Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
Ja, nem tudom volt-e már, de úgy látom suzukiéknál nagyon megy ez a Kv-vonal, itt egy nemrég megjelent szintén belpiacos járgány, amit szerintem nálunk is imádnának a csajok az Alto Lapin Chocolate
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
karakpecze21
senior tag
Üdvözletem!
Suzuki Ignis kocsimban szerintem hamarosan érni fog egy kuplung csere.Még nem csúszik meg, de eléggé kint fog és ha picit rányomok menet közben már meg is csúszik.
Kérdésem az lenne, hogy milyet érdemes venni bele?Gyári a legjobb élettartamra vagy van esetleg más alternatíva ami hasonló tulajdonságokkal bír, de olcsóbb?
Jah Ignis 1,3 benzin
Előre is köszi.
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #12403 üzenetére
ugyanez a kérdés megy splash-hez is.
szerelőm azt mondja csak LUK-ot érdemes bele rakni, de az majd' 60K HUF -
karakpecze21
senior tag
válasz Kornel #12404 üzenetére
Uh, az sok.a gyári-t olyan 45k magasságában láttam Ignis-be.Nekem a gyári igazából teljesen megfelelne, mert szerintem ebben az autóban még nem volt cserélve és 146.000Km felett járok és mondjuk még egy pár ezret ki is fog bírni szerintem.
Csak azért kérdeztem rá, mert lehet van valami ami olcsóbb és közel/vagy jobb mint a gyári.
Munkadíj sem lehet olcsó gondodlom. (sajnos se helyem, se szerszámos és igazából rutinom sincs egy cseréhez) -
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #12405 üzenetére
készlet mindennel együtt?
hol láttad?enyémhez a LUK pl. 40% kedvezménnyel is majd' 50k lenne... plusz a szerelés minimum egy tizes... 60k-ba benne lenne
szerelőm azt mondta, hogy csak azt érdemes bele rakni
[ Szerkesztve ]
-
Tulkas
tag
válasz Kornel #12406 üzenetére
A Crom@x kereskedést ki ne hagyjátok a keresgetésből!
Nekem eddig mindig sikerült olcsóbb alternatívát találnom a(z) UNIksz áraihoz képest!
A LúK a legdrágább, talán legelismertebb, de nem feltétlenül a legtartósabb! A V@leo,NIPP@RTS,LPéR is használhatóakat gyárt!"Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."
-
Joker88
őstag
lenne egy villamossági/törvényességi kérdéem..
az ilyen LED-eket szabad-e használni a helyzetjelzőben lévő sima T10-es izzó helyett szabályosan,bírságmentesen ?
In loving memory of Garrett Lockhart
-
karakpecze21
senior tag
válasz Kornel #12411 üzenetére
Hát igen.
Hát ha csereárett és nemhúzza tovább, akkor kénytelen leszel cserélni.Sajnos.
Azért bízom benne, hogy egy darabig még elkocogok vele.Majd akkor kezdek aggódni, ha hirtelen gyorsításnál megcsúszik a kuplung.Kíváncsi lennék, hogy ami ilyen 15k-20k árfekvésben van, az mennyit érhet.Ki tudja, lehet az is kiszolgána engem amíg ez a kocsi nálam van.
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #12413 üzenetére
lehet... de nekem a szerelőm ragaszkodik a LUK-hoz, ha csere lesz... ugyanis úgyis őt szidnám, ha beleraknám a gagyit, és szar lenne...
amúgy nekem nem csuszik, mert a tárcsa elvileg jó, csak a kinyomócsapágy meg a szerkezet kuka szerintem. de ha már szét van szedve, akkor úgyis cserélni kell mindent.
ma pl. megnyomtam neki 1-be 6000-ig, nem vettem észre, hogy csúszott volna (le akartam gyorsulni egy 1.9 pdtdi octavia-t, de nem jött össze, együtt mentünk 1-be egymás mellett, vissza kellett sorolnom, mert vége volt a sávnak előttem )[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #12414 üzenetére
hi!
most találtam a suzuki honlapján, csak Neked...Suzuki Splash csereakció
Vadító külső, szelíd fogyasztás! Hozza be most régi Suzukiját, és engedjen egy páratlanul nőies, városi kisautó csábításának! Legyen Öné a Suzuki Splash 1.2 GLX+ akár már 2.387.000!páratlanul nőies... lol
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #12417 üzenetére
azt nem ígérem.
annyit igen, hogy korrekt áron lesz.
szerencsére eddig minden autómat időben el tudtam adni piaci áron, mivel mind rendben volt
tegyük fel kocsit keresel, elmész megnézni, sérülésmentes, fék, fékolaj, váltóolaj, gyertyák, szíjak lecserélve, kuplung majd le lesz, olaj, szűrők időbe cserélve, igazolható km, stb... ez a tuti vétel szerintem
én csak magamtól vennék autót -
Tulkas
tag
válasz Kornel #12414 üzenetére
6000-ig..
Elvileg az eddig vezetett autóim mind tudták volna, de sosem volt bőr a képemen elnyüstölni addig őket..
Meg hát minek is? 3-4e között leadja a max nyomatékot, aztán már csak "lassul" a gyorsulás.
Tanuld meg a fél sec. -es 2-esbe "vágást""Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."
-
Doze
aktív tag
Az enyém így megy: [link] bár ezt sem most követtem el
Alig használt sx4 eladó
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz karakpecze21 #12420 üzenetére
Soha nem derült ki... a LUK azzal védekezett ,hogy nem szakszerviz rakta be.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Noddy
senior tag
Elkezdett a kipufogó dobom 2,2 ezres fordulatszámon rezonálni... Régi swift 2003-as.
Lehet még gyári jó kipufogó dobot kapni vagy csak után gyártottat? Elég sok rosszat hallottam kipufogódob cserékről (alig bírják 1-2 évnél tovább...)Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Cheesy
őstag
Nekem is volt csere tavaly, 13k-s utángyártott dobra. Hangja rosszabb mint a gyárié és ránézésre ez kb. 4 évet bír, már most pöttyözi kívülről rozsda...
Most meg mind a 4 lengéscsillapítót cserélnem kell.
Lenne egy kérdésem hozzátok, mi a különbség ezeknél (a cikkszámon kívül ) a két első és a két hátsó lengéscsillapító között? Nem írja, hogy jobb-bal (KYB-nél külön van jobb és bal is)...
www.vakbelmutet.hu
-
a_tesz
Korrektor
válasz Cheesy #12429 üzenetére
Olyat itthon is kaphatsz könnyűszerrel, Mazda MX-3 néven futott Európában. De azért nagy a különbség köztük, a Mazda elsőkerék-hajtású, a Suzuki meg hátsó, meg a Mazda sokkal (tényleg sokkal) nagyobb.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Mercutio_
félisten
Láttam ma élőben egy fekete Kizashi-t 5milláért jöhetne
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12439 üzenetére
Az ignist vagy 3 évig hajtottuk, 45e vettük és 85e km-el adtuk el. Nálunk ilyen hiba nem volt, csak egy szinkrongyűrű rakoncátlankodott, 1-ből, 2-be nem lehetett hirtelen váltani mert recsegett, de ha lassan húztad semmi baj nem volt.
Egyébként a robbantott ábrákat nézegetve, 1.3 vs. 1.5 az 1.3-ban sok a "bisz-basz " ellenben az 1.5 sokkal egyszerűbb szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ne aggódj szerintem a splash-em se kivétel ez alól, mivel kurvára szar a kuplungja, ezáltal a váltás is, de attól se lennék meglepődve, ha a kuplungot kicserélve is szar maradna. bár lehet nem ilyen vészes a helyzet, mert a váltóolaj időben le volt cserélve (45k és 75k km-nél), és olyan tiszta volt, mintha új lenne. Szóval bízom a legjobbakban, ha meg nem, akkor meg megy bele egy bontott váltó
Egyébként kollégám magyarázta, aki maszekban autót szerel, az a szakmája, hogy 1.3-as swiftekben az 1-es fogaskereke műanyagból van remélem az enyémbe nembár egyénként ez a cikk egy rég köztudott témát taglal, miszerint a suzukik váltója szar, ami igaz is, viszont szerintem közrejátszik az is, hogy a suzuki userek 90%-a a tipikus kapalos ember, ha nem is szó szerint, de átvitt értelembe mindenképp. A szomszéd elindulni se tud a swift2-jével, -20 fokban is padlógáz utána kuplung ráenged, recseg az egész... nem csoda ha kuplungot és váltót kell cserélni majd ezek után
-
hossszú
őstag
válasz Kornel #12441 üzenetére
Nem nagyon akarom elhinni, hogy műanyagból lenne a fogaskerék azért ennyire nem amatőrök a Suzukinál. A cikkben szereplő szétbontott váltóban sem látható műanyag alkatrész bár az is lehet, hogy ez nem a szóban forgó váltóról készült csak illusztráció.
Az enyémben 130ekm van de szerencsére semmi gond a váltóval igaz más egyébbel sem.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
cellpeti
veterán
Üdv
szétesett az auspufomban a bélés és valahogy nagyon ki kellene venni, mert nagyon nincs ereje a kocsinak és sztem sokkal többet is eszik
Tigris, tigris, csóvafény...
-
hzsolee
őstag
Helló!
Már jó régen volt, de ma végignyálaztam a dolgot. A vége az lett, hogy az ECM-ből nem jön ki az EGR vezérlése. Macerás (drága) egy ilyent cserélni? Amúgy nem rég voltunk orvosnál a suzival (más ügyben) ott a srácnak említve azt a tanácsot kaptam, hogy dugózzam le az egr-t. Azt mondta még mindig jobb, mintha véletlen átereszti.A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
-
karakpecze21
senior tag
válasz Kornel #12439 üzenetére
Hát lehetséges nekem is sajnos ilyesmi váltóhibám van.
Már jó ideje hallok valami hülye hangot, azt hittem futóműből jön.Mostanára nagyon felerősödött és az a furcsa, hogy csak reggel csinálja.Most vagy azért csinálja reggel mert hüvösebb az idő vagy sokat áll, nem tudom.Gyorsításnál hülye klattyogó-hupogó hangot hallok a motortér felől.Olyan, mint ha egy régi visszaváltható kólásüveg alját csapkodnák valaminek.Baromira idegesítő.2 szerelőné is jártam, az egyik márkaszervíz volt.Alánéztek a kocsinak, feszegették basztatták, még rázópadon is volt, minden a helyén van. Természetesen ott nem adta a hangot mert mire odaértem bemelegedett.Viszont a hülye hang megvan.Felvettem a zajt telóvel és egy harmadik szaki azt mondta lehet váltóhiba lesz.
Általában 1 és 2. sebességben csinálta, de ott erősen, de ma már 3. sebességben is hallottam kicsit.
Ezt akkor csinálja amikor elkezdek gyorsítani és akkor amikor hideg a motor.Ha délután a melegben megyek az autóval kicsit huzamosabb ideig, akkor a hiba szinte teljesen eltűnik, akármennyire rúgom neki.Valakinek ötlet?Ha tényleg váltó, akkor arra a gatyám is rámegy gondolom.Amúgy gyönyörűen veszi a sebességet, ilyen gond nincs vele.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #12447 üzenetére
Szerintem a cikk elég szépen leírta, hogy mi a szitu...
Milyen autó amugy?
Szerintem megúszod egy nyelestengely csapággyal, az meg 3-4 ezer ft, ahogy néztem... persze szétszedni meg összerakni egy fél nap.
Én ha cseréltetem a kuplungot, biztos ami biztos nyelestengely csapágy és váltó kulissza csere meglesz, annyit megér, nehogy újból szét kelljen szedni.
Amúgy megvoltak a váltóolaj cserék 45k km-enként? -
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #12449 üzenetére
az a baj, hogy tényleg tönkremegy a váltó ezekben, főleg ha nincs cserélve az olaj.
de szerintem nem olyan nagy tétel, 100k alatt megúszható kuplunggal együtt. (nem kell váltót cserélni, csak felújíttatni)
más autóknál egy-egy elektronikai probléma alap helyzetben több pénzt visz el.
viszont az idegesítő, hogy ennyire alul tervezték ezeket a váltókat, illetve ha már így sikerült, legalább csináljanak rá visszahívást... de ha nekik mindegy, akkor majd a vevőknek is az lesz, és vesznek dacia-t majd. az oké, hogy szar, de ez is[ Szerkesztve ]