Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
-
Idiofil
aktív tag
Nekünk azt mondták (1.4T, MT6), hogy nincs semmi tennivaló olaj terén, normálisan 1év/15.000km (Ha jól emlékszem). Külön rákérdeztem, hogy érdeme-es lecserélni pl az első 2-3 ezernél, de azt mondták, hogy nem.
Indítás után szerintem felesleges várni 1 percet. Persze azért ne nyomd ki a szemét, de bőven elég szerintem pár mp, amíg normálisan elindul az olajkenés.
Leállítás előtt más a helyzet, intenzív használat után (emelkedő, pálya, stb) én mindig szoktam várni, de szerintem 1-2 percnél ott sem többet.
Remélem tudtam segíteni"Those who want respect, give respect"
-
BigBlackDog
veterán
Bejáratásnál kímélném a motort, 3000-nél magasabb fordulatot, telitalpas gyorsításokat kerülném az elején (mondjuk 1000-1500 kilométerig). Aztán szépen lassan lehet terhelni. Ezen kívül az első egy-két ezer kilométeren kerülném még a hosszabb ideig tartó fix fordulatot is (pl. 1-2 órás pályázás tempomattal).
Olaj szokott benne lenni, viszont arra készülj, hogy tankolni rögtön kelleni fog (minimális üzemanyag szokott lenni benne átadáskor).
-
Elsó utad a benzinkútra fog vezetni.
Egyébként amit itt a többiek elmondtak. Olajat nem kell cserélni azonnal. Nem kell kinyomni a szemét a kocsinak, hanem szép nyugodtan menni vele, és nem lesz vele gond.(#43084) BigBlackDog
AT, szóval, a 3000-res fordulatot csak egy keményebb gyorsításnál fogja elérni, amúgy már bőven előtte el fog váltani.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Idiofil
aktív tag
Hát ha jól tudom az a szalonokon múlik,higy mit adnak. Szerinrem nekem is úgy volt, hogy vagy 3 év szerviz, vagy metalfeny, vagy valami ilyesmi.. De ki tudja, olyan rég volt már (3 hónapja ).
Masik:nézegetek második autónak régi Jimny-t. Munkába járni, kutyazni, stb. Mennyire rozsdasodnak azok? Látok nagyon szép ezredforduló példányokat, de egy kicsit félek a rozsdatok. A puritanságról nem, puntobol ülök at, ami egy tyúkól.
Tapasztalat amit nezzek/mit kerüljek?
"Those who want respect, give respect"
-
dReFiX
senior tag
-
Hadrianus
csendes tag
Automatában nem gondolkodtunk, úgyhogy erről nem tudok. Ez -ahogy dReFiX írta- valóban lehetőségautós ár (a támogatás nélkül). A korábbiakban viszont ezek megegyeztek a kereskedői árakkal. A kb félmilliós drágulást a hibrid miatt már októberben a Millenáris Autoshow-n előrejelezte az ottani Suzukis faszi, úgyhogy erre fel voltunk készülve.
Amúgy szerintem automatásból még viszonylag sok van raktáron az ország Suzuki szalonjaiban, ha jól körülnézel, most sok helyen kiárulják a tavalyi nem hibrides, még megmaradt készletet, és találni tényleg nagyon megérős ajánlatokat - akár olyat is, hogy az automatát manuális áron kínálják. Igaz, ahogy láttam, többnyire a drágább GLX-ek ragadtak be, és ha jól tudom, a kereskedőknek már forgalomba kellett helyezniük őket újév előtt, de tekintve a 2020-as árakat, lehet megérné gyorsan kinézni még egy tavalyi modellt valahol, ha van megfelelő.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Ez vagy ez a 2019-es modell a Suzuki Bartánál pl. jó ajánlatnak néz ki, AllGrip és automata, majdnem azon az áron, mint a 2020-as hibrides modell AllGrip és automata nélkül. Ezért mondom, hogy nem biztos, hogy érdemes az idei új hibridet kivárni. Nekünk ugyan megérte, mert lehetőségautó támogatással még mindig jutányosabb áron van, de a támogatás nélkül biztosan a megmaradt készletből választottunk volna. Igaz, újabb évjárat és hibrides + részecskeszűrő-mentes, de árban jobban megéri a tavalyi.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
-
Tigerclaw
nagyúr
Az ezres szervizhez nem kell különösebben megbízható cég. Épp csak megnézik a folyadékszinteket meg hogy nem lóg-e valami. Felemelik, alánéznek, megmozgatják a kerekeket. Szerintem minél hamarabb jelentkezz be a legközelebbi Suzuki szervizbe, vagy oda, ahol vetted.(gondolom van szervizük). Ingyenes.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.