Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz cellpeti #11500 üzenetére
nehogy lecseréld.
ha megy, akkor megy.
bírják ezek a kiképzést.
egyszer elhúztam 1000+ kg-ot utánfutóval, na akkor azt hittem, hogy kuplungcsere, éreztem is, hogy máshogy fog, de utána ment simán...(#11495) Szplöttyy: 12 liter nagyon a teteje lenne, de tényleg nyomom neki mostanában, na de városban nem mehetek 80-nál többel, mert lelőnek
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #11504 üzenetére
kicsit ideges vagyok mostanában, ezt hozza ki belőlem.
elhiszem, hogy 2-es, de azzal nem leszek gyorsabb, hogy addig forgatom, ahol már nincs ereje....
~4500-nál gyorsan elváltva jobban lehet haladni, mint szétforgatni odáig, ahol már nem ad le több erőt.
lényeg, hogy nem forgatom, csak haladok, tempósan.
amúgy meg azért forgatom, mert kezdett ellustulni, nem kell az nekem, hogy elkormolódjon meg tönkremenjen az egr szelep...(#11505) Siriusb: értem, csak azt nem, hogy mi alapján akarja cserélni a szerelő, ha ő nem érez rajta semmit...
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Szplöttyy #11507 üzenetére
ugye nekem automata wagon van, multkor 2A úton előzésnél 80-nál lepadlóztam, visszab@..ta 2-esbe 7000rpm, azt hittem kiugrok a kocsiból ijedtemben
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Szplöttyy
senior tag
Hehe A 2A(Ami mar M2 ahogy tudom) ott en is sok balhet csinaltam a Wagonal.Mikor sietnem kellett Vacra es 180korul reflektorozva erkeztem meg a BMWk Meg Audik moge, akkor volt meglepetes Amig megvolt mindig arrol almodoztam milyen jo lenne automataval(foleg dugoban allva) de lemondtam rola, mert sok penz lett volna+elvett volna az igy is(szamomra)keveske teljesitmenybol.
MOD: Latjatok az otomata is tudja hogy revlimiten kell valtani
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #11510 üzenetére
szerintem neked dolgos őrangyalod van, vagyonőrrel ennyivel menni nem egy életbiztosítás
nekem a legdurvább az az volt, amikor az ezres stifttel szakadó esőben hajnalban pályán 140 körül nyomtam végig, időre mentem, nem akartam késni gyakorlatilag vakon mentem, úgy szakadt az eső.amúgy nem hiszem, hogy túlparázom, mert legyen rendben a kocsi, nekem az a lényeg.
most cserélni fogok féktárcsát, betétet, fékolajat, váltóolajat, olajat, szűrőket és a lötyögő toronygumit, plusz futóműállítás... egy dolgon gondolkozok, hogy megéri-e a féktárcsát felszabályoztatni, mert ha eladom egy év múlva a kocsit, akkor nem térül meg, hogy lecseréltem a tárcsát... szóval ez nagy dilemma most. ezen kívül még a gumi sem eldöntött tény, hogy mi kerül rá.... 12k-ért van uniroyal rainexpert, ez a legolcsóbb, amit még megvennék, következő kategória 13k körül a good year, és 15k-ért conti vagy michelin...[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
-
GabN73
addikt
válasz Kornel #11511 üzenetére
Huhh, ezek a miénkre is ráférne...
Bár most hogy szegeltem kanyarokban vizes úton, akkor valami kopogásszerűség hallatszik. Na ezt kéne még kisakkozni, hogy ez most mitől van.
Én még féltengelyre is gyanakszok, ugyebár túlélt egy telet, kanyarokban ment ez azért keresztbe... Meg szárazon is becsapom néha, muszáj gyilkolni néha.
Holnap ha minden igaz, akkor én hajtom, megyek vele egy két fordulót...Esetleg még kipuffra gyanakszom, ugyebár az a másik típushiba
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bandus #11519 üzenetére
Mert jol erzem magam. Mentem mar nem egyszer Bmwvel az elektromosan korlatozott 255km/hval, de az fele akkor izgalmat nem nyujtott, mint UTASKENT ulni egy baratom gepkonyves epitett korlampajaban, mikozben a tuzfal egette a labam, visitott a valto, es lattam a 11ezerbe belelendulo ford merot Ha erted mire gondolok valaszt kaptal, ha nem, soha nem is fogok tudni valaszolni. Egesz mas erzes, mikor 4be kirugom a tuzfalon a gazt, felszemmel nezem a ford merot, hogy lassaj elerjuk a teljesitmenygorbe veget, de nem huzhatom otbe, mert ott mar nem lenne power, meg mikor ejjel ugy zorgetek be a kanyarba hogy mind a negy kerek sir, az utolso gumi morzsa tapad csak es kormanyozni se kell, mert annyit kuszik a hatulja, hogy iven marad mint egy rwd. Nekem ez az eletem, amiota az eszemet tudom. Csak sajnos az anyagi lehetosegim nem engedik meg a becsovezett slick gumis bubarut, pedig azzal biztos hogy a nyalam is kifolyna csapatas kozben. Felelotlen vagyok? Igen. Vallalom a feleloseget? Igen! Meg senkiben nem tettem kart, bar biztos volt mikor a szerencse is besegitett kicsit. Es a rozsafuzer ott log mindig a tukron, barhova is megyek. Remelem segit Hiszek benne.
Smoke & Torque
-
a_tesz
Korrektor
Akkor egy kis villamosság. Adott a '99-es Swiftem, és a következő a gondom vele. A ködlámpa, hátsó szélvédőfűtés és társai gombok az utóbbi időben nem világítanak a sötétben, egyik sem. Nem a visszajelző, amikor be van kapcsolva, hanem a piktogram, hogy megtaláljam a sötétben. Valamint a szivargyújtó körüli kis zöld karika sem világít. Az érdekes az, hogy a hátsó ablaktörlő és -mosó piktogramjai világítanak. Amennyire sikerült a kapcsolási rajzot kibogozni, ezek egy biztosítékon vannak, szóval vagy mind világít, vagy egy sem. Azt meg nem gondolnám, hogy hat izzó egyszerre égett ki. Találkozott már valaki hasonlóval, esetleg megoldással együtt?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
cellpeti
veterán
Az enyémen Pirelli volt mikor megvettük Többet ért a gumi, mint a kocsi
Tigris, tigris, csóvafény...
-
cellpeti
veterán
üdv
bontott km órát keresek 1993as Suzuki Swiftbe. Ötletek, hol lehetne rákérdezni. Győr környékieket felhívtam nincs sehol.
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Siriusb
veterán
Wagon-R-nél ha egy darabig világít a károsanyag-kibocsátó rendszer lámpa, de 2 parkolás után már nem jelez, annak mi lehet az oka?
-
trassher
addikt
SOS segítségre lenne szükségem
'96 1.3 swift benzin. Kiálltam vele az udvarról majd egyesbe raktam és elindultam. Minimálisan tudtam csak benyomni a gázpedált, mondhatni csak a addig pörgött fel ameddig a szivató húzta. Kivettem üresbe és kicsit jobban ráléptem majd megint 1 és a motor bőg, 6000 rpm fölé pörög úgy hogy nem is lépek a gázra.
Valami ötlet? Éjszaka minus 10 körül volt és fújt a szél elég rendesen, gázbovden fagyhatott be?Redmi Note 7
-
trassher
addikt
155/70 R13 méterben milyen nyári gumit ajánlottok? Nem raccsingra kell csak normális közlekedésre, semmi flanc
Redmi Note 7
-
Joker88
őstag
válasz trassher #11540 üzenetére
amennyi pénzed van rá..
szerk1.:
ha nem is ebben a méretosztályban,de talán segít..kicsit régebbi is,de talán még használható..
2011 ADAC nyári gumi teszt[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Reaper
őstag
Én is gondolkodom új gumikon, de még nem tudtam eldönteni, hogy 13-ason maradjak, vagy menjek 14, esetleg 15 felé. Gyári méretek vannak jelenleg, és ez nekem túl vékony rendszeres 100-as tempóra.
Most fog kapni a kocsi 4 Exel-G-t, meg új szilenteket, esetleg poliuretánt, és nem igazán tudom innen merre -
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11542 üzenetére
Én is az Uniroyalra adok egy szavazatot, nekem is az van, szárazon olyan, mint a többi, de esőben azért még a 155 mm szélesség ellenére is jól muzsikál.
GrimReaper: egyenesen menni elég a 155 is ha meg úgyis poliuretán szilentet rakatsz be, azért az is elvesz a komfortból, ha még váltasz két méretet átmérőben, az azért rendesen kirázhatja a fogtömésedet. Mellesleg ezekre a magyar utakra bűn nagy felnit venni, csak nagyobb a szomorúság, amikor kiflibe hajtja egy közútkezelő által elhelyezett árok...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11545 üzenetére
+1
most gondolkoztam, hogy lemondom a rendelést, mert láttam egy gyári splash felnit gumival 25k/db-ért... de mi van ha belemegyek egy tankcsapdába? rögtön annyi a gyönyörű felninek
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Reaper
őstag
válasz a_tesz #11545 üzenetére
No azért nem valami peres gumira gondoltam, valami szolidabbra, valami 175/55 az elég is lenne, ha jól néztem a következő már 185/45, azért annyira nem mennék vékonyra.
Egyenesen menni nem olyan jó a gyárival, mert jön egy szellő, és lefúj az útról, hiába a 4 centi ültetés, ráadásul a vékony gummával nem túl jó a fékút, túl gyorsan blokkol is. Most még afelé hajlok, hogy megtartom a kocsit, csak képessé teszem biztonságos országúti közlekedésre. Pestre be csak hetente 1-2 alkalommal megyek úgyis
A szilentekkel az a bajom, hogy az utángyártott semeddig se bírja, a gyári meg drága, és az se sokkal tovább. Bár ez még majd eldől áprilisban, hogy merre indulok vele. -
AMD Power
titán
válasz trassher #11540 üzenetére
Én nyárra 165/70 vennék rá. Télre való inkább a 155/70.
vagy ez ami nekem is volt anno a Clion: Kormoran Impulser
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
a_tesz
Korrektor
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Xbox tulajok OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...