Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz Reaper #11950 üzenetére
Jaja, és mivel szabadidőm a legkevesebb, így ezt inkább szakira bíznám.
Az egyik hátra menő kábel már megadta magát, 1 hete javították, de gondolom a másikat is érdemes lenne megnézetni, az ablakemelőt meg vagy 2 éve megkenegették, de már akkor is azt mondták, hogy érdemes lenne cserélni ha a mozgató motort nem is, de a "fogaslécet" és az ablakot tartó részt mindenképpen.Bal első ablakmozgató kapcsoló amiben ül műanyag "keret" az picit mozog előre-hátra a kartámaszban, mióta visszajött a szerelőtől, nincs baja, csak zavar, valami rögzítőt hagytak ki a nagytudásúak?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Reaper
őstag
válasz Mercutio_ #11951 üzenetére
Hát igen, ha nincs időd, akkor szaki kell ez tény.
Nekem amikor először szétszedtem, akkor kb 1 hétig ment hibátlanul föl-le, de ez azért van, mert már más is kapta szét, és a vezető oldaliban nincs benne végig a sín, örültem, mikor megláttam.
Nekem az egész ajtó nyitó lötyög, ennyit bír a műanyag, ha szétszedik-összerakják, bár az enyémben az ablakemelő a "zseniális" helyen van, a váltón. -
Doze
aktív tag
válasz Cheesy #11946 üzenetére
Jól jártál az olajjal... egyébként most az Eneos is akcióz, másrészt ha a bolt is akcióz akkor lehetséges hogy ennyibe kerül.
75 ezres szervizelésre készülök az sx4-en
-Mobil 1 new life 0w40
-Mahle szűrő
-Ferodo fékolaj
-Hűtő folyadék, Glicosam alu23.000 .... Olcsóbban is kijöhetnék de pl.: volt 800Ft-s olajszűrőm... akármennyire is rászorítottam eresztette az olajat ...
[ Szerkesztve ]
-
-
Doze
aktív tag
Lenne még egy kérésem a nagyérdeműhöz
Szerenék venni nappali menetfényt (DLR) az autóra, a választás a Philips 4 ledes verziójára esett: LINK
14 euró a szállítási költség, ha esetleg valakinek kell még szóljon és többet rendelek, akkor oszlik a költség.
Egyébként a termék ára 53 euró... jó 15eft. Magyarban ugyan ez 26
-
Kornel
veterán
rendőr ezért megvág, nem?
egyébként nagyon helyes, hogy lecserélted a váltóolajat, gondos gazdára vall, többiek itt szeretik elfelejteni, hogy 45k a csereperiódusa.
én most 75k-nál lecseréltem, előtte 45k-nál volt szervizkönyv szerint, viszont az enyémen nem sokat segített, mert a kuplung kinyomócsapágy rányomja a bélyegét a váltásra, le kéne cserélni az egészet... nincs valakinek nagy kedvezménye unix/bárdinál? -
Ace Ventura
addikt
Fóliáztatnám az ablakokat. Hol érdemes, és kb mennyibe kerül?
Szigetszentmiklósról ne fényévekre legyen lehetőlegÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #11964 üzenetére
-
domojko
senior tag
Azért csak óvatosan. Én is vele csináltattam. Jó anyaggal dolgozik, aránylag gyorsan is, de....nekem leszakította a hátsó szélvédő jobb oldali fűtéscsatlakozót. Amit próbált elbagatelizálni, mondván hogy biztos már ragasztva volt (nem volt), majd visszaragasztom és kész. Nos szélvédős visszarakta 3000ft-ért, ami nem sikerült valami jól, mert berepedt a szélvédő. Ezután 15000-ért cseréltettem a szélvédőt. Felvettem újból vele a kapcsolatot, hogy ez és ez történt, örülnék ha most már díjmentesen megcsinálná a hátsó szélvédő fóliát. Természetesen ő nem érezte magát semmiben hibásnak, de hogy lássam a jóindulatot megcsinálta félárban. "B" oszloptól hátrafelé lett eredetileg fóliázva, ez swift-nél akkor 14k volt. A csatlakozó ragasztás 3k, szélvédő csere 15k, újból hátsó ablak 4k = 36000ft. Köszi, ennyibe fájt a fóliázás. Mondta hogy azóta nem nyúl semmilyen típusnál hozzá a csatlakozóhoz, ez engem mondjuk nem vígasztal. Nem akarlak lebeszélni vagy eltántorítani, csak figyelj oda hogy mit csinál. Ha nem tetszik vagy elb@sz valamit, nem szabad kifizetni amíg nem csinálja-csináltatja meg.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #11961 üzenetére
Ha normálisan van beèpìtve es nem gagyi cuccuc akkor teljesen szabályos. Inkább a rendőrök jártasságával van a baj.. pl nem: ismerik a köhèm rendeletet sb. Dörzsöltebbek az autóban tartják az ide vonatkozó paragrafusokat.
Pl nappali menetfènynek a földtől 25 cmre kell lenni de ne lehett másfèl mèternèl magasabban. A kèt lámpatest közt min 60 cm távolság kell. De az autó szèlètől legaláb 40 cmre legyen. Ha nem megoldható elèg a kèt test közè 40 cm.
Azeket az öntapadós fènyfüzèreket el lehet felejteni, teljesen szabálytalan. Csakis E jellel rendelkezőt lehet használni. Plusz gyári szám ès RL00 jelölès.
Beèpìtèsnèl ugy kell bekötni ,hogy ha felkapcsolod a tompìtottat/ helyzetjelzőt automatán kikapcsoljn. Bekapcsolása is automatikus. Mikot ráteszed a gyujtást már ègnie kell.
-
Siriusb
veterán
Mivel a WagonR+ alján megjelent kis rozsdásodás, arra gondoltam, nem házilag fújom le, hanem elvinném alvázvédelemre. Tudtok Budapesten jó helyet? Kb. mennyibe kerülhet?
-
B-Man072
tag
Egy kis segítség kéne. Swift bal első kerék megadta magát, se előre, se hátra. Mi lehet a gond?
◄► [Termékeim: http://href.hu/x/kmee] ◄► [Megbízhatóságom: http://href.hu/x/kmeg] ◄► [Telefonon gyorsabban elérsz 9h-19h] ◄►
-
-
B-Man072
tag
Annyi volt a történet, hogy mentem haza, megálltam a kapuban, kinyitottam az a kaput, visszaszálltam, visszatolattam kb 2 métert mert előre nem ment. Azt hittem hogy valami tégla van ott vagy valami. hátra ment, kitolattam az út közepére, és onnan már se előre, se hátra..
A fékpofák már iszonyat kopottak voltak, lehet az lenne a gond? De attól meg miért ragadna be?
[ Szerkesztve ]
◄► [Termékeim: http://href.hu/x/kmee] ◄► [Megbízhatóságom: http://href.hu/x/kmeg] ◄► [Telefonon gyorsabban elérsz 9h-19h] ◄►
-
Doze
aktív tag
válasz B-Man072 #11977 üzenetére
A fék ennyire nem állítja be a kereket... az annyit jelent hogy 50-100bar fékolaj nyomás van. (mintha izomból állnál a féken) Kizártnak tartom, hogy ilyen előfordulna... Esetleg eltört a féktárcsa és keresztben áll a nyeregben... de levetted a kereket, egybe volt nem? Mondom ott a difi-féltengely-kerék-csapágy párossal lesz valami... Mindenesetre nem egy mindennapi dolog..
Majd írd meg mi volt tényleg a baj...
-
B-Man072
tag
Féktárcsa egyben van. Viszont a fékpofát az istennek se tudom lerángatni a helyéről. Csavarlazítót kapott, de kb mint halottnak a csók. Azt a csavart melegíteni kéne?
◄► [Termékeim: http://href.hu/x/kmee] ◄► [Megbízhatóságom: http://href.hu/x/kmeg] ◄► [Telefonon gyorsabban elérsz 9h-19h] ◄►
-
Doze
aktív tag
válasz B-Man072 #11979 üzenetére
Most hogy mondod annyi az eszembe jutott hogy, kopott nagyon a fèkpofa ugyebár. Az annyit tesz, hogy a nyeregben nagyon kinn van a dugattyú. Règi cuccnál megesik a belső korrodáció ergo fennakad a dugatyú vègállásban... jobban jársz ha az egèsz nyerget leszeded kalapáccsal lekocogtatod. Ha megvan akkor visszatuszkolod valamilyen fogóval... de jobban jársz ha szètborìtod az egèszet.. a fèk nem játèk
-
xmad
őstag
ha egyszer leveszem a szelepfedelet ugyanazt a gumi tömitést fel lehet mégegyszer használni?
-
xmad
őstag
köszi
a hidrotőkéknek van néha hangja. ( nem gyáriak) és vissza akarom rakni a gyári tőkéket..
főleg hogy most megtaláltam a nem gyári hidrotőkék dobozát.. és ezen az van hogy hydraulic lifter ISUZU STYLUS...... :
tehát ez egy isuzu stylusba való hidrotőke.. én nem is értem miért ezt rakták bele amikor ötször elpofáztam az autó motorkódját is...
és sajna a neten sehol se találok semmi infót erről hogy ez jó lenne suzukiba is.. pedig kinézetre, méretre ugyanaz
-
Doze
aktív tag
válasz a_tesz #11990 üzenetére
Hát ez kèsz... Most komolyan ki tud ennyire idióta lenni? Ráadásul nem vette a lapot hogy zakatol? Bár a tárcsa jol bìrta ... nem tört kettè. Azèrt ez marha veszèlyes, száznál beakad blokkol a kèrèk.
Bár az ilyen "nyikorog a fèk megolajozom" emberekèrt nem kell messzire menni. Utcánkban lakik egy faszi, zsìr új 5ös Bmw-t vett. De már kb 6 hónapja kiègett első izzókkal jár (nem xenon). Este kb sz*rt sem lát. Ennek ellenère nem èrdekli. Most komolyan...ennyire alacsony az ingerküszöb? Ezeknek nem autó kell hanem bicikli abból is nem láncos hanem kardántengelyes, azt nem kell olajozni..
-
Kornel
veterán
az a baj, hogy én pont az ellenkezője vagyok, az se jó, egy aranyközépút a nyerő.
én képes lennék elvinni futóműveshez, mert nagyon rossz úton, kátyúban mintha hallanék egy kis kopogást a futóműből, amit más nem is hall, illetve 2 hónapja volt teljesen átnézve, és beállítva a futómű.az lehet amúgy, hogy a szanaszét lévő kuplungszerkezet rezonál be olyankor, amikor nagyon rázkódik az autó?
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #11993 üzenetére
Szerintem nem lehetsèges... a gumi felülete csattan a kátyúban. Èn is szoktam hallani.. megoldás ha veszel valami ballonos gumit monjuk /70 /80 Bár akkor olyan az autó mintha taknyon autóznál..
Viszatèrve az igènytelensèghez. Az emberek nem tudják hogyan működik az autó/ nem èrdeklik őket. Ezzel nem is lenne baj ha mindenki normálisan hordaná autószerelőhöz. Időszakos szervízre.
Modjuk èn is igènyes vagyok az autóra (aki nem az, nem is fèrfi ember ) Bár èn ugymond nem vigyázok rá. No nem ütöm verem, de náha megtaposom, olykor náha barmulok is vele Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló üveghangon.... persze èsszerű határok közt. Mondjuk van már fèm fèkcsövem Trw sport betèt meg tárcsa.. de pl a fèkolajat is azèrt cserèlem mert egy húzósabb esetben azt vettem èszre, hogy szivacs lett a.fèk.... a fèkolajom felforrt ergo már sok benne a víz.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Találós kérdés.
(1995 évjáratú 1.0 Swift)
A kerti budiajtóhoz hasonlítható merevségű és bonyolultságú ajtajai közül a jobb elsőben valami a 3 hengeres motor selymessége és a menet közben egyébként is elenyésző mennyiségű rezgés hatására valami apró bizbasz zörög. A sebesség és így a kasztni üzemi-rezgésének függvényében változó intenzitással.
Hangját egy 0,5cm-ről gyorsan pattogtatott pingponglabdához tudnám hasonlítani.Mielőtt nekimegyek a mások által amúgy csodált épségű autómnak egy bazi nagy SAMUval, adjatok már ötleteket légyszives, hogy mi a fene szabadulhatott el benne. Az ablaktekerő tengelye meg lett feszítve, zsírozva. (Szerelő által, az olajcsere alatt, én nem voltam ott)
Szükségem lenne egy ajtókárpit-leszerelési útmutatóra is, mert ha kell kárpit nélkül fogok közlekedni, mert ez a csörgés megőrjít![ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Joker88
őstag
válasz Cheesy #11996 üzenetére
ajtókárpit leszedésre:
leszeded az ablaktekerőt (mások által kallantyúnak hívott ) , szerintem tudod hogyan kell, és magát az ajtókárpitot egy pici lapos fémdarabbal lefeszegeted. ilyen kis patentok tartják az ajtóhoz.. ha kettőt-hármat kipattintasz,már nyert ügyed van.. nem számoltam meg mennyi tartja,de szerintem nem sok.. max. 10.
a "bizbasz" dologhoz : nem lehet hogy van benn valami vezeték-vég,vagy más ? nálam volt benn, egy kis műanyagház, mint amibe a vezetékek futnak össze,az zörgött (nemtudom hogyan került oda ! ) nem szedtem le,egyszerűen körbetekertem szigetelőszalaggal,és azóta csönd van ottszerk1.: nekem '94-es, szintén ezres járgány van,szóval annyira nem lehet különb a tiedtől
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
anonymus89
addikt
No sziasztok szép estét Mindenkinek!
Az idén lejárt a műszaki az sx4-ről, átlépte a 45000km-t 6 évesen, most a fogyasztás 50 litykó benzin 818 km 27/73% város/ országút.
Tudnátok ajánlani jó kis ablaktörlőlapát gumit? Jók ezek a flexibilis lapátok?Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Mercutio_
félisten
válasz anonymus89 #11998 üzenetére
Ideje eladni azt a kocsit
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP