Új hozzászólás Aktív témák
-
stangli
senior tag
válasz burasu4 #7053 üzenetére
Az a 30e lehet 130e is, hisz a Suzukik órája csak 99.999ig forog oszt kezdi elölről... nekem most 19e. valahányon áll, akkor ezek szerint nyugodtan hirdethetem 19e. km-el? Én nem hiszek ennek a 20-30e km-ert futott autóknak, főleg ha kereskedőnél van... talán ha egy nagyi vagy papi árulná, de akkor is kételkednék...
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
Kulfoldre valo koltozes miatt eladom a 1996-os 1.6 literes Swiftemet. [link] Februarban lehet elvinni, addig szuksegem van ra a koltozes miatt (el kell cuccolnunk az alberletbol)
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
válasz SzalaiG #7059 üzenetére
Koszonom, en is ugy gondolom, hogy az ara megfelel a koranak es futasteljesitmenyenek, nem gondolom, hogy el lehet kerni 300-350K-t erte mint azt sok mas hirdetesben lattam.
Masfel evig meg nem hasznalnam az autot addig meg teljesen szetrohadna a kertben plusz a muszaki is lejar addigra szoval nem eri meg megtartani.Ausztraliaba koltozunk, egyelore nem veglegesen de 3 evig tuti. Hogy mit fogok ott csinalni meg nemtudom de dolgozni azt biztos, maradnek IT teruleten
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
senior tag
válasz SzalaiG #7048 üzenetére
Köszi mindenkitől a véleményeket!
Nagyon rosszakat hallottam ettől az ismerőstől a Suzukikról. Testvérének műhelye van, és nagyon nem ajánlják. Az tényleg igaz, hogy még az új Swiftek is 9-10 litert esznek városban?
Nem is tudtam ezt a kilométer óra átfordulást. Ezek után már én sem hiszem el azokat az 30-60E-t futott autókat, tuti néhányszor átpördültek, és még csak vissza sem kellett tekerni
De vajon miért 99999-ig van a számláló? Annál tovább nem tervezték, hogy működni is fog?Végül ezt ajánlották és ezt is vettem meg: PEUGEOT 306 Husky
Ha már nem élne a link: PEUGEOT 306 Husky adatlapEddig tetszik, nagyon szép állapotban van. Elegáns kinézetű, kényelmesen tágas belül, hátul is jól elférni, hatalmas a csomagtartója.
Hétfőn viszem eredetiségvizsgálatra és kötelezőt kötni rá, aztán megyek is vele a márkaszervizbe, mert kuplung csúsztatásnál nyikorgó hang jön a motorból (egyesben, kettesben, rükvercben lassú tempónál, leginkább parkolásnál), meg nagy sebességről lefékezve kopogás hallatszik, míg nem váltok vissza, vagy teszem üresbe. Remélem nem lesz komoly gáz vele:S Természetesen próbaútnál ez nem derült ki.
Márkaszervizbe csak akkor vihetem vajon, ha már az én tulajdonomban van?Ma megvettem a T betűt is rá
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
-
burasu4
senior tag
Csak megvan...
Reméljük jól döntöttél!!
Bár nem egy Swift! -
Motion_Blur
félisten
"Az tényleg igaz, hogy még az új Swiftek is 9-10 litert esznek városban? "
Itt melyik "új" Swift-re gondolsz?
Ha a 2005-2010 közötti szériáról van szó akkor annyit mondanék, hogy vegyes használatban (kb. 40% város, 60% autópálya) télen -10 fokban legutóbb 5.9L/100km-t mértem (700km-en).
Nekem is azt mondták az okosok amikor megvettem hogy 8 liter alá nem tudom bevinni a fogyit. Hát erről ennyit.. az 'új' Swift pedig kerek 1 literrel eszik kevesebbet mint az előző generáció (1.3 16V benzinről beszélünk ofkorsz).
üdv és grat az autóhoz!
mod: a km óra állásról meg annyit hogy tökmind1 hogy átfordul-e vagy nem. minden órát visszatekernek ezt nekem több kereskedő is megmondta anno. ezért kell a szervizkönyv, ahol be van írva az óraállás rendesen. bár biztos hogy azzal is lehet trükközni..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
senior tag
válasz SzalaiG #7063 üzenetére
Valóban csöppet nagyobb, mint egy Alto
200.000 km van benne, de 200.000 országúti km és nem városi. Vidéki tulajoké volt, akik állítólag csak arra használták, hogy kiugorjanak Bécsbe az operába. A sarki Tesco-ba már nem ezzel mentek.
A szervizkönyv nagyon rendben van, csak a Gablini márkaszervizbe vitték, utoljára 2010. októberben volt ott olaj és szűrő cserére.Egyébként nem olyan vészesen nagy, mint képről gondolni lehetne. Olyan kis kompakt, nagyon eltalált méretekkel.
Örülök annak is, hogy maradt pénz a zsebemben, ez sem utolsó szempont.
Ember tervez... én beleszerettem. Legszívesebben most is furikáznék vele, ha nem lenne más dolgomValszeg egyébként a hangok amit hallok a motortérből, az a kuplung lesz, lehet sikerült kicsit megpörkölni... jó kis tanulópénz lesz...
Köszönöm a segítséget és a jókívánságot!
Motion_Blur: igen, a 2005-2010-esre gondoltam. Egy tulaj mondta, hogy kamu ez a 6-7 literes fogyasztás, 9-10 simán megvan neki.
A legújabb Swift már nem magyar embernek való árcédulával rendelkezik... Kíváncsi vagyok mennyire lesz értékálló.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Motion_Blur #7067 üzenetére
Naja.
Hogy tanulhatnám meg az 5 literes lábtechnikát?
Szerintem nekem rosszul tanították: kuplung benyom, pici gáz, megtart, kuplung felenged, kuplung megtart, elenged.
De ezzel folyamatosan égetem a kuplungot, nem? -
senior tag
válasz Motion_Blur #7071 üzenetére
Hiába kérdezném hogyan, a rutinhoz idő kell.
-
Ck.
addikt
válasz Motion_Blur #7071 üzenetére
Mit jelent nálad az eco-mód?
Meddig pörgeted fel, mikor váltasz el, intenzíven gyorsítasz az elváltásig, vagy hagysz időt míg eléri a kívánt fordulatot? (mindkét variációra hallottam, hogy jótékonyan hat a fogyasztásra.)
Milyen fordulaton szoktál autózni általában, városban szoktál-e 5-iket szúrni, milyen gázpedálállással nyomod? Rég óta foglalkoztat a téma. -
burasu4
senior tag
Én is eco módban vezetek. Nyáron 5,5l télen 6,9l a fogyasztásom. (1,3 Swift)
egyes: csak elinduláshoz kb. 15km/h
kettes: 35-40 között-ig
hármas: 45 felett váltok négyesbe inkább 50-nél
négyes:60 és 70 között rakom ötödikbe. Attól függ hogy mennyire emelkedik az út.A lényeg sztm, hogy 2500 fordulat alatt legyen mindig, és a túl alacsony fordulat sem tesz jót. 1500 alá én nem engedem.
Mivel mindig ugyanazon az úton közlekedek, igy ismerem a lámpákat, és sokat gurulok (üresben)
A motorféket is rendszeresen használom, ugyanis ilyenkor nem fogyaszt benzint.Amúgy néha ki is kell húzatni, meg autópályáztatni, mert az is jót tesz a kocsinak.
Néha azért adok neki...
Remélem segítettem. -
stangli
senior tag
Használ közületek, GM sportligt h4-et? A tapasztalatokra vagyok kíváncsi, hogy ténylegesen jobb látási viszonyokat teremt-e, mint az alap égő ad?
-
liptaka
csendes tag
Sziasztok!
Egy 1998-as 1.3-as Swiftem van. Öreg bácsitól vettem tavaly, nagyon szép, megkímélt volt kívül-belül, 120 ezer km-rel. Viszont hamar rá kellett jönnöm a hibákra: kopott a kuplung, az öregnek meredek garázslejárója volt. Ez még annyira nem is gáz, viszont eszegeti az olajat is rendesen: kb 3 ezer km-re 1 liter, gyakorlatilag max-ról min. a nívópálcán.
Ez baromira idegesít! Szerintem amúgy nem füstöl nagyon az autó, ezért is nem értem a dolgot. Ezenkívül nem is gyilkolom, munkába járok vele, napi 45km és gyakorlatilag 3000-nél
sose forog többet.Ami még furcsa, hogy a blokk alja állandóan friss olajmaszatos, főleg az olajteknő környéke és a blokk bal oldala.
A garázsban soha nincs alatta olajfolt.Lehetséges, hogy terhelés közben nyomja ki valahol?
Az előző swiftemnél ugyanez volt a probléma. Bár abban már több mint 260ezer volt.
Lehet, hogy ez valami típusprobléma?Előre is köszi minden hozzászólást.
András -
cellpeti
veterán
üdv
lassan keresnem kell nyári gumit. Hol érdemes nézegetni, illetve milyet ajánlotok. Diák vagyok, szóval rohadtul nincs rá sok pénzem, de azért normális kellene.
Tigris, tigris, csóvafény...
-
t1
addikt
válasz cellpeti #7083 üzenetére
Én innen szoktam venni éppen ahol olcsóbb:
www.startgumi.hu
www.autogumibolt.huGondolom valami low cost-os gumi érdekel én ezek közül választanék:
HANKOOK K715 Optimo
FULDA EcoControl
FALKEN SN 828
Kormoran Impulser -
Motion_Blur
félisten
üdv!
kb. 2500-ig minden fordulatban, és soha nem nyomok padlót (persze amikor kell, előzés, sárga lámpa stb akkor igen)
városban rakok 5. fokozatot, óra szerint 60, gps szerint 55km/h
közúton meg óra szerint 100 (kb. 2750rpm), ez gps szerint 93km/hmeg persze próbálok minél kevesebbet fékezni, és a városban előre gondolkozva közlekedni, nem stop&go módra lámpától lámpáig
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
t1
addikt
válasz cellpeti #7088 üzenetére
ennél olcsóbban nem lesz csak használt, nézd meg a Continental vagy Michelin és egyéb márkás gumik árát na az drága de szerintem egy 36k-s garnitúra ami normális használat mellet elmegy 3-4 évig az nem drága, ennyit meg kell, hogy érjen a biztonság neked, ha nem akkor felesleges volt kocsit is venni mert ezek már olcsóbbak nem lesznek.
-
Noddy
senior tag
válasz cellpeti #7090 üzenetére
Sajnos ennél olcsóbban, ahogy néztem nem nagyon lehet kihozni teljesen új garnitúrát. Novemberre nekem téli gumi lesz ráadásul felnivel arra is azt mondták, hogy kb 80-90 ezer ft lesz...
Barum márkáról egyébként mi a véleményetek?
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
t1
addikt
-
Noddy
senior tag
Köszi az ajánlatot. Persze így már teljesen más a leányzó fekvése.
Sajnos most a fogorvos nem hagyja, hogy költsek a fekete pónira
Leghamarabb majd április, májusban kezd gyűlni a pénz, amit felelőtlenül költhetek.Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős