is köszi a válaszokat.
Üdv.Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
válasz Kvazár #10489 üzenetére
Ezt találtam:
Viszont ez csak jobban elszomorít, mert e-szerint jól csináltam és mégsem működött!
Én csak a zöld és piros vezetéket kötöttem be, ellenben nem működött rendesen! Nem tudta átbillenteni, a zárat sem nyitó, sem záró irányba. Viszont, amíg be volt kötve, addig kézzel sem igazán akart működni!
Bekötés nélkül viszont pont ugyan úgy működik, mint egy sima zár.Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Valaki tudja a gyári központi zár (első ajtók) vezetékeinek színkódjait? Mármint, hogy az egyes vezetékek hova mennek és melyiket kötelező bekötni, hogy működjön valamennyire?!
Volt a kocsimban egy univerzális rettenet és az első ajtókhoz vettem gyári zárszerkezetet, de nem igazán tudom beüzemelni! Az anyós oldalival kezdtem volna, ahol egy két vezetékes motor volt és a gyárinál is 2-3 csoportosításban vannak a vezetékek, így a-szerint be is kötöttem 2-t, de nem jártam sikerrel.
A zár nem billen át, hogy zárjon, vagy nyisson, csak mocorog egy kicsit és nem történik semmi!Valakinek van ötlete?
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok,
Olyannal találkozott már valaki közületek, hogy az ablaktörlő lapátja nem törölte le teljesen az ablakot, hanem a felső holdpont előtt egy 10-20 centivel korábban megállt és onnan ment vissza lentre?
Mert az enyém ezt játssza és marhára zavaró vezetés közben a plusz 10-20 centis holtér, amit a le nem törölt felület okoz!Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Nekem a kábel és a többi nem számít, mert azokat kaptam az univerzális szetthez, csak annak a motorjai azok, amik teljesen inkompatibilisek...
Viszont, ha az emelő átalakítás nélkül áttehető a 4 ajtósból az 5 ajtósba hátra, akkor én lehet belevágnék. (Már a kábelt úgyis behúztam, amikor a központi zárat szereltem be.)
Azt esetleg nem tudja valaki, hogy az első elektromos ablakemelőknél van difi az 5 és a 4 ajtóséhoz képest?
" meg a hátsó ajtó nyitására is felkapcsoljon a belső világítás"
Neked nem kapcsol fel? Nekem igen, igaz szép is lenne, mert a riasztó is ugyan azokat az érzékelőket használja mint a belsőtérvilágítás.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Lenne két kérdésem:
- Tud valaki egy jó leírást az ablakemelő mechanika kicseréléséhez?
- Gyártottak '99-es 5 ajtós swiftet úgy, hogy mind a 4 ablaka elektromos volt és nem csak az első kettő? Ill. a 4 ajtós modell hátsó ablakemelő mechanikája csereszabatos az 5 ajtóséval?Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
válasz karakpecze21 #9492 üzenetére
Két dologra tudok gondolni:
1: Hamutartóban van valami, nekem az ott tartott vackok kanyar közben folyamatosan zörögnek.
2: Szellőztető csőben is lehet valami. (fadarabka, döglött kiszáradt bogár...)Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
válasz enginev3.0 #9412 üzenetére
Ezt találtam neked ablaktörlőcsere ügyében: [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
válasz enginev3.0 #9405 üzenetére
Amikor első alkalommal mentem tankolni a kocsimmal, ez velem is előfordult!
Még a kutas is odajött segíteni, majd jöttek az indiszkrét kérdések, hogy olajszintet nézzen-e, meg a vizet, hogy mikor fagy meg. (Jött a tél.) Az égés ott volt, amikor felnyitottam a motorháztetőt és nem találtam meg a nívópálcát, majd a kutas kérdően rám nézet, hogy: "Tiéd a kocsi????".Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Keresztkérdés:
- Tudja valaki hol van a régi Swifteknél olyan hely ahol a biztosíték táblában vélő vezetékekre rá lehet kötni?Pontosítva:
- Vettem egy univerzális központi zár szettet és annak keresnék rendes táp csatlakozást. (Univerzális = Semmibe se jó!) A leírásban megtaláltam, hogy melyik vezeték lenne az amit gyárilag erre a célra gondoltak (fehér, zöld csíkkal), de nem találok olyan helyet ahol ráköthetnék.Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
válasz BigBlackDog #9241 üzenetére
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Mostanában a riasztóm azt játssza, hogy elkezd riasztani, majd mikor odamegyek megnézni, akkor "esemény log" meg üres.
Találkozott már valaki ilyen hibával?Régi Piranha riasztó van benne. (Azt hiszem.) A távirányítója ilyen: [link], csak Suzuki felirat van rajta.
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Köszi az segítségeket, kifogom próbálni őket!
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Nekem nem jött össze, pedig feszegettem rendesen!
Egyébként nekem is úgy tűnt, csak nem jött le.
Nincs túl sok ötletem, hogy azon az anyán kívül mi tarthatja a helyén.Esetleg a rozsda, de annyira nem volt rozsdás, csak kicsit volt sárga.
Szerk.
Oks, az lesz! Jobb tippem nekem sincs.rudeee:
Egyébként ez a cikk alapján könnyedén kitudod kapni a ventilátort: [link]Én ma, 2 óra alatt abszolváltam a ventilátor cserét (bár, nem is siettem), mert a régi már időnként úgy zörgött mintha szét akarna esni.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Ma megakartam volna csinálni ezt a kis átalakítást a kocsimon: [link]
Meg is van hozzá mindenem. (Igaz, ragasztónak én kültéri kétoldalast vettem.)
Viszont ott elakadok, hogy vegyem le az ablaktörlőkarokat.
Leszedtem a kupakot, meg a 12-es anyát, de utána elfogyott a tudományom!Valaki eltudná mondani mi a nyitja a dolognak?
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Ilyen ablakemelővel találkozott már közületek valaki?
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Egy 1 L-est mennyire fog vissza a klíma és fogyasztásban mennyit számít?
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Nehéz felszerelni? (Még sosem szedtem le a kormányt... )
Egyszer olvastam, egy olyan leírást, amiben kormány cseréről volt szó, de nem igazán sikerült a srácnak! 2 küllőset cserélt 4 küllősre és többé az index kikapcsolása nem működött neki... (Igaz, ez 2 küllős.)
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Ha a kereskedő 350-et ajánlott érte, akkor szerintem 500 környéke a plafon, amin el tudod majd adni.
Nézz szét a hasznaltauto.hu-n. Nagyon nyomott áron vannak a Suzukik. 5-8 környékén már 1,3-as / 1,6-os Sedanokat lehet kapni friss műszakival, légkondival, szervokormánnyal, ABS-sel, légzsákkal.
Szerk.
Bár... Most, hogy jobban megnéztem a vegyes üzemű kocsikat akár a 6 alja is elképzelhető.[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Vásárlás előtt körbekérdeztem 4 bontót, és mindenhol 5e volt.
Tehát nem vészes, szerintem megéri.Lehet, hogy eladás előtt is jó ötlet lenne, mert dob az értékén egy kicsit.
Vagy legalább is, ha a vevőjelölt talál két ugyan olyan kocsit (Suzukinál nem nehéz ) és az egyikben van, a másikban nincs, és árban is egyeznek, akkor talán a mérőset veszi meg inkább.szg88:
Milyen benzint használsz? Nekem most kb. 50-50 arányban van benne OMV Maxx Motion és a sima Super. Ha csak a Maxx van benne, akkor viszont nagyon pörgősnek hallatszik az alapjárata.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Ma kicseréltük a km órámat fordulatszámérősre!
Köszönöm, a segítséget hozzá, a-szerint könnyedén elvégezhető volt!
Csak 1 észrevételem volna a leíráshoz:
A 11. lépést (kormány leengedése), a 7. 8. előtt kellene megcsinálni, mert úgy sokkal könnyebb a km óra borítását kivenni. Ahogy a leírásban van, úgy is meglehet oldani, de sok macerával jár (járt ). Mert a kormány leengedése nélkül a borítás beleakad (elakad) a kormány tetejében.+1 észrevétel:
Jó, ha ketten vagytok egy km óra cseréhez, mert a spirál engedését jóval könnyebb úgy megcsinálni, ha egyik húzza, másik tolja. És a km óra vissza szerelésénél is könnyebb a spirált vissza húzni.Viszont lenne még kérdésem olyanok felé, akiknek fordulatszámmérős, 1L-es kocsijuk van.
Nektek mennyit szokott pörögni a motor 4-esben 80 körül? Az óra szerint 2e volt, de a hangja valami eszement volt!
Alapjáraton, viszont szépen 800 környékére áll be.Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Hasznos darab, vagy haszontalan?
Eladó cuccaim: -
-
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Ha vennék egy ilyen km óraegységet: [link], akkor azt könnyedén kitudnám cserélni a fordulatszám mutató nélkülimmel?
Mármint minden előkészítés megvan oldva szerintetek, csak a km óra más bennük?
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Két problémám/kérdésem lenne:
1:
Ha a kocsi mozgásérzékelője random beriasztja a kocsit, annak ellenére, hogy csak a kalaptartót nézi, és tele van nyomva ragasztóval, hogy véletlenül se lötyögjön, akkor mi a teendő?2:
A levegőztető rendszert és a ventilátort ki szeretném takarítani. Volna valakinek valami tanácsa/ötlete hozzá? A szerelési útmutatót bőszen nézegetem, de még nem szántam el magam.Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Óóóó...
Tudnál egy jó szervizt is ajánlani hozzá? (Első kocsi...)Tehát akkor tuti nem a bovden a hunyó?! Pedig reménykedtem, hogy csak egy ki utána állítás lesz a megoldás, mert vagy 4...5 centi a pedál holtjátéka.
Bontónak ezt a fentebb talált helyet nyugodt szívvel ajánljátok? Vagy van jobb tippetek?
Thx. Üvd.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Nemrég, én is tagja lettem a Suzukisok klubjának, egy 99-es Swifttel. És máris lenne pár kérdésem :
- Tudtok nekem egy jó és olcsó szervizt mondani Bp.-en, ahol a 160e-es szerízt eltudják végezni?
- Egy szélvédősre is szükségem lenne, mert azt ki kell cserélni. Viszont nincs ötletem, hogy hova vigyem. (Kőfelverődés.)
- Lenne még egy nagyobb gyíkja a kocsinak, arról meg a véleményeteket kérném ki: Sebességváltáskor néha nem akarja bevenni a sebességet, pontosabban mondva nincs az-az erő amivel be lehetne tolni a váltókart a helyére. Sőt tegnap frissített a problémáján a kocsi, mert olyat is csinált, hogy teljesen ki nyomot kuplunggal közelítettem az 1-es felé, de elkezdte számolni a fogaskerekeket.
Hallottam olyanokat, hogy a kuplung bovdent állítsam feszesebbre, meg olyat is, hogy kompletten ki kell cserélni az egész bovdent, és azt a részt ahol a kuplungoz csatlakozik.
Nektek van tippetek? Vagy, hogy hova vigyem ezzel a bajjal?Thx. Üdv.
Eladó cuccaim: -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest