Új hozzászólás Aktív témák
-
dunc
nagyúr
-
dunc
nagyúr
válasz ilyen_85 #62750 üzenetére
Figyelj 2011 utáni autót vegyél, az újabb motorost, 4 millióba patent újszerűt tudsz venni, de 3.5M be is! A km minél kevesebb legyen, szervízelése alacsony ha véletlen van valami, ha megvan a kiszemelt (ek) akár privátba is linkleheted. (ez a márka amit nagyon ismerek, sok ment át a kezemen, baráti körbe, saját részre)
-
tboldi
nagyúr
válasz ilyen_85 #62747 üzenetére
Én viszont támogatom a Sportot, tucat Swiftből annyi van, mint a fene, ezzel egy kicsit ki lehet tűnni a szürkeségből, már csak a magasabb felszereltség miatt is. 217k km meg nem kifejezetten sok, ha gazdája is volt, nem csak tulajdonosa. Évi átlag 29k km annyira azért nem kirívó.
[ Szerkesztve ]
-
dunc
nagyúr
válasz ilyen_85 #62765 üzenetére
Én a 2011 től gyártott 1242 köbcentis motorra gondoltam. A pénzedért valódi alacsony kilométer futású autót tudsz venni, mindenképpen biztosabb MOn újonnan forgalomba helyezett autó. Átvizsgáltatás alap! Itt egy magánszemélyes, kis km MO.n újonnan forg. helyezett. 3 misi. Erre a motorra gondolok.
-
-
dethroner
veterán
válasz ilyen_85 #62804 üzenetére
Hülyén tetted fel a kérdést Miénk is mind a 8 kereket megtanulta, nem rinyál. De ettől függetlenül egyszerre 4 szelep van csatlakoztatva
#62805ncc1701 Én meg kb csak szezonális váltáskor nyomok bele. Franc se érti, de nekünk nem szokott kérni bele. Volt hogy reggel szólt hogy kevés, de utána beáll, és többé nem jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
válasz ilyen_85 #62804 üzenetére
"Igy tudsz guminyomást mérni a pótkeréken is, anélkül, hogy ki kéne venni a csomagtartóból. "
Mármint némely autónál igen. A Suzuki tudtommal nem ilyen. Ott mutatja a 4 darabot, ami az autón van éppen aztán ennyi. A TPMS menüje is faék néhány más típushoz képest.
Amúgy úgy néz ki pont kerül a mizéria végére. Ma is pályáztam. Téves út volt a nyomásértékeken agyalni, nem azért sír az autó.
A pályázás során leteszteltem: 150-es tempónál jött megint a hiba (keréknyomások ekkor 235-238 között voltak).
Amint lassítottam kicsit, kb 10 másodperc és elmúlt. Vissza 150-re, néhány perc múlva megint hiba.
Na akkor lassítsunk a tempomattal, egyesével visszavéve, hogy mikor szűnik meg.
148 km/h -- hiba nem múlik
146 km/h -- hiba nem múlik
144 km/h -- hiba kb 10 másodperc múlva megszűnik.Visszagyorsítás 146 km/h-ra, hiba újra előjön. Visszalassítás 144 km/h-ra, hiba 10 másodperc múlva ismét eltűnik. Utazás tovább 144 km/h-val: hiba nem jön elő.
Arra tudok gondolni, hogy ezek a nagyszerű utángyártott szenzorok közül valamelyik bizonyos tempó/centrifugális erő felett meghibásodik. Mondjuk laza benne az elemet leszorító fém pöcök és bizonyos centrifugális erő felett már nem érintkezik, így nem ad jelet és jön a TPMS SERVICE hiba.
Szóval két opció van:
Vagy használom gondtalanul és elfogadom, hogy egy egészen speciális sebességhatárolóként üzemelnek a szenzorok , vagy elengedem ezt az utángyártott vonalat és kiköhögöm a gyári szenzorokat, amelyek egy új, prémium gumiabroncs árában vannak...Amúgy falatozzon sünt a Suzuki. Egy csomó dologban jelen van a spórolás, legyen szó Swiftről, Vitaráról, Crossról, bármiről. Bezzeg a retek tpms rendszerből még véletlenül sem az olcsóbbik indirektet teszik bele, hanem a drágábbikat...
Spóroltak volna inkább ezen a szerteszét álló műanyagok, meg a sokaknál jelen lévő zörgések helyett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000