Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
Még ehhez hozzáírnám, hogy a belső térben a kormány mennyire van elkopva, ami utalhat a valódi km állásra, valamint ha kinyitod a motorház tetőt, akkor a hűtő fölötti merevítésnél látszódhat, ha az eleje törve volt. Ha elviszed szerelőhöz, akkor én ajánlom a kompresszió mérést is (én nem tettem ->motorcsere ), és ha alánéztek, akkor látszik igazán mennyire van egyben a kocsi, egy dolog, hogy a szerelő azonnal megmondja, ha törve volt, de még az avatatlan szem is látja. A lengéscsillapítókra is mindenképpen rákérdeznék, főleg ha pesti az autó. Az eladó megbízhatóságát én pl úgy állapítottam meg, hogy kaptam a nem dohányzó, megkímélt szöveget, én meg beleszagoltam a hamutartóba, és persze büdös volt mint állat... de lehet csak nekem vannak rossz tapasztalataim.
Én is a szerelőt javasolom, ha lehet ismerős, vagy vidd magaddal, vagy vidd el a kocsit hozzá. -
burasu4
senior tag
Nem áldoztam fel...nem szervós, de olyan majdnem. Abszolút könnyű tekerni, semmi nehézséget nem érzek. A fogyasztás, városban 6,5, autópályán 5 liter. Az nagyon rossz?
Az uttartás és a kanyar stabilitása sokkal jobb lett.
Amugy a téligumi az maradt a régi szett.Ülés: nem nekem nem kagyló ülés van, a kissebb fejtámla, ami nem ér össze az üléssel.
Kerék méret:
4x114,3
60-as agyátmérő
45 ET szám -
aXXon
senior tag
Persze, hogy nem írtam, mert fogyatékos vagyok
Végig sem gondoltam, nekem evidens volt, hát gondoltam másnak is az ezek szerint az autóban lévő többi izzó foglalatának is H betűvel van jelölve a tokozása?
(abszolút analfabéta vagyok hozzá, azért kérdem)
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
aXXon
senior tag
Nekem is olyan 6,6 körül jön ki a fogyi, de én felesben járok etanollal és benzinnel (megyeszékhely).
1.0 GA (1993)
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
band1103
őstag
Ez így van. Nekem egy 96-os 1.0-ás van és oly halk (133e km-el vettem) hogy arra nincs is rá szó. Szvsz nézesd meg a "kávédarálót" mert valami nem kóser vele.
Mondjuk nekem eddig 0.5L olajat eszik havonta. Ez sok vagy kevés ilyen korú autónál? Benzint meg 5.5-öt: 32Liter benzinre nézve 25% városi használattal. Ezek szerint ez jó
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
Yushchenko
őstag
Nagyobb választék van az olcsóbb kocsikból. Itthon olcsóbb autó olyan árban amiben kint Astrát kapsz, az a Lada 1200, Skoda 120...
Lehetséges, hogy igazad van, nem éri meg behozni, én nem próbáltam, csak feltűnt, hogy ami itthon a leghulladékabb 92-95-ös Astra, azt kint már 400euroért se lehet eladni, illetve a legtöbbet már bezúzatták. Lehetőségként említettem meg, szerintem megéri mérlegelnie. Egyébként használtauto.hu-n 600 euroért egy darab sem, 800-ért pedig talán 5db van eladó. Nem hiszem, hogy a közepesen hulladék kategóriából.
Egyébként komolyan azt hiszed, hogy itthon csak gyönyörű, tökéletes autókat árulnak? Ez az egész regadó mizéria a használtautó-gengszter bagázsnak kedvezett... ők azok akik lépten-nyomon átverik az embereket, és kikozmetikázzák a roncsokat. Biztos lehetsz benne, hogy én előbb vennék meg egy rendesen karbantartott német, osztrák esetleg szlovén öreg autót, mint egy magyart. Nemrég jártam pár kereskedőnél... olyan látvány fogadott, hogy azt senkinek nem kívánom.(#6616) danih: külföld=külföld. Csak Magyarországon lehet használni az autót E rendszámmal.
Én is inkább 1.3-as motorra szavaznék.[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Komolyan sétálj ki a fővárosi autópiacra és nézz körbe. 4-500 ezerért fogsz olyan hulladékokat találni, amit kint 4-5-600 euroért vennél meg max. Voltam más kereskedőknél is, és nagyon szar kocsikat árulnak ennyi pénzért, elhiheted nekem. Azoknak az embereknek akik tegyük fel, hogy csak ilyet engedhetnek meg maguknak, aztán ők otthon elszerelik, viszont nem lenne mind1, hogy 4-5-600 euroért jutnak hozzá, vagy 4-5-600 ezerért. Megnéztem pár Astrát anno a 300 ezres kategóriában, és szörnyűek voltak egytől-egyig.
Nyilván teljesen más a helyzet Suzuki terén, itt már 4-500 ezerért jó kocsikat lehet kapni Magyarországon, és mivel máshol nem örvendett a régi swift ekkora népszerűségnek, ezért a választék is nagyon nagy. De a jókat itt is elviszik nagyon hamar, elhiheted.Nem mondom, hogy az alábbi példában megérné behozni, E rendszámozni, de mint lehetőség meg lehetne fontolni. Regadózni semmiképp nem éri meg, ezért is lett kitalálva az egész.
(#6621) danih: Az a gond, hogy ez a regadó teljesen ellent mond az európai irányelveknek. És legjobban a kisemberekbe rúgtak bele ezáltal. Ha nem lenne a regadó minden használt autónak esne egy szépet az ára. Nem nehéz kitalálni, hogy ez kiknek lenne kedvezőtlen.
-
mdk01
addikt
Köszönöm!
99-es 1.0 stift2-re milyen féktárcsát és betétet javasoltok? A jelenlegi már keményen nyikorog és pont fordítva mint ahogy várná az ember. (fékezésnél nem, menet közben viszont visít) Nem gyengén idegesítő...
Nekem is nyikorog de csak a fék felengedése után 10-20mp-ig.
2001-es a kocsi 2006-7 körül volt egy betét csere(ne kérdezd milyenre vmi utángyárott lehetett az árából következtetve, de a szerelőre bíztam a dolgot) majd most lesz ismét egy betét és tárcsa csere. A tiedére is ráfér már sztem egy tárcsa csere ha nem lett volna a közelmúltba. -
mdk01
addikt
Gimuharang vagy mi. Pont ma kérdeztem meg(lengőcsillapítós visszahíváson voltam)mik szoktak idővel lenni a típushibák és az egyik ez volt a másik meg amit említettél a féltengely.
Gondolom az öregebbik 2000 körüli swift-ről an szó.
Én utángyártott LPR tárcsát veszek ezt árulja szinte az összes suzuki alkatrésszel foglalkozó weboldal és szakszervízben is ezt mondták ha nem akarok sokat költeni és mellé egy normális Ferodo betétet.
Itt van akciósba
Én erről az oldalról rendelek mindent és ingyenbe elhozzák. Emailbe kértem árajánlatot és az 5. emailemre is készséggel válaszoltak. Sztem nem lesz gond velük.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Hát akkor nem tudom vidd el valami szerelő fajtához.
Nem olcsó van ennél olcsóbb is.
A fék tudtommal akkor nyikorog ha új mivel még nem kopott be(200km), vagy akkor ha már túlságosan elkopott és már cserélni kell. Sztem neked inkább az utóbbi ha még nem volt cserélve.
Tárcsa: Az enyém is nyikorog néha, azért cserélem. Ha van 1 hónapod akkor beszámolok róla hogy milyen. Én csak azért tartok ki ez mellett mert ezt a 80F01-es olasz LPR-t nagyon sok helyen árulják és a faszi is azt mondta, hogy rengeteget ad el belőle és nincs vele gond plusz még a szakszervíz is ezt ajánlotta ha nem akarok sokat költeni rá.Én nem ismerek semilyen márkát csak olvasok ezt azt, kérdezek ezt azt és nézem az árakat. Ezek alapján próbálom megtalálni az arany középutat. Nincs nagy tapasztalatom autó téren és laikus is vagyok, de mindig mindennek utána olvasok, mielőtt megveszem.
Az enyém egy 2001-es 1.3-as GLX 94.000km-rel alias zöldvillám.
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
55k km-rel ne vegyél tárcsát.
99% mondom hogy nincs rá szükséged és a betéted kopott el az nyikorog.
Nekem is eredeti gyári tárcsa van fent és az első betét csere 60k km környékén volt és kb addig volt családi autó tehát a 60k km 2/3-a autópálya és városon kívüli utakon történt.
Most 94k km van a kocsiban és most kezd elkopni a 2. betét és az első tárcsa úgy, hogy az utolsó 25k km-t szinte(95%) csak városban raktam bele tehát volt bőven fékezés pedig.
Ja, és mikor az első tárcsa betétje lett cserélve 60k km környékén akkor a hátsó dobfékben lévő betéteket még nem cseréltem mert jó volt, de most 94k km-nél azt is kell.
Vedd le a kereket és nézd meg mennyire peremes a tárcsa. Ha csak úgy enyhén érzed a peremet illetve látod akkor ne nyúlj hozzá, csak cseréld ki a betéteket mert az kopott el és kész. Gyári tárcsánál nem igazán kapsz jobbat sztem ha csak nem nyúlsz mélyen a zsebedbe. -
-
Ace Ventura
addikt
Hehe, el se hiszem, hogy ebben a topicban is találkozunk
Megrendeltem már az alkatrészeket.Féktárcsa, fékbetét, üzemanyagszűrő, olajszűrő, jóképű Castrol motorolaj.Jövő héten beesek egy szervízbe, hogy csinálják meg.Természetesen olajcserét háznál csinálom meg.
A rohadás eléggé ledöbbentett.Nem volt rajta semmi 2 évvel ezelőtt.Most tél után vettem észre hogy korrodálódik.9 év garázs után, most az utcán senyved.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Légszűrőt 3 hete cseréltem
Törve nem volt sosem, a párom kanyarodott bele az árokba, de szerencsére azt is megúsztuk.Most jönnek ki az akkori hiányosságok, hogy nem vittem rögtön megnézetni.
Valamint ha a kormányt picit mozgatom, akkor érdekes kattogó hangot hallok a motortérből.Ez nem tudod mi lehet?Ez a holtjáték tartományban van.
Félek, hogy elviszem szervízbe, és a gatyám is otthagyom annyi apró baja vanÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000