Új hozzászólás Aktív témák

  • Giot

    addikt

    válasz Kornel #9925 üzenetére

    Az M13A blokk fedélzetije 5.5 lityi környékét mutat 100 magasságában.
    Valszeg sima DOHC blokk a tiéd. A Suzuki kiteszi az autóra ha VVT a blokk. Lásd Ignis-ek, vagy a Swift2 1.5-ösén is kint van hogy VVT. Hisz az 1.5 már VVT blokk, míg az 1.3 csak DOHC.
    Az M13A blokk 4e környékétől indul meg olyan emberesen. Ott még kellemes taszítást is érezni. Hogy miért a megoldás, egyszerű 4e-nél van meg a max nyomatéka ennek a blokknak ezzel a vezérléssel.
    Egyébként 3e-től kezd el éledni. Bár azalatt is szépen használható, csak kicsit lustácskának érződik.
    Egyébként ez egy öreg probléma a pörgős kis köbcentis motoroknál, ha nem forgatod nem eszik sokat, de nem is igazán megy, ha meg megforgatod megindul de akkor a torka is nyílik.
    Vezettem 1.4-es VW Polo-t úgy éreztem úgy megy mint a disznó, alsó fordulaton, de nem bírtam megállni hogy ne forgassam meg.
    És nagy csalódás lett a vége. 4e-ig tisztességesen megy de ott kifogy szuszból és csak ordít. :) Az M13A blokk meg ott éled igazán, Szóval mindez a furat löket arányának, és a vezérlésnek a játéka.
    Egyik gyártó így a másik úgy.
    Nah jól el filozofálgattam itt magamnak. :)

Új hozzászólás Aktív témák