Új hozzászólás Aktív témák
-
Kis Fraky
aktív tag
Chiptuning pár héten belül benn lesz nekem szólok milyen! Plusz egyéb átalakítások: Hátsó üléssor ki müanyagokkal mindennel együtt, két merevháttámlás sportülés, 4pontos övek! Műszerfalflokkolás, versenykormány!
"Stay Hungry Stay Foolish"
-
Vamp
senior tag
Anyám suzukija. Suzuki 1.0 GL. 130E van benne, 16 éves lesz lassan, de megy, mint a barom. Valami szutyok, 500 Ft-os olajat kapott bele olajcserekor (hiába, ha a jóanyám intézi...), de úgy néz ki semmi baja. Spanom 1,8TDCI C-maxát 1-esben elhagyom 20 centire. 120nál halálfélelem, 130nál valami egészen más. Csörög, zörög, csattog. De papié volt, megkímélt, mondjuk vezetési élmény nuku, de kit érdekel, a dobom befér.
Egyetlen bajom van a kocsival, ha nekitámaszkodom, a kaszni meghajlik, és meg is dől. Szörnyű az a "farost" lemez kaszni. Az egyébként normális, hogy a váltó remeg, mint a barom alapjáraton? -
hossszú
őstag
A chip tuning helyett vehetsz bele sport betétszúrőt a gyári papir helyett, rengeteget javit a rugalmasságon és még hab a tortán kevesebbet is fogyaszt az autó.Az egyetlen hátránya időnként ki kell mosni majd újraolajozni.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
kmarton
tag
Üdv
Swift 2-ben a hátsó üléseket lelehet valahogy egy síkba dönteni a csomagtartóval?
http://www.youtube.com/watch?v=HKGiOY72ru4
-
Tigi
őstag
Na, hétfőn kihasználom a Casco nyújtotta előnyöket.
Ma a Népligetől hazafelé jövet a sok kocsi közül pont engem talált meg egy kavics, gyönyörűséges repedést alkotva a szélvédő közepére.Mennyi lehet egy új szélvédő?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
fekeandras
őstag
válasz Kis Fraky #6069 üzenetére
Hát olyat biztosan nem fog menni de még csak meg sem közelíti majd.Egy átírt motorvezérlés + egy módosított gyújtás közel sem dob rajta akkorát mint az utólagos feltöltés.Már itthon is lehet kapni komplett turbo kit-et az 1.3 motorra.Azzal 0,6 bar nyomáson ~150 lóerőt présel ki magából.Én inkább ebbe az irányba mennék el a helyedben.Egyébként milyen swift-ről van szó?Újról vagy a régiről?Motorkód?
mod: A régit a Szuromiék is turbósítótták anno.Valami egész kis pénzből kihoztak 120lóerőt a 68lovas 1.3ból.Az a 800kg-os önsúlynak hála elég érdekes menetteljesítményeket produkált.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #6073 üzenetére
Illetve van még egy lehetőség: Suzuki Swift GTI átalakítás
-
Kis Fraky
aktív tag
válasz fekeandras #6073 üzenetére
Hát nyom akkorát mert ez WRC rallyra írt computerek! Amúgy újról van szó!
De haverom régi swiftjéből 1.3 8V-ből csinált 130lovasat! Turbo nélkül!!!!
"Stay Hungry Stay Foolish"
-
fekeandras
őstag
válasz Kis Fraky #6076 üzenetére
Ne viccelődjünk már! Turbó nélkül 130ló a gyári 68helyett? Egy szimpla ECU cserével? Nincs az az isten ...
Van ismerősöm (kettő is) akik anno turbó swift-el indultak gyorsulási versenyeken és van egy haverom aki a ami napig Swift GTi 16v -vel szlalom versenyzik. Van némi rálátásom a dologra. Az amit mondasz képtelenség, egyszerűen fizikailag lehetetlen. Minden alkatrész alulméretezett ehhez. Ahhoz nagyon durván bele kell nyúlni egy szívó motorba, hogy 2x akkora teljesítményt tudjon leadni mint széria állapotában. Azért nem kell mindent elhinni amit mondanak a haverok.
-
Kis Fraky
aktív tag
válasz fekeandras #6077 üzenetére
A régi swiften nem computer volt, ahhoz bele volt nyúlva nagyon! Nem kell mindent elhinni jah csak ismerem a kocsit is és a gazdáját is! Autószerelő, és Dizel Tuning mühelye van!
Jah és van egy 300LE-s dizel jettája
[ Szerkesztve ]
"Stay Hungry Stay Foolish"
-
Kis Fraky
aktív tag
válasz fekeandras #6077 üzenetére
Jeh de amúgy félre ne értsd nem kötekedek vagy ilyesmi, csak írtam!
"Stay Hungry Stay Foolish"
-
addikt
Megvolt az egy éves szervizem, olaj és szűrő csere, átvizsgálás.
Egy kérdésem volt, hidegen a fékem nem olyan barátságos. Kicsi nyomásra kicsit fog, majd tovább rálépve hirtelen nagyot. Erre mondta a szerelő, hogy ja új swiftben már lecserélték sajna a jóféle japó fékeket bosh-ra. Eddig sem voltam nagy véleménnyel a német márkákról...
Még azt is mondta, hogy városi autó, néha hajtsam meg, hogy kijöjjön a szmötyi a katalizátorból. Kettesben 80, hármasban 140!
Ezt azért sokallom, mit szóltok hozzá?nofene
-
Kis Fraky
aktív tag
-
ett
aktív tag
Ezek a japó motorok imádják a pörgetést, néha meg kell küldeni a gépet. Amikor rám jön az autó karbantartás , akkor odalépek neki minden fokozatban 6000-6500-ig. Hadd szóljon!
Akkor vehető legjobban észre, amikor megyek innen haza Debrecenbe. Autópályára rá és végig 140-el óra szerint, ami kb. 130 ténylegesen. Utána érezhetően jobban megy a gép.
Mennyi volt a szerviz? Nekem most kell menni 15000 km-esre vagyis az egy évesre. Mondták, hogy 14000 gm olajjal. Na köszönöm, olyan fost nem kérek a gépbe. De lehet ám castrollal is kérni mondja nekem a nőci. Az már jobb, és akkor veszi elő a papírt, nézi az árát. Na itt dobtam egy hátast. 3175 literje. Vagyis 12700 a 4 liter. És akkor 23000 a szerviz. Na ekkor hagytam ott őket és szépen megvettem itthon ugyanazt a castrolt 8500-ért, és a szűrőket meg a suzukialkatreszek.hu-ról. Így vagyok 15000 forintnál és nem gm olajjal. A melót meg elvégzem én. A pecsétet meg megoldom.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Hát az én szekerem nem igazán megy ki Csepelről. Leginkább 1500-2000 rpm-ig szokott huzatva lenni, alacsonyan tartom, korán váltok.
Ezt is akartam már kérdezni, tényleg kevesebbet mér az óra? Hány százalék van benne, illetve lineáris-e a hiba?Nekem egy éves szerviz volt, csak olaj és szűrő csere és 21K volt a vége. Olaj valóban valami 12K volt, munkadíj 6-7K, meg a szűrő. A szokásos olajat kaptam, nem tudom milyen...
nofene
-
hossszú
őstag
Szerintem enyhén szólva sem az ideális fordulatszám tartományban használod az autódat, tényleg nem lenne baj ha időnként megpörgetnéd mert úgy jársz mint az egyik rokonom.A 3 éves Chevijében 50ekm után katalizátort kellett cserélni a hasonló vezetési stilusa miatt.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Tigi
őstag
Ahol én vettem a kocsit és fogom kötelező szervízre hordani ott Shell Helix olajat használnak.
Közben ma is kerestem a hátsó zörgés forrását és azt vettem észre, hogyha a csomitartó zárva van és kicsit ütögetem a bal oldalát a szélvédő alatt akkor pont olyan hangot hallok mint a kocsi belsejében.
Van ugye a csomitartó belső részénél az a 4db gumi ütköző, azt vettem észre, hogy a zörgö oldalon a felső gumi nagyon ki van tekerve míg a másik 3 ba van tekerve, betekertem azt ami ki volt tekerve és most ha ütögetem akkor nem zörög.
Holnap reggel kiderül, hogy megoldódott e a problémám.
Remélem igen mert már egyre jobban zörgött.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
hossszú
őstag
Szerencsére nem vagyunk egyformák nekem sokkal jobban a lábamban van a 3000 körüli váltás. Ma kipróbáltam az általad használt fordulatszám tartományt nekem nagyon nem ment, mindig a fordulatszámmérőt kellett figyelnem , egyszerűen kivánja az autó a fordulatot.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
ett
aktív tag
Ott a pont hossszú kollégánál. Ezek a motorok kérik a pörgetést, néha meg kell küldeni őket. Nem lesz baja, sőt egyenesen imádja.
Tigi:A shell helix az tökéletes, az a gyári ajánlás is. Ellenben jó a castrol is, ezt is egy benti szervizes mondta, csendesebb lesz tőle picit a motor. Na meg a tanúsítványai annak is megvannak.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Tigi
őstag
Szép jóreggelt.
Na, végre úgytűnik, hogy megoldódott a hátsó zörgésem a fentebb említett megoldással.
Azért hihetetlen, hogy 1 ilyen kis dolog milyen bosszantó tud lenni.
Mondjuk nem ez az első észrevételem a kocsival ami összeszerelési trehányságra utal.
Az első amit észrevettem az a bal első ajtó küszöbén fekvő műanyag takaró volt, hogy nem volt az egyik fele bepattintva a helyére aztán a csomagtérben lévő kárpit egyik patentja se volt a helyén.
Nagyon szeretem a kocsit, de azért kicsit jobban odafigyelhetnének mikor összeszerelik.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
ett
aktív tag
Részben egyetértek. De ha ott dolgoznál, másként vélekednél. Van kemény 56 másodperced, hogy megcsináld a melódat és nem csak két-három patentot kell berakni.
Nincs mit csodálkozni ezen. Nekem sem volt az egyik burkolat jól rögzítve, de kijavítottam.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Ma délután megejtettem a 15000-es kötelező szervizt az udvaron. Lecseréltem az olajat, a levegő- és a pollenszűrőt. Mindezt teljesen ingyen megszámítottam magamnak és legalább tutira jó munkát végeztem, nem összecsaptam. Meg is hívtam magam utána egy sörre. A szerviz meg bekaphatja 12700 forintos castrol olajával.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Egy 2005ös 1,3-as grafitmetál GLX wagon van a családban, és most jönne el a kötelező szervíz ideje. De nem akarjuk már márkaszervízbe vinni, inkább itthon. Milyen olajat ajánlotok bele? Meg hol lehet a szűrőket jóminőségűt a legolcsóbban beszerezni?
Most raktuk fel a téligumit, 165/65 ös GT Radial Champiro WT Plus. Néha picit besúrol sajnos, de /60as mikor vettük nem nagyon volt, csak horror áron.
Köszi előre is!
Smoke & Torque
-
Garf.
tag
Sziasztok!
Nincsen valakinek eladó Swift II acélfelnije akár téligumival?
Garf.
-
Overfiend
csendes tag
mostanában ezzel járok
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Háztartási gépek
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Opel topik
- Lightyear - befektetési app
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Futás, futópályák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W