- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Dragon's Dogma 2
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
Excel tábla you say?
(Az a kis szünet az elején azért van, mert egyetlen alkalommal nem tankoltam tele az autót.)meroly: Vesd össze, a fogyasztásomat a hónapokkal. Télen, a -10 fokos indításnál tovább is marad ám rajta a szívató. Tehát a fogyasztási adatokat úgy kell nézni, hogy télen minden autó többet eszik a kezdeti dúsítás miatt.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
fefe9
tag
Valóban extrém eset az ilyen mértékű kihasználatlanság, de nem zárható ki.
Igazad lehet a takarítás dologban, megnéztem a kereskedés további kínálatát, majd mindegyik autójuk igényesen ki van tisztítva, csilli-villi.
Minden esetre nem szokványos hirdetés szerintem.
--- https://flic.kr/ps/37w6iv ---
-
trassher
addikt
Jó én meg gyalog vagyok. Ennyi futás mellett ennyi idősen nagyrészt állnia kellett a kocsinak ami rosszabb mintha mennének vele. Ennyi pénzből hozok kintről egy patika 80-as audit és még le is papírozom meg rendbe vágom aztán hadd menjen még 20 évet.
Cheesy: Azért illatosítóra is elmegy elég pénz, nekem éves szinten 6 ezer. 2 hetente veszek egyet, darabja 250 forint általában.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
fefe9
tag
válasz trassher #12654 üzenetére
Audi 80 témához nem értek, nem ismerem a típust, talán nem is annyira szerencsés így össze hasonlítani őket, bőven nem egy kategória, de értem az érveidet.
Teljesen egyetértek abban, hogy ilyen esetben a kevés futás inkább ártott, mint használt a verdának, kvázi bejáratva sem volt még - feltéve ha igaz a hirdetésben foglalt óraállás.
Végszóként: szerintem ennyi pénzért nehezen fog elkelni a Swift.
--- https://flic.kr/ps/37w6iv ---
-
meroly
veterán
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Impossible is nothing
-
Grass
aktív tag
válasz trassher #12614 üzenetére
178 vagyok. Wagonr-t vezettem, ott nem volt ilyen gondom így szerintem ebben sem lenne, de Ignis vezetőülésen még nem ültem mondjuk...
kornelka
A linkelt darbokat gyorsan el is vitték, most két kiszemelt van amiket magánszemély árul. Magánszemély is simán átverhet főleg hogy az óratekerők akár házhoz is mennek. Talán még nehezebb is utána nyúlni mint egy kereskedőnek aki minidig ott van az adott telepen. Magánszemélynél még festékvastagság mérő sincs így arra kell hagyatkoznom amit mondanak nekem (legalább is nekem nincs rétegmérőm hogy azzal járjak).
A splash azért jóval kisebb mind méretben, mind motoroban és százezreket kéne hozzátenni amit nem szeretnék. 8 kiló körül van 1-2 normálisabb Ignis, első autónak szerintem megfelelő. Szóval ha valaki tud megbízható eladó Ignis-t az nyugodtan jelezzen."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
Cheesy
őstag
Óratekerés Szánalmas ez az ország, hogy az óratekerést elítélik, de 149.000km-el akarnak az emberek 10-13+ éves autókat venni Elhanyagolható az a réteg akik csak ilyen keveset használják az autót.
Egyik kedves barátom vett pár hónapja egy Peugeot 7 személyes egyterűt, talán 7-8 éves az autó. Ültem benne, minden randben van, pici kopások a kárpitokon itt-ott, belefér, én is megvettem volna. 130.000km-el vette, tisztában volt vele, hogy egy ekkora dízel autóban több van ennél. Annyi hozzátartozik a dologhoz, hogy egy vadásztársaságé volt, akik 1-2 HAVONTA vitték márkaszervizbe, karbantartani, mert ezt valamelyik boss használta. Az autón látszik is a törődés, mert ahogy mondta megjárták vele 2 hete Horvátországot a családdal és nem érezni a motoron, hogy széthajtott.
Az autó kereskedőtől származik, visszakövette a barátom az autó szerviztörténetét utólag (felkereste az előző tulajt) és kiderült, hogy kb. 600.000km(!) van a motorban. Tehát a kereskedő ránézett az autóra és az állapotához állította a km számlálót. U mad?[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Kornel
veterán
ha 800 a keret, akkor tényleg nem fér bele, csak jelezni akartam, hogy ha nem akarsz 8+ literes fogyasztást, akkor kicsivel többért van más is, a 93 vs. 86 LE pedig szerintem nem olyan nagy különbség, és csomagtartóját kivéve ugyanakkora a két autó.
splash:
Hosszúság (mm): 3715
Szélesség (mm) : 1680
Magasság (mm): 1590
Tengelytávolság (mm) : 2360
Nyomtáv elöl (mm): 1 470
Nyomtáv hátul (mm): 1 480
Alvázmagasság (mm): 145
Csomagtér:
Lehajtott hátsó ülésekkel (l): 573
Felhajtott hátsó ülésekkel (l): 178ignis:
Hosszúság (mm): 3770
Szélesség (mm): (kerekek feletti párkánnyal) 1605 (1630)
Magasság (mm): 1565
Tengelytávolság (mm) : 2360
Nyomtávolság- elöl (mm): 1420
Nyomtávolság- hátul (mm): 1410
Padlólemez magassága (mm): 170
Csomagtér (lehajtott hátsó ülésekkel) (liter) 236 (526) -
anonymus89
addikt
Nekünk is volt Ignis kb. 43E- km-rel ment el 7 évesen és így cseréltük SX4-re. Sokan panaszkodtak, hogy mennyire zabál az autójuk legtöbben ilyen 8-9 l-t motyogtak mindig. Az is igaz, hogy ebből 2-féle motor létezik a VVT-s verziós és a sima: "The M13A displaces 1.3 L (1,328 cc); bore is 78.0 mm and stroke is 69.5 mm. It has a 9.5:1 compression ratio and has two variants: one with variable valve timing (VVT) valvetrain (as found in Suzuki Swift), the other without (Suzuki Jimny, Suzuki Ignis)." Bár a miénken nem volt VVT felirat. Nekünk így is kijött 6-7 l között viszont az 1.3 93LE-s motorjával dinamikusabb és a hangja is jóval szebb volt mint most az SX4-nek.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #12669 üzenetére
mondjuk sokan nem tudnak vezetni, a 8-9 literben az is benne van, viszont az ignis kocka formája és nagy hasmagassága nem teszt jót a fogyasztásnak, ez tény.
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #12671 üzenetére
arra gondolok, amit többször kifejtettem már, hogy sokan csak annyit tudnak a vezetésről, hogy gáz és fék. tisztelet a kivételnek, aki ismeri pl. a motorféket, és használja is.
egyébként kis sebességnél nem okoz nagy gondot, hogy nem áramvonalas egy autó, kb. 60-70 km/h-ig jobban "küzd" az autó a gördülési ellenállással, mint a légellenállással, ami kis sebességnél még nem számottevő, viszont négyzetesen nő a sebességgel. tehát ha a rossz alaktényezőjű kocsival gyorsan mész, akkor hiába csinálsz bármit, sokat fog fogyasztani.
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #12669 üzenetére
Megerősítem én is a 8-9 literes fogyasztást az ignisnél.... nálunk autópályán volt 8,7 L/100 olyan 140-150 tempóban... egyébként 6,5-7 liter körül megállt, lehet ment volna lentebb is....
VVT felírat nem volt rajta, de tuti vvt-s volt. Mert olyan 3700f/percnél lehetett hallani a hangján hogy megváltozik.
Mondjuk szerintem kicsit túllőttek a célon mikor belerakták az a motort , nagyon jól megy... nem is emlékszem a végsebességére.... addig nem is lett hajtva soha. De olyan 160-nál már imbolygott rendesen.Szerintem az sx4 motorja meg sokkal rugalmasabb, alul is akad nyomaték, de nincs az a hátbaverős érzés négyezer fölött...
-
Kornel
veterán
persze hogy imbolyog, mert magas.
a splash-el is ez a bajom.
télre meg akarom próbálni a 185/60 r14-es gumikat, így 1 cm-vel alacsonyabb lenne(emellett jobban felfeküdne az útra), viszont félek, hogy nem-e ártana a futóműnek? más gond lehetne ebből? ABS jeladó nem ad rossz értékeket ilyenkor majd? ESP nincs, max. az ABS-nek zavarhat be a megváltozott külső átmérő.[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Mondjuk azt hozzátenném, hogy én az Ignist alig vezettem jó ha 100km-t lenyomta jogsi nélkül mert akkor még nem volt csak Bátyámmal mentünk el néha kipróbálni mit is tud meg néha faterral cseréltünk én vezettem haza Tiszavasváriból.
6 alá sosem ment a fogyasztás autópályán nem sokszor jártunk vele de akkor persze picit nőtt a fogyasztás klíma nélkül. Az egyik úton lett kipróbálva akkor mentünk 5 személlyel 185km/h-t de inkább rá sem néztem a fogyasztásmérőre.
Sx4-nél azért azt lehet érezni, hogy a súlyához kell az 1.5-ös motor viszont ezt tényleg nagyon eltalálták mert piszkosul stabil pláne a 195/60-as gumikkal. Én már tényleg nem nagyon tudnám összehasonlítani vezetés hiányában. Pedig nekem azt tetszett mikor beindul piszkosul jó hangja volt no de ez már régen volt.Esőben próbálgattam egyszer mikre képes sikerült 360°-ot csinálni ez az autó ami nem borul hanem inkább csúszik ésszerű határokon belül persze.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Doze
aktív tag
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #12675 üzenetére
Tényleg nektek a kézifék jól fog? Nekem vizes/száraz úton akármennyire megtépem nem áll be a hátsó kerék.
De ha csak emelkedőre parkolok, akkor is jó erővel meg kell tépni hogy rendesen megfogja az autót... jó mondjuk nem wrc ez, de kicsit gyengusnak találom... azon gondolkodom csak nálam ilyen
-
anonymus89
addikt
Nem a legerősebb, próbáltam már ismerős Ignis-énél és az övé álló helyzetben jobban fog. Majd fatert megkérdem mert ő most majdnem minden hétvégén járja a Magas-Tátrát.
Menet közben nekem sem az igazi bár lehet Neked a kelleténél is gyengébb.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Doze
aktív tag
egy kis magyarázat:
Abs: Az abs, kerék fordulatszámot figyeli, ha hirtelen blokkolást érzékel, csökkenti a fékolaj nyomását. Ezáltal megakadályozva a folyamatos csúszást, (ez mind a 4 kerékre igaz). Tehát ez gumi független. 5km/h alatt nem működik
Esp: A kocsi haladási irányát figyeli, egy giroszkóp segítségével, ha kitör valamelyik irányba az autó, a megfelelő kerekeket fékezve "irányba" hozza az autót. Ehhez van egy kormányszög érzékelő is, tudja merre akarnál menni. Egyébként az esp, az abs egy extra funkciója, csak ő nem csak oldani, de fékezni is tud. Neki sem számít a kerék átmérője, szélessége stb...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12686 üzenetére
Az sx4-en gyárilag a nyári Continental PremiumContact 2, a téli pedig Pirelli snowcontrol.
Nekem mondjuk nyáriban a conti bejött, csak hangos szerintem, a pirelli téli gumma ellenére halkabb.
De a téli gumikban nem nagyon van összehasonlítási alapom... 5. éve vannak meg.
Szerintem télére nem érdemes szélesebb gumit feltenni, nem tud annyira kapaszkodni a hóban.
-
Grass
aktív tag
Ezzel szemezek, ma megyek megnézni [link]
Azt mondta 1. tulajtól visszavette a bank kb fél év után mert nem tudta fizetni és így állt valami szalonban 2 évig, ők 5000 km-rel hozták el és akkor helyezték újra forgalomba (2 évig állhatott egy ilyen kocsi szalonban vagy bárhol? ). Kb munkába járásra használták napi 2 x 25-30 km-re. Nem márkaszervizbe hordták (bár ahogy anno megtudtam az úgysem jelent semmit hiába van benne márkaszervizes pecsét...).
Kézséges volt az ürge akivel beszéltem elvihetném szervizbe bevizsgáltatni de hát nicns szerviz vasárnap.
Az a baj hogy egyáltalán nem értek hozzá (autószerelős ismerős sincs sajnos). Valami jó tanács, mire figyeljek? Egyáltalán hihetőnek hangzik?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
-
meroly
veterán
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Kösz srácok. Hát mivel semmit se értek hozzá elhozta nekem, elvittük a szerelőmhöz és ő mondta rá hogy jó, annyi van, hogy holnap elintézik a rajta lévő kölcsönt, elvisszük eredetvizsgára még együtt, majd adásvételi és iratom is át.
Jobb lett volna ha nem kell venni kocsit, dehát így alakult.... viszont örülök hogy sikerült ezres swiftet találnom.Impossible is nothing
-
Joker88
őstag
válasz meroly #12699 üzenetére
ha esetleg nem tetted volna még :
Átírási költség kalkulátor 2013
(vagyis,ennyibe került,hogy a te neveden legyen a kocsi <okmányirodai procedúra > , biztosítást nem számolva ! )
In loving memory of Garrett Lockhart