Új hozzászólás Aktív témák
-
Sas madár
őstag
válasz Yushchenko #6599 üzenetére
Éppen ezt szerettem volna kérdezni én is ahogy olvastam végig a hsz-kat.
Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6599 üzenetére
Pettyet északabbra: Belorusziában, nevetséges milyen árak vannak, apósom is inkább ide jött autót venni
Erősen gondolkodom külföldi papiros autó vételén is (nem jobbkormányos, bár sajna abból valamilyen, számomra érthetetlen oknál fogva sok van errefele...)Lehet keresztkérdés? (Mert ma beszéltem pár emberrel).
Ha nem szempont a kor, akkor 500-ért most mit vennétek (ha nem létezne a Suzuki?)[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Eladó 1.3-1.6 motorú Swiftekbe ( legyen az 3-4-5 ajtós) kék számlapos limitált km óra:[link]
-
Yushchenko
őstag
Üdv Lukasenkónak!
Figy, szerintem 10x jobban járnál, ha kiszaladnál Ausztriába azzal az autószerelő ismerősöddel, és vennétek egy 10-12 éves Astrát(a Swift arrafelé nem volt népautó) 5-600 Euroért. Amég itthon használod rakatsz rá E rendszámot, ha meg kiviszed a sztyeppékre szerintem mind1 hogy osztrák vagy magyar import vám szempontjából. Csak azért mondom, mert átlagosan 2x-3x drágábbak itthon a 10 éves használt autók, mint tőlünk nyugatabbra. Csak jól járhatsz!
De egyértelmű, ebben a kategóriába: swift, astra, felícia.
mod: ja és nézd meg arrafele amerre kivinnéd, milyen a kocsik alkatrész ellátása.
[ Szerkesztve ]
-
burasu4
senior tag
válasz Yushchenko #6606 üzenetére
Inkább swift mint Astra...
-
SpeedR
őstag
válasz Yushchenko #6606 üzenetére
Hasonló (normális) állapotú autók esetén közel sincs 2x-3x-os differencia. A legszakadékabbak talán lehetnek ennyivel olcsóbbak, mert kinn azok valóban eladhatatlanok. (itthon viszik a szart is, ha 10 fillérrel olcsóbb mint a másik)
-
Sas madár
őstag
válasz Yushchenko #6606 üzenetére
Ez a kintről hozás csak akkor áll meg ha tényleg lehetne az E rendszámmal tartósan furikázni...?
Lehet?Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6606 üzenetére
Csatlakozom az E-rendszámos kérdéshez... Ha nem is tartósan, de legalább ha 3-6 hónapot lehetne, már megérhetné.
Gondolkodtam ezen én is, nézegettem német oldalakat, Astrákat kukkoltam, de nem nagyon láttam különbséget! A használtautó.hu német megfelelőjén (nem jut eszembe) kerestem osztrák kocsikat 2000 EUR alatt, hát igen szegényes volt a választék!
Tudsz dobni linket, hol láttál 10 éves Astrát, hát ha nem is 600, de 1000 EUR-ért, ami nem "szakadék"?
Alkatrész: magától értetődik, bár ha meghirdetném kint annyival, amennyit itt zusammen ráköltenék, rögtön vinnének, hidd el[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
Már nem tudok szerkeszteni, ezért floodolok...
Megnéztem ismét a német oldalt (moblie.de), és hát ua... Ott 1.0-ás Swiftek vannak 100K km felett 2000 EUR összeghatár alatt... Szóval a különbség nem 2x-3x! Amit nyernék a réven azt úgyis elbukom a vámon: az autót haza is kéne hozni valakivel, benzin, mindez pénzbe kerül, és a némettudásom is a felejtés távoli ködébe veszett, idegek, stb
Itt inkább nyugiban járok-kelek, nézelődök. -
Yushchenko
őstag
Swift nem igazán népszerű nyugaton, ezért kisebb a választék, és nincsen olyan nyomott ára, mint az Astráknak. Én nem igazán tudok német oldalakat, Szlovéniában lakok. Egy itteni oldalon ha nézem az Astrákat a 94-95-ös évjáratúaknál kb 3x különbség van a magyarokéval szemben és a választék is nagyobb, ez tény. Feljebb kicsit szűkül az árkülönbség, de még így is megérheti! Szerintem érdemes utána nézni, annyit megérhet a dolog. Itt egy link!
(#6612) SpeedR: Olvass vissza! Nem akarja végleg behozni, ki akarja vinni Fehéroroszokhoz. Addig amíg használja lehetne rajta E rendszám.
mod: az a baj itthon is a legszakadékabbakat akarják eladni, csak itt nem 4-5-600euroért, hanem 1500-2000-ért... ez a nem mind1[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
válasz Sas madár #6609 üzenetére
"Az „E” rendszámot fél évig lehet használni, de maximum december 31-ig. A rendszám+forgalmi engedély ára 13 250 Ft. Személyi korlátozás nincs. Külföldre valóban nem lehet „E” rendszámmal menni. Viszont ezt csak abban az esetben lehet igényelni, ha az autó műszaki engedélye megvan, de a származás ellenőrzése és a regisztrációs adó befizetése még nincsen. Ha ezekből bármelyik megvan, akkor nem igényelhet ilyen rendszámot."
-
SpeedR
őstag
válasz Yushchenko #6613 üzenetére
Olvastam, és a véleményem ennek tükrében írtam. Az 500e-s kategóriában egyszerűen nem éri meg külföldről behozni, még akkor sem ha E-rendszámozva lesz. 6-800€-ért itthon is lehet venni közepesen szakadék astrát.
Külföldről mindig is a legszakadékabb, legkotványabb autókat érte meg behozni. Tudják ezt jól azok a dílerek is, akik öntötték befele ezeket a szutykokat, és kis pofozgatás után busás haszonnal adták őket tovább. (Egészen addig, amíg a reg. adóval többé-kevésbé meg nem ölték őket.)
Azt pedig te sem gondolhatod komolyan, hogy az alig 2 milliós Szlovéniában több választék van bármiből is. / Na jó, talán tengerparból esetleg... De abból sem sokkal.[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6614 üzenetére
Köszi a linket, megnézegetem azt szlovén oldalt is!
Ill. az e-rendsz infót is köszi! Külföld = nem Mo., vagy - megkockáztatom - nem EU? EU-n belül sem lehet használni?
Tök jó a használtautón az autóvadász, kapom a kellő hirdetéseket, a héten kevés időm van autót nézni, úgyhogy kíváncsi leszek egy-két jónak kinéző hirdetés élettartamára, fogom figyelni.
Szóval swiftvadászat indul
1.0-ás motorról mi a vélemény, hagyjam?[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Régi swift-ről tudok nyilatkozni (3 henger 6 szelep): városba elmegy vele a kocsi, de szerintem az 1.3-as életképesebb, nem sokkal fogyaszt többet, de erősebb 13 lóval. Vagy ha már úgyis 2000 utáni autót akarsz venni, akkor keress 1.3 16V-t, az már 84 lovas, azt hiszem 2002 után volt olyan.
-
band1103
őstag
Egy jó szerelő előbb fél órán át nézegeti a kocsit. Beindítja leállítja újra be...és mindent át néz és "hallgat" majd elviszi próbaútra a eladóval vagy a kereskedővel. Ilyenkor is hallgat és "érez" .Ilyenkor ajánlatos velük menni. A próbaút és a nézegetés alapján meg tudja mondani azon dolgok 90%-át amit műhelyben (drágábban) meg lehet mondani. Ezért felesleges műhelybe menni de ez szvsz.
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
Yushchenko
őstag
Nagyobb választék van az olcsóbb kocsikból. Itthon olcsóbb autó olyan árban amiben kint Astrát kapsz, az a Lada 1200, Skoda 120...
Lehetséges, hogy igazad van, nem éri meg behozni, én nem próbáltam, csak feltűnt, hogy ami itthon a leghulladékabb 92-95-ös Astra, azt kint már 400euroért se lehet eladni, illetve a legtöbbet már bezúzatták. Lehetőségként említettem meg, szerintem megéri mérlegelnie. Egyébként használtauto.hu-n 600 euroért egy darab sem, 800-ért pedig talán 5db van eladó. Nem hiszem, hogy a közepesen hulladék kategóriából.
Egyébként komolyan azt hiszed, hogy itthon csak gyönyörű, tökéletes autókat árulnak? Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... ők azok akik lépten-nyomon átverik az embereket, és kikozmetikázzák a roncsokat. Biztos lehetsz benne, hogy én előbb vennék meg egy rendesen karbantartott német, osztrák esetleg szlovén öreg autót, mint egy magyart. Nemrég jártam pár kereskedőnél... olyan látvány fogadott, hogy azt senkinek nem kívánom.(#6616) danih: külföld=külföld. Csak Magyarországon lehet használni az autót E rendszámmal.
Én is inkább 1.3-as motorra szavaznék.[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6620 üzenetére
"Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... "
Nem feltétlenül, épp most írtad (szerintem te voltál, de lehet hogy nem) hogy a regadónak "hála" nem tudják behozni ezeket az 500 eurós fostalicskákat hogy aztán 1500-ért adják tovább... -
SpeedR
őstag
válasz Yushchenko #6620 üzenetére
"Lehetséges, hogy igazad van, nem éri meg behozni, én nem próbáltam, csak feltűnt, hogy ami itthon a leghulladékabb 92-95-ös Astra, azt kint már 400euroért se lehet eladni, illetve a legtöbbet már bezúzatták."
Amit kinn 400 euroért nem lehet eladni, azzal nem érdemes foglalkozni. (esetleg alkatrésznek) Azzal a határig sem jutsz el lerobbanás nélkül. Bármily meglepő a nyugati országokban is vannak csórók, akiknek közlekedniük kell. Az olcsó, de jó állapotú autókat úgy elviszik mint a pinty.
"Lehetőségként említettem meg, szerintem megéri mérlegelnie. Egyébként használtauto.hu-n 600 euroért egy darab sem, 800-ért pedig talán 5db van eladó. Nem hiszem, hogy a közepesen hulladék kategóriából."
Van itt azért néhány, de kétségtelen, hogy nyugaton olcsóbbak a régi opelek, mint Mo.-n. De a korábban emlegetett kétszeres, háromszoros árkülönbség sehol nincs. Kétségtelen, hogy nyugaton (No.) jobbat találhatsz adott összegből, mint itthon, de akkor sem éri meg behozni. (csak az útiköltség benne lenne több mint 100e forintban, a papírozásról pedig ne is beszéljünk - az E rendszámot sem ingyen adják)
"Egyébként komolyan azt hiszed, hogy itthon csak gyönyörű, tökéletes autókat árulnak? Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... ők azok akik lépten-nyomon átverik az embereket, és kikozmetikázzák a roncsokat. "
Valamit nagyon félreértettél. Egy szóval sem mondtam, hogy itthon csak gyönyörű, tökéletes autókat árulnak. Ez nettó hülyeség, nyilván nem így van. Az itthoni autópark nagy átlagban biztos rosszabb, mint egy német, vagy más "nyugati" országé.
A "regadó mizéria" nem kedvezett a "használtautó-gengszter bagázsnak". Épp ellenkezőleg. Megölte őket."Biztos lehetsz benne, hogy én előbb vennék meg egy rendesen karbantartott német, osztrák esetleg szlovén öreg autót, mint egy magyart."
Szerintem ezzel mindenki így van. Azt gondolni viszont butaság, hogy kinn csak szép, megkímélt állapotú autók vannak. Ami szép, az kinn is drágább, mint a kotvány fos. (a kivételes alkalmi vételektől tekintsünk most el)(#6617) burasu4
Egyáltalán nem hangos az 1.0. Viszont vibrál.
Ha városon kívül is lesz használva, akkor én is az 1.3-ast ajánlom. Csak városba pedig 1.0 egyértelműen. -
Yushchenko
őstag
Komolyan sétálj ki a fővárosi autópiacra és nézz körbe. 4-500 ezerért fogsz olyan hulladékokat találni, amit kint 4-5-600 euroért vennél meg max. Voltam más kereskedőknél is, és nagyon szar kocsikat árulnak ennyi pénzért, elhiheted nekem. Azoknak az embereknek akik tegyük fel, hogy csak ilyet engedhetnek meg maguknak, aztán ők otthon elszerelik, viszont nem lenne mind1, hogy 4-5-600 euroért jutnak hozzá, vagy 4-5-600 ezerért. Megnéztem pár Astrát anno a 300 ezres kategóriában, és szörnyűek voltak egytől-egyig.
Nyilván teljesen más a helyzet Suzuki terén, itt már 4-500 ezerért jó kocsikat lehet kapni Magyarországon, és mivel máshol nem örvendett a régi swift ekkora népszerűségnek, ezért a választék is nagyon nagy. De a jókat itt is elviszik nagyon hamar, elhiheted.Nem mondom, hogy az alábbi példában megérné behozni, E rendszámozni, de mint lehetőség meg lehetne fontolni. Regadózni semmiképp nem éri meg, ezért is lett kitalálva az egész.
(#6621) danih: Az a gond, hogy ez a regadó teljesen ellent mond az európai irányelveknek. És legjobban a kisemberekbe rúgtak bele ezáltal. Ha nem lenne a regadó minden használt autónak esne egy szépet az ára. Nem nehéz kitalálni, hogy ez kiknek lenne kedvezőtlen.
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
1993as Suzuki Swift-et mennyiért lehet árúba bocsátani vajon?
99356km van benne. Az olaj,fék minden le volt benne ellenőriztetve szerelővel. Mennyit érhet most?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
danih
addikt
EZ egy jó darab lehet (bár 1.0-ás)...
[ Szerkesztve ]
-
-
Sas madár
őstag
válasz Yushchenko #6614 üzenetére
Akkor ebben volt változás mert annak idején amikor én váltottam ilyent nem lehetett csak 1hónapig használni,meg előszeretettel piszkáltak is vele a rendőrök.
Egyenlőre még nem merülök bele de ha ez áll lehet ilyen autót fogok vezetni újra,mivel utána ez még hosszabbítható szokott lenni..?Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
burasu4
senior tag
Szeretnék feltenni az ablakkeretemre ilyen légterelő müanyagot...(remélem tudjátok miről beszélek ), nincs valakinek eladó? Vagy valami olcso helyet nem tudtok, ahol ilyet be lehet szerezni?
Azért lenne jó, hogy esőben is le lehessen húzni az ablakot egy kicsit....
Van értelme szerintetek?
Köszi! -
cellpeti
veterán
Ennyit a Suzikról...ismerőseim voltak...mind2en meghaltak a Suziba
Tigris, tigris, csóvafény...
-
danih
addikt
válasz cellpeti #6641 üzenetére
Ekkora sebességnél édesmindegy.
Szerintem az opeles azért nem lassított, mert nem volt rá ideje. Ha elolvasod mi történt, láthatod, hogy ellenkormányzás (ami ilyen esetben TILOS, csak sajnos gyakorlatban kevés helyen tanítják - nehéz dolog, mert természetes reflexet kell "legyűrni") miatt csúszott a szemközti sávba, ahol (nagy valószínűséggel) rögtön oldalba kapta az opel.
Hülye lenne az opeles nem lassítani - ő sem kamikaze, gondolom. -
burasu4
senior tag
Esetleg valakinek tapasztalat? #6637
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz burasu4 #6647 üzenetére
Nekem volt a swiftemen, a wagonon, az ignácon, s most van az esikszéten is...
Mindenképp jó, én esős időben csípem nagyon, abban az időben, amikor a légkondit még nem kell szárításra használni, mert a kicsit lehúzott ablak elég ahhoz, hogy ne legyen tiszta pára az ablak!
Jó szerencsét!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Lightyear - befektetési app
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Ukrajnai háború
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...