Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Giot
addikt
válasz Vesztor87 #8174 üzenetére
Akkor abba rendesen bele van nyúlva, mert gyárilag 6,7 környékén tiltja a fordulatot. Azért mehet 120at kettőbe bár nekem az egy kicsit soknak tűnik ezres váltóval. Viszont az 1.3as váltóval mehet addig.
"A 4 ajtós egyébként masszívabb darab?" A kaszni biztosan ugyanaz csak kapott egy lépcsőt hátulra.
Ami érezhetően masszívabb az a 2es swift, igaz a rövid tengelytáv miatt, hajlamos nagyobb tempónál, komolyabb bukkanónál, 4 vagy 5 személlyel, fenékre csüccsenni ami elég kellemetlen élmény.
Egyébként kifejezetten jó a futóműve a kettesnek, feszes már már sportos (Emiatt a keresztbordákon való áthaladás sem egy nagy élmény). Jól terpeszt a kanyarban. Pld ha megindul a fara, amit eddig csak egyszer sikerült belőle kihoznom, egy kis ellenkormányzással visszarántható. Míg az egyessel lehet bűvészkedni. Az Ignissel meg menten pánikba esnék ha elindulna a fara.
Ha 1es swift akkor 1.3 16V, vagy 1.3 8V, az 1.6 ha sokat használod pályán. Legyen benne tartalék.(#8173) Cheesy: Persze megy az 160-at is, de az már Isten kísértés azzal az autóval, míg megint csak visszatérek a 2es Swiftre 160-nál béke és nyugalom van. Csak a nagyobb szélzaj mutatja hogy a tempó kicsit több.
Nehogy félre értsetek szerintem az egyik legjobb ár értékű autó az 1es Swift a piacon. Én nagyon szerettem az 1es Swiftemet!!
Megbízható jó fogyasztású, és ha az ember ráérez az ízére megszereti a pörgős motort.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen