Új hozzászólás Aktív témák
-
Giot
addikt
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Csak pillanatnyi van a Swift2-ben. Gondolom akkor az Ignisben is.
-
Giot
addikt
válasz domojko #9507 üzenetére
A Swift2 a 2005-től 2010-ig gyártott, a ráncfelvarrás alias facelift nem széria csere.
Egyébként csak hogy megkavarjalak. A nálunk kettes Swift-ként megismert Swift valójában a 3. széria. Tehát a mostani a 4.
(#9506) karakpecze21: Jól áll az Ignis-nek az alufelni, csak vigyázz az ET számra.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz mefistofeles #9852 üzenetére
Jól állna neki egy komolyabb airride! Csak marha sokba van. -
Giot
addikt
& tomsics
Csak egy pár km-t kellett így mennem, szerencsére nincs messze az áruház.
De azért óvatoskodtam. Futót nem akartam most felakasztani.
Nem volt sem akadás, sem koppanás.
23nm csempe, 125kg (5zsák) csemperagasztó, és 10 kiló fuga.Airride-ra nem fussa, de egy ilyent erősen megkívántam: [link]
Úgy tűnik ezzel lehet a gyári magasságban is használni.& a gumikon nem is látszik a nagy súly.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Szplöttyy #9859 üzenetére
Airride lenne a hibátlan de arról még álmodni sem merek, fél misi magassága az marha sok pénz.
(#9857) kornelka: 1200kg? Milyen futón húztál annyit, az nagyon sok!
(#9860) t1: Mindig is tetszettek, ezek a kis pöttöm 3 ajtós swiftek, de csakis így beültetve. Pld [link] Amit te belinkeltél azon milyen acél felnik vannak, és hány colosak lehetnek? Jól mutat alatta.
(#9858) Motion_Blur:
-
Giot
addikt
A banki visszavettet azért hangsúlyoztam hogy kerüld mert sok kereskedésben árulnak banki visszavett autókat. Tehát nem feltétlenül kötik a delikvens orrára a származását.
Igaz nekem elmondták mégis megvettem mivel külsőre és belsőre nagyon egyben volt.
Aztán persze később észreveszi az ember a hibákat. -
Giot
addikt
Az az ember akinek nem telik a havi törlesztésre, vagy éppen csak kiszorítja, a legtöbbször az autón spórolja meg. Az olajcserét kihagyja, a legolcsóbb helyről veszi a benzint, sokszor mindenféle kevert kannás benzint vesz.
Az enyémnél is látszik a beöntő nyíláson hogy valamitől fekete.
Vagy többször láttam már 1.6 sportnál, hogy eladják az alufelniket a gyári rádiót. Hogy kijöjjön még egy két havi törlesztés.
Aztán a végén mégis ott végzi a használtautó.hu-n csak már a bank hirdeti.
Kemény ez sokan belebuktak a CHF alapú hitelbe. A nagyobb baj az hogy az autót is tönkre teszik. Vagy ha tudják hogy itt a vég csutkára hajtják, és bármilyen autót meg lehet ölni ha az olajat már rég le kellett volna cserélni, nincs már meg a megfelelő kenés. Hiába a japán precizitás el lehet vágni a torkát, ki lehet véreztetni ezzel. -
Giot
addikt
válasz karakpecze21 #9883 üzenetére
A benzinszivattyú hangja valószínű. Nem kell megijedni tőle ha nem túl hangos, és nem búg nagyon hangosan, nekem cserés volt a szivattyúm de az hangosan búgott. Első körben én is a kipuffra gondoltam.
Próbáld meg hogy beülsz az autóba, elfordítod a kulcsot gyújtásra, akkor hallhatod ahogy a szivattyú előretolja az üzemanyagot a motornak.(#9881) xmad: Ha az olajat nem eszi és benzinből sem fogyaszt sokat, nagy baj nem lehet.
A felújított motorok sosem olyan jók mint a gyáriak. Inkább egy bontottat vennék pld tőlük: [link](#9880) kornelka: Az M13A blokknál a Suzuki 5W30-at ajánl. Egyébként a legtöbb márkaszerviz 10W40-es félszintetikus olajat tesz bele lényegesen olcsóbb. De én 5 e km után lecseréltem Castrol Edge 5W30-ra.
Nekem a szevízkönyvem vezetett volt. 60e km-es is be volt pecsételve. Miközben én 62 km-el vettem de az olaj fekete volt benne. 2e km alatt az olajnak alig változik a színe.....[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
Castrol Edge 5W30 most akcióban van náluk. [link]
Természetesen te tudod! Emellett Mobil1-et ajánlották nekem.(#9887) xmad: Mond mi az a sok tévhit? Akárhogy is a gyárban összeállított motor mindig jobb mint egy műhelyben felújított. Más kérdés ha hivatásos versenyzésre készítik fel a blokkot.
A motoröblítőt meg el kell felejteni többet árt mint használ. Használtam anno az 1.3 8V-be és utána sokkal csattogósabb lett a hangja.
Szerk: Nem kerül sokba a lepapírozása mivel az 1.3 16V típus azonos.[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
Persze hogy nem természetfeletti lények rakják össze.
De azt ne feledd hogy a gyárban vadonat új a blokk. Új alkatrészek, és azok kopnak össze az első indítástól. Másrészt egy gyárban speciális szerszámok vannak, megfelelő nyomatékkal húzzák meg az összes anyát stb stb.
Nekem ez a véleményem.
Kb 5 éve mozgolódtam ez ügyben akkor 20-25 magasságában volt a papírozása a tipusazonosnak. -
Giot
addikt
válasz Szplöttyy #9902 üzenetére
Talán az hogy elég nagyban hamisítják. De ha eredetit veszel nincs gond.
-
Giot
addikt
válasz Motion_Blur #9919 üzenetére
Tavaly nyaralási útak, 6.2 volt az átlagom országúton, most hasonló körülmények között 7 lityi.
De én nehezebb lábú vagyok mint az átlag olyan 100-110-es tempót szoktam tartani országúton. Meg ha előzni kell akkor szükség szerint, visszaszúrom a harmadikba is, nem szoktam gatyázni vele.
6 liter alá simán le lehet vinni 90-es átlag tempóval 5.ben. Előzéseket kerülve. -
Giot
addikt
Az M13A blokk fedélzetije 5.5 lityi környékét mutat 100 magasságában.
Valszeg sima DOHC blokk a tiéd. A Suzuki kiteszi az autóra ha VVT a blokk. Lásd Ignis-ek, vagy a Swift2 1.5-ösén is kint van hogy VVT. Hisz az 1.5 már VVT blokk, míg az 1.3 csak DOHC.
Az M13A blokk 4e környékétől indul meg olyan emberesen. Ott még kellemes taszítást is érezni. Hogy miért a megoldás, egyszerű 4e-nél van meg a max nyomatéka ennek a blokknak ezzel a vezérléssel.
Egyébként 3e-től kezd el éledni. Bár azalatt is szépen használható, csak kicsit lustácskának érződik.
Egyébként ez egy öreg probléma a pörgős kis köbcentis motoroknál, ha nem forgatod nem eszik sokat, de nem is igazán megy, ha meg megforgatod megindul de akkor a torka is nyílik.
Vezettem 1.4-es VW Polo-t úgy éreztem úgy megy mint a disznó, alsó fordulaton, de nem bírtam megállni hogy ne forgassam meg.
És nagy csalódás lett a vége. 4e-ig tisztességesen megy de ott kifogy szuszból és csak ordít. Az M13A blokk meg ott éled igazán, Szóval mindez a furat löket arányának, és a vezérlésnek a játéka.
Egyik gyártó így a másik úgy.
Nah jól el filozofálgattam itt magamnak. -
Giot
addikt
válasz mefistofeles #9931 üzenetére
Ha forgatod eszik, ha nem, nem eszik de totyogós, igazán ezzel nincs mit kezdeni.
-
Giot
addikt
válasz Mercutio_ #9934 üzenetére
A helyzet az hogy Suzuki-ék, változtattak a furat löket arányát. Az előző 1.3-as (G13) blokkhoz képest az M13 blokk rövidebb löketű. Emiatt jobban pörög felül, alul viszont kevésbé nyomatékos.
Ez érezhető is, alul kicsit komótosabb 3-4e-től viszont életre kel.
Persze ezt azért ne vedd problémának csak ez ilyen karakterű. Jól lehet vezetni alsó fordulaton is. Nekem nincs bajom vele.
De az 1-es swift 1.3-asa nekem lineárisabbnak tűnt emiatt.
A váltó áttétel hasonló a 2-es 1.3-as Swift esetében. -
Giot
addikt
Igen de a blokk ugyanaz a G13BB esetében, csak a vezérlése más. SOHC 16V hengerenkénti.
Az M13A a DOHC, hengerenkénti, vezérlés, a furat löket aránya miatt még inkább előjön a lustának tűnő karakter alsó fordulaton.
"Ez sajnos ilyen, forgatni kell, de nem haragszik meg érte"
Egyébként a legújabb Swiftbe kellene egy tisztességes 1.5-ös moci.
Pld az a 110 lovas amit az SX4 is megkapott.(#9939) kornelka: Én is simán beteszem 60-nál 5.-be, nem rángat nem köhög, de nem is történik túl sok minden ha lenyomom a gázpedált. Csak álmosan elkezd felfele menni a km/óra mutató, de azt gyorsulásnak nem nevezném. Viszont ha ottfelejtem a lábam, sunyin eléri a 70 majd 80-at, és az ember észre sem veszi, máris jön a csekk.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz karakpecze21 #9943 üzenetére
"Ugye jól érzem, hogy ez baromság ugye?"
Igen. A Suzukiknál kell a váltóolajat cserélni. Nézd meg a szervizkönyvében hogy az Ignisnek milyen időközönként. -
Giot
addikt
válasz karakpecze21 #9946 üzenetére
Az a műanyag váltókulissza miatt van szerintem. Valszeg megkopott. Az enyém (swift2) törött ez úgy jelentkezik hogy van ,hogy nem hajlandó bevenni az 1-est. 12e ft lenne a cseréje, de majd ha romlik a helyzet akkor cserélem, most még simán használható.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Motion_Blur #9951 üzenetére
Én 40e-re emlékszem.
De ha a szervizkönyvben az van hogy 45e nél cserélni kell akkor elméletileg ki kellene annyinál. Az más kérdés hogy az enyémben is most cseréltettem, kb 70e km-nél. Én 62e km-el vettem a szervizkönyve szerint nem volt még cserélve.
Általában az Opeleket hozzák fel példaként hogy bizonyos típusainál élettartamos a váltóban az olaj. Akkor miért ne lehetne a Suzukiban is. De azt ne feledjük, hogy tegyük fel 50e km-nél 2,5 évesen megpusztul a váltó benne és nem volt a gyártó által előírt időpontban cserélve az olaj. Akkor a felteheti a kezét a gyártó hogy -nem lett betartva az általam előírt csere idő, nem cserélem a váltót-.
Ja és valszeg nem szórakozásból írja oda a csereidőt pld a Suzuki sem. Ő tervezte a váltót tudja mire kell odafigyelni.[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Ace Ventura #10033 üzenetére
Tuti!
-
Giot
addikt
válasz anonymus89 #10074 üzenetére
Ez nekünk is kigyulladt a múltkor. Nővérem vezetett, és megfulladt egy elindulásnál. A motor nem állt le, de az összes lámpa felvillant mint amikor leáll a motor, ő meg nyomta a padlót.
Nehogy már leálljon.
No ezután világított ez a pilács vagy 2 napig, tudtommal a katalizátor meghibásodására utal.
Aztán két nap után kialudt a lámpicsek.
Valszeg egy csomó el nem égetett benzint kapott a katalizátor, és kicsit besokallt.
Aztán ahogy kiköhögte megjavult.
Szóval egy pár napot, vagy akár pár hetet várjatok.
Volt ismerős akinek a Subarujában 1 évig világított aztán hagyta abba. -
Giot
addikt
válasz Kornel #10113 üzenetére
Ezeknek a tesztautóknak kitaposták a lelkét. Sosem kímélték őket azt elhiheted.
Volt egy itt Debrecenben a Limuzin Autóházban. Esztergomban volt tesztautó utána kapták meg.
Látható volt a kopás az első gumik külső szélén. Persze az autó tip-top volt még be is ültették marha jól nézett ki. Az ára is itt körül volt, de hogy verették neki azalatt a pár száz vagy talán ezer kilométer alatt az is 100%. -
Giot
addikt
válasz Motion_Blur #10121 üzenetére
Én meg valami ilyesmiben gondolkodnék ha nagyobbra nyithatnám a tárcám.
[link] -
Giot
addikt
válasz Szplöttyy #10144 üzenetére
Nekem 1-es Swift volt az első autó. 2 évesen vettük, borzalmas mit kapott az első öt évben.
Közel 10 évesen cseréltem le. A végén nyomatékot már hírből sem ismerte. Megálltam egy meredekebb leejtőn egyesben hagytam az autót, elindultam az autótól majd arra fordultam vissza hogy ő is elindult, egy 30 centit előrébb jött. Biztos nem akarta hogy ott hagyjam. Be kellett húzni a kéziféket.
Mikor a kuplungomat cserélték kérdezte a szerelő hogy, ugye tudod hogy nem sok kompressziód van? Mondom ja.
Viszont sosem ette az olajat. Mindig pöccre indult. És vidáman pörgött. -
Giot
addikt
Nálam a smart security tiltja a fuelshark.com-ot. Nemkívánatos tartalom.
"A weboldal szerepel a nem megbízható vagy nemkívánatos tartalommal rendelkező webhelyek listáján"[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Kornel #14617 üzenetére
Nekem az általad említett Kumho van fent a gyári alufelnin, előtte 165-ös virsli gumi gyári acélfelnin. Az szörnyű volt. Amikor érzed hogy a futómű még bőven bírná de a gumi elnyúlnak alatta.
No de a Kumho-val királyság, megfelelő partnere a futóműnek.
Jelenleg Nokian (175/65 r14 a gyári acélfelnin) téli gumikon tolom, csak jókat tudok mondani róluk is.
Ami érdekes a Suzuki a gyári alufelnire 185/60 r15 gumikat húz.
Ami biztos következőleg 195/50 kerül az alufelnire. Kipróbálom.
A döntés a tiéd.
A pótkerék, mankókerék azzal ne foglalkozz.
Milyen felnijeid vannak?[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Kornel #14625 üzenetére
Gondolkodtam a beültetésén, de így is felakadok a vonóhorog elektromos csatlakozója miatt.
Meg a kis családdal, csomagokkal megpakolva így is eléggé beül. Ráadásul a kereszt dilatációs hurkák az aszfalton így is büntetnek. Tadam tadam, tadam tadam tadam tadam.
A felni/gumicsere nagyon sokat fog dobni még. De minél peresebbet választasz annál többet fog veszteni az amúgy sem túl magas rugózási komfortjából. Nálad meg hatványozottan igaz ez az ültetés miatt.
A téli gumival nálam is kellemesebb komfortosabb a nagyobb per miatt. Talán emiatt is tesz a Suzuki /60-as gumikat a gyári alufelnire.Pá deci plusz talán van benne, de az enyém amúgy is iszákos főleg a jobb lábam miatt. Meg kormosodik a kipuffom is, csipkedi az olajat is. Hiába no ha 5 évig 10W40 olajat öntöttek bele akkor ne térjen az ember az 5w30-ra. Meg sikerült belenyúlnom egy banki visszavétesbe amit kerüljön mindenki, volt vele Suzukihoz képest sok nyűgöm. Amúgy 3 éve van meg.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Nem3sys #14653 üzenetére
Ha egy régi civic-ben vagy egy régi corollában ültök valószínű ugyanúgy halál a vége.
Egy A4-es Audival nem is értem milyen alapon hasonlítod össze. Mert 4 kereke van és gurul?
Ezek a régi swiftek jó autók. Akinek ennyi pénze van rá, és nem akarja a gatyáját is rákölteni a fenntartásra bevállalható, de tisztában kell lenni a hátrányaival.
Eljárt felette az idő, de sok autó felett eljárt az idő mégis közlekednek vele.
Az új Suzukik biztonsági szempontból is jók. De meg kérik az árát, a splash-nek vagy swift2-nek. Nem beszélve a swift3-ról, ami szerintem irreális áron kapható. És akkor még az s-cross-rol említést sem tettem.kornelka: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal