Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz katokacaj #62418 üzenetére
nem szeretnélek elkeseríteni, de az utolsó szegmensre reagálva: nem hiszem, hogy mostani kapható alkatrészekkel ekkora futásteljesítményre fogsz tudni tervezni, a "nem kell hozzányúlni addig" dologra gondolok
100e km-t nem igazán fog elmenni egyetlen mostani cserélt alkatrész sem sajnos
a többi megállapításod pedig helyes, nem csak 1-1 dolgot kellene javítani (cserélniük) a szerelőnek.... pl. ha rossz a tárcsa -melyen a szíj fut- akkor nem csak szíjat, hanem tárcsát is kellene pl. cserélni.... szóval, ha így állsz hozzá akkor nem fognak amatőrnek nézni szerintem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ncc1701
veterán
válasz katokacaj #62418 üzenetére
Aktuális hibákat javítsanak, ami működik, azt ne cseréltesd. Lambda szonda plö. Vezérmű láncot kell egyátalán cserélni, van neki km periódusa? Majd ha csattog.
Én lecseréltetném kb az összes folyadékot (motor olaj, fékolaj, hűtővíz, váltó olaj), megnézetném a gyertyákat, ha visít a generátor, nyilván csinálják meg, elkophat a tárcsa is. Levegő, pollen, üzemanyag (ha nem a tankban van) szűrő. Fékre/futóműre rá lehetne nézni, szilenteken lehet látni, ha fáradnak már. Gátlók dettó, ezt lehet méretni, de látni rajta, ha engedi az olajat. Alváz-üregvédelem is fontos lehetne.
Egy ilyen idős autónál olyanod nem lesz, h tuti elmegy 100-150ekm-t, itt apránként fognak előjönni a hibák.
Szerelő havert tudnám javasolni, de ő kint dolgozik a Fáy tanyán, a 31-es út mentén, huszon éve odahordom az összes vasamat, eddig nem hibázott.
De elviheted a kocsidat egy állapotfelmérésre, youtubeon van pár normálisnak tűnő cég, akik adnak utána egy listát. -
ncc1701
veterán
válasz katokacaj #62423 üzenetére
Hibás lambdánál lenne check engine lámpád szerintem. De nem kell kidobni, ki lehet mérni.
Gyertyára km van megadva, én hagyományost max 30-nál cserélem, irídiumosat pedig 60ekm-nél. Fizikailag is kopik, szemmel láthatóan.Az egy alapvetően jó, megbízható kocsi, nyelestengely csapágy gondja van tudtommal (rendszeres váltó olaj csere kellene), abs kocka hiba (rendszeres fékolaj csere). Ezekre én ilyen 30ekm/2évet mondanék, de én általában hamarabb ledobom az ilyesmit inkább.
Igazából ha találsz valami jó szerelőt, az aranyat ér...
[ Szerkesztve ]
-
laca891
aktív tag
válasz katokacaj #62418 üzenetére
Vidd be Suzuki márkaszervizbe, ha nincs ismerős szerelőd.
Cserélni kell a fékolajat két évente.
Váltóolaj csereperiódos benne van a szervízkönyvben. Talán 4 évente vagy 40 ezer km a csere.
Motorolaj csere évente vagy 10 ezer km[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
ncc1701
veterán
válasz katokacaj #62433 üzenetére
Az katalizátor is lehet, nem? De ki kell olvasni a hibakódot, sokat segít.
Abs kockát senki nem fogja kivenni, és szétszedni, átnézni. Hacsak nem vagy bitang jó nő. Cseréltesd le a fékolajat, de rendesen, és megy, amíg megy. Vagy ha úgy gondolod, akkor fel is újíttathatod, és akkor biztosra mentél. De én nem piszkálnám, amíg jó. Tedd félre rá a pénzt, és akkor nem lesz gondod. -
hemaka
nagyúr
válasz katokacaj #62433 üzenetére
Az érzékelő elég gagyi benne, sokszor ha kis távokra használod bejelez a check engine a katalizátor miatt. Nekem is nem régen volt 2011-es sportban, lereseteltem, azóta nem tötymörögtem, nem is villant ki újra.
Amúgy nálam az olaj 10e km az összes szűrővel együtt. Fékfolyadék + összes fék szétszedés kitakarítás, újra kenés 20e km, váltóolaj és gyertyák 40e km. kopp-kopp eddig semmi baja ezeknek. A klímakompresszor, önindító, akku halt meg, ami nem az átlagos kopó(rugó, legéscsillapító blablabla).
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz katokacaj #62433 üzenetére
A csekk'n dzsin talán katalizátor miatt lehet? Kőművesem elvitte a tutijószerelőhöz a kocsit, megoldotta, oldalcsípő fogóval elvágta a lámpa kábelét :-S
Nehéz frankó szerelőt találni. Nemtom esetleg Novoth Tibi, aki a totalcarban szokott szakizni, ha közelben lenne én meglépném. Valamit majd mond. De ezek az avalonos srácok akikhez hordják a kocsikat nekem nem szimpik.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
katokacaj
tag
válasz katokacaj #62418 üzenetére
Csak egy kis érdekesség,
Időközben elvittem kolléga rokon szerelőhöz aki baráti áron 350-ért csinálta volna meg a futóművet "úristen, ezt az autót a szentlélek tartja össze, csak az hogy átmenjen a vizsgán teljes futóműcsere alsóhangon 350, a többi bajával együtt 700.000 alatt nem áll meg, azt javaslom kend el a vizsgát és add el az autót míg tudod.."
Hát az ütő megállt bennem.. tudtam, hogy addig fogom használni ezt az autót amíg szét nem esik alattam mert másra gyűjtök nem autóra, de nem gondoltam ,hogy ilyen hamar eljön majd ez a pont. Ment az izzadás majd végül inkább apóstól kértünk szívességet, hogy nézzen rá.
Ránézett.. 37.000 Ft-ból megszerelte és gond nélkül átment a vizsgán, a további apróságait meg majd fokozatosan megcsináljuk. 100-ból meg fog állni.
Lengőkar csere megoldotta mindkét oldalon a problémát, egyik oldalon a gömbfej másik oldalon a csapágy mentek szét, a teljes etapból csak a szilentek voltak még épek igazából.Nem véletlenül mondják, hogy vigyázz, hova viszed az autót.
Nőként oda viszem ISMERŐSHÖZ és ki akarja alólam kapni a vagyonom.
Még össze tehetem a két kezem, hogy van a családban hozzáértő (bár direkt nem akartam szívességet kérni, de azért nem mindegy, hogy mennyivel lettem volna rövidebb..) -
ncc1701
veterán
válasz katokacaj #62996 üzenetére
Most az összes szerelő be van tojva, h nem lesz munkájuk, mert jön a recesszió, a népeknek nem lesz pénzük szervízeltetni a kocsit. Plusz erre rájön, h sokan be fognak zárni fűtés szezonra, mert nem tudja kifizetni a havi 2 millás rezsit. Ebből logikusan következik, h most qrva drágán akarnak csinálni mindent is.
Nekem egy jobb első sárvédő le-fel+fényezés, hátsó lökös műanyagozás+fényezés+kilincsek fényezése volt most 280k. Ok, nagy autó, de sima, fehér, semmi faxni. Horror. -
szabonagyur
félisten
válasz katokacaj #67366 üzenetére
Tavaly 600 körül hoztunk el jobb állapotút, több futással.
A 700 szerintem sok érte. A több futás ennél a típusnál nem akkora nagy érvágás.
Vannak olyan hibái amik igazán drágák lehetnek, szóval azért azzal úgy számolnék, hogy javítós. 500-tól többet személyesen nem adnék.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
dunc
nagyúr
válasz katokacaj #67368 üzenetére
Őszintén, amiket leírtál nyűg nyűg hátán, ráadásul ha mindent kijavítanál akkor egy igazi pénztemető lenne. Gazdája nem volt .....180 ezernél nem egy roncsba kéne ülnöd.....Ingyen se kéne ez a problémahalom......de ha ennyire őszintén meghirdeted, és valaki 300 ezret ígér szabadulj meg tőle!
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz katokacaj #67378 üzenetére
Engedd el. Tipikusan tényleg ez az az autó, aminek csak tulaja volt, gazdája nem. És tök mindegy, h lustaságból, vagy egyéb okból nem költöttél rá, a végeredmény a fontos. A jövőre nézve egy jó tanács: csak olyan autót végy, amit fenn is tudsz tartani, ez most nálad nem jött össze. És a következő: ne várd meg, míg egy A4 oldalnyi hibalista összejön, mert ilyenkor már automatikusan az lesz, h ennyit már nem éri meg rákölteni. Ha valami gond van, azt kb mindig azonnal meg kell csináltatni. Ha nem megy, akkor BKV bérlet. Nem szégyen az sem, hidd el, és nem bántásból mondom.
És igen, a kasztni, lakatos drága. Ami mákod van, h populáris az autó, bontóból jó eséllyel tudsz venni ép elemeket a saját szinedben. Mert fényeztetni, lakatoltatni horror.
Ahhoz. h értelmes áron el tudd adni, esztétikailag kell rendben lennie, mert először a szem lakik jól. Egy láthatóan rosz állapotban levő autót én meg sem nézek, mert ha a tulaj trehány volt erre költeni, akkor a láthatatlan dolgokra még inkább nem szoktak.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz katokacaj #67366 üzenetére
Sajnos rohadt drága (amit a tulaj nem szeret) és hibakeresős (amit a szerelők nem szeretnek, plusz ezért drága is lesz) hibák vannak. Pl sokáig én is azt hittem tömítés miatt szökik el a gáz a citroen klímából, de nem. Több mint 100 rongy volt a kirohadt klímahűtő csere. Vagy vegyük a katalizátort. Minden műszaki zsebbe nyúlós lesz, vagy egyszer lesz nagyon durva áron cserélve. Aki 500 körül vesz kocsit, annak nem lesz pénze hogy újabb 500-at ráköltsön. Ha meg nem költi rá, akkor csak tovább nő a hibalista.
Én hülye vagyok, ha megvenném, minden szarját megcsináltatnám ahogy tettem a citroennel is , de kevés ilyen van.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000