Új hozzászólás Aktív témák
-
LocsyLaci
friss újonc
1100 km után nekem még nem zörög az scross, a párásodással sincsen sok problémám, a páramentesítő 2-3 percen belül mindig szépen lefújja és a kamera is csak kétszer nem működött ideiglenesen a pára miatt. Viszont az automata vàltós féknyikorgás zavar, de ezt már írtam. Olyan mintha akkor nyekkene/nyikorogna amikor kienged és befoga a fék.
Összeszerelés ügyileg egy gányt találtam eddig, mégpedig az anyósülés melletti küszöb feletti műanygborítàs egy vége eláll nagyon nem pattan be teljesen a sínbe. A jövő hét utánra rendelnek egy új ilyet a szervevízbe kicsit megbontják és megnézik mi az oka. -
LocsyLaci
friss újonc
válasz Harkovz #63454 üzenetére
Köszönöm. Megnyugtattál ezzel kapcsolatban. Ezek szerint a rosszabb minőségű nyikorog és nyekken. El kell könyvelnem suzukisnak.
Amúgy szeretem, motorikusan sokkal jobb mint a VW T-cross 1.0 TSI 115 LE, ami még játszott nálam a vétel előtt. Próbáltam azt is, de a motorikus teljesítménye nem győzött meg. -
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #63345 üzenetére
Szia!
WC-illatosító!
Most mindjárt lehurrog mindenki, ( szokás szerint) de nyugodtan tegyél be 4 db WC illatosított, amit 2 havonta cserélj le. Ennél jobb módszer nem kell. Marhára nem bírják a szagát és undorodnak is tőle. Próbáld ki. Nem kell drága, csak intenzív szaga legyen.
Amelyik ismerősömnek ez van( bele értve nekem is ), nem volt még nyest a közelben. Sőt, a macskák is kerülik a motorház alatti részt.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
félisten
Ejjj ennyi hsz, meg kérdés. Neeeem megy. Elfogyott a borom. Kéne nyitni még 1-et.
-
szabonagyur
félisten
válasz aattilaa80 #63446 üzenetére
Nem sérül tőle, nem zár az annyira rá
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Chereiose
addikt
válasz Sza_Sa #63444 üzenetére
Na ez egy jó ötlet még. Bár nem tudom milyen fogó az ami odafér, mert ha kb a kisujjam nem elég oda, akkor annál kisebb fogó sem létezik, és garantálan eltörik szerintem akkor meg lehet még nagyobb macera.
dunc: Nem tudom akkor mennyivel lenne könnyebb, elkezdtem leszedni de olyan szar minőségű az egész, meg a kárpit is felül, hogy félő nem lenne után olyan, mint gyárilag, nem akarom leszedni.
Harkovz : Hát eléggé feszegettem kézzel, csavarhúzóval nem mertem gányolni, de hát máshogy nem fog kijönni, vagy amit a kolléga említett fogó. Vagy rákötök valami masnit spárgával aztán húzom le, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Chereiose #63462 üzenetére
Hidd el, egy vékonyabb fogóval hozzáférsz, én is azzal vettem ki. Annyira nem papír az üveg, hogy rögtön elpattanjon, csak egy határozott mozdulattal húzd ki. Megpróbálhatsz még befőttesgumit ráhurkolni és azzal meghúzni, az legalább tapad az üvegre
A w5w nem tekerős, sima tűs foglalat, el ne kezdd tekergetni, azzal simán beletöröd."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
tboldi
nagyúr
válasz Sza_Sa #63455 üzenetére
Én meg még mindig ugyanazt a Jazz-t nyúzom.
Azóta csak anyumnak vettünk egy Lancia Ypsilont. -
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #63466 üzenetére
Jó kocsi, semmi bajom az olasz járgányokkal, méltatlanul alulértékelt autók.
Én is szeretnék még egy diesel-t, addig míg lehet értelmeset venni. A gázolaj ára nem segíti ezt a döntést, sajnos középtávon sem lesz olcsóbb a benzinhez viszonyítva, ennek meg technológiai oka van."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Harkovz
aktív tag
válasz Chereiose #63462 üzenetére
Kis csavarhúzóval kijön még a beletörés előtt.Az sx4-ben is ilyen volt,azt fogóval próbáltam,össze is roppant,de nem volt gond mert utána csavarhúzóval kiszedtem a beletört részt.Ennél kijött egyik irányból aláfeszítve.A foncsort is vedd le,úgy jobban hozzáférsz.
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Nekem még az előző nem hybrid (2019) van,én is automatán hagyom a klímát így egyátalán nem párásodik.Úgy tűnik nem kell bánkódnom,hogy nem tudtam új Scrosst venni,lehet jobb ez a verzió.Bár nekem tetszik az új kijelzője meg a sok okosság benne.Adaptív tempomat,holttérfigyelő,radarok,kamerák.Bánom,hogy ebből a verzióból sem találtam GLX-et akkor,így GL+ lett automata 4wd 13 ezer km-el szinte új,így erre esett a választás.
-
mefistofeles
addikt
Olvasva a topicot, úgy tűnik szerencsés vagyok.
Az 1 éves swiftem a jobb oldali ablak zörgésén kívül (csak egy pozicióban), nem zörög, nem kattog, nem rezonál, nem lefeg semmi.
Ha még nyestetleníteni is sikerül akkor elégedett lehetek!Egyenlőre jónak tűnik a spray. A nejem szerint olyan büdös, hogy még az embereket is elriasztja...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Jadro
veterán
válasz Harkovz #63472 üzenetére
Teljesen jó választás az is, nekem pl. az a forma is bejön. Mindig jön újabb, több okossággal de ez ugye egyben hibalehetőség növelő is. 13 ezer km meg semmi, már nekem is majdnem annyi van benne tavasz óta.
A párásodás témában meg az tűnt fel, hogy az előd Ignishez képest az ablakra fújás messze nem olyan hatékony. Persze klímával kombinálva minden ok, de Ignisben lefújtam simán ventillátorral, klíma nélkül is a párát majdnem mindig. Nagy esőben kellett csak klímázni.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
KubanitoS
veterán
Azt írtad, hogy 10 hónap alatt annyira kiábrándultál a Suzukiból, hogy inkább eladtad. Én erre kérdeztem rá mi volt a gond, mert annyira nem rossz autók ezek és mindenféle bántás nélkül én nem tudom elképzelni, hogy egy kínai GM hogyan lehet racionális választás egy szuzuval szemben.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
mefistofeles
addikt
-
rasky
senior tag
válasz mefistofeles #63477 üzenetére
Szebb szerintem is, élőben érdemes megnézni, 7 év teljeskörű a garancia, ára is baráti. Még gondolkozom...
-
Jadro
veterán
Automatában (nálunk ez alapfeltétel volt) viszont csak ezres motorral van a listában a ZS. Így ez nekünk pl nem lett volna alternatíva. Árban mondjuk alatta van, mint az S-Cross 1.4T automata GL+, hozzávéve a márciusi árhoz az azóta történt emeléseket is. Más kérdés, hogy ezt az automatát már nem gyártják.
Árak most:
- Zs: Kb 8,7M (Luxury kivitel, AT, 2WD)
- S-Cross: HAHU-n (de természetesen új állapotban) 9,7M körül. (GL+ kivitel, AT, 2WD)Azért a szervizháttérre kíváncsi lennék. Az árlista végén van egy iylen, hoyg kötelező szerviz intervallum 12 hónap/24.000km. Soknak tűnik az a 24k, ha pl csak az olajcserét nézem.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Tigi
őstag
válasz KubanitoS #63475 üzenetére
Bocsi, akkor félreértettem.
Kicsit későbbre terveztem az összehasonlítást, de akkor megejtem most.
Amik a Szuziban nem tetszettek:
1. Hidegen beindítva sok sok másodpercig nagyon zajos motorhang.
2. Kisebb úthibákon is folyamatos ajtónyöszörgés.
3. Ablakmosó fúvókák össze vissza permeteztek (szerviz nem tudta rendesen beállítani.
4. Karcos váltó, sokszor a 3.-at nem vette egyből.
5. Kisebb úthibákon is pattogó műszerfal (van, hogy folyamatosan).
6. Gyenge minőségű és hangerejű HiFi.
7. Ajtók bezárása csak akkor megy elsőre, ha erősebben beb@sszuk.
8. A belső kemény műanyagok rossz összeillesztései.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Igaz, hogy nem olyan felszerelt mint a Szuzi, de én pont az az ember vagyok, akinek nem a felszereltség számit.
A Szuzit eladtam, ezt megvettem és még pénzem is maradt.
Nem hiába írtam, hogy kínai VW, főleg az anyaghasználatra és a technológiára gondolok, amit nagyon szépen lemásoltak.
Kínai ide vagy oda, elmész egy MG kereskedésbe és megnézed.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Korábban írtam a kb 10-éves, 1.2-es szívó Suzuki Switfekkel kapcsolatban. Ami furcsa, hogy egy másik 1.2-es szívó sem 94 lovas, inkább 10 lóval gyengébbek, pl i20 meg hasonlók... ennyire jólössze tudták hozni a motort akkor vagy ez inkább csak elméleti ez a 94 ló?
-
mefistofeles
addikt
válasz csubuka #63482 üzenetére
Most már a környezetszennyezési normák miatt visszafogottabbak a teljesítmények. A II-es swift az valóban 93-94 lovas volt, az utolsó nem hibrid 90, a legújabb meg már csak 80.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
csubuka
őstag
válasz mefistofeles #63483 üzenetére
Köszönöm, néztem én is, hogy ez aztán fejlődés
-
Chereiose
addikt
válasz Harkovz #63471 üzenetére
Hát ilyet még nem láttam...Nincs akkora fogó se, ami oda férne, kész röhej ez a megoldás. Nem merem erősen se, mert ha ott szilánkokra törik csak félek, hogy beleragad a csonk aztán még annyi világítás se lesz, mint eddig. Körülötte azt a cuccot hogy lehetne kiszedni? Akkor odaférne az ujjam is jobban és ki lehetne húzni talán. Én azt az egész panelt meg tuti nem veszem le, annyira gyengének tűnik, hogy már ennyitől ahogy kicsit alányúltam alig ment vissza, +ott tartja 1 csavar is szerintem a szemüvegtartó mögött.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Berakom a Szomorodnit a hűtőben és elkezdek olvasni.
-
mefistofeles
addikt
Imádtam a 93 (94?) lóerős II-es swiftemet, de olyan volt a nyomatéka mint a lepkefing.
Ha nem úgy mentem neki, egy húzósabb emelkedőnek mint egy lendkerekes autó akkor a közepére 4-ba vagy akár 3-b is vissza kellett váltanom, mert különben egyszerűen megállt.
Az új swift ha gyengébb is, vezetés közben ez egyáltalán nem érződik. Ezt is kell pörgetni de érzésre kicsit jobb az erőforrás nyomatéka.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Jadro
veterán
válasz mefistofeles #63491 üzenetére
Az kb ugyanaz volt mint az Ignis. A nyomatékcsúcsát 4100-as fordulaton adta le. Naná hogy pörgetni kellett, meg lendületből előzni. Emelkedős előzésnél még a klímát sem ártott kinyomni.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #63494 üzenetére
2500-nál? Az igen derék lehet.
-
pjen
félisten
válasz szabonagyur #63494 üzenetére
Hát, 5000 nél ad 105 lovat. Érdekes lehet.
-
tboldi
nagyúr
A furattal és a lökettel is lehet variálni, nem kell ehhez sok henger.
Amúgy dízelnek sem kell ehhez lennie, turbó nélkül kifejezetten gyengék, és általában nem is forognak annyit, mint egy benzines. A lóerő meg mint tudjuk, részben fordulatszámból származik (P=T*N/7127).
Quick maths: 228,064 Nm-t kell tudnia 2500-as fordulaton, hogy meglegyen a 80 paci. Azért ez nem annyira megugorhatatlan érték.
Nem a legjobb példa, mert kicsit magam ellen beszélek vele, viszont ezt ismerem jól (és Suzukiba is szerelték ):
1.3 Multijet/DDiS, common rail dízel változó geometriás turbóval, 90 nyihaha és 200 nyúlmókus, utóbbit 1750-tól adja le úgy 2500-2600-ig. Kis számolás, és kiderül, hogy 2500-nál ez is tud 70 lovat, aztán csak egy 1248 ccm-es motorról van szó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...