Új hozzászólás Aktív témák
-
danih
addikt
Sziasztok, bocsánat hogy csak úgy közbeszólok, de abszolút dilettáns vagyok autó-ügyben.
Kérdésem, hogy érdemes-e régi swiftet venni első autónak. 500e max a keret, asszonynak szeretnék valamit venni hogy gyakorolgasson, és egy év múlva túladnék rajta anyósomnál külföldön (ahol drágák a használtautók).
Sok a Swift, gondolom nagy a kínálati piac.
Illetve: mire érdemes figyelni ilyenkor a Swiftnél leginkább?
Köszönöm a segítséget! -
danih
addikt
Köszönöm a tippet, linket (gyorskeresés tényleg jó barát, ha sikerül megfogoalmazni jelen kontextusban )
Én 2000 utánit szeretnék venni, ott régebbi típusról kérdeznek. Vagy modellfrissítés egyáltalán nem volt?
PS: manapság minden komoly eladó eljön a kocsival egy szervízbe átnézésre a vevő kérésére? Tehát ebbe bele szoktak egyezni?[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6588 üzenetére
Köszi!
Felíciát is néztem, de azokban ritka a légzsákos... Az pedig mégis jobb talán, ha van...
Utazásról: ejgen erre is gondoltam, ha megnézel 10 vidéki kocsit, már el is ment 100e ft-od utazásra
Még egy kérdésem volna: hány km-ig érdemes venni, hány fölött már nem érdemes megnézni sem (persze, értem, hogy komplex a dolog és sokmindentől függ, és a kereskedések "visszapörgetik" - vagy mi, akárhogy is csinálják), van erre "népi bölcsesség"? -
danih
addikt
válasz Yushchenko #6591 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat...
Na látjátok, ezért fosok a dologtól - ABSZOLÚT nem értek hozzá, úton útfélen át fognak vágni, az autószervíz magyar szenyóipar húzóágazata.
Az általad leírt (ajánlott) alkatrészcsere mennyibe fáj összesen kb? -
danih
addikt
Köszi a linket!
Egyébként az 500 úgy van "kimaxolva", hogy tulképp 600, mert 100-at gondoltam elkülöníteni az egyéb kiadásokra - állapotfelmérés, papírozás, javítgatás, ilyesmi.
Nincs mese, képeznem kell magamat ilyen irányba is
Közben eszembe jutott volt kollegám, aki külföldről hozogat be autókat és újít fel, szóval a szaki megvan.
Ha láttok eladó jó Swiftet, szóljatok, nyomravezetőnek jutalom[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6595 üzenetére
"lehet, hogy nézelődnöd kéne a 400eFt-os kocsik között is, vannak szép, fiatalabb példányok ennyiért is"
Mikori évjáratúak kb? -
danih
addikt
válasz Yushchenko #6597 üzenetére
Ja, ok, szóval láttad, hogy 2000-est (és azutánit) keresek. Öregebbet nem akarok, mert vinném ki külföldre pár hónap gyakás után, ott pedig 10 év a max, ha öregebb, sok a vám.
Csak pár hónapot bírjon ki -
danih
addikt
válasz Yushchenko #6599 üzenetére
Pettyet északabbra: Belorusziában, nevetséges milyen árak vannak, apósom is inkább ide jött autót venni
Erősen gondolkodom külföldi papiros autó vételén is (nem jobbkormányos, bár sajna abból valamilyen, számomra érthetetlen oknál fogva sok van errefele...)Lehet keresztkérdés? (Mert ma beszéltem pár emberrel).
Ha nem szempont a kor, akkor 500-ért most mit vennétek (ha nem létezne a Suzuki?)[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6606 üzenetére
Csatlakozom az E-rendszámos kérdéshez... Ha nem is tartósan, de legalább ha 3-6 hónapot lehetne, már megérhetné.
Gondolkodtam ezen én is, nézegettem német oldalakat, Astrákat kukkoltam, de nem nagyon láttam különbséget! A használtautó.hu német megfelelőjén (nem jut eszembe) kerestem osztrák kocsikat 2000 EUR alatt, hát igen szegényes volt a választék!
Tudsz dobni linket, hol láttál 10 éves Astrát, hát ha nem is 600, de 1000 EUR-ért, ami nem "szakadék"?
Alkatrész: magától értetődik, bár ha meghirdetném kint annyival, amennyit itt zusammen ráköltenék, rögtön vinnének, hidd el[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
Már nem tudok szerkeszteni, ezért floodolok...
Megnéztem ismét a német oldalt (moblie.de), és hát ua... Ott 1.0-ás Swiftek vannak 100K km felett 2000 EUR összeghatár alatt... Szóval a különbség nem 2x-3x! Amit nyernék a réven azt úgyis elbukom a vámon: az autót haza is kéne hozni valakivel, benzin, mindez pénzbe kerül, és a némettudásom is a felejtés távoli ködébe veszett, idegek, stb
Itt inkább nyugiban járok-kelek, nézelődök. -
danih
addikt
válasz Yushchenko #6614 üzenetére
Köszi a linket, megnézegetem azt szlovén oldalt is!
Ill. az e-rendsz infót is köszi! Külföld = nem Mo., vagy - megkockáztatom - nem EU? EU-n belül sem lehet használni?
Tök jó a használtautón az autóvadász, kapom a kellő hirdetéseket, a héten kevés időm van autót nézni, úgyhogy kíváncsi leszek egy-két jónak kinéző hirdetés élettartamára, fogom figyelni.
Szóval swiftvadászat indul
1.0-ás motorról mi a vélemény, hagyjam?[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
válasz Yushchenko #6620 üzenetére
"Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... "
Nem feltétlenül, épp most írtad (szerintem te voltál, de lehet hogy nem) hogy a regadónak "hála" nem tudják behozni ezeket az 500 eurós fostalicskákat hogy aztán 1500-ért adják tovább... -
danih
addikt
EZ egy jó darab lehet (bár 1.0-ás)...
[ Szerkesztve ]
-
danih
addikt
válasz cellpeti #6641 üzenetére
Ekkora sebességnél édesmindegy.
Szerintem az opeles azért nem lassított, mert nem volt rá ideje. Ha elolvasod mi történt, láthatod, hogy ellenkormányzás (ami ilyen esetben TILOS, csak sajnos gyakorlatban kevés helyen tanítják - nehéz dolog, mert természetes reflexet kell "legyűrni") miatt csúszott a szemközti sávba, ahol (nagy valószínűséggel) rögtön oldalba kapta az opel.
Hülye lenne az opeles nem lassítani - ő sem kamikaze, gondolom. -
danih
addikt
Jó napot!
Azt szeretném kérdezni, az "újfajta" swiftre létezik a "közember" számára megvásárolható OBD program?
(Pl. mint a FIAT-nál ott a FiatEcuScan)