Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
Ma eladtam az Scrossom de maradok figyelni hátha vissza térek egyszer.
-
veterán
Sziasztok!
2018-as Ignisbe, nem keyless, milyen elem való a távirányítóba? CR1616 vagy inkább CR1620? Nekem az rémlik, hogy 1616. (Nincs a közelemben az autó.)
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #68654 üzenetére
Ha ugyanaz a kulcs, mint a 20 éves WagonR-ünké, akkor CR1616.
-
burgatshow
veterán
Tegnap kifogyott az ablakmosó. Feltöltés után azért úgy szemmel szoktam verni a motorteret ilyesmi, hogy nagyon ne lógjon ki a lóláb. Nos találtam kisebb olajpárát a szelepfedél tömítés környékén a jobb első saroknál (ha szemben állunk a motortérrel).
Direkt meg is tapiztam, de annyira olaj, hogy nagyon... Szóval majd hívhatom fel őket, hogy nézzenek rá, mondjanak valamit. 48k van a kocsiban.
Esetleg más is járt hasonlóan a K14D-nél, vagy ismerve a szerncsémet, tuti full egyedi leszek a 100 millióból, ahogy jártam a Passatommal meg a Mondeommal is...
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #68658 üzenetére
Vizet nem eszi neked? Nekem tölteni kellett most rá.
Vagy pl. nekem a kerékcsapágy csere most 23e km-el...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #68653 üzenetére
2022 AT volt. Mindig is követtem az elektromos autózást erre az asszony beelőzött és vett második autónak egy Román Springet. Nekem egy autóm van/volt így váltok egy 64KW-os Konára. Igaz egy évvel idősebb meg több km de mivel ez is import nem nagy ráfizetéssel át tudok ülni. Új árában ment el az Scross. 58 évesen biztos elkapott a kapuzárási pánik. Csak én nem motorra ültem hanem 294L elektromosba. Röviden ennyi.
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #68659 üzenetére
Tavaly nekem is (1 eves koraban kb.), azota stabil. De ezt a Passatom is eloadta 1 eves koraban. Allitolag az a magyarazat mogotte, hogy amikor a gyarban geppel belenyomjak a tolto mennyiseget, akkor kerul bele nemi levego is, amit idovel kidolgoz es ezert csokken a mennyiseg egy kicsit.
Es igazabol jobb magyarazatom nincs, akar meg hiheto is mert ugye ha valahol lyukas lenne a rendszer, akkor nem egyszeri eset lenne az ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68664 üzenetére
Lehet csak megkergetve, nagy nyomáson produkálja. Insigniámnak van egy olyan tipus hibája, h hajszál repedések keletkeznek a kiegyenlítő tartály alján, de az is csak jó melegben engedte a vizet. De akkor kb több vizet kért, mint gázolajat.
Szerelő havernál volt olyan pókvágen csoportos ottó, ami időnként elengedte a vizet. De teljesen, ilyen fél évente, random. Sosem jöttek rá, h hol, el lett adva. Mondta a haver, h felfójták a rendszert 5 bárra, és 2 hétig állt az udvaron, de semmi.
-
Gyöször
senior tag
válasz szabonagyur #68659 üzenetére
Bebaszna, ha enné.. csak elpárolog, nem?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
burgatshow
veterán
válasz bigdigit #68668 üzenetére
300 koruli Nm azt egy 2 liter turbo dizel siman hozza. Arrebb lehet vele allni, de nem diszkomfortos egyaltalan. A 200 LE a vegsebessegben jo, de gondolom nem annyira fogsz 180+ kozlekedni.
Szeretheto es erezheto lesz, de nem lesz hiperugras nyomatekban az Scross utan.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #68664 üzenetére
Kíváncsi leszek, nézem most egy darabig rendszersen.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #68669 üzenetére
Hát szerintem van némi különbség.Az asszony Springje még a 30L 120N esetén is jobban érezhetően indul meg mint az Scross ellenben hamar elfogy. Ez meg beleprésel az ülésbe.80-ig elkapar az első kerék sajnos.Az elektromosnál már 0-ról ott a teljes nyomaték.
De tényleg nekem se ez a lényeg benne.Jó lett volna kisebb teljesítményű is de akkora aksival olyan nem nagyon van.Nekem meg fontos az egész országban eljussak ha akarok bárhova télen nyáron.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz bigdigit #68676 üzenetére
Ezért írt a srác turbó dízelt. Ott 1000rpm-nél ott a nyomaték 90%-ba. Ne kisköbcentis benzinesből indulj ki.
Amúgy fordított esetben van probléma, mikor 300-400 nyúlmókus után visszaülsz egy gyengébb benzinesbe, és hiába nyomod a pedált, nem megy. Na, az a veszélyes, és nem a 3-400Nm, és a 200 ló.
-
őstag
válasz ncc1701 #68644 üzenetére
Az egyre durvább EUs előírások arra jók, hogy az autók gazdaságosan nem üzemeltethetők 5-10 év után. Erről nem tudomást venni, és folyamatosan az új eladásokat pörgetni tényleg óriási környezetvédelem..
Átlag Béla szerinted egy 1.5M értékű autóra rákölti azt a 3-900k HUF-ot, hogy megvédje a bébifókákat, vagy inkább eladja, és ha megteheti vesz valamit 2.5-ért? Ha nem teheti meg, akkor pedig megoldja okosba (dpf, egr, whatever off).
Szerinted ha eladta, akkor az aki utána már ezt a gépet veszi meg (nem javított állapotban), mert 1,5M volt rá összesen, majd rá fogja verni azt a 600k-t, hogy jobban aludjon, vagy megoldja okosba?
Egy 3-5M autóra, amivel hosszútávra tervez az ember, lehet hogy elkölti pár év alatt azt az összeget (4-900k), hogy rendben legyen a dpf meg a teljes rendszer, de ahogy ezeknek az autóknak is lemegy az ára, egyre kevesebb hajlandóság lesz rá, ami egyébként teljesen érthető. Sajnálatos, de érthető.Tökre egyetértek azzal amit mondasz, de egyszerűen az a racionális döntés, hogy az ember inkább eladja, akár kicsivel ár alatt és vesz egy újabbat/jobbat, mint hogy az autó értékének a (nagyjából) felét ráköltse egy ilyen javításra. Ami jó eséllyel meg sem oldja a problémát: simán lehet találni olyan thread-eket, hogy még a Bosal katalizátor és új gyári lambdaszondák, gyári MAP szenzor után is jött a P0420 - az meg azért elég szomorú, amikor 6-700k elverése után ugyanott tartasz, idegesít a sárga tengeralattjáró, törölgeted tovább a hibakódot és csak reméled, hogy az utángyártott katalizátor azért ér valamit
Ezen a ponton hadd kérdezzek:
Ha tényleg a környezetvédelem a fontos (az EU-ban), akkor miért nem támogatja a meglevő autópark értelmes állapotban tartását is.. bárki / bármilyen szerv(ezet)?
Hol van az EUs/állami támogatásom az Euro4-es katalizátoromra? Hol van a szabályozás, hogy a gyártónak biztosítania kell gyári minőségű, károsanyag kibocsátással összefüggő alkatrészeket legalább 10-15 évig olyan áron, hogy az ne legyen egyenlő a gazdasági totálkárral?
Ha egy kocsi még 10 évig az utakat járja, nem lenne fontosabb (támogatásra érdemes) környezetvédelmi cél, hogy az a gyári értékeket hozza, mint hogy az új generáción még 5 grammot faragjunk 100km-en?"... and I hope you have a great day!"
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #68679 üzenetére
Előző yarisom pont katalizátor miatt adtam el. Ott ráadásul kettő volt benne, szerelő haver mondta, h ha egyik szar, a másik is szar lesz hamarosan. Meg lett hirdetve katalizátor hibásan, el is vitték, vettem másikat.
De ha insigniámban elfossa magát a dpf, akkor majd veszek bele egyet, mert nekem ne füstöljön.
Ez nagyon messzire vezető téma, de én szívlapáttal verném fejbe a füstölő/büdös autó sofőrjét kb bármikor.Támogatás ilyesmire nincs, és nem is lesz. Másrészt pedig az, h 1x éves a járgány, még nem jelenti azt, h az új/csere alkatrész is olcsóbb lesz hozzá. Szokd meg, ez ilyen. Én sem mondhattam az automata váltó felújításnál (840k lett a vége, de egy dsg-s váltó simán lehet a duplája is), h de hát ez egy 10 éves koszos opel. Tök mindegy, vihettem volna oda egy akármilyen csúcs mercit is, a számla az annyi lesz, amennyi. Az autózás ezzel jár, nem az a költség, h tankolod, hanem a megfelelő műszaki állapotban tartása a drága.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz ncc1701 #68680 üzenetére
Tulajdonképpen szépen besöpörted a szőnyeg alá azt a problémát Te is amit a vevődön, meg rajtam, meg a fél országon próbálsz számon kérni.. nincs több kérdésem.
"Támogatás ilyesmire nincs, és nem is lesz. Másrészt pedig az, h 1x éves a járgány, még nem jelenti azt, h az új/csere alkatrész is olcsóbb lesz hozzá. Szokd meg, ez ilyen."
Tisztában vagyok a realitással, csak hadd nevezzem meg problémaként. A teljes ipar arra épül, hogy az első 3 évet kibírja a kocsi. Ez önmagában a probléma legjelentősebb része."... and I hope you have a great day!"
-
AMD Power
titán
válasz tboldi #68655 üzenetére
A szerelőm még nem látta az autót. Mondta,hogy külön lehet a szilentet is cserélni a lengőkaron. De azt mondta,hogy először ránézne,hogy egyáltalán kell e cserélni, mert ezekben a gyári nagyon jó minőségű és 124e km még nem kéne cserélni. Mondta ,hogy mind1 milyet veszek, ami most van benne alapból az a legjobb minőségű.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #68681 üzenetére
Miért, mit kellett volna csinálnom? Messze áron alul ment el, bele lett számítva a hibája, és nyilván egy 1 millás közlekedőedényre nem fogom rálocsolni az árát. Én megyek évi 30ekm-t, nekem nem fér bele, h füstöljek.
A fogyasztói társadalmat meg hiába kevered ide, ez ilyen. A mai autók már nem lesznek OT-s kocsik.
-
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #68682 üzenetére
Bírom az ilyen XYZ km és még nem kéne cserélni de annyira használat függő. Előző melóhelyemen a flottás kocsik például a fékkopás tekintetében gyönyörűen kettébonthatóak voltak a belvárosban közlekedők meg az agglomerációból bejárok között... Utóbbiak erőlködés nélkül 100-150e km között voltak, előbbiek masszívan 100 alatt...
Szóval amit csak mondani akartam az, hogy ez tökre relatív: milyen úton mész vele, hogyan használod mind befolyásolják.
"ami most van benne alapból az a legjobb minőségű."
Ha megveszed bele ugyanazt a márkát, ami pl. gyári beszállító is lehet, akkor nagyon nem lősz mellé... (Pl.: Lemförder az BMW gyári beszállító, vagy üveg tekintetében pl. az S-crossomban Saint-Gobain üveg van...) -
őstag
válasz ncc1701 #68683 üzenetére
"Pofámról leégne a bőr, ha olyan autóval közlekednék, amiben nincs/nem működik jól a katalizátor/dpf. ha 400 a gyári, akkor azt kell megvenni. Nálam ez elv kérdése."
Közvetetten számon kéred rajtam (is), hogy miért nem veszek egy gyári (minőségű) katalizátort, kerüljön az akármennyibe is.. Az 1 millás közlekedőedényre senki sem fogja rálocsolni az árát, Te sem, én sem, mert teljesen ésszerűtlen. Csak akkor nem tudom mi ez a "vegyék el a forgalmit mindenkitől, aki..." mentalitás, meg a lapáttal csapkodás.."... and I hope you have a great day!"
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #68685 üzenetére
El kell adni, és venni olyat, amit fenn tudsz tartani, mert ez akkor jelen esetben túl drágán fenntartható autó, és nem engedheted meg magadnak. Minden autónál megvan az a hiba, mikor gazdasági totálkár, akkor ez egy ilyen eset. Olyan autót kell tartani, aminek a fenntartási összegét mosolyogva tudod kifizetni. Ha ez egy bkv bérlet, akkor bkv bérlet, nem kötelező autóval járni mindenkinek. Ne haragudj, nem személyes, de így gondolkodom.
Fekete füstöt okádó kiherélt dpf-es dízeles is ugyanezt sírja, hogy dehát... Nem érdekel a kifogása, nagyon sajnálom. Számomra van egy nagyon éles határvonal, amihez tartom magam, és mástól is elvárom, h ne szarjon az asztalom közepére. Fel kellene nőni, a környezetszennyezés nem jó játék. Ahol csak lehet, próbálok nem ártani senkinek, és a lehető legkevesebbet fogyasztani/szennyezni. -
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #68686 üzenetére
Az ember mikor fújja a saját hülyeségét, de nem jön rá, hogy mit mond Pető bá.
Hogyha eladtad a kormoló jariszod akkor az most más segge alatt kormol tovább, a csecsemök meg az állatkerti fókák tüdejébe is
Logikusan úgy jártál volna el jelesen, a saját értékrended szerint, hogy mikor a vevő leszurkolta a jariszod árát, és kitöltötted az adásvételit akkor az erre a célra bekészített lapáttal hátba és/vagy fejbebaszod azonnal míg bele nem ül a kati hibás szarba.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #68683 üzenetére
Mit kellett volna csinálnod?
1: Megjavítattni és utána eladni, beszámítva a javítás költségét is.
2: Megjavíttani és utána eladni valós piaci áron, benyelve a javítás költségét.
3: Szétbontani, a hibás alkatrészt kidobni, ami pedig még megfelel a te környezetvédelmi igényednek, azokat az alkatrészeket eladni, többi kuka.
4: Ledaráltatni az egészet a francba.Minden más esetben az van amit pető bá' ír, odadobtad másnak, hogy tovább használja hibásan, csak hogy a te pénzed kimentsd belőle. Így működik a kapitalizmus és a környezetvédelem összefonódása, gratulálunk
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #68686 üzenetére
A másik meg amit írsz: Fel kellene nőni, a környezetszennyezés nem jó játék. Ahol csak lehet, próbálok nem ártani senkinek, és a lehető legkevesebbet fogyasztani/szennyezni.
Akkor képbe jön az általad sokat emlegetett bkv bérlet. Azzal egyáltalán nem ártasz senki egészségének, ellenben bármilyen saját autó, a legmodernebb is bocsát ki káros anyagot, és még vellanyosnak is van ökolábnyoma. Szóval bármilyen kocsi csak a te saját kedved szerint indul be és csak azért indul el, hogy téged szállítson, azzal ártasz a környezetnek.
Képmutatás amit csinálsz.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #68690 üzenetére
Majd megnézem a videóidat gépen, de a telóm egész nap sír, hogy nincs hely, nem tudom letölteni.
Ma mentünk a Ladával 30km távot. Megdöglött utánunk a füstben 2 őz, 6 sas hullot le az égből köhögve, plusz amit nem láttunk. De nem lettünk volna buszon utazók közt sem amit megelőztünk ;-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
válasz burgatshow #68684 üzenetére
Azt beszéltem ma meg a szerelőmmel,hogy elviszem hozzá a kocsit a kötelező szervizre + fékolaj csere és ő ott akkor megnézi a szilenteket/lengőkart.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen