- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Dragon Age: Origins
- Marvel Snap
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
- Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
- Android játékok topikja
- Indika teszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz DarkByte #62497 üzenetére
Írtam, hogy rádiózásra, általános használatra okés. De ha már azzal jön a kérdező, hogy melyikben jobb a hifi és erre alapozza, hogy melyik modellt válassza, akkor szinte borítékolható a csalódás. Én sem cseréltem a hangfalakat, de egy Toyotával és Skodával összehasonlítva érezhetően gyengébb volt a Suzuki hangminősége.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
burgatshow
veterán
válasz KubanitoS #62503 üzenetére
Na nagyjából pont annyival olcsóbb is. Nekem volt B8-as Passat-om, 12 milla, vettem egy S-Cross-t 7-ért. És igazából pont azt tudja felszereltségben, nyilván az anyaghasználat, audio minőség stb. kicsit gyengébb, de pont azzal azzal a 5 millával olcsóbb is arányosan. Nem fikázás, én teljesen elégedett vagyok vele.
Sose értettem ezt a hifi mániát kocsiban, de elfogadom, hogy valakinek fontos. Szerintem nem szól annyival rosszabban. Szóval nem kell megkövezni, csak tipikusan az én belátásom szerint az autó nem az a tér és élethelyzet, ahol klasszikusokat akarok hallgatni Harman Kardon eszközökkel...
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz burgatshow #62504 üzenetére
Szerintem sem gáz a "zenei minőség" (Vitara 2017), én is "féltem" a hangzástól, de első bekapcsolás és némi beállítás után, bőven a hallgatható kategória, nem recseg, nem torzít, eléggé jó a mély, közép és magas tartomány.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
válasz szabonagyur #62501 üzenetére
Én pirosnak írom, valamiért mindig , de amúgy forgalmiban is narancs van írva, próbáltam guglizni, hogy milyen színű lehet, nemtudom valamelyik papírján rajta van-e, de elvileg rozsdavörös gyöngyház-metál amit én találtam. Majd átnézegetem a dossziéját.
[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
creed33
aktív tag
válasz Gyöször #62493 üzenetére
Darkbyte végülis leírta ezzel kapcsolatban a lényeget:
Be kell ülni, kipróbálni és dönteni egyénileg. Teljesen mást jelent mindenkinek a "jobb".
Meg ugye az EQ el is lehet játszani. Év végére,legkésőbb jövő év elejére tervezem az autó megvásárlását. Ezért is jók ezek a fórumok hogy még időben lehet tisztázni a felmerülő kérdéseket és így kevesebb az esélye a lyukra futásnak
Az is közhellyé vált hogy a Vitara belseje fapados. Hát nem tudom megcáfolni hogy alaposabban belenéztem
Fontos hogy csak automatát veszek, ez is szűkíti kicsit a kört.
1.4t sx4 scross mellett tettem le a voksom egyenlőre. Ami még tetszene az egy Volvo xc40, de az meg közel dupla áron van ha a "hasonló paraméterekkel" nézzük használtan ,így semmiképp sem jön számításba.
Köszönöm hozzászólásod! -
simonjoe
senior tag
1x valamikor volt egy Daewoo Matiz-unk. Na, abban gyalázatos volt a zene. A nejem használta lóti-futi autónak, én meg indíttatást éreztem, h építek bele valami ütős Hi-Fi-t. Először is generátort kellett benne cserélni. Elkészült a mű, 4x 200W-os erősítővel, de túl jól sikerült. Leszakadt a kalaptartó, eldeformálta az ajtókat (kipúposodtak) Amikor eladtuk a zene többet ért benne ,mint maga az autó, és a miatt vették meg.
Joe
-
blakey
titán
válasz creed33 #62508 üzenetére
1.4t sx4 scross mellett tettem le a voksom egyenlőre - ha "egyenlőre", akkor mégsem döntötted el, hiszen egyenlő. "egyelőre"
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
creed33
aktív tag
válasz szabonagyur #62509 üzenetére
Nem írtam 2018-2019 évjáratban gondolkodom.
-
racerx
őstag
Én kicseréltem az első hátsó hangszórókat (+magassugárzót) egy tök alap akármire (már nem is emlékszem a márkára), az első anno 18 körül a hátsó meg 16 volt kb. A magas is csak kondival van megvágva , semmi hangváltó. + azzal a lendülettel lebitumenlapoztam az ajtókat ami a beázáson is segít. No nem az első hangszóró fölé ki esővédő applikálva. Tapasztalat : lényegesen jobb a a gyárinál kb 40 ezerből megvolt saját szereléssel. És a beázás javítás is kipipálva. Viszont : így utánna belegondolva : magassugárzót fölösleges cserélni a gyári is jó, de sajna minden szetthez van. A hátsó ajtóban is fölösleges, mert 1: nem ülök hátul soha , 2: annyira szar a hátramenő hangerő/erősítés, hogy így is szinte teljesen használhatatlanok a hátsó hangszórók. Próbáljátok ki a fader-t... eccerűen semmi erősítés se megy hátra. Viszont a bitulapozás sokat számít. Tanácsom tehát : bitulapozás mind a 4 ajtónál, + első ajtóba normális(abb) hangszóró.
-
roti86
őstag
válasz szpeti40 #62494 üzenetére
"Alapjáraton nincsen semmi hangja a váltónak, csak menetközben hallom."
Ez sajnos nem nyelestengely csapágy, hanem a váltó csapágya és nem fog elmúlni váltóolajcserével: "Hogyan ismerheti fel a Suzuki váltó csapágy problémát?
Magasabb fokozatokban a váltó halk búgásával jelentkezik először, ami a visszafordíthatatlan hiba megjelenésére utal" [link] Ha már meg van bontva akkor nyelestengelycsapágy és kuplungcsere is érdemes. -
tboldi
nagyúr
válasz roti86 #62515 üzenetére
“Ez sajnos nem nyelestengely csapágy, hanem a váltó csapágya”
Őőő… A váltóban több csapágy is van, közülük egy a nyelestengelyé, ami a legtöbb esetben a bűnös. Nem biztos, hogy ebben az esetben is, de igen, ha már szét kell szedni, akkor komplett felújítás.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz creed33 #62512 üzenetére
19es 1,4t gl+ 2wd 6mt Vitara tulajként mondom, hogy összeszerelésre jobb a Vitara. Amúgy abból 2 fajta van amit keresel autó, az egyik GPFes a másik még nem.
De javaslom próbáld ki őket, ha tudsz kölcsön kérni/bérelni akkor pár napig használd őket és tudni fogod.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz creed33 #62514 üzenetére
A Vitara és az S-Cross között összerelés szempontjából eltérések vannak, ha ez szempont. A Vitara ebből a szempontból jobb. Több olyan apró dolgot is alkalmaznak, amik kellemesebbé teszik a komfortérzetet, hiába a több kemény műanyag, nálam pl. nincs zörgés, a kalaptartó a helyén van, mivel ott is jobb a csillapítás, a kalaptartó madzaga is normálisan be van pattintva, nem ázik be.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
zsolt19900
őstag
válasz szpeti40 #62481 üzenetére
amennyiben van/volt rajta az előző gazda által kgfb, úgy nyugodtan hozd el és otthon is megkalkulálhatod (vagy keress engem bizalommal, segítek szívesen )
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
addikt
válasz zsolt19900 #62519 üzenetére
Na, volt rajta amúgy, de már az adásvételi közben összekattogtam netrisken és megkötöttem.
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
creed33
aktív tag
-
creed33
aktív tag
válasz blakey #62518 üzenetére
2ozzmexy is jelezte az összeszerelési eltéréseket.Azt már jó ideje tudomásul vettem hogy kompromisszumok nélkül nem fogok tudni autót vásárolni. Valahol (inkább sok "helyen") engednem kell. Mindenki azt írja hogy az scross beltere tágasabb. Arról meggyőződtem hogy a Vitara beltere egy átlagos személygépkocsi méretének felel meg. Namost ha veszek egy crossovert, vagy városi terepjárót az a minimum elvárás hogy a beltere érzékelhetően nagyobb legyen mint egy átlagos személygépkocsinak.
[ Szerkesztve ]
-
creed33
aktív tag
válasz burgatshow #62522 üzenetére
Kb ennyire értek az autókhoz. vásárláskor is mindenképp szakembert viszek magammal aki megnézi az autót .
Azt jól vettem ki az eddigi fórum olvasgatásból hogy a részecskeszűrő nélkülit érdemesebb megvásárolni? -
burgatshow
veterán
válasz creed33 #62524 üzenetére
MIndenki döntse el magának. Most már minden autóba kötelező (azt hiszem az Euro 6d-vel) lett az. Karbantartás oldalról nyilván jobb ha nincs mivel eggyel kevesebb dolog ami elromolhat. A jövőre nézve, környezetvédelmi megfontolásból nyilván meg az, ha van és nem engeded ki a gonosz molekulákat a levegőbe.
-
burgatshow
veterán
válasz creed33 #62523 üzenetére
Az átlagos - nem crossover - kocsik ebben a méretben alapvetően nagyobbak. Az egész crossover mánia onnan jött, hogy magasabban ülsz, tanknak hiszed magad, meg ugye az emelt has miatt a városi crossoverek könnyebben vesznek bizonyos akadályokat. De ez tökre illúzió, mondom egy kurrens Golf-ot, vagy Toyota Corollát, vagy hasonló méretű autót nézel, azok bizony nagyobbak. Cserébe máshogy ülsz bennük.
S-Cross <-> Vitara: én is S-Cross-t vetem mikor megszületett a kislányom, de nekem volt próbám mert van a családban Vitara is. Ugye kb. 10 centivel nagyobb a tengelytáv az S-Cross-ban, aminek köszönhetően minimálisan nagyobb a csomagtér, ill. a hátsó üléssor lábrésze, de azért csodát ne várj tőle. Ha nagyon passzentos volt a Vitara, akkor az S-Cross sem lesz mérföldekkel nagyobb hátul.
Megjegyzés: én az előző S-Cross generációról nyilatkozok mert nekem olyan van, az újat nem ismerem. Bár mivel az alváz és a méretek nem változtak, szerintem oda is igaz lesz amit leírtam.
-
creed33
aktív tag
válasz burgatshow #62525 üzenetére
Értem, köszönöm!
-
creed33
aktív tag
Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat!
Egyelőre leállok a kommenteléssel, viszont amint célegyenesbe ér a vásárlás majd elárasztalak benneteket kérdésekkel. további szép napot minden jót mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #62527 üzenetére
Apropó illúzió… Sza_Sa fórumtárs S-Crossa az én Jazzem mellett: [kép]
Nem igazán tűnik magasabbnak a Suzuki, pedig a Honda alatt mínusz 3 centis rugók vannak.
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Most az esős napokban csinál olyat néha a tolatóradar, hogy tolatás közben folyamatosan sípol és a hangszín alacsonyabb, mint mikor rendesen működik.
Megtöröltem a szenzorokat, de így is csinálja. Aztán szárad kicsit az idő és megint jó.
Gondolom a víz nem tetszik neki. De bem volt eddig tolatóradaros autón, ez természetes jelenség, elő szokott fordulni, vagy hiba?
-
blakey
titán
válasz creed33 #62523 üzenetére
Ezek is normál személygépkocsik, csak megemelték a hasmagasságukat, az S-Cross is egy normál méretű autó, sokkal kisebb, mint az Astra G volt, kombiról nem is beszélve. Inkább úgy tekints rá, hogy megfelel vagy sem.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #62525 üzenetére
Nem egészen, hivatalosan az EU területén 2020 január 1 után újonnan forgalomba helyezhető minden személy gépjárműnek rendelkeznie kell részecske szűrővel, ezért 2019 második felében már csak ilyet gyártottak. Amúgy érdemes végig gondolni mi fogja eltömni egy benzines autó esetén... valószínűleg semmi, de kérem legyen oly kedves és jelezze akinek egyáltalán regenerált már valaha... akad itt olyan aki már 100-150k km között jár ilyen Vitara/S-cross gépkocsival, mégsem dobálják ki alóla sorra mint a neves német gyártó dízelmotoros kotlái alól... (bocs simonjoe)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #62504 üzenetére
"12 milla, vettem egy S-Cross-t 7-ért. És igazából pont azt tudja felszereltségben, nyilván az anyaghasználat, audio minőség stb. kicsit gyengébb, de pont azzal azzal a 5 millával olcsóbb is arányosan."
Hát most belőlem kicsit a pesszimizmus szól, mert nem elég, hogy nemrég az ablaktörlő mechanika adta meg magát (írtam azt is, hogy a napokban egy kb 3 éves Cross tulajnál is előjött egy ilyen gond), most van a fentebb írt parkoló szenzor megbolondul az esőben dolog is... Gyári beszerelésű.
Most olvastam egy cikket, hogy a gagyibb fajtáknál előfordul, hogy a szenzor műanyag külső lapja és a belső része közé bemegy a nedvesség és attól bolondul meg. Nyilván nem a hiperszuper fajta van ezekben...De ugye ott van többeknél a beázási probléma (írtam én is, hogy mennyire gagyi pasztát használnak), panaszkodnak az emberek a zörgő kalaptartóra, rendelgetik a gumibizbaszt a szélvédő és a műszerfal közé, egyeseknek szervizbe kell vinnie, hogy normálisan be legyen állítva az ajtó, hullik befelé az esőcsepp a fenti gumi rész kialakítása miatt, stb... És én egyáltalán nem vagyok vájt fülű, de azonnal észrevettem, hogy kétpálcásak a hangszórók, sok autóban lényegesen szebben szólnak. Mondjuk ez az egy, ami annyira nem érdekel.
Szóval én is így voltam vele, hogy ez olcsóbban adja ugyanazt a felszereltséget. Ja, csak az az ugyanaz a felszereltség jelenleg nálam annyit jelentett, hogy hiába van meg ugyanaz a felszereltség, mint egy drágábban, ha nyűg van velük (tolatóradar, hátsó elektromos ablak).
Kezdek azon a véleményen lenni, hogy apám csinálta jól, hogy fapad új Swiftet vett. Nincs parkradar, kurblis hátul az ablak, nem elektromosan behajthatók a tükrök, manuális a klíma, stb... Igaza is van. Legalább fele annyi dolog tud elromlani a gagyi minőségű extrák körül, mint egy jobban felszereltben. A Suzuki régen is ebben volt jó. Egy faék egyszerű, alap, de megbízható technikát adott olcsó pénzért. Most is megvan a megbízhatóság, motorikusan jók, de ne próbálkozzanak túlságosan sok extrázással, nem megy ez nekik...
Olyat is olvastam, hogy szilikon sprayyel érdemes befújni ezeket a szenzorokat, hogy kiszorítsa a vizet. Meglátjuk segít-e és mennyire lesz rendszeres esőben a vergődés. Utána még egy sansza van az autónak, ha még valami kellemetlenséget okoz valamelyik retek extrája a közeljövőben, akkor ki fogom jelenteni, hogy megbántam és jobban tettem volna, ha Corollát veszek.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz 2ozzmexy #62533 üzenetére
...nincs semmi gond! Mindenképpen macerásabb egy "traktor", jól látod. De mivel azt csak hosszú távon használjuk, így élhető nagyjából. Az imént néztem, 1410 km-t mentem vele és még nem regenerált, és alig van különbség a kért és mért érték között, így szinte biztos, h a következő kigurulásnál már szerét ejti. Na, ezzel egy benzinesnél tuti, h nem kell foglalkozni.
Joe
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #62536 üzenetére
Ez biztos? Úgy tudom nincsen előkészítése gyárilag a GL és GL+ esetén.
Én majd egy galaktikus metál GLX tükreit szeretném beszerezni jó áron, a motoros behajtás nekem jól jönne, akkor rendelek komfort modult is hozzá.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #62535 üzenetére
Nem szeretném hogy magadra vedd, csak szerintem egy benzines motor esetében semmit sem javít, bár lehet én vagyok tudatlan. Nekem azt tanították anno hogy dízel esetében nincsen szegény keverék, van dús meg túl dús.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz burgatshow #62527 üzenetére
Nekem a corolla volt nagy szűk a szalonba beülve (2017. augusztusi scrosshoz viszonyítva). Pedig sokat gondolkozva, teszteket nézve kialakult bennem az a nézet hogy egy 2.0 hibrid kicsit emelt corolla kombi pont jó lesz nekünk (nem akartam én annyira suv-t csak az autó hasának folyamatos leverése, illetve a magas padkáknál parkolásnál zavartak a korábbi "normális autó" i30-nál). Aztán beültem előre és rém passzentos volt az scrosshoz képest (melynek egyébként szerintem tök jó volt a külméret/belméret arány).
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #62534 üzenetére
Nem lehet hogy az is számít, hogy hol rakják össze, vagy melyik piacra készül?
Swiftet Japánban gyártják, nekünk eddig semmi olyan gondom nem volt lassan 3 év és 36 ezer km alatt, amiről be tudnék számolni. Swift szerintem fut bőven japán utakon, de nem tudom hogy a vitara/cross párosnak mekkora a sikere odaát. Szóval amit ők maguknak is gyártanak, az műszakilag rendben van, amit meg magyar és indiai gyárban pakolnak össze és aránylag kevés jut be a japán szigetekre belőle, azzal nem baj ha nincs minden rendben. Csak arra vonatkozóan írom ezt, mert írtad hogy a suzukinak nem kéne erőltetnie a bonyolult extrákat. 19-es GLX swift van nekünk és a zenével is nagyon meg vagyok elégedve. Természetesen nincs összehasonlítási alapom prémium márkákkal, de amit pendrive-ról 320-as mp3 ki tud adni, az nagyon korrekt. Persze sok függ attól is, mi milyen zenét hallgat. Aki diumdisut tuccogtat, annak az öregisten összes mélynyomója nem lesz elég, akinek meg klasszikus zenére porcosodik, annak térérzet (meg a franc tudja mire szoktak még hivatkozni) hiánya lesz. Mi csak rock és metál zenét hallgatunk, és azt mondom autótól nem várok el többet, mint amit ez tud. Ja, és nagyon kényes vagyok az ekvalézerre, ha csak tehetem, kikapcsolom vagy egyenesre húzom a sávokat. De pl a citroenemben muszáj variálni a pio fejjel, mert equalizer nélkül hallgathatatlan, botrány. Pedig első dolgom volt berakni a jó öreg Hertz komponens szettet, de pucsék hangja volt, így piszkálni kellett. De még is se közelíti meg a swiftét, benne gyári fej+gyári hangszórókat equalizer nélkül.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
Még az évben a 10.000-et simán. [kép]
-
dethroner
veterán
válasz blakey #62542 üzenetére
Sokszor nem csak a komponensek a ludasak a rossz hangzásban, hanem pl a karosszéria kialakítása. Állítólag a skodák, pl az octáviák klasszikusan doboz hangzásúak.
Szóval lehet egy kisebb autóban ugyanaz a cucc szebben szólal meg, mint egy tágasabbban.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #62536 üzenetére
GL+ az autó és a tulaj kérte bele megvételkor a radart, ahogy a navit is (mivel ez az első generáció, ezért alapban az a régi fajta pontmátrixos rádió lett volna benne, nem az érintős).
Úgy is van az autó számlája, hogy:
"Suzuki S-Cross 1.6 GL+ plusz téli csomag (tolatóradar+navigáció)"140.000 Ft-ot fizetett pluszban ezért az első tulaj 2014-ben. Az egy nagyon jó kérdés, hogy a gyári radart tette-e bele a márkaszerviz, vagy valami utólagosat.
Egy biztos: ott vannak a szenzorok a lökhárítóban, ahol a GLX-ben is és színre teljes mértékben stimmelnek az autó színével. Nem tudom, hogy ez azt jelenti, hogy gyári-e, vagy sem.Amúgy egész nap az esőben közlekedtem és délutánra bolondult be. Aztán ahogy elállt az eső, még kb 2 órán át rossz volt, majd ahogy kiszáradt megjavult.
De annyira nem gyere be a dolog, mert a radar szerintem pont akkor jön jól, amikor sötét esős takony idő van és úgy állsz be valahová, hogy a tükrökön lévő cseppek+rávetődő utcai fények/másik autó fényszórója még rátesz egy lapáttal és fele annyit nem látsz, mint szép időben. Ez meg pont akkor hajlamos szórakozni...Amúgy lehet a WD40 valóban a megoldás, mert tele a youtube WD40-et tolatóradarra sprickoló videókkal.
dethroner:
Igen, valószínűleg számít a japán gyártás a Swift esetében. Én is jobban örülnék neki, már csak azért is, mert a Lexus is az volt. De nincs mit tenni, a Swift csomagtartója nem értelmezhető méretű számomra. Pedig nem a fél házat visszük, de egy sima heti bevásárlás cuccai sem férnek be, pedig csak ketten vagyunk. Másik alternatíva kellett.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz dethroner #62541 üzenetére
Én Swift 2019-ről váltottam Scrossra. Nem volt sokkal jobb mint az itt gyártott Swift. Ablak zörgött szintén,váltó szintén időnként akadt,kuplung 1ben szintén rángatta a motort néha,műszerfal szintén nyekkent.Ja és a festés sokkal hamarabb pattant le japánon.
Mondjuk a belpiacos lehet más náluk de ami idejött az más tészta.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #62545 üzenetére
És belül mi van radarernyőnek? Egy külön kütyü a műszerfal tetejére ragasztva, vagy pedig a műszerfal középső lcdjén jelenik meg ha valamihez közel mész; elől is és hátul is 3 "zónában"? Zóna alatt értem a bal, közép és jobb irányokat, irányonként 3 vonallal. Illetve külön első és hátsó hangjelző csipogóval, hogy halld merről van akadály?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
racerx
őstag
Utólagos "gyári" radart nem lehetett az Scrossba (godolom a Vitarába se) rakni. Márkaszervizek is aftermarket valamiket tettek kb 3x áron a kocsikba. Ugyanúgy ahogy a komfortelektronikát is. Hogy a 14-es előző scrossba is így volt azt nem tudom, de gyanítom hogy igen.
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #62547 üzenetére
A kérdéseidre válaszolva az körvonalazódik, hogy ez valóban nem gyári cucc lesz, meg látom azóta racerx hozzászólása is ezt az irányt erősíti.
Amúgy milyen trógerség már, hogy márkaszervizben, gyakorlatilag egy csomag tartalmaként "téli csomag" megrendeli bele a jobbágy a cuccokat drága pénzért és nem gyárit tesznek bele. Én azt hittem a márkaszerviz az = gyári cuccok....Szóval a kérdéseidre a válasz:
Nincs a műszerfalra ragasztva semmi utólagos cucc, mint sok utángyártott parkoló radarnál.
De most így erről beszélve az is feltűnik, hogy míg a GLX-ben a gyári parkradarnak van egy kikapcsoló gombja, ha jól emlékszem a bal térd felett a műszerfalon, ennek nincs.Továbbá az LCD kijelzőn gondolom ennek kellene lennie: [kép]
Nekem nem jelenik meg semmi, a dolog menete az, hogy mikor hátramenetbe rakom, akkor ad egy darab csippanás szerű hangot (nem pont ugyanolyan típusút, mint magának a visszajelzésnek a csipogása) és utána, ha elkezdek tolatni, akkor abban a hátsó hangszóróban amelynél az akadály van (ha középen van, akkor értelem szerűen mindkettőben) hallom a csipogást.
De kijelzés és P gomb nincs, mint a GLX esetén.A szenzorok ott vannak, ahol a GLX-ben is, ez az enyém: [kép]
MÁS:
Gondolkozom a légterelőn, de nem a bepattintós fajtát, mert elég vegyes véleményeket olvastam azokról.
Ragasztottal van esetleg tapasztalata valakinek? [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest