Új hozzászólás Aktív témák
-
SzalaiG
addikt
válasz Hasaggymeg #6248 üzenetére
Viseld el! Ennyi belefér, ha más gond nincs. Ennél több sose legyen.
-
joshua7
veterán
Swift Sport okosításra kaptam egy újabb mail-t, gondoltam berakom.
A Suzuki Swift Sport autóba, nem rendelhető gyári tartozékként ( turbó – kompresszor )
Japánban van lehetőség arra, hogy külön kérésre behozassunk önnek egy kompresszort, ( közel 1,000,000,- Ft ) de sajnos a termékről kiemelt tapasztalatunk, nincsen.
Ez nem azt jelenti, hogy nem tökéletes a rendszer, de csak a japán verziós autóra van kifejlesztve, és honosítva.
A rendszer az európai autókban is üzemel, de azzal, hogy ha, az Ön autójába beszerelteti, a garanciális feltételek megszűnnek, és csak is saját felelőségre szereltetheti be az autójába.
Semper Fi
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
Tankol innen valaki E85-t,másnéven BioEtanolt???
Tigris, tigris, csóvafény...
-
t1
addikt
válasz SzalaiG #6260 üzenetére
Nem eszik meg semmit ez tévhit
Én lassan 2500 km-t hagyom magam után 100% E85-el. A hidegindításom is tökéletes az átalakítóval 1-2 perc kell neki míg annyira bemelegedik, hogy lehessen vele normálisan menni, utána ugyanúgy melegedik mint a benzinnel majd amikor elérem az üzemi hőfokot kikapcsolom a kütyüt mert ugye nincs akkor dúsítás, ilyenkor erőtlenebb a kocsi ( padlógázra befullad), de arra teljesen tökéletes, hogy a forgalom ritmusát tartsam így kisebb a fogyasztásom is most 6.3l/100km. -
Latissimus Dorsi
senior tag
Sziasztok,
Van valakinek infója milyen sorozatszámokat érint az új visszahívás?
A benzincső kidörzsölődésről van szó.
Elég bizonytalan intervallumot adtak meg 2007 ősztől 2008 tavaszig.
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #6263 üzenetére
Passz. Létezik egyáltalán ilyen.
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz SzalaiG #6264 üzenetére
Ha a benzincső okozta galibára gondolsz, akkor első kézből, konkrétan velem megesett töténetet elmesélnék.
Néhány évig birtokoltam a szuszka előtt egy 120L skodrit. Na annak a benzincsöve egyszer szépen elkezdett csöpögni, aztán ez odáig fokozódott hogy egy nyári éjszaka kigyújtotta mögöttem a motorteret.
Elégette a gyújtáskábeleket, ezért aztán meg is állt az autó.
Szerencsére a 120L szériafelszerelése a 4-5 liter desztivíz, ami akkor igen nagy hasznomra volt, mert azzal sikerült eloltani.
A sherpa szerkezetre jellemző, hogy a benzincső és gyújtáskábel csere után hazament a saját lábán, szerelőhöz is csak azért került, mert a generátort is kiégette.Ha meg a visszahívás tényére érted, akkor itt egy pirinyót hitelesebb forrás
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #6265 üzenetére
Ej, de bosszantó. Pedig Suzuki. Csak megy, megy, megy. Nagyon.
-
apollo12
veterán
heló azt szeretném megkérdezni hogy mit lehet kihozni egy Suzuki Swift 1.5VVT motorból
-
Szplöttyy
senior tag
Na megvettük az olajat a Wagonhoz 10W40 Valvoline Félszintetikus. Igaz, már egy ideje kelett volna cserélni, de így jött ki, lesz még lég/pollen/olaj szűrőcsere, első fékbetétek, meg ránéznük a hátsó dobra. "Suzuki csak megy!"
Smoke & Torque
-
Noddy
senior tag
Sziasztok!
Nem sokára szeretnénk használt gépkocsit vásárolni és kb 10 év körüli Swift-ben esetleg WagonR-ben gondolkodunk.
Lehet tudni hogy ezeknél milyen szériahiba lehet, esetleg milyen alkatrészekre kell odafigyelni vásárlásnál, vagy mit érdemes egyből cserélni, ellenőrizni?Elsősorban a jó motor, kis fogyasztás és az olcsó alkatrész miatt döntöttünk a márka mellett.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
t1
addikt
Jól döntöttél de WagonR hanyagold rossz konstrukció. Swiftet vegyél, 3 ajtósat ne mert kicsi lesz, 5 ajtós jó választás ha van család akkor sedan. Motor téren is mérlegelj ha városba használod 70-90%-ban akkor 1.0 vegyél mert városban 2l/100km kevesebbet eszik a kocsi városon kívül is megáll 6l alatt. Ha sokat autópályázol akkor 1.3 8V egyértelműen. Típus hiba a váltó lehet.
-
Reaper
őstag
válasz SzalaiG #6272 üzenetére
Lehet, de nekem pl szerencsém volt, hogy Sedan-om van, mert kb fél éve vettünk egy üveg asztalt, és a lap belefért persze centizve, de úgy a csomagtartót le tudtam csukni.
A másik ami miatt örülök a lépcsős hátúnak, az a biztonság ha beléd jönnek hátulról, azért az is plusz fél méter. Lehet hülyeség de nekem ez is számít.
1.3-as 8v-van most városban télen 10 litert evett, nyáron olyan 8-at. Ha sokat járok vidékre akkor megelégszik 6 literrel is. Ezt csak úgy infó ügyileg -
dany27
őstag
hali
Lenne pár kérdésem.
Sajnos a kocsink nagyon komálja az olajat, vmeik nap néztem már megint nem ér bele a nívó pálca... pedig december végén lett beletöltve 2L pluszba! Mondom jó van jövő hét végén úgyis műszaki meg olaj csere is itt van, így addig elmegyek vele így már úgyis széjjel van kopva szentem a motor mert nagyon szereti az olajat. Most úgy saccolom hogy 15.000km alatt megvett úgy 5Liter kb. Nah szóval történt egy pár nappal ezelőtt hogy fékezésnél kigyulladt az olaj nyomás jelző lámpa. Mondom jó van akko még kb 1L van benn vagy vmivel kicsit több mert már jártam így hogy villogott akkor derült ki hogy eszi az olajat...És akkor még jártam vele így kb 2 hétig és utánna maradt benne kb 0,5L olaj. Így gondoltam most is kibír még egy hetet de ma este levert a víz mikor kifordultam az udvarból és kb 1 km megtétele után gondolt egyet s elekezdett égni színte folyamatosan.... Aztán abba hagyta... De most már nagyon pici fékezésnél is színte majdnem mindíg ég pl mikor beállok a helyére vele(tehát épp h csak gurul és akkor is kigyullad a fékézesésnél pedig nem nagy...) Szóval szerintetek micsináljak? Ha 1L rátöltök és elporoszkálok vele péntekig abból nagy baj lehet? Össze tud akadni a blokk az alacsony nyomás miatt??Illetve beszéltem a szerelővel és ő szerinte csak a szelepszárszimeringek vannak ki és csak azokat kéne cserélni, mivel nem nött meg a kocsi fogasztása így ő szerinte a motor nem lehet széjjel kopva. De én nem bírom elképzelni hogy ennyi olajat megbírna így enni hogy nincs megkopva a motor... Szerintetek lehetséges az hogy megvan kopva a blokk de nem nőtt meg a fogasztás ??
170.000Km van a kocsiba. 2002es swift 1.3 16V
Más tapasztalt jelentős olaj fogyasztást ilyen típus kocsinál??
Bocs ha kicsit bonyolultan fogalmaztam! Előre is köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
Hali
Neked volt már WagonR-ed?
Miből gondolod, hogy rossz konstrukció?
Nekünk egyszerre 3 is volt a családban és bátran állíthatom, hogy jobb autóink még nem voltak és szerintem nem is lesznek.
Bátyám a mai napig is azt nyüstöli, 9 éves és 140.000 van benne és természetesen még semmit nem kellett cserélni benne a kötelező dolgokon kívül és pl. az olajat se eszi, mindig ugyan annyit enged le amennyit beletöltött.
Mivel volt régi Swift-ünk is ezért bátran állíthatom, hogy (ugyan a Swift is nagyon jó és időtálló) a WagonR masszívabb és jobb konstrukció.
Nekem és öcsémnek is 1 éve már Swift 2 van és szerintem még ezeknél is masszívabb a WagonR, semmi zörgés semmi cicergés se kívül se belül.
A WagonR az egy kis TANK.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Manitou
addikt
Nem ismerem jobban ezt a típust, de ha a nívópálca nem ér bele az olajba, akkor ott durván sok olaj hiányozhat. Nekem pl nívópálcán a min és max jelzés között a nagytudásuak szerint 1 liter különbség van.és még utána is van a pálcából vagy 2 -3 cm.
Szóval én minden képpen rátöltenék olajat( természetesen olyat amilyen most is van benne), ezzel nem jó szórakozni, a motort totál gallyra vágod. -
dany27
őstag
válasz Manitou #6276 üzenetére
Nekem olyan a nivó oálca h ha tele is van akkor is csak a vége ér bele mivel nekem a legalja van beskákázva és kb 1L mutat nekem is. De itt már lényegesen több hiányzik sajnos.... Háth pont ilyen márkájút nem tudok bele venni de a viszkoziátsra figyel és veszek vmilyent ma a kúton máshol már úgysem tudok. Tele nem rakom mert jövő héten úgyis ki lesz belőle engedve, és kb 2-3L kéne rá annyi nem fogok jövő héten meg csak úgy kidboni....
Habár lehetne nem kéne kiengedni, mert elfogyasztaná majdnem mindetAm amit kérdeztem az lehetséges? Hogy csak a szelepszár szimering miatt eszik ennyi olajat? Mert többet nem eszik így azt mondta a szerelő hogy ő szerinte a blokk nem valószínű hogy kopott...
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
nem folyik szerintem sehol mert a garázsba nincsen olaj folt így gondolom hogy nem folyik meg a blokk sem olajos(legalábbis amennyit én látok belőle).
Mostanában már nem füstölt, mivel "elfüstölte" a füstölni valót de majd most megint adja neki mert fel lett töltve.... De nem végig füstölt akkor sem hanem pl mikor elindítom garázsba és járok ki vele akkor köp egy nagyot azt ennyimeg van mikor indulok el mondjuk lámpánál és akkor is köp egy szépet! De mostanában már nem csinálta mivel gondolom kevés volt benne, bár ez nem tudom mennyire befolyásolta.
Am jah eléggé kormos a kipufogó. -
dany27
őstag
válasz Manitou #6282 üzenetére
háth nem sok volt benn az fix! December végén ment bele 2L! És most....
Nah ez az ettől félünk mi is. Mert a szaki azt mondta h csak szelepszár de ha megbontja a blokkot és kiderül h erősen kopott és fúrni kell akkor már nem tudunk mit tenni. De viszont sokat már nem szeretnénk rá költeni mert már öreg és szeretnénk lassan megválni tőle. Beszámítatni valami kocsiba még talán betudnánk.[ Szerkesztve ]
-
apollo12
veterán
heló valaki hozzá tud szólni ehhez???
-
t1
addikt
válasz apollo12 #6289 üzenetére
Akkor örülj neki és használd egészséggel, vigyázz rá időben cseréld a dolgokat és megfogja hálálni, menni meg jól megy elég az, én tuti nem tuningolnám felesleges. Abból a pénzből vegyél alá jó felniket, vagy van rá Supersprint kipufogó rendszer 100k-ért ami ad +6 lovat. Én ezt tenném.
-
Noddy
senior tag
-
X Factor
addikt
Akinek esetleg van fólia a kocsiján az h. vitte át műszakin, van egy 98as swiftem, telefonon beszéltem a sorin meg a vas gerebenben lévő emberekkel és mind azt mondták h. náluk fóliával tuti nem megy át a gép ?
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz mindfreak #6294 üzenetére
Az a gond, h. nem én fóliáztattam, hanem már így lett véve.
De elég érdekesen állnak hozzá: felhívtam a soroksári úton lévőket, ők mondták h. eleve fóliázott autót nem is vizsgáztatnak, stb... stb... okból plusz nincs is fényáteresztő mérőjük.
Megadták a vas gereben számát, ott közölték h. ha elöl is van feljtsem el, plusz úgyis van minden állomás helyen mérőjük, szal nekem hiába van róla papírom, bemérik és nem stimmel akkor bukta...Most tényleg marad az h. szólók a szomszéd autószerelőnek, és megkérdem h. mennyit adjak pluszba h. kapjon papírt a gép?
Make things work
-
gerg0
aktív tag
-
X Factor
addikt
Műbizonylatos de ezaz előző tulajnál leledzik, így basz*atom, hátul szabályos(hátsó oldalsó kettő bármilxen lehet,hátsó szélvédő meg csak akkor, ha van pót féklámpa és annál kivan vágva) , de ahogy mások is írták, ha elöl már látszik h. bármi van az üvegen akkor bukta, márpedig nálam látszik, hiába jóval "halványabb".
Make things work
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- További aktív témák...
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék