Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mdk01

    addikt

    válasz SpeedR #7180 üzenetére

    55k km-rel ne vegyél tárcsát.
    99% mondom hogy nincs rá szükséged és a betéted kopott el az nyikorog.
    Nekem is eredeti gyári tárcsa van fent és az első betét csere 60k km környékén volt és kb addig volt családi autó tehát a 60k km 2/3-a autópálya és városon kívüli utakon történt.
    Most 94k km van a kocsiban és most kezd elkopni a 2. betét és az első tárcsa úgy, hogy az utolsó 25k km-t szinte(95%) csak városban raktam bele tehát volt bőven fékezés pedig.
    Ja, és mikor az első tárcsa betétje lett cserélve 60k km környékén akkor a hátsó dobfékben lévő betéteket még nem cseréltem mert jó volt, de most 94k km-nél azt is kell.
    Vedd le a kereket és nézd meg mennyire peremes a tárcsa. Ha csak úgy enyhén érzed a peremet illetve látod akkor ne nyúlj hozzá, csak cseréld ki a betéteket mert az kopott el és kész. Gyári tárcsánál nem igazán kapsz jobbat sztem ha csak nem nyúlsz mélyen a zsebedbe.

Új hozzászólás Aktív témák