Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
"Suzukit kis tömege és hosszú áttételezésű váltója segítette a tesztben, ötliteres városi fogyasztása remek eredmény, különösen úgy, hogy messze ez volt a legdinamikusabb a hármasból."
[link] -
_BM_
senior tag
válasz joshua7 #7121 üzenetére
"hiszen a világ többi részén bőven visszahozzák az itteni kiesést"
Azé durva ez a 3,3 millás induló ár. A Kia Ceed 2,7-ről indul....
Mindenesetre örülök, mert a Swift II használt árára jó hatással lesz, amikor majd eladom (2,1-ért vettem, GCAC), de ha most vennék új autót, messziről elkerülném a Swiftet, pedig Suzuki-fan vagyok. A lojalitásnak is van határa.[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #7152 üzenetére
Laza jaja, de annyival nem lazább mint egy 10 éves elavult euro 3-as benzines motor fogyija, meg nagyjából 8x annyiba is kerül, persze én is elfogadnám
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #7155 üzenetére
Nekem mondod?
Mondjuk nekem már 3 hete fent van a nyári opció:
Gyári: 155/70R13 4.5 colos felnin
Mostani: 185/55R14 6colos felnin -
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #7155 üzenetére
Melyik swifted van?
195/55-öt eltekerni szervó nélkül nem túl egyszerű.Kérdés mindenkitől:
Suzuki alkatrész weboldalról mi a véleményetek?
Kértem árakat mert 100.000km-es felújítása lesz a kocsinak és nagy készségesen válaszoltak a 4. lemevelemre is. Egyelőre úgy néz ki itt rendelek meg mindent és ingyenbe elhozzák a cuccot.
Szóval?[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7158 üzenetére
Hát azért lehet az az ár mögött van is már vmi, mert nem hiába kerül annyiba. Bele kellene ülni menni vele és utána mondani rá véleményt. Lehet már a Toyota szintjén van minőségbe. Ezt a kérdést nem lehet csak úgy márka alapján elintézni.
[ Szerkesztve ]
-
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7160 üzenetére
Hát én még nem ültem ezért nem tudok mit mondani de elhiszem.
-
g4besz
tag
válasz netmesterke #7160 üzenetére
És az sem egy utolsó szempont, hogy 7 év gari jár rá.
Munkatársamnak van egy Proceed-je, és mondta, hogy kötelezőn átnézik alulról az egész kasztnit meg a kötéseket, szóval tényleg alaposak.[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
mondjuk ezt az átnézést minden újonnan vett autón a kötelező szervizek alkalmával meg kéne tenniük. ott is csak azért ilyen alaposak, mert ha találnak valami nem márkaszerviz által, vagy nem megfelelő utasítás szerint elvégzett javítást, ugrott a garancia, az átrozsdásodásra legalábbis
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #7164 üzenetére
Küldtem zsírt
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #7164 üzenetére
Aham....
Azért vigyázz mert egy 8-900kg-os autó nem túl nehéz egy ilyen széles gumihoz. Könnyen úszik a vízen gumi mintától függetlenül. Remélem azért a téli gumid nem ilyen széles. -
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7167 üzenetére
Hát igen ezt a 6-os váltót én sem teljesen értem miért nem raknak már több autóba.
Manapság már rengeteg autópálya van és ugye nagyon sokan sok-sok km tesznek meg rajta emberek akár a naponta ingázva. Egy 100LE feletti motor meg már elbírja ez tény, esetleg egy emelkedőnél vissza kell kapcsolni de hát istenem azért van a váltó hogy használják. -
netmesterke
aktív tag
-
Mecy_Lacee
aktív tag
válasz Motion_Blur #7164 üzenetére
De irigyellek a tetőspoileredért....
Szép![ Szerkesztve ]
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
Motion_Blur
félisten
-
Mecy_Lacee
aktív tag
válasz Motion_Blur #7171 üzenetére
Ha jól látom, akkor a tied is GLX. (Lusta vagyok visszakeresni, biztos leírtad már...)
Az enyém is hasonló, s nekem az egyik álmom, ha lesz rá keret egyszer, egy hasonló spoiler. De az még odébb van.Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mecy_Lacee #7172 üzenetére
Nekem 25K-ért csinálták meg (kb. 1 éve).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mercutio_
félisten
Ez a középár konkrétan mennyit jelent?
Lehet, hogy aktuális lesz nálunk is a 2000-es swift sedan-on
Kérdés: Tudtok-e ajánlani olyan könnyűfémfelnit amire felmegy a 155/70 R13 nyárigumi, és erre a sedanra is felrakható, vagy nincs ilyen/nem érdemes vele foglalkozni?
Utóbbi esetén hol lehet olcsón (jó a használt is csak hibátlan, törés/karc/sérülésmentes legyen) felnit beszerezni? (Nem szeretnénk 1/2 évente fel-le vetetni a felniről a gumikat, mert szvsz árt nekik és a költsége 1-2 év alatt majdnem fedezi a felni árát.)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
t1
addikt
-
SpeedR
őstag
Hibajelenség: Eltekert kormánnyal való elinduláskor kotyogó, kopogó hang hallatszik, de csak az autón kívülről. Mitől van ez? Mit kell cserélni?
Tavaly volt féltengely csere, de akkor némileg más volt a hibajelenség. (kicsit másmilyen volt a hangja és belülről is lehetett hallani a ropogást)Delphi féktárcsáról, Jakoparts betétről mi a vélemény? Az alkatrészboltos ezt ajánlotta. (15k lenne összesen a szett)
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Gimuharang vagy mi. Pont ma kérdeztem meg(lengőcsillapítós visszahíváson voltam)mik szoktak idővel lenni a típushibák és az egyik ez volt a másik meg amit említettél a féltengely.
Gondolom az öregebbik 2000 körüli swift-ről an szó.
Én utángyártott LPR tárcsát veszek ezt árulja szinte az összes suzuki alkatrésszel foglalkozó weboldal és szakszervízben is ezt mondták ha nem akarok sokat költeni és mellé egy normális Ferodo betétet.
Itt van akciósba
Én erről az oldalról rendelek mindent és ingyenbe elhozzák. Emailbe kértem árajánlatot és az 5. emailemre is készséggel válaszoltak. Sztem nem lesz gond velük.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Igen, régi 1999-es 1.0 swift2-ről van szó.
Hát épp ezaz, hogy a féltengelyek tavaly cserélve lettek. (nem én intéztem sajnos) Vadi új gumiharangok is kerültek rá. Nem tudom hogy most mi a fene lehet ismét...
Ismerem a linkelt boltot, onnen rendeltem tavaly a kipukit. Azért rendelnék most máshonnan, mert a többi autóhoz is vennék alkatrészeket egyúttal, itt meg csak suzuki alkatrészek vannak.
Egyébként ez az LPR gyanúsan olcsó nekem ahhoz képest, hogy európai (olasz) gyártmány. Minőségéről semmi info. Mindenképp olyan tárcsa+betét kombó kell, ami nem nyikorog, mert megőrülök tőle. Jakoparts milyen lehet? (német gyártmány)[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Hát akkor nem tudom vidd el valami szerelő fajtához.
Nem olcsó van ennél olcsóbb is.
A fék tudtommal akkor nyikorog ha új mivel még nem kopott be(200km), vagy akkor ha már túlságosan elkopott és már cserélni kell. Sztem neked inkább az utóbbi ha még nem volt cserélve.
Tárcsa: Az enyém is nyikorog néha, azért cserélem. Ha van 1 hónapod akkor beszámolok róla hogy milyen. Én csak azért tartok ki ez mellett mert ezt a 80F01-es olasz LPR-t nagyon sok helyen árulják és a faszi is azt mondta, hogy rengeteget ad el belőle és nincs vele gond plusz még a szakszervíz is ezt ajánlotta ha nem akarok sokat költeni rá.Én nem ismerek semilyen márkát csak olvasok ezt azt, kérdezek ezt azt és nézem az árakat. Ezek alapján próbálom megtalálni az arany középutat. Nincs nagy tapasztalatom autó téren és laikus is vagyok, de mindig mindennek utána olvasok, mielőtt megveszem.
Az enyém egy 2001-es 1.3-as GLX 94.000km-rel alias zöldvillám.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Ez is zöldvillám. 3 ajtós GLS
Természetesen megy szerelőhöz hamarosan, csak szeretem előre beszerezni az alkatrészeket a netről, mert enyhén szólva is sokkal olcsóbb így.
A tárcsa és a betét szerintem még a gyári rajta, mert csak ~55e km van az autóban. (Tavaly ilyenkor vettük 45-tel, szép pókhálós volt az alja ) Lehet, hogy bevállalom én is ezt az LPR-t, ha már ennyire dícsérik.
-
mdk01
addikt
55k km-rel ne vegyél tárcsát.
99% mondom hogy nincs rá szükséged és a betéted kopott el az nyikorog.
Nekem is eredeti gyári tárcsa van fent és az első betét csere 60k km környékén volt és kb addig volt családi autó tehát a 60k km 2/3-a autópálya és városon kívüli utakon történt.
Most 94k km van a kocsiban és most kezd elkopni a 2. betét és az első tárcsa úgy, hogy az utolsó 25k km-t szinte(95%) csak városban raktam bele tehát volt bőven fékezés pedig.
Ja, és mikor az első tárcsa betétje lett cserélve 60k km környékén akkor a hátsó dobfékben lévő betéteket még nem cseréltem mert jó volt, de most 94k km-nél azt is kell.
Vedd le a kereket és nézd meg mennyire peremes a tárcsa. Ha csak úgy enyhén érzed a peremet illetve látod akkor ne nyúlj hozzá, csak cseréld ki a betéteket mert az kopott el és kész. Gyári tárcsánál nem igazán kapsz jobbat sztem ha csak nem nyúlsz mélyen a zsebedbe. -
Mercutio_
félisten
Aham, ez a 25k gondolom a 2 első tárcsa+betétre értendő, hol lehet ezeket beszerezni?
Kösz a linkeket újonnan durva ára van, amíg még forgalmaztak 13"-osat Norautónál ott 10k/db árban hozzá lehetett jutni, de sajnos már nincs náluk ilyen
Ez a használt oldal nem valami felhasználóbarát , legalább méret, vagy típus szerint lenne alábontás, de ahogy nézegetem az árakat marad a sima lemezfelni használtan[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
mdk01
addikt
válasz Mercutio_ #7182 üzenetére
Én itt kértem árat Brembo tárcsára plusz Ferodo betétre és 20.900,-/szet árat mondtak rá. Nincs a honlapon de ha írsz nekik egy levelet biztos segítenek. T1 kolléga szereléssel együtt írta az árat.
Felnihez annyit hogy én is körbejártam ezt a témát aztán rájöttem hogy az új drága(nekem annyit nem ér), a használt jó fajta meg ritka és annyival az sem olcsóbb. Nézz körül a dísztárcsák között már elég szépeket lehet kapni 1000-1500Ft között.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mercutio_
félisten
-
Mercutio_
félisten
Jól gondolom, hogy az a könnyűfémfelni, amin 175/60 R13 77H gumik vannak nem jó a mostani 155/70 R13-as nyárigumijaimhoz?
Egyáltalán 155/70 R13-hoz ajánlott a könnyűfémfelni, vagy a felni nagyobb sérülékenysége miatt eleve más méretet (felni+gumi) ajánlanak?Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
Ahha, mostmár ezt is tudom
Nálunk stornózva lett a dolog , de ha valakit érdekel 4 felni, itt a hirdetés amiben rábukkantam. (részleteket az eladótól kérdezzetek)Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
netmesterke
aktív tag
Szerintetek a régi Swift vagy a Skoda Felícia a jobb választás? Melyik a biztonságosabb??:
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7193 üzenetére
Én a Feliciára tippelnék. Nézegettem ezt a kettőt én is régebben és szerintem a Skodában több az anyag. Persze mai autókkal nem érdemes hasonlítani, de a régi Swifthez képest kicsit masszívabbnak tippelném.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7197 üzenetére
Nem egy régi swift az biztos, bár nem szeretném megtapasztalni. Az enyémben szerencsére van 4 légzsák is, de ne kellejen inkább használni soha.
Mercutio_: Szó szerint, és nem is akárhogy. Téptünk mi már 170 fölött vele. ( Német autópályán természetesen. )
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7199 üzenetére
Nem találtam erre vonatkozólag adatot. Pont ugyanígy gondoltam én az új Swifttel, ahogy Te. Plussz beüléses kipróbálás után nekem kényelmetlenül szűkebbnek tűnt a Swift. Az Ignác valahogy jobb ezen a téren.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Újrázhat a Pixel Tablet
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Star Citizen
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- GORENJE KAM26 P Mobil Klíma
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db