Új hozzászólás Aktív témák
-
Traxx
őstag
Szerintem nincs otthon ilyesmi méretű dobozom, max. számítógépházé, az meg kisebb...bár ha melléteszem az alaplapét pl, akkor már kb. hasonlót kapok. Igaz azt így sem fogom tudni, hogy a támla kiemelkedése miatt pontosan milyen szögben állna majd a holmi, vagyis hová kerülne a bútor legfelső pontja (tehát hogy elég-e neki a kocsi belső magassága). De lehet ezt kipróbálom azért, valamilyen viszonyítási alapnak megteszi
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Davidof92
senior tag
Ma vettünk egyet, az új szlogen: 3 henger, 4 ütem, 5 ajtó holnap csinálok róla képet. '998-as piros járműgépezet
-
Davidof92
senior tag
Elöl, a pici hangszórók keretei hogy jönnek le a műszerfal aljáról? meg 10 centisek mennek belel nemde?
-
cellpeti
veterán
Valaki kuplung ügyben tudna nyilatkozni nekem?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Traxx
őstag
Az...jóval lazábban bement, mint előzetesen kalkuláltam, sőt még egy harmadik is befért volna Most már "csak" festés kell a bútor végleges helyre való bepattintása előtt, ami még 1-2 hét
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Davidof92
senior tag
50 körül lesz, számolva valami 45. legyen 50 azt csocsi csak az a fosch eredetiség vizsga minek kell, az egész világon csak nálunk van ilyen...
nincs benne hangszóró, majd venni kell, a rádiót csak beletoltuk hogy ne legyen lyuk rajta meg lehet szét kéne szedni a műszerfalat, befúvókat összerakni. -
addikt
No megvolt a szerviz, elmesélem mások okulására:
Probléma: Swift II alapjárat ingadozás, 400-500 -ig is leesett a fordulat, ez alatt le is állt.
Szerviz: Leszedte az ember a pillangószelep házáról (bejövő oldalról (teteje)) a gumidarabot. Egy rongyra nyomott valami féktárcsa tisztító flakonból egy keveset és jól kitörölgette vele. Ezután a trükk az volt, hogy háromszor gyújtás be és ki (állítólag ilyenkor mozog a pillangószelep), hogy "tanuljon az autó", majd néhány perc járatás alapon.
Ekkor sem lett tökéletes, még aznap láttam alacsony fordulatot. De egy-két nap után betanult a szekér és valóban jó lett.Ennyi volt. Csak attól félek, ha ez előjött három éves korára, lehet lesz még. Igaz, most már magam is meg tudnám csinálni.
Köszi a segítséget!nofene
-
Vesztor87
senior tag
Ez szerintetek valós lehet? Lehet ennyi difi a két kocsi közt?
http://totalcar.hu/tesztek/swiftignis/1/#szoveg
Kicsit lehúzásnak érzem az egyik, túlzásnak a másikkal kapcsolatos ítéletet...
-
aphra2
aktív tag
Bingó ,... legtöbbször csak ez a baj , fontos az alapos és lelkiismeretes tisztítás, a tanulás az igaz , más tipusoknál is ez van , az én autómon (Olasz tipus) még akku saru levétel után is összevissza jár , újra kell neki is tanulni,.. ezek ilyenek
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
mdk01
addikt
válasz Vesztor87 #7423 üzenetére
Az egyik erre jobb a másik arra. Az esztétika és a komfort különbség pedig sztem annak az 5évnek tehető be ami a két kocsi között eltelt. Az új Swift már inkább európai mint japán a legújabb swift pedig már nagyon európai ami az árán is látszik.
Nem olvastam végig mert annyira nem érdekelt de így az első oldal után én inkább Ignist vennék a hasmagasság és az ülésmagasság miatt illetve pakolhatóbb, családiasabb. -
Davidof92
senior tag
Én ignisen tanultam vezetni, nem fértem rendesen el benne. Nagyon meredeken kellett tartani a lábfejemet. Magam mögé nem tudtam beülni rendesen, sőt előre is úgy kellett bepréselni magamat mert közel a kormány alja az üléshez. Mostani swiftbe beférek magam mögé(koppon hátul van az ülés enyhén döntve, elöl is kényelmesebb
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #7430 üzenetére
Nem lehet hogy azért volt közel az a kormány az üléshez, mert fent volt az ülés (Ignisben van ugyanis ülés magasság állítás). Érdekes amit a méretekről mondasz, Szüleimnek Swiftjük volt (2003-ban vették újan), utána lett az Ignis. Apu ült elől, kb ugyanakkora hely maradt mögötte, szóval nem igazán osztom a helyről alkotott véleményed, sorry Ugyanakkor egy robosztusabb felépítésű autónak találom, fene tudja miért, de nekem bejön
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #7432 üzenetére
leengedett üléssel is kicsit nehézkes volt, tudniillik nem vagyok vékony Próbáld ki, hogy koppra hátratolod az ülés és beülsz oda úgy lehetett benne ülni h lábom között volt az ülés. Mostani swiftbe ha koppon is van az ülés, beülök úgy hogy befér a térdem a támla mögé. Töréstesztileg jóhogy jobb, a régi swiftet valamikor 1980 végén tervezték
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #7433 üzenetére
Jah, hogy befér a lábaid közé a támla Az más. Bár nem tudom hogyan, ezek szerint a térded elfér a Swiftben a támla és a B oszlop közé?? Én egyébként csak az ülés támla mögötti részt veszem figyelembe,elvégre nem lehet kényelmes a sofőrt a lábaid közé venni
Annyira kis termetű én sem vagyok, 186 cm és 81 kg vagyok, tehát hosszú lában van, de én magam mögött éppen még elférek az Ignisben, bár passzentosan -
mdk01
addikt
válasz Vesztor87 #7432 üzenetére
Az Ignis azért is jobb mert ott ha beülsz a kocsiba oldalra ülsz nem pedig lefele, ergo sokkal kényelmesebb a ki-be szállás. A hasmagassága nagyobb tehát ha olyan helyre tévedsz esetleg egy kapubeállónál a rögzítővas kicsit magasabb nem kapja el a kocsi alját. Továbbá magassabb autóból jobban kilátsz, többet látsz a forgalomból és netalántán, ha vmi baleset történne azért egy magasabb autóban nagyobbb biztonságba vagy. Nagyobb a csomagtartója könnyebb bele pakolni. stb. Sokmindne szól az ignis mellett. Ha még komfortosabb lenne, akkor aztán nem is lenne kérdés melyiket válassza az ember.
Mellesleg nekem egy 2001-es swiftem van, gondoltam 1éve hogy lehet lecserélem egy újra. Elmentem beleültem az "újrégi" swiftbe és nagy csalódás volt. A swift az swift maradt csak eltelt pár év és kicsit komfortosabb lett meg kicsit jobb a motorja és kicsit talán kényelmesebb de az anyaghasználat ua. a vacak.
-
Vesztor87
senior tag
Az a helyzet, hogy szerintem így is messze kényelmesebb az Ignis mint a Swift szerintem, legalábbis nagyon emlékszem mikor mentem a Szüleimmel átvenni a szalonba az autót, Swifttel mentünk, Ignissel jöttünk. Elől még egész jó a Swift, hátul viszont azok a sámlik a Swiftben.... amik ráadásul tüdő középig értek... Zajszigetelésben is sokkal jobb az Ignis, meg kb mindenben... Illetve két dolog volt amiben nem. Egyik a fogyasztás, a Swift 5,2-es fogyikat produkált, az Ignisnek egyszer volt a bejáratás alatt 5,3 a fogyija, most normál használatban 5,7-6,2. A másik a dinamizmus.... Akárki akármit mond, szerintem a Swift jobb volt. Szüleimnek az 1,3-16v volt, 85 ló ugye... a kasztni meg volt vagy 800 kiló, jött az Ignis, 93 ló és 955kg körüli súly...
Szerk: nézegettem használt Igniseket, kímás normál állapotú (van amelyik sérülés mentes az eladó szerint) 850-900k körül van. Swift II már sajna feljebb van, 1,1-1,2 milla. Ennyiért viszont 2005/2006-os évjáratú 1,4-es G Astra és 1,5-ös Nissan Almera is van. Azok nem jobban megérnék?
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz Vesztor87 #7439 üzenetére
Én inkább a G astrát ajánlanám Almera helyett. Ültem az Almerában, hááát...
Jó-jó, de olyan, hogy az ajtókárpit szövete alatt levegő volt új korától, mivel szarul ragasztották fel a cuccot, az nekem nem a japán minőséget juttatta eszembe. Apunak G astra van, egyszerű mint a faék, de legalább egyben van. És eléggé biztonságos. Kétszer csapták meg a seggét, gyak sosem volt komolyabb probléma-30km-es és 50kmes ütközések voltak-.Egyébként ismerősi körben úgy vélekednek, hogy Ignis helyett Wagon. Egyik ismerősömnek sem jött be az Ignis, rühellik, de a Wagonra mindegyik jót mondott.
-
-
k.
őstag
Nézd, én 193 centi magas vagyok. Elöl olyan vígan elférek benne-akkora a fejtér!-, hátul haverok dettó-180-190 magasak-, nem egyszer utaztunk benne 5en full csomagokkal, és bár nem a legkényelmesebben, de mindenki elfért. Hoztunk haza vele LCD TV-t(megkértem, hogy hozza a kocsit, mert bkv-n én nem viszek új tv-t), haver vitt már vele 94 centis CRT samsungot-valami 80kg és írtó nehéz-, mind-mind simán elfért benne. Szóval praktikus nagyon. A külseje meg olyan amilyen, egy kis hátsó spoiler, normális dísztárcsa vagy felni, és már mindjárt sokkalta elviselhetőbb. Ne azokból az 1.0GL tesco dísztárcsás darabokból indulj ki, azoknál tényleg kijön a forma minden árnyoldala, de én akkor is tartom, hogy egy kis odafigyelés-és kevés pénz- segítségével azért valami autó varázsolható belőle
Haverok már PussyWagonnak, meg PartyWagonnak hívják a kocsit -
Vesztor87
senior tag
Nem értem ezt a levegő dolgot, mi van vele, hol volt? Lehet egyedi a dolog.. Mennyire kényelmes pl, mennyire hangos, mennyire forog sokat nagyobb tempónál?
Az Astráról több helyen mondták hogy szar a váltója, zabálja az olajat.... amúgy leginkább az Astra jön be, legalábbis külsőreWagon vs Ignis témában, a Wagon kinézetre, kinézte borzasztó, ültem benne, amiben más mint az Ignis, hogy feszesebb a futóműve, bár utólag az Ignisen is lehet segíteni egy kis ültetéssel Tuti hogy nem vennék Wagont...
-
k.
őstag
válasz Vesztor87 #7444 üzenetére
Olaaajat zabáál? A G astra?
Apunak 1.4 16V van-90 le- nem eszik semmit. Anyu Poloja, 1.4 16V 100LE- viszont literszámra. Ahhoz képes az astra hozzá sem nyúl-sőt emlékeim szerint nagyon ritkán kell utántölteni-
A váltóról nem tudok nyilatkozni, az illetékes szerint jó, de ez kb annyit jelent, hogy nem nagyon szar Szóval normál használatra megfelelő. Ismerős vezetett Ignist Rönyó cliót, Meg ilyen G astrát, és aztmondta az ignisé volt a legszarabb, szóval gondolom akkor annál egy fokkal jobb váltója lehet.Az almerára nem emlékszem már, 2003ban lett véve, 2007ben autópályán durrdefekttel véget ért a karrierje. Nagybátyám használta, ő szerette, most egy Előző gen Corollát használ(Az utcsót hozta el a szalonból -
-
Vesztor87
senior tag
Az olajzabálás az Astra esetében az 1,6-os benzinesre vonatkozik, már beugrott, sorry Az 1,4-es benzinest azt jó motornak mondják, bár nem tudom mennyire elegendő ahhoz a kasztnihoz? A váltó tekintetében annyit tudok hozzá tenni, hogy a Thalia váltója sokkal rosszabb mint az Ignisé, Astrát nem próbáltam Majd ha oda kerül a sor azért úgy is ki fogom próbálni mindent, oszt majd meglássuk Lehet azért lesz majd Ignisem, vagy más hasonló autóm, mert kezdőként tartanék attól hogy nagy kocsim legyen. Persze lehet most mondani hogy a G Astra is csak alsó közepes, de tény, hogy kezdőként minden nagy. A régi Swiftet vezetve nem volt gondom, de pl Após Audi80-asa nekem nagynak tűnik....
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #7448 üzenetére
nem az enyém családé, apum nevén van. Ő jár vele dolgozni, illetve majd én fogok. Így jó mert fenntartja magát. Havi kölltség a benzin, minimum egy tank, ami most olyan tizenezer forint(mondjuk 15), és 30-at fizetnek durván 7.6 literes átlaggal számolnak, ez meg ugye 5 körül eszik. Nekem nagyon tettszik, azért vettük ezt. strapabírósága meg majd elválik
-
k.
őstag