Új hozzászólás Aktív témák
-
burasu4
senior tag
Múltkor írtam, hogy kopok hátulról a kocsi, valószínű a rugó. Többen mondták, hogy tegyek a rugó végére locsoló csövet, és akkor nem fog kopogni. Kérdésem az lenne, ha leveszem a kereket, akkor fel tudom én rakni házilag, vagy komolyabb beavatkozás szükséges?? Köszi.
-
szmayer1
senior tag
válasz Mercutio_ #12148 üzenetére
Gyertyák ki lettek cserélve, a kábelek illetve az elosztófej az nem, mert a szerelő megállapítása szerint jók.
@Joker88 Ha nálam nem akar elindulni, akkor tényleg nem indul el, még 20.-ik indítózásra sem.
Gyertyák újak, akksi szintén, a kábelek és az elosztófedél az nem.Azért köszönöm a válaszokat...
iPhone12, MBA2016, MBP2015, i7-13700K, Gigabyte Z790, RTX 4070Ti, 64GB DDR5 RAM stb, Sony A7iii, Tamron17-28 f2.8, 70-180 f2.8 Sony 85 f1,8 stb.
-
Cheesy
őstag
Mégsem ez volt a gond, miután a teljes zármechanikát, a kárpitot, lemezt, fóliát, légterelőt, ablaktekerőt kiszedtem a jobb első ajtóból, utána is zörög. Nem csörömpöl valami, hanem mint egy hangos Geiger-számlálót képzeljetek el. Nem vagyok akkora Stalker-fan, hogy ezt el tudjam viselni, és túlzörgi az autó motorzaját is.
Nem tudom hogy szedhetném szét jobban az ajtót. Minden gyári benne, sehol rohadás, pozdorja is nett, fólia is. De ez a zörgés megőrjít, így az egyébként hozzáértők szerint is elismert műszaki és esztétikai állapotú fosom a későbbiek során, ha próbaútra kerül a sor eladhatatlanná fog válni valami kis zörgő vacak miatt. Mellesleg engem is az őrületbe fog kergetni. Már azon gondolkodok veszek egy másik ajtót és nem fog érdekelni, ha más színű lesz. Vagy szétverem az egészet egy samuval.Van-e ötletetek mi a franc zöröghet ebben a dobozban? Ablakot is ki lehetne szedni, csak nem tudom vissza is tudnám-e rakni...
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #12155 üzenetére
Oh, azt kihagytam, hogy ha menet közben (mert ugye CSAK menet közben tudom előhívni a zajt), ha átnyúlok az anyósülés melletti ajtóhoz és egy picit megnyomom belülről a lemezt (vagy a műanyagkárpitot, amikor komplett az ajtó), akkor abbahagyja.
Tehát valami kilazulhatott. gondoltam arra is, hogy valami éket teszek az ablaküveg alatti térbe, ami befeszül és talán úgy nem lesz hangja...www.vakbelmutet.hu
-
Doory77
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, hátha tudtok vmi jó ötletet adni.
Adott egy suzuki swift a 3-as szériából 2 és fél éves amely a napokban pontosabban a jövő héten kerül hozzám. Van benne gyári immo, illetve váltózár. Szeretném ha egy olyan megoldást tudnátok esetleg javasolni, ami legalább olyan szinten elriasztja a kedves tolvajt,(mivel lophatatlan autó nincs) hogy legalább egy másik autó után néz amit egyszerűbb esetleg meglovasítani. Fontos szempont pl. az ár, ami 50-nél ne legyen több.
Köszi előre is! -
Kornel
veterán
válasz Doory77 #12161 üzenetére
én azt mondom, hogy egy jó casco mindenképp legyen rajta, megbízható cégnél kis önrésszel, ezen kívül meg ne költs feleslegesen, elég a gyári védelem is, ha elviszik, akkor is ott a casco.
ezek a pár tízezer Ft-os védelmek maximum a kezdők ellen jók, akinek pont a te kocsid kell majd, és nem valami suhanc, azt nem fogja zavarni, elviszi váltózárral, kormányzárral együtt is -
Doory77
csendes tag
válasz Kornel #12163 üzenetére
Igen, ezek ellen a profik ellen ajánlottak mindenféle profi védelmet, mint motorzártól kezdve a beépített immon keresztül a riasztón át stb...Most már kb ott tartok h fogalmam sincs h mi lenne a legjobb megoldás Cascot természetesen kötök, már eleve úgy hozom el az autót. De alapból én is pontosan úgy gondoltam h azért 100 ezreket nem tudok és nem is szeretnék rákölteni. A piti tolvajokra szeretnék vmilyen szinten felkészülni a profi felteszi trélerre és már viszi, nem vacakol.
-
-
Cheesy
őstag
válasz Doory77 #12159 üzenetére
Előző autónk egy 1993-as Citroen ZX Reflex volt 2003-ig.
1x próbálták meg ellopni és működött a módszerünkApám műszaki lévén nem idegenkedett attól, hogy ha bele kell kicsit nyúlni az autóba, így a műszerfal alatt, a sebváltó előtt egy nem szem elé eső helyen elhelyezett egy "nagy jackdugóval" megszakítható aljzatot (csak úgy lehetett érezni, ha céltudatosan keresed az ujjaddal) helyezett el, ami a benzinpumpa áramkörét szakítja meg. Tehát beindul az autó, tud is vele menni 10-15m-t, örül a feje, hogy sikerült ellopnia, erre leáll alatta az autó, mert elfogy a rendszerben maradt benzin. Max az önindítót tekerheti szénné, de nem igen fogja. Arra meg mi az esély, hogy nagy-jackdugóbal járkál a zsebében (és tudja, hol keresse az aljzatot)?
Ezt a módszert tudom javasolni, de nem tudom, hogy a modernebb autókban lehet-e alkalmazni....
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
trassher
addikt
'96-os 5 ajtós swiftbe mennyire bonyolult villanyablakot rakni? Elég lenne az első kettő is de ha egyben van szett akkor mehet mind a négy ajtóba.
Redmi Note 7
-
Doze
aktív tag
Ejnye megjelenik egy lány s máris elkényeztetitek...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Doory77 #12174 üzenetére
ha megvetted azonnal cseréld le az olajat és összes szűrőt.
ilyet rakj bele, akármit is mondanak a szervizben, nem értenek hozzá, enyémbe is nyomták volna a félszintetikus 10w40-est, holott az ajánlott olaj a k12b-be a 0w20
még ha a 0w20 túlzás is, de a legjobb minőségű 5w30-at megérdemli, és meg is hálálja(#12176) Doze: azért ritka itt a fórumon, ha valaki egy alig használt mk5 swiftet vesz
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
-
Kornel
veterán
válasz Doory77 #12183 üzenetére
amúgy nem baj, ha márkaszervizben csináltatod addig, amíg garanciás, sőt...
viszont figyelni kell rájuk, mert ha az nem lenne elég, hogy nem értenek hozzá, ezen kívül le is sz*rják
5w30 full szintetikus olajon kívül ne engedj bele mást tenni, hiába magyarázzák majd, hogy akciós a 10w40 félszintetikus, ne engedd meg beletenni. én személy szerint ENEOS SUSTINA 5W30-on kívül mást nem raknék egy ilyen precíz motorba, viszont ezt vinni kell, mert a suzuki szervizekbe még csak hasonló sincs...[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Rég voltam itt
[link] -
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #12188 üzenetére
Mondjuk amíg nincs mihez hasonlítani addig nem érdemes beszélni róla, de annyi biztos hogy a sajtóhírek/bemutatók alapján, az új sx nem a Dacia ellenfele lesz. Szerinte árban/minőségben mást fog képviselni. Hogy ebből majd mi fog megvalósulni? Senki nem tudja.. De annyi biztos hogy a Suzuki félkész autót nem adott ki a kezei közül. Az alap 1.6 benzin meg tuti nem lesz mellélövés, mert ez M16VVT... sx4-ben, swift sportban is ez a motor van... Szerintem itt inkább az árcédula fog dönteni, mert rossz autó biztos nem lesz.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12190 üzenetére
Egyébként mostanában ezek a 5 meg 7 év garanciák, tudjátok mennyi pénzben van? Csak egy átlagos szervizzel is számolva átlagban 25-30 ezer forint.... szép dolog hogy van garancia, de csak addig míg márkaszervizbe hordod.. ki lehet számolni mennyi pénzt hagysz ott a szervizben... és 1-1 márkánál/típusnál még rá is játszanak, ilyen esetben meg nem 30 hanem esetenként 50 ropi is van. Egy 100.000km-s nagy szerviz meg 80 alatt ritkán áll meg. Szóval jó a garancia, csak ha otthagyod egy komplett motor árát a szervizek alkalmával, nem biztos hogy jól jársz vele... azért a modern autók meg bármennyire is mondják egyes márkákról azért 5 év vagy 100.000 kilométert elmennek gond nélkül, na de 100e után
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12193 üzenetére
egyébként régen a G-s motorok mentek, utána az M13,15,16, jelenkor meg ugy K-s széria... am egyedül J20A meg J24A-s (vitara, amcsi SX4) szériáról olvastam ezt-azt, főleg külföldi fórumokban, de ott sem a megbízhatóság, hanem teljesítmény/fogyasztás arányról szólt a fáma...
Nekem az SX4-ben, M15A motor van VVT nélkül... szerintem a 99 paci elég, főleg hogy alul is van nyomaték.. a fogyi meg 6.7-től 7.7-ig 8 fölé csak pályán 150+ tempónál megy... nézegetve a motort/szerelési utasítást.... egyszerű mint a szög, és nem valami kihegyezett motor... Bár még alapvetően fiatal széria, de ezek is elfutnak 300+ ezret, érdemi motorgenerál nélkül... am az M13-ról olvastam hogy 270.000e km-nél szétszedték gyűrűzni, mert kicsit füstölt, bemérték a fő és a vezérműtengelyt mindegyik századon belül volt a tűrésben.
Nekem meg mivel VVT nincs a szelephézagot kell 150 ezrenként ellenőrizni, vezérműláncot meg soha, ehhez képest némelyik astrának, meg 60 e a csereperiódus... Azért ez kíváncsi lennék miért van? Ennyivel hülyébbek az Opelnál?.... azért nem hiszem...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
nem hülyébbek, csak nem tudnak motort tervezni. jönnek itt a kis turbosokkal, mikor sima szivot se tudnak tervezni.
M1xA széria elmegy 500.000-et is csak olajcserékkel, szerintem a K1xB széria se lett rosszabb, enyémbe most van 80.000 km, de nyoma sincs olajfolyásnak, meg semmi rendellenességnek, a fogyasztásom a gyári érték alatt van -
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #12195 üzenetére
Na persze mert ott sík hülyék vannak a tervezett alkatrész / motor élettartam meg csak egy kifejezés jelentés nélkül
Érdemes lenne taxis/ flottakezelös statisztikákat keresni az valamivel nagyobb merités mint márka fun szelektív hirolvasasbol származó megállapításai.
Mondom ezt úgy hogy Swift sedanunk van és nem félünk használniEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #12196 üzenetére
persze nyilván van ilyen is. nem most jöttem le a falvédőről.
de amikor a vag a tsi-vel beégett, mert sorra álltak be a főtengelyek, az mi?flotta meg taxi mintavétel meg a suzukinál nem nagyon válna be, mivel nem használják ilyen célra
viszont kérdezz rá márkaszervizben, vagy akárhol, hogy a motorokkal tényleg nem szokott baj lenne a suzukinál.azt meg, hogy márka fun lennék, nem hiszem, mivel a következő autóm biztos, hogy nem suzuki lesz, kivéve ha elcsábulok egy swift sport-ra, de az újra de igazából annyiért már veszek egy camry hybrid-et, ami minden tekintetben jobb autó, mint bármelyik suzuki
-
trassher
addikt
Srácok segítségre lenne szükségem, lévén hogy életemben nem szereltem még be fejegységet.
Ilyen csatlakozók vannak a kocsimban.(1, 2) Elég ha veszek a fejegység mellé egy ISO csatlakozót és értelemszerűen összedugom ahogy kell vagy mást is kell még mókolni?Mellesleg itt a jármű is, még nem raktam be róla képet úgy hiszem.
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép