Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
-
Tulkas
tag
Én ha tehetem úgy tervezem a hosszabb útjaimat hogy a reggeli, vagy a késő délutáni hűvösebb levegő csordogáljon be a normál ventis rendszeremen be. (Pl. péntek este 7 után zamárdi felsőre )
"Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."
-
Tulkas
tag
válasz Mercutio_ #12355 üzenetére
Úgyám, annyiért új autót vesznek a normálisak..
Cserélte már le valaki a váltóját az 1.0-áséra? Esetleg van itt valakinél elfekvőben 1.3-asra kiadott jó állípotú és működésű váltó? Természetesen (jó ár mellett) vételi szándékom lenne..
Szerk.: Swift 2000évj.[ Szerkesztve ]
"Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."
-
Motion_Blur
félisten
Mennyit nyomsz a gumiba?
Én eddig 2 barral mentem, most próbálom 2.2-2.3 között, kíváncsi vagyok hoz-e valamit. Eddig két teletank után semmit nem vettem észre.
Legutóbbi fogyim elég magas lett (6,5), de sokszor volt 2 vagy 4 személy megpakolva + klíma. Meg ugye majdnem fele város..
ui: faszák a felnik a verdán
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dragonfx
veterán
az uj swift 1.2es mennyit eszik pesten?6?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #12361 üzenetére
Gyári nyomás tudtommal a 155/70R13-ra 2.2-2.3bar colonként 0.1bar emelés kell én így 2.3bar nyomással járok mert javarészt egyedül megyek hosszabb utakra szoktam 2.4-et tenni bele a terhelés miatt. Amúgy most volt egy 360km-es köröm ma + 200km volt melóba járás = 5.44l/100km a fogyi teljesen elégedett vagyok
-
Mercutio_
félisten
válasz Motion_Blur #12361 üzenetére
Guminyomással mintha a kopás mértéke és milyensége lenne összefüggésben, ezért nem javasolt az előírtnál kevesebbel járni.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #12361 üzenetére
hát olyan 2-től olyan 2,5-ig lehet vele játszani... Ha túl kemény akkor közepe kopik, ha túl lágy akkor a két oldala, ha nagyon lágy akkor egy éles fordulónál le is fordulhat a gumi a felniről, főleg ezeknél a ballon gumiknál. Szerintem a gyári, nyomás 2,2-2,3, ha megpakolod hátul oda mehet 2.4-2.5, az elsőket meg ésszel lehet csak, mert volt hogy felfújtam 2.5-re aztán egy erősebb gázadásnál stb rögtön kapar, télen meg vékony, ballonos gumi kell, puhán.
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #12367 üzenetére
szóval legutóbbi fogyasztásom 4,93 liter lett, 768 km-t mentem, és még volt benne egy kicsi. (bp 100 km a többi országút.)
amit észrevettem, hogy 35 fok felett szinte alig eszik a kocsi, a pill. fogyasztás 4 körül van egyenletes tempóban 4-be 50-nél vagy 5-be 70-ig... ami nem rossz azért
most még kicsit játszok majd, a gumikat túlfújtam 2,4 barra, így a BC tankolás után nullázva 25 km alatt 4,0-át mutat eddig, amit el se hiszek megsasoltam a gumikat, nem tűnik úgy, hogy nagyon a közepén futna, majd meglátjuk a kopásnál. -
Tulkas
tag
No igen, az én gumijaim 2,4-2,5-ön mennek...
Az az igazság hogy ez az utolsó szezonjuk, engem ugyan nem érdekel hogy kopik, 2-3 hónap és csere érettek lesznek. (Már most is a kopáshatáron szaladgálnak.)
Jah! Mindenkinek (Swifteseknek) ajánlom a FILTRON OP 539-es szűrőt, tökéletesen bevált, az olaj félezer után is tökéletesen újnak tűnik! (A kissebb UNIX-os szűrővel ez nem volt elmondható.)"Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."
-
Doze
aktív tag
Új téma...
Valaki kérdezgette hogyan tudna hang-szigetelni a szuszkát..
Szerintem egy egyik legjobb megoldás ha Flokkoltatja az ember a műszerfalát, egyéb elemeket... Jól néz ki, a komfort érzet javul, meg az idegesítő műszerfal recsegések is eltűnnek, nem tükröződik stb... Érdemi hangszigetelést meg úgy sem lehet beépíteni...
Most olvastam elég jó megoldásnak tűnik
-
hzsolee
őstag
Jó vastagon ki kell fújni a motorteret, és akkor kuss lesz.....
[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Kornel
veterán
válasz dragonfx #12374 üzenetére
azért nem mindegy, hogy hogy vezeted.
nem tötymörgök, de nem is tapasom ki a belét, mivel nincs értelme, attól nem megy jobban.
egyszerűen szólva lendületből autózok, kigurulva a piros lámpáig az időt motorfékkel, kanyar előtt motorfékkel lassítva, visszaváltogatva, stb.
nálam a swift 2 (M13A) többet evett bő egy literrel, igaz akkor még nem voltam ilyen sóheregyébként az legújabb swift átlagát megnézheted a spritmonitoron.
[ Szerkesztve ]
-
#51736960
törölt tag
sziasztok,
bal hátsó lámpát keresek megvételre:
-
AMD Power
titán
Egy ilyet pl ha most aktuális lenne lazán felhívnám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Reaper
őstag
válasz AMD Power #12384 üzenetére
Hát, ha van benne 3-400k akkor is lehet jó állapotú, feltéve, ha ami elkopott azt már cserélték, ebben az esetben majdnem az egész autó
Az enyémben vagy 160, vagy 260 ezer van, nálam egyszer fordult át az óra, de a kereskedő nem egy dologban valótlant állított... Nekem is kopott volt a kormány, de ehhez képest új volt, és már én is kicseréltem már majdnem az egész autót -
Kornel
veterán
ugy latszik csiszolgatjak a k10b és k12b motorokat
Úgy tudjuk, a Suzuki egyelőre a megszokott, egyszerű három- és négyhengeres motorjait fejleszti tovább, és ezek kerülnek az Alto-utódba is, de jelentősen visszafogott fogyasztással: állítólag lesz olyan változat, amelynek csupán 88 g/km lesz a szén-dioxid-kibocsátása.
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
válasz Kornel #12387 üzenetére
a háromhengeres .
golyóálló technika, az biztos
( a kocsim dokija szerint csak benzin meg olaj kell bele és kifut a világból az a három henger, 20 éves kora ellenére persze sarkalatosan mondta a benzint és olajat,nem kell kipróbálni )In loving memory of Garrett Lockhart
-
Kornel
veterán
válasz Joker88 #12388 üzenetére
azért ez már nem az általad említett G10B engine...
most a K10B-t nyomják a splash-be és az alto-ba, gondolom ezt fejlesztik tovább egy kicsit.
amúgy a K1xB motorokkal tért vissza a suzuki a régi swiftek legendásan kevés fogyasztásához. (nálam mondjuk a K12B kevesebbet eszik, mint a G10B evett anno, +200 kg ellenére is)
viszont ezek már koránt sem annyira igénytelen konstrukciók, köszönhetően a jelenleg már euro5-ös normának, tele van érzékelővel, elektronikával... az idő majd eldönti, hogy hogy bírja[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
haveromnak most purcant ki a H-s astra gyújtása... 60 ezer, 2006-os autó talán... kicsit azért meredek. Ezért jó a szuszkó
No de jöjjön egy kérdés is.... Ford Focus Mk1 2001 160e km-el olyan 500 e huf környékén... jó vétel lehet? Ki mit tud róla? A diesel tom elpusztíthatatlan, de 1.4 vagy 1.6 benzin motorral kellene...
Hiába no... asszonynak szuszkó undora van , eddig a fiat punto jött be neki, csak mióta vezetett egyet elszállt a lelkesedés , régi stiftet hiába mondom neki..... az nem KELL ... az új meg nem fér bele a pénztárcába. A corsa, polo, stb típusok meg szerintem kicsit túlárazott.... mer NÉMET... a hondákról meg nem is beszélve. Pl egy fos fapad Polo is fél milláról indul, 25 éves autó meg nem kell...
-
Kornel
veterán
focus mk1 zsir auto.
1.6 a minimum bele... ez nem suzuki motor, hogy porog mint a buvesztanyer.
1.6 motorikusan amugy jo nagyon, az utolso escortokba is ilyen volt, tesomnak az van... a kocsi rohad, de a motornak nincs baja, és megy is, ha kell.
engem mindig elkap a focus mania amugy, nyilvan 2-es vagy 3-as kene mar...
de maradni kene a toyota hybridnel majd -
AMD Power
titán
Nekem is haver tavaly vette egy szintén H Astrat. Szidja mint a bokrot.... pedig a közös ismerünk Opel márkaszervizben dolgozik, segít stb és mégis "szar" a gép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #12392 üzenetére
ezek a rejtélyes elektronikai hibák mechanikusan nem nagyon van baj velük... de állítom a check engine lámpa direktre már az aksira van kötve hogy széria tartozékként világítson.
Ha nem az egr, akkor a lambda, ha nem lambda akkor gyújtás, ha nem gyújtás akkor injektor, ha nem injektor akkor ac pumpa, de az ABS, meg a légzsák is pilácsol valamiért...
-
Sh@dowMAN007
tag
Sziasztok!
Milyen márkájú aksit ajánlotok 2007-es GLXbe?
-
Kornel
veterán
válasz Sh@dowMAN007 #12396 üzenetére
ha sok pénzed van akkor banner.
ha nincs akkor siman jó egy varta is -
Kornel
veterán
válasz Sh@dowMAN007 #12398 üzenetére
varta black
-
xmad
őstag
valaki látott már ilyen suzukit magyarországon?
cappuchino a neve.. 660 ccm-es dupla vezérműtengelyes motorral