Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
külsőről ítélve facelift előtti, a blokk passz hogy milyen de szerintem gyári. Ezekből a G10-esekből volt gyárilag turbós, G10T, gyárilag azt hiszem 86 lóerővel, hengerenkénti injektorral(feljebb linkeltem a komát aki megcsinálta hengerenkéntire a sima ezrest. na a turbóson is ott voltak az injektorok). A daihatsu charade GTTI (valami suzka blokkos azt hiszem) 3 henger 12V, hengerenként 4 szelep, DOHC, hengerenkénti injektor, turbó, 101 lóerő. Ha azok bírták, ez is bírja, 100000km felett tuti elmegy(persze lóerőtől függ), csak figyelni kell a melegítésre meg a hűtésre meg az olajat rendszeresen cserélni. Mondjuk nem egyszerű megcsinálni, és ez nincs agyonbonyolítva mert a központi injektor maradt. A GTI blokk egyébként bírja a 200 feletti lóerőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fotók, videók mobillal
- Ukrajnai háború
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Sorozatok
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000